LOTT nykytilanne pt II

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Sat Sep 25, 2004 6:43 pm

Eli:

"All the customers who have purchased their membership from StratoShop or E-kauppa are in the LOTT-database so don't worry. Your information hasn't vanished anywhere. Unfortunately we are unable to give any exact dates of when we can send the new magazine but there something coming your way very soon... "

Tämä on suora copypaste bändin kotisivuilta ja tämä pätkä on maannut tuolla sivulla luoja ties kuinka kauan. Kuitenkaan mitään Episode 5sta josta olen(kuten muutkin)maksaneet ei ole näkynyt. Olen saanut korvaukseksi esim. video cd:n jota alkuperäiseen pakettiin ei kuulunut(liityin 99 ja sen jälkeen olen vain saanut lukea että hyvitys on ilmainen vuosi klubissa, tästä on siis nyt aikaa 4 vuotta.)

Eli onko niin että
a)klubi on vienyt rahani ja minun on siihen tyydyttävä
b)klubi katsoo toimittaneensa kaiken minkä piti ja en ole enää jäsen
c)kohta ilmoitetaan(taas varmaan kuudennen kerran)että lehti on tulossa
d)minä saan "ilmaisen vuoden" näiden kaikkien 5:n vuoden jälkeen ja lisää odotusta?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by *Elina* » Sat Sep 25, 2004 8:26 pm

Figaro1 wrote:Eli:

Eli onko niin että
a)klubi on vienyt rahani ja minun on siihen tyydyttävä
b)klubi katsoo toimittaneensa kaiken minkä piti ja en ole enää jäsen
c)kohta ilmoitetaan(taas varmaan kuudennen kerran)että lehti on tulossa
d)minä saan "ilmaisen vuoden" näiden kaikkien 5:n vuoden jälkeen ja lisää odotusta?
A:kyllä.
B: en osaa sanoa
C: Kyllä. Eikös olekin hieno etu :wink:?


Enpä ole minäkään saanut mitään muuta,kun sen joululahjapaketin muutama vuosi sitten. Eli en siis edes aloituspakettia. Ei lehden lehteä ole minun postilaatikkooni kolahtanut. Jäsenmaksuni (100 markkaa) lähetin muistaakseni neljä tai viisi vuotta sitten.
Jostain kumman syystä minulla on hieman pessimistinen ja epäilevä suhde koko toimintaan. En jaksa uskoa enää ikinä mitään saavanikaan,enkä tiedä haluanko edes,koska tunnen oloni hieman petetyksi.
Terkkuja vaan LOTT:in ylläpidolle, että voitte kyllä lähettää liittymismaksuani vasttavan määrän euroja takaisin ihan milloin vaan. Ei se kuulkaas ole tuomoiselle 14-13 -vuotiaalle muksulle (joka siis liittyessäni olin...) kivaa ensin säästää se perkeleen satanen liittymismaksua ja sitten jäädä ilman vastinetta.

...Miten tämä aihe saakin minut aina jotenkin pahalle päälle...?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Sat Sep 25, 2004 8:51 pm

*Elina* wrote:
Enpä ole minäkään saanut mitään muuta,kun sen joululahjapaketin muutama vuosi sitten. Eli en siis edes aloituspakettia. Ei lehden lehteä ole minun postilaatikkooni kolahtanut. Jäsenmaksuni (100 markkaa) lähetin muistaakseni neljä tai viisi vuotta sitten.
Jostain kumman syystä minulla on hieman pessimistinen ja epäilevä suhde koko toimintaan. En jaksa uskoa enää ikinä mitään saavanikaan,enkä tiedä haluanko edes,koska tunnen oloni hieman petetyksi.
Terkkuja vaan LOTT:in ylläpidolle, että voitte kyllä lähettää liittymismaksuani vasttavan määrän euroja takaisin ihan milloin vaan. Ei se kuulkaas ole tuomoiselle 14-13 -vuotiaalle muksulle (joka siis liittyessäni olin...) kivaa ensin säästää se perkeleen satanen liittymismaksua ja sitten jäädä ilman vastinetta.

...Miten tämä aihe saakin minut aina jotenkin pahalle päälle...?
Jep. Kieltämättä alan minäkin olla sitä mieltä että sen jäsenmaksun(ei 100 vanhaa markkaa vaan 16,83 nykyistä euroa voi laittaa Nordean tilille 141950-27732, kiitos. Olen nimittäin jo kyllästynyt siihen mantraan että "kohta tulee kompensaatiota".
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by stratowiruz » Sat Sep 25, 2004 11:02 pm

Joo, itse olisin käytänössä myös kahden vuoden jäsenmaksun tarpeessa, nykyrahassa n. 34 euroa.
Ja mitään T-paitaa en mielellään kelpuuttaisi korvaukseksi, mahdollisen DVD julkaisun kyllä, kiitos! :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Mon Sep 27, 2004 12:31 pm

stratowiruz wrote: Ja mitään T-paitaa en mielellään kelpuuttaisi korvaukseksi, mahdollisen DVD julkaisun kyllä, kiitos! :)
Tuossa on kyllä kieltämättä ideaa ;)

Mutta minä en jaksa uskoa että mitään, emme myöskään rahaa tule enää klubista saamaan. Sorry vaan mutta niin paljon on kaikkea lupailtu ja pulailtu vuosien varrella....
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by *Elina* » Mon Sep 27, 2004 2:13 pm

Figaro1 wrote: Mutta minä en jaksa uskoa että mitään, emme myöskään rahaa tule enää klubista saamaan. Sorry vaan mutta niin paljon on kaikkea lupailtu ja pulailtu vuosien varrella....
Samoin. Sitten vasta uskon,kun kädessäni jotain konkreettista todistusaineistoa on.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Wed Sep 29, 2004 4:32 pm

Ainoa tapa saada asiaan jotain käyntiin on se että MASSAJOUKOLLA valitamme Tero Tolkille joka "LOTTIN Presidenttinä ottaa osasyyn niskoilleen". Yksi ääni on vain yksi ääni mutta kun niitä ääniä on enemmän, se on tehokkaampaa.

Mielestäni suurin klubin toiminnan ongelma on ollut se että Stratovarius-bändi ei itse ole ilmeisesti tukenut klubia tarpeeksi, koska se ei ole ollut mahdollista. Tarkoitan nyt esim. tätä Episode 5 lehteä jota en ole vielä(kääN!) saanut. Eihän Tero voi siihen kirjoittaa juttuja omasta parranajostakaan, mutta on se toki niinkin että Stratovarius-jäsenten aika menee varmasti muuhun kuin lehteen kirjoittamiseen. Mutta kun kerran Episode-lehteä on luvattu isoisän lampun ostosta asti ja me LOTTilaiset olemme siitä maksaneet, olisi todella korkea aika saada konkreettinen lehti, julkaisukelpoisella sisällöllä kouraan. Julkaisukelpoinen tarkoittaa sitä että en minä halua 16 sivuista lehteä josta 2 sivua vievät kannet, sitten on 4 sivun kokoista mainosta Straton kiertueista ja keikoista ja 10 sivua vanhoja uutisia joissa meille kerrotaan esim. Elements I studiosessiosta

Mitään sen suurempia aikaukaaseja en rohkene antaa mutta harras toiveeni on se että saan joko tietoa siitä milloin lehti tulee tai sitten saan tyynesti pyytämällä jäsenmaksusta osan takaisin. Kuluttajansuojalain nojalla klubi on velvotettu antamaan mitä lupaa, ja ennenkaikkea, mistä rahaa pyytää
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by *Elina* » Wed Sep 29, 2004 7:24 pm

Tuossa lehtiasissa voi kyllä olla sellainenkin ongelma,kuin runsaudenpula. Viimeinen lehtihän on tullut joskus vuonna jotain ja sen jälkeen on ehtinyt tapahtua niin paljon,että Episode 5:tä tulisi Raamatun paksuinen,jos kaikki tapahtunut kirjoitettaisi. Ja sitten taas tapahtumat ovat olleet niin isoja, että olisi vaikea jättää oikein mitään poiskaan. Kai. En minä tiedä,mie vaan haluan rahani :D.

TimoTolkki
Sr. Member
Posts:859
Joined:Fri Jul 12, 2002 9:51 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by TimoTolkki » Fri Oct 01, 2004 9:51 pm

Joo, on selvää, että Stratovarius fan club on täysin epäonnistunut.
Olen pahoillani niiden puolesta jotka ovat maksaneet rahaa, eivätkä ole saaneet sille vastinetta.
Jossain vaiheessa on sitten arvioinnin paikka ja luonnollisesti hyvitys paikallaan.
Nyt mulla on itselläni sellainen tilanne, että oma elämä ja jaksaminen vie kaiken huomion, mutta lupaan, että kun tilanne vähän paranee, niin asialle tehdään jotain.
Ensi vaiheessa voisi jokainen, joka kokee tulleensa väärinkohdelluksi, lähettää meiliä complain@stratovarius.com osoitteeseen ja pistää mukaan tietoa (maksun ajankohta suurin piirtein, mitä ei ole saanut ja mitä kokee jääneensä vaille).


Syysterveisin, Timo

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by *Elina* » Fri Oct 01, 2004 10:56 pm

Kiitos ymmärryksestä Timo :).

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Sat Oct 02, 2004 1:41 pm

Timo,

Kehotuksestasi lähetin ystävällisen mutta tiukan meilin tuonne complain...
osoitteeseen. Kiitos vinkistä ja nyt sitten(ihme kyllä)odotellaan mitä tapahtuu :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Thu Jul 14, 2005 12:00 pm

Kaivoin tämän topicin henkiin ihan vaan kysyäkseni missä mennään. Edelleenkään ei ole sen enempää rahoja kuin paketin loppuosaakaan näkynyt, ja sama tilanne on varmaan myös muilla. En ole niin rikas että voin heittää euroja olkani yli joten nyt haluan ihan aikuisten oikeasti tietää saanko osan jäsenmaksustani takaisin vai sitten kenties jotain kunnollista hyvitystä tilalle. Jos nyt Timo tai Tero Tolkki olisivat niin kilttejä että antaisivat KONKREETTISTA tietoa asioista, olisin edes vähän tyytyväisempi. Homma vaan ei saa mennä niin että maksan 1999 100 silloista markkaa, saan osan siihen kuuluvista tavaroista ja sitten kuulen tähän päivän asti että seuraava lehti julkaistaan pian. Olkaa hyvä ja vastatkaa, kiitos.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by ploughman » Tue Jul 19, 2005 12:53 am

No kannattaa olla tyytyväinen. Itse maksoin silloin saman läjän rahaa (vai oliko se 2000?) ja MITÄÄN vastausta ei ole kuulunut.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Katja » Wed Jul 20, 2005 12:47 pm

Hmm itse tuossa tutkailin omia LOTT juttujani, kun silloin joskus aikoinaan makselin ainakin kahtena jos en kolmenakin vuotena tuon jäsenmaksun. Ekana vuonna kun tarpeeksi valitin, kun ei alkanut kuulumaan mitään juttuja sain jopa Episode 1:n kakkosen lisäksi, siitä tietenkin olin tyytyväinen. Mutta jotenkin huomasin koko sinä aikana kun maksoin jäsenmaksun, että hommassa oli enemmän lupauksia kuin niitä pystyttiin toteuttamaan, tyyliin "fanipassi; fanitapaamisia", oliko yhtään fanitapaamista? No ei todellakaan. Teinkö passilla niin yhtikäs hölkäsen pöläystä? No en, vaikka sen käsityksen silloin sain että sillä pitäisi päästä esim. backstagelle. Lehdistä Episodet 1-4 sain peräti. Mutta tuolle asialle todella pitäisi tehdä jotain, ihmiset on sentään maksanee sen maksun, eikä se esim. opiskelijalle tai vaikka monella ruohonleikkuulla tai vastaavalla rahansa tienaneelle nuorelle ole pieni raha, sillä 'bout 20e:lla saa jos vaikka mitä muutakin kuin pelkkää tyhjiä lupauksia.
Eikö tuolle koko fanitsydemille kanttis nyt hoitaa joku tyyppi kuka hoitaa asiat ihan kunnolla, hoitaa lehden kuntoon, hoitaa pientä korvausta näille maksaneille ja muutenkin organisoi koko homman ettei se mene silleen että fanit joutuvat valittamaan kun rahojansa turhaan ovat tuhlanneet ja jos ei kukaan sitä jaksa pyörittää niin lopettaa koko fan club homma.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Curry » Wed Jul 20, 2005 6:00 pm

Meikäläinen kuului joskus v.2000. Sain silloin Episode 4:n, pari tarraa ja jonkin passin jolla pääsin bändin Nivalan keikalla kattoon soundcheckiä. Enpä ole muuta vastinetta rahalleni (100mk?) saanut. Mitähän silloin liittyville luvattiin, muistaakseni saamieni tavaroiden lisäksi ainakin nimmaroidut valokuvat ja Stratovarius-aiheinen plektra.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Wed Jul 20, 2005 6:42 pm

Hassua asiassa on se että olen saanut nimmaroidut kuvat, nimmaroidun Intermission julisteen, passin, kynän, ja t-paidan, sekä video-cd:n.
Näistä juliste, t-paita ja video-cd eivät kuuluneet pakettiin josta maksoin :)
Enää on jäljellä Episode 5 lehti jota en ole saanut. Ja sitähän on tunnetusti painettu kasaan about 1999 lähtien, siihen piti mm. tulla Infinten studio diary jota Timo Tolkki ei ennättänyt(kuka yllättyi?) kirjoittaa.

Myönnän aikalailla suoraan että tämä on enemmän periaatekysymys kuin varsinainen rahakysymys. Olen saanut myös "kompensaatioksi" ilmaisen vuoden, tämä tapahtui 2000. Ja senpä jälkeen, eli viiteen vuoteen(no parin kuukauden päästä) on klubin sivusto seissyt samanlaisena ja uutiskire e-mailiin lakannut tulemasta. Mitä, Missä, Milloin ovat kolme kysymystä jotka ovat nyt paikallaan, vastaajaksi toivon Timoa tai Teroa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by stratowiruz » Wed Jul 20, 2005 8:12 pm

Figaro1 wrote:...olen saanut nimmaroidut kuvat...
Saitko kaikkien nimmaroidut kuvat? Minä sain vain molempien Timojen kuvat, ja ne kummatkin kahdesti. On sitten tuplakuvat! Haluaako joku vaihtaa taikka ostaa? Mieluummin olisin ottanut myös triple Jay kuvat - eli Jari, Jens ja Jörg. Mutta, elämä on. Kyllä itsekin ihan mielellään jonkinlaisen korvauksen kaipaisin, riittäisi jos saisin vaikka ilmaiseksi uuden levyn erikoisversion ja singlen vaikkapa. Saatavia olisi noin 36 euroa, kahden vuoden rästit. Taitaa olla aika luovuttaa, vaikuttaa sen verran toivottomalta?

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Katja » Wed Jul 20, 2005 9:20 pm

hmm niin juu sain miekin sellasen nimmarikuvan missä oli kaikki ja kaikkien nimmarit sekä tolkin ja kotipellon kuvat ilman nimmareita sekä kolme tarraa yhteensä sieltä myöskin sain :D siinäpäs taisi olla kaikki (lisäksi aiemmassa postissa kirjoittamani jutut) mitä sillä 200 silloisella markalla sain... :roll:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by *Elina* » Fri Jul 22, 2005 11:04 am

Ja mie en ole vieläkään saanut edes sitä saatanan aloituspakettia :roll:!
Juliste ja se joululahjapaketti on miun saldo.
Ei puhettakaan passeista tai nimmarikuvista tai lehdistä.
Enpä mie kyllä enää sieltä mitään tavaraa odotakaan. Toki otan vastaan,mutta olishan se aika hyvä vitsi,jos nyt sieltä jotain saisin :D.
Mieluummin käteisenä,kiitos.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Fri Jul 22, 2005 6:52 pm

Minä kyllä sain kaikkien jäsenten yksityispotretit, ja vieläpä ihan aidoilla nimmareilla. Intermission julisteessakin oli aidot nimmarit.

Mutta kuten sanoin, se että Episode 5:sta on odotettu vuodesta 2000, ja se että koko ajan sanotaan että "kohta tulee kompensaatiota" + se että "ilmaisia hyvitysvuosia" on takana jo 4 joiden aikana klubin sivuilla on seissyt tieto "Episode 5:n julkaisemisesta hyvin pian" eivät ole mielestäni hyvä vaan huono vitsi. Alan todellakin kohta olla sitä mieltä että rahat saa laittaa takaisin tililleni. Mutta Timo Tolkki itse sanoi että kun hänen tilansa vähän kohentuu(enkä saatana taatusti epäile että hänellä olisi "yksi paskan hailee"-attitude meitä legioonalaisia kohtaan), hän katsoo mikä on homman nimi. Tosin hän sanoi että "jossain vaiheessa on sitten hyvityksen paikka" ja tätä hyvitystähän minäkin olen jo sen nelisen vuotta odotellut.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: LOTT nykytilanne pt II

Post by Figaro1 » Sat Jul 30, 2005 1:19 pm

Joten laittakaa nyt sitä infoa näkyviin tai pistäkää rahat takaisin tililleni.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked