Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Testi tradotti in Italiano on line!!!

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Peppekotipelto
Jr. Member

PostPosted: Thu Apr 07, 2005 10:27 pm    Post subject: Testi tradotti in Italiano on line!!! Add User to Ignore List Reply with quote

Ciao a tutti!!!Stiamo cercando testi degli Stratovarius,e di Kotipelto tradotti in Italiano da inserire nel nostro sito!!!
Ovviamente nel momento in cui saranno pubblicati sarà detto anche chi ha tradotto il testo e aggiungeremo il contatto qualora si volesse....
Al momento la pagina è in costruzione quindi che aspettate allora traduttoriiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Inviatele nome, cognome ed indirizzo e-mail a:
stratosphereband@interfree.it
Grazie!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Dark Angel
Member

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:04 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ti ho mandato Forever sul sito di Kotipelto...appena ho tempo ti mando la mail...tu avvisami quando finite la pagina...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Peppekotipelto
Jr. Member

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 11:01 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Dark Angel wrote:
Ti ho mandato Forever sul sito di Kotipelto...appena ho tempo ti mando la mail...tu avvisami quando finite la pagina...

11 Aprile h 11:00
Ho appena messo on line!!! Very Happy
Grazie tantissime!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum