Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
topinyg12
Sr. Member
Posts:562
Joined:Wed Apr 17, 2002 8:26 pm
Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by topinyg12 » Mon Feb 28, 2005 9:06 pm

Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Olen kyllä samaa mieltä herra Hietalan kanssa, että "Meillä on bändi, jossa soittaa oikeita ihmisiä, laulaa oikeita ihmisiä. Oikeita ihmisiä, jotka tekee musaa itselleen itse viitoittamallaan tiellä. Ja se ei ole mitään kisailua, missä otetaan rahat pois teineiltä ja niitten vanhemmilta, sillä että pannaan sinne jotain TV-yhtiöitä, levy-yhtiöitä ja niitten hovisäveltäjiä ja puhelinyhtiöitä johonkin epäpyhään allianssiin, täräytti Nightwishin basisti Marco Hietala kiitospuheessaan."

Mitä mieltä olette?

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Haven » Mon Feb 28, 2005 9:31 pm

Täällä myös yksi joka seisoo neiti Hietalan sanojen takana.

En tiedä huomasiko kukaan muu, mutta Tuomas yritti saada Marcoa lopettamaan puhumisen jossain vaiheessa sitä lausetta, ja kun Marco vaan jatkoi, niin oli Tuomaksen ilme aika "noniin, taas sitä mennään!"

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by IceBreaker » Mon Feb 28, 2005 10:04 pm

Huomasin itse vaan sen, että Marco alkoi painottaa sanojaan niin ja mörähti puheen sanottuaan eli hän todella halusi tuoda sen esille. Oikeassahan Marco on ja Tuisku-fanit saavat mennä itseensä sillä eihän Marco suoraan häneen viitannut vaan kaikkeen etukäteen valmisteltuun pinnalliseen hömppämusiikkiin. No, mitä muuta hurmoksessa fanittavista pikkuteiniXeistä voi odottaakaan. Saati sitten NW:n vastaavilta pikkufaneilta. Nightwishin vieraskirjassa vellova keskustelu aiheesta sopisi paremmin tuohon Yay-threadiin. :D
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Pummiii » Mon Feb 28, 2005 10:08 pm

Menisivät itseensä myös Tuiskufanit. Voisivat tarkastella realiteettejä rationaalisemmin. Sen jälkeen he voisivat ottaa kantaa kyseiseen Rva Hietalan väittämään. Sitä ennen voisivat hiljentyä teinimäisine (farsseilta vaikuttavine) vastalauseineen.


Edit: Tuomas kyllä fiksuna miehenä huomasi, että tästä(Marcon kommentista) varmasti tullaan vääntämään mediassa juttua. Mielestäni myös hänellä jo siinä kohtaan varsin tuskallinen ilme.

User avatar
SakkiS
Member
Posts:74
Joined:Wed Jan 15, 2003 10:26 pm
Location:HELLsinki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by SakkiS » Mon Feb 28, 2005 10:34 pm

Pummiii wrote:kyseiseen Rva Hietalan
Rva Hietala ? :) mistäs lähtien sedästä täti on tullut, :) Nojoo, itseasiaan, minä näen, että Idols kilpailussa, oli tarkoitus tuoda poppiin nimenomaan "lahjakkaita" laulajia, joista sitten leipomalla leivotaan poptaivaalle uusia tähtiä, eli nimenomaan sitä kaupallista paskaa. Ja jos Tuisku-fanit eivät totutta kestä (btw joiden keski-ikä pyörii varmaan jossain 12v paikkeilla) niin se on voi voi. Mutta kyllä tämän taivaan alle mahtuu monia erillaisia bändejä, ja eiköhän niille kaikille ole tilaa, ja omat faninsa. Joten rauha maassa jne. :twisted:
"There shall be heard in the air the noise of weapons and in the same year the divines shall be enemies. They shall unjustly put down the holy laws and by thunder and war, true believers shall die"

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Pummiii » Mon Feb 28, 2005 10:37 pm

En ottanut kantaa koko "bändiin", tai saati sitten idols kilpailuun?! koin että SakkiS viittasin postaukseeni. Levytelköön Tuiskun Antti levyilleen, mitä tahtoo, mutta kovan työn hän saa tehdä, jos meinaa kunnioitusta suurelta yleisöltä ansaita.

:jump:

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Jaakko » Mon Feb 28, 2005 10:41 pm

En mä kyllä Marconkaan sanoja silti ihan allekirjoita. Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään eroa onko bändille (biisinkirjoittajalle) keulakuvaksi löytyneet soittajat ja laulajat jonkun "epäpyhän allianssin" vai jonkun kaveripoppoon kautta löytyneet. Jos kehtaa ottaa rahaa musiikista, pitäis arvostaa myös maksajia olemalla arvostelematta niitä sen enempää koska on kuitenkin ihan samassa bisnekessä mukana kuin Tuiskut ynnä muut. Ei voida koskaan tehdä rajaa taiteen ja viihteen välille jos liikutaan molemmilla alueilla.

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Kenji » Mon Feb 28, 2005 11:17 pm

Jaakko wrote:En mä kyllä Marconkaan sanoja silti ihan allekirjoita. Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään eroa onko bändille (biisinkirjoittajalle) keulakuvaksi löytyneet soittajat ja laulajat jonkun "epäpyhän allianssin" vai jonkun kaveripoppoon kautta löytyneet. Jos kehtaa ottaa rahaa musiikista, pitäis arvostaa myös maksajia olemalla arvostelematta niitä sen enempää koska on kuitenkin ihan samassa bisnekessä mukana kuin Tuiskut ynnä muut. Ei voida koskaan tehdä rajaa taiteen ja viihteen välille jos liikutaan molemmilla alueilla.
hyvä pointti. silti olen samaa mieltä Marcon kanssa. mua on muutenki aina ärsyttäny nää idolsit ja popstarsit.. mutta se on tietenki oma henk.koht. ongelmani :)

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Wanderer » Tue Mar 01, 2005 9:35 am

Tosta Marcon kommentista vois lukea rivien välistä että mies sanoo myös sitä että hra A. Tuisku on ihan fyrkalla tehty. Ja siinä olen ihan samaa mieltä.
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Figaro1 » Tue Mar 01, 2005 11:00 am

Julkisuuden henkilön ei mielestäni tulisi arvostella toista julkisuuden henkilöä ihan noin. Mutta eihän sitä tiedä vaikka sanoja olisi taas laitettu Marcon suuhun tai sitä että mies olisi vain puhunut täysin ajattelemattomasti. Eräs nimeltä mainitsematon kitaristi on ainakin lehtien sivuilla monta kertaa tölvinyt erästä nimeltä mainitsematonta teknomiestä mutta tämä kina on sovittu jo hiton kauan aikaa sitten.

Minä en siis pidä Tuiskun Antin musiikista mutta se ei tarkoita sitä että a)hän ei saisi tehdä mitä tekee ja b)sitä että jollain Marco Hietalalla(tai minulla) on oikeus haukkua hänet maan rakoon. Lehdet vääristelevät tänä päivänä niin paljon kommentteja etten tiedä vielä pitäisikö moista uskoa. Mutta jos Marco on todella nuo sanat lausunut niin kaikella kunnioituksella häntä kohtaan lähetän terveisiä:

Pidä huoli omista asioistasi. Oli Tuisku sitten kuinka kaupallinen "p*mppimagneetti" tahansa, ei hänen läsnäolonsa ja musiikkinsa varmaan häiritse Sinun tai NW:n olemassaoloa.

Ja Tuiskun faneilta on tietenkin odotettavissa tuollaista nähdyn kaltaista vastavuodatusta. On se perkele kumma jos maakiistojen ja uskontokiistojen jälkeen jo musiikkikiistatkin alkavat saada enempi vähempi sodan piirteitä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Xeemu » Tue Mar 01, 2005 11:38 am

Pummiii wrote:Menisivät itseensä myös Tuiskufanit. Voisivat tarkastella realiteettejä rationaalisemmin.
Tuota on turha heille sanoa, kun eivät kumminkaan ymmärrä. Itse olen kyllä melko paljon samoilla linjoilla kuin Hietala, mutta myös samaa mieltä Figaron kanssa siitä, ettei välttämättä kannattaisi mennä julkisuudessa moista möläyttämään vaan pitää se ihan omana tietona.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by skar » Tue Mar 01, 2005 11:44 am

Olen kyllä samaa mieltä Hietalan kanssa, eikä täältä varmaan löydy ketään kuka ei olisi, mutta ketä nuo Antti Huiskun kaltaiset idolit sitten loppujen lopuksi haittaa... Minulle ainakin ihan sama mitä porukka kuuntelee kunhan jostain vielä löytyy hyvää musiikkia niin OK.

Hietala on sittemmin korjaillut lausuntojaan... Alla linkki...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihde ... m#id948636
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Kenji » Tue Mar 01, 2005 12:51 pm

Sitä en kyllä ymmärrä miksi tuollainen juttu piti oikee etusivun jutuksi lehteen laittaa.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by skar » Tue Mar 01, 2005 12:54 pm

Kenji wrote:Sitä en kyllä ymmärrä miksi tuollainen juttu piti oikee etusivun jutuksi lehteen laittaa.
Nykäsen Matti, kun on lomilla niin lööpit on kiven takana :)
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Cinda » Tue Mar 01, 2005 1:26 pm

Minusta mielenkiintoisinta tässä jutussa oli se että Tuisku-fanit kuitenkin käsittivät, että mikä heidän idolinsa oikeasti on...

Eipä minulla tähän ole mitään kovin ihmeellistä mielipidettä, mutta toki itsekin arvostan ihmisiä jotka tekevät ja soittavat musiikkinsa itse.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Xeemu » Tue Mar 01, 2005 1:46 pm

skar wrote:
Kenji wrote:Sitä en kyllä ymmärrä miksi tuollainen juttu piti oikee etusivun jutuksi lehteen laittaa.
Nykäsen Matti, kun on lomilla niin lööpit on kiven takana :)
Tänään oli kyllä paras lööppi ikinä. "Missä kypärä Pekkarinen!"

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by IceBreaker » Tue Mar 01, 2005 2:02 pm

Figaro1 wrote:Julkisuuden henkilön ei mielestäni tulisi arvostella toista julkisuuden henkilöä ihan noin. Mutta eihän sitä tiedä vaikka sanoja olisi taas laitettu Marcon suuhun tai sitä että mies olisi vain puhunut täysin ajattelemattomasti.
Minä en siis pidä Tuiskun Antin musiikista mutta se ei tarkoita sitä että a)hän ei saisi tehdä mitä tekee ja b)sitä että jollain Marco Hietalalla(tai minulla) on oikeus haukkua hänet maan rakoon. Lehdet vääristelevät tänä päivänä niin paljon kommentteja etten tiedä vielä pitäisikö moista uskoa. Mutta jos Marco on todella nuo sanat lausunut...
Kyllä Marco sanoi täsmälleen ne sanat, tuli tarkistettua se eilen uusintalähetyksestä ja todella kuulosti siltä, että hän painotti sanomaansa tositarkoituksella. Ja mistä päättelit, että kritiikki osui juuri Tuiskua kohtaan, sillä eihän Marco kentestäkään puhunut suoraan, jonka hän myös nyt ilmoittaa lehdille:
skar wrote:Hietala on sittemmin korjaillut lausuntojaan... Alla linkki...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihde ... m#id948636
Vika on siis formaattibisneksessä eli suorat Tuisku-haukkujat ja toisinpäinkin ajattelevat saisivat vain mennä itseensä. Siitä, että toinen julkkis (tässä muusikko) arvostelee toista on aivan arkipäivää, kuten täälläkin on huonoina aikoina huomattu. Huonohan se asia on, mutta mihinkä se häviäisi.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by SirJuzzi » Tue Mar 01, 2005 3:28 pm

skar wrote:Nykäsen Matti, kun on lomilla niin lööpit on kiven takana :)
Teille ei vissiin yläasteella opetettu pilkun käyttöä?


Ja se on ihan itsestään selvä asia että jotain Emma-gaalaa katsovat ihmiset, jotka eivät ymmärrä musiikkibisneksestä, jos edes musiikista itsestään tarpeeksi ymmärtääkseen tuollaiset statementit oikein. Siksi olikin minusta Hietalalta jokseenkin epäfiksu veto mennä tuollainen fakta tuollaisessa tilaisuudessa laukomaan. Eli asiaa se Marco puhui, mutta olisi silti voinut jättää puhumatta.

En kyllä pidä myöskään Iltalehden reaktiosta puheeseen. Sillä kun oikein edesautettiin sitä, että yleisö ymmärtää puheen väärällä tavalla ja hullumylly on valmis.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Nightwarrior » Tue Mar 01, 2005 3:43 pm

Figaro1 wrote: Julkisuuden henkilön ei mielestäni tulisi arvostella toista julkisuuden henkilöä ihan noin.
......
Minä en siis pidä Tuiskun Antin musiikista mutta se ei tarkoita sitä että a)hän ei saisi tehdä mitä tekee ja b)sitä että jollain Marco Hietalalla(tai minulla) on oikeus haukkua hänet maan rakoon.
......
Pidä huoli omista asioistasi. Oli Tuisku sitten kuinka kaupallinen "p*mppimagneetti" tahansa, ei hänen läsnäolonsa ja musiikkinsa varmaan häiritse Sinun tai NW:n olemassaoloa.
Marco Hietala ei missään vaiheessa sanonut, että hänen "vihansa" olisi kohdistettu juuri Antti Tuiskuun. Hän vain arvosteli tätä Idols/Popstars formaattia. Eikä hän todellakaan haukkunut ketään, vaan esitti vain asiasta, mielestäni täysin asiallisen, mielipiteen.

Se, miksi juuri Tuiskun-fanit suivaantuivat noista kommenteista johtuu varmaan siitä, että tällä hetkellä Antti Tuisku taitaa nauttia suurinta suosiota näistä Idols-tähdistä. Faneja myös varmasti harmitti, kun heidän idolinsa ei saanut yhtään pystiä, Nighwishin korjatessa yhteensä viisi Emmaa.

Itse olen täysin Marcon sanomisten kannalla. Tosin Emma-gaala oli hieman väärä paikka laukoa moista kommenttia, vaikka se olikin asiallinen ja täyttä asiaa. En usko, että tuo repliikki oli mitenkään etukäteen suunniteltu juttu, vaan se tuli spontaanisti lavalla mieleen.

Ja ainoa, joka tästä jupakasta hyötynee ovat Iltapäivälehdet jotka itse asiassa laittoivat koko homman alulle.
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by ForceMajeure1 » Tue Mar 01, 2005 4:00 pm

Marco osui kyllä naulan kantaan. Pidempään jo vituttanut kaiken maailman tekemällä tehdyt artistit.

Ja kyllä Hietalalla on varaa sanoa noin, miehellä kun on kokemusta ja lahjoja kymmenen idols-voittajan edestä.
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Figaro1 » Tue Mar 01, 2005 5:53 pm

Jos Macce tosiaan kritisoi Idolsia, ei Tuiskua, pyydän anteeksi. Olisi pitänyt lukea vähän tarkemmin. Mielestäni jotain Idolsia voikin tosiaan kritisoida.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Janne » Tue Mar 01, 2005 6:20 pm

Nightwarrior wrote:Tosin Emma-gaala oli hieman väärä paikka laukoa moista kommenttia, vaikka se olikin asiallinen ja täyttä asiaa.
Minusta Marco kommentoi asiaa juuri oikeassa paikassa ja tilaisuudessa. Tämän vuotinen Emma Gaala oli minun mielestäni juuri tätä Idols/Popstars/McDonalds/NRJ Radio Awards kertakäyttö osastoa kun mukana oli naurettava robotti, kiljuvia pissiliisoja ja YLEX:n juontajia. Se vähäinenkin arvokkuus mikä Emma Gaaloissa on joskus ollut hävisi tämän vuotisen seremonian jälkeen.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Mormegil » Tue Mar 01, 2005 7:02 pm

Äläs nyt, paras ulkomaalainen yhtye äänestyksessäkin oli ehdokkaina mm. Anastacia, O-Zone ja monta muuta vastaavaa, mutta kukas voittikaan? Iron Maidenpä niin, joten minusta ne ajat jolloin kansaa ovat kiinnostaneet vain nuo Idolsit/Poopstarsit ym. ovat pikkuhiljaa takanapäin.

Ja eipä minulla niinkään noita em. ohjelmia vastaan mitään ole. Todella loistavaa viihdettähän ne ovat, eikä niiden kautta nousseista artisteista nyt tarvitse niin huolta pitää kun ei viiden vuoden päästä niitä kukaan edes muista. :)

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Jaakko » Tue Mar 01, 2005 7:04 pm

ForceMajeure1 wrote:Marco osui kyllä naulan kantaan. Pidempään jo vituttanut kaiken maailman tekemällä tehdyt artistit.

Ja kyllä Hietalalla on varaa sanoa noin, miehellä kun on kokemusta ja lahjoja kymmenen idols-voittajan edestä.
Ja kuitenkin Nightwish jolle nuo pystit osoitettiin on aika lailla Holopaisen biiseillä pinnalle noussut, Marco tuli mukaan melko myöhään ja jollain lailla "NHL-vahvistuksen" oloisesti että saadaan bändille lisää kaupallista potentiaalia.

Ja nykyisinhän jokainen joka väittää Antti Tuskun hommaa helpoksi, voi ottaa ja mennä Idols-skabaan ja näyttää että osataan sitä muutakin kun puhua paskaa. Vaan eipä näy täälläkään paljon yritystä olevan, senkun haukutaan niitä jotka siihen pystyy. ;)

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Janne » Tue Mar 01, 2005 8:02 pm

Mormegil wrote:Äläs nyt, paras ulkomaalainen yhtye äänestyksessäkin oli ehdokkaina mm. Anastacia, O-Zone ja monta muuta vastaavaa, mutta kukas voittikaan? Iron Maidenpä
Se olikin tämän vuotisessa seremoniassa paras juttu :wink:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by *Elina* » Tue Mar 01, 2005 9:20 pm

Vaikkakin O-zonehan on tietysti tiukka vastus kenelle tahansa ;).

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by IceBreaker » Tue Mar 01, 2005 10:57 pm

Jaakko wrote: voi ottaa ja mennä Idols-skabaan ja näyttää että osataan sitä muutakin kun puhua paskaa. Vaan eipä näy täälläkään paljon yritystä olevan, senkun haukutaan niitä jotka siihen pystyy. ;)
Eihän poppis-skabassa ole mitään kysyntää metallikansalle eikä biiseillekään. Taitaapi johtua ihan siitä. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by dragee » Wed Mar 02, 2005 10:09 am

Niin, kaikki Anastaciat sun muut o-zonet on hetken hurmio mutta jos 80 luvulle mennään niin kyllä sieltä tiukka vastus Airon Meidenille löytyy, Pet Shop Boys(tuo popin Iron Maiden), Soft Cell, Culture Club etc
Rajatapaus.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Haven » Wed Mar 02, 2005 5:22 pm

Ellen aivan väärässä ole, niin eikös Anastacialta ole muutamia levyjä tullut. Ja toisin kuin O-zonella, niillä levyillä on monia hyviä biisejä (en kuitenkaan sanoisi että niitä kuuntelisin enempää kuin radiosta, mutta sellasia kuitenkin että kestää kuunnella), kun taas joku O-zone onnistuu vääntämään yhden hitin (jota ei kestä kuunnella), jonka jälkeen yhteestä ei kuulu kuin hiljaisuutta.

Ehkä tämä ei liity aiheeseen, mutta äskeiseen kommenttiin kyllä.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by tosise8 » Wed Mar 02, 2005 6:42 pm

[quote="Jaakko]
Ja kuitenkin Nightwish jolle nuo pystit osoitettiin on aika lailla Holopaisen biiseillä pinnalle noussut, Marco tuli mukaan melko myöhään ja jollain lailla "NHL-vahvistuksen" oloisesti että saadaan bändille lisää kaupallista potentiaalia.[/quote]

Millä tavalla Marcon bändiin tulo on lisännyt Nightwishin kaupallista potentiaalia? (kts. EoI DVD) Marsohan on hyvä basisti ja vieläkin parempi laulaja, mutta eikös hän ole ollut aika inside juttu? Luulisi että nuo Tarjan ulkoiset avut olisivat tehneet paremmin bändiä tunnetuksi kuin tuo ruma viikinki. Eikä tuo Marcon laulukaan hirveän "kaupallista" ole. Jos asiassa pysytään niin on se kumma kun eivät Tuisku-fanit ymmärrä asiallista kritiikkiä vastaanottamaan.

Edit: Nuo Quotet on niin pirun vaikeita saada just oikein tälle rähmäkäpylälle...

Locked