Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm
Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by classic » Wed Mar 02, 2005 9:04 pm

Jos puhutaan Anastaciasta, niin itse olen kyllä saanut sen kuvan, että tämä nainen itse jopa säveltää biisejään. Jos näin on, niin kukaan ei voi kyllä puhua hänestä mitenkään vähättelevästi. Asia on muutenkin niin, että pop-musiikkiakin voi tehdä rehellisesti täydestä sydämestä eikä pelkästään siksi, että se on kaupallista ja siitä saa mahdollisesti enemmän rahaa kuin jotain kellari black metallia tekemällä.
Ja oma mielipiteeni Marcon kommentteihin on, että olisi voinut jättää sanomatta. Jotenkin tuntuu naurettavalta uhoamiselta, vaikka kuinka asiasisältö olisikin asiaa.
Muutenkin maailmaan mahtuu kyllä musiikkia. Miksi alkaa luokitella ääneen mikä on "oikein" tehtyä ja mikä "väärin" tehtyä musiikkia. Muodostakoon jokainen käsityksensä itse ja nauttikoon siitä mikä tuntuu oikealta.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Eini » Thu Mar 03, 2005 9:33 am

Nightwarrior wrote: Se, miksi juuri Tuiskun-fanit suivaantuivat noista kommenteista johtuu varmaan siitä, että tällä hetkellä Antti Tuisku taitaa nauttia suurinta suosiota näistä Idols-tähdistä. Faneja myös varmasti harmitti, kun heidän idolinsa ei saanut yhtään pystiä, Nighwishin korjatessa yhteensä viisi Emmaa.
Tuo fanien kiukutteleminen on kyllä aika huvittavaa kun Marcohan ei tosiaan maininnut ketään nimeltä. Yksi huvittavimmista kommenteista mitä olen lukenut asian tiimoilta oli se kun joku Tuisku-fani valitti lehdistölle, että Nightwish ei anna tilaisuutta muille bändeille päästä pinnalle! Eli eikun Nightwish pariksi vuodeksi tauolle niin saavat ne muutkin kaipaamansa tilaisuuden. :lol: Ja jokuhan yritti kehottaa porukkaa kokoontumaan ja porukalla hyökkäämään Marcon kimppuun. Ei ole helppoa olla teini.. :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Figaro1 » Thu Mar 03, 2005 9:43 am

Eini wrote:. Yksi huvittavimmista kommenteista mitä olen lukenut asian tiimoilta oli se kun joku Tuisku-fani valitti lehdistölle, että Nightwish ei anna tilaisuutta muille bändeille päästä pinnalle! Eli eikun Nightwish pariksi vuodeksi tauolle niin saavat ne muutkin kaipaamansa tilaisuuden.
Juu, tottakai se on bändin oma vika että heidän levynsä menevät kaupaksi, onhan se sanomattakin selvää. Metallica on saanut osakseen aivan samantasoista kritiikkiä. Ja Lars oli joskus sanonutkin että hän on pahoillaan siitä että hänen bändin levyjä myydään niin paljon ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by skar » Thu Mar 03, 2005 12:46 pm

SirJuzzi wrote:
skar wrote:Nykäsen Matti, kun on lomilla niin lööpit on kiven takana :)
Teille ei vissiin yläasteella opetettu pilkun käyttöä?
Pakko gonahtaa. EVVK. :lol:
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Kenji » Thu Mar 03, 2005 8:30 pm

Tuo fanien kiukutteleminen on kyllä aika huvittavaa kun Marcohan ei tosiaan maininnut ketään nimeltä. Yksi huvittavimmista kommenteista mitä olen lukenut asian tiimoilta oli se kun joku Tuisku-fani valitti lehdistölle, että Nightwish ei anna tilaisuutta muille bändeille päästä pinnalle! Eli eikun Nightwish pariksi vuodeksi tauolle niin saavat ne muutkin kaipaamansa tilaisuuden. :lol: Ja jokuhan yritti kehottaa porukkaa kokoontumaan ja porukalla hyökkäämään Marcon kimppuun. Ei ole helppoa olla teini.. :D[/quote]

no toi on aika paksua :D se on nightwishin vika että muut bändit eivät saa yhät paljon huomiota. Tämä on EPISTÄ!! :)

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Skelethos » Mon Mar 21, 2005 10:46 am

Näkökulmia on monia. Mielipiteeni:

1) Marco puhui sinänsä asiaa, eikä liikaa haukkunut ketään tiettyä. Kenenkään ei olisi tarvinnut hermostua.
2) Sen olisi voinut jättää sanomatta, koska on ymmärrettävää, ettei tuollaisessa tapahtumassa asia voi mennä kaikille ymmärrykseen
3) Vaikka hommasta nousi lööppimylly, niin Marco voi antaa Tuisku-fanien kiukutella miten lystää, koska heidän ongelmansahan se on. Marco tiesi mitä sanoi, mutta ei ole hänen asiansa huolehtia ymmääkö rahvas viisauden sanoja... 8)

Hän siis puhui sinänsä asiaa, mutta loppupeleissä sanoilla ei voitettu muuta kuin hieman media-arvoa bändille ("kaikki julkisuus on hyvästä?") Itse olisin ehkä ollut hiljaa Tuomaksen tyyliin ja pitänyt viisauteni omanani (turha heittää helmiä sioille), mutta toisaalta ymmärrän senkin, että onhan se nyt kuitenkin hauskaa ärsyttää niitä tuiskuilijoita, jotka ottavat pienenkin solvauksen itseensä. Kun ei siitä kuitenkaan mitään ongelmia itselle koidu, ellei sitä lööppisekoilua sellaiseksi laske. Sekin on toisaalta vain huvittavaa, että kaikesta ne lehdetkin jaksavat jauhaa.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Nightwish raivostutti Tuisku-fanit

Post by Curry » Mon Mar 21, 2005 2:40 pm

Saattaisi tälläkin Marcon lausunnolla olla aika erilainen merkitys ja seuraukset, jos hän olisi sanonut sen Tarotin eikä Nightwishin jäsenenä.

Eilen kun selasin muusikoiden.nettiä, silmään sattui aika mielenkiintoista tekstä Emma-gaalasta ja palkintojenjakoperusteista. Kirjoittajana toimii Toni Wirtanen.

http://www.levy-yhtio.com/phpBB/viewtop ... 02&forum=2

Locked