Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Millaisia ihmisiä täällä käy?
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jabi
Sr. Member

PostPosted: Mon May 16, 2005 4:18 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

- Nimi: Samu
- Kotipaikkakunta: Satakunnan tuppukylät
- Ikä: 23 v.
- Siviilisääty: kiihkeässä suhteessa nyrkkikyllikin kanssa
- Työ/opiskelutilanne: tuleva asiakaspalvelun ja markkinoinnin merkonomi
- Sotilasarvo/aselaji: Sivari / röntgenosastonsihteeri Very Happy
- Ensikosketus Stratovariukseen: RadioMafian LISTA-ohjelmassa kuultu Juutaksen Pusu
- Seuraukset: Ostin Visionsin.
- Piano: Vitun hieno ja kallis Fazer.
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Hillowiina, Ramma Gay, N'Flaymz, RAGE, Ther..d Reich, Masturplan ja Blind Guru
- Elämäni keikat: Bruce Dickkensson Tuskassa -02
- Suosikkiruoka: Pizza
- Suosikkijuoma: kylmä olut pizzan kanssa

Back to top
View user's profile Send private message
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Mon May 16, 2005 7:31 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi: Jussi (kuten teräväpäisimmät ovat jo ehkä arvanneetkin). Sukunimen tietää kuka tietää, niiden, jotka eivät tiedä, ei tarvitse tietää. Jos kuitenkin koet, että tarvitset ko. tietoa, niin privaviestiä saa lähettää.

Asuinkunta: Tamperkele.

Ikä: 21.

Siviilisääty: Vapaa. Kuka tällaisen räkänokan kanssa nyt saman katon alla pystyisi asumaan? Razz

Työt ja opinnot: Kesän olen töissä raksalla, syyskuussa jatkuu rakennusinsinööriopinnot Tampereen ammattikorkeakoulussa. Kaksi vuotta takana.

Sotilasarvo / aselajiTykkimies ('tun Niinisalo, jossain muualla olisin viestimies tai edes sotamies. Tiedustelun keskussanomalaiteautolla ajelin intissä.

Ensikosketus Stratovariukseen: Luokkakaverini soittelivat Black Diamondia pianolla. Ihan bändiä kuulin, kun kaverini lainasi minulle Destinyn.

Soittimia? Virvelirumpu löytyy, tosin nyt kerrostaloasunnossa sitä ei pahemmin ole tullut soiteltua. Razz Joku syntikanjämä olisi mukava. Täytyisi ostaa harjoituspadi rumputreeniä varten.

Suosikkiyhtyeitä: Strapping Young Lad Zxflipoff , Devin Townsend, Opeth, Pain of Salvation, Nightwish...

Parhaita keikkakokemuksia: Stratovarius Alavuden nuorisoseuralla vuonna 2000. Oli aivan tajuton meno päällä. Ensimmäisiä keikkoja joilla kävin, eikä samaan fiilikseen olla päästy toista kertaa. Nightwishin Jyväskylän fanikeikat 2001 ja 2002 ovat myös jättäneet mahtavia muistoja. Symphony X Straton lämppärinä Pakkahuonella koska-nyt-olikaan toimi myös erinomaisesti, samoin Dream Theater provinssirockissa, vaikka molemmat keikat olivat harmittavan lyhyitä.

Mieliruoka: Paha sanoa, mutta kyllä niin on että kunnon pihviä ei piekse mikään. Smile Kylkeen lohko- tai kermaperunoita tai vaikka muusia.

...Juoma: Velkopopovicý Kozél Dark -olut, Guinness-olut, Presidentti tumma paahto-kahvi, Dr Pepper-limukka, Coca Cola -limukka, luomumaito.

Hyviä leffoja: Braveheart, Lord of the Rings: Fellowship of the Ring sekä The Two Towers extended-versio, Star Warsit, Full Metal Jacket, Platoon...

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Mon May 16, 2005 9:25 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

IceBreaker wrote:
Stratosfear ei tietystikään halua kertoa itsestään mitään.

Stratovarius: Olen seurannut Stratovariuksen uraa ensimmäisestä singlestä lähtien aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti. Demoja en ole koskaan kuullut.
Ensimmäinen ostettu Stratovarius äänite: Future Shock 7" (1988) & Fright Night (1989).
Huonoin Stratovarius levy: II & Infinite - Elements Pt. II aikakausi.
Paras Stratovariuksen levy: Dreamspace-Visions aikakausi.
Paras Stratovarius konsertti: Destiny kiertue ja sitä aikaisemmat konsertit.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Helu
Member

PostPosted: Tue May 17, 2005 10:13 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Olen kohta 23 v opiskelija-tyttö Tampereelta. Kerrostalon kaksion jaan yhdessä jätkäkaverini kanssa (ja lukuisten villakoirien). Tamperelaiseksi en vielä tunnustaudu, sydän on enemmänkin tuolla Varsinais-Suomessa. Opiskelen AMK:ssa matkailua (2.vuosi meneillään). Aloitin juuri kesätyöt, ei lähelläkään omaa alaa, mutta pääasia että rahaa saa Smile

Stratoon tutustuin muistaakseni -98, eka biisi oli Paradise. Sittenmmin olen ollut aivan myyty. Livenä oon Straton nähny monta kertaa, paras keikka ehdottomasti se ensimmäinen: Lallintalo Destinyn kiertueella Smile

Pidän erityisesti matkailusta, vaikka harvoin reissuun pääsee. Tällä hetkellä ykköskohteina on Baltian maat, etenkin Latvia kiinnostaa.
Ja metallista pidän erittäin paljon, bändejä en jaksa luetella koska ne on varmaan aikas lähellä sitä mitä kaikki muut on luetellu Smile

Tällä hetkellä ykköshaaveni olisi ostaa pienen-pieni perhoskoira, mutta en raaski oottaa semmoista tänne kerrostaloon.

Tulevaisuudessa haluan työskennellä matkailun parissa, ja toivottavasti joskus olisi mahdollisuus perustaa oma firma. Tai ainakin lähes oma. Smile

Back to top
NoRa
Jr. Member

PostPosted: Wed May 18, 2005 7:48 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi: Noora
Asuinpaikka: Tervola täällä korvessa kannon alla..Smile

Ikä: jääköön tarkemmin paljastamatta 13 ja 18 välillä...

Siviilisääty: "Forever" Free

Opinnot: Kidutuslaitos täällä jossakin...

Strato: Aikoinaan tuli "pöllittyä" Visions yheltä tutulta ja se on sitten ollu menoa... Eikä paluusta ole mitään toivoakaan Very Happy

Muita musasuosikkeja: Sonata Arctica, Nightwish, Sentenced, Children of Bodom, Thunderstone, Hammerfall, "Mummu" Borgir+ noin ziljoona muutakin hevin ja metallin laidasta laitaan...

Luonteeltani olen totaalinen sekopää... Aina vaan musat mielessä ja korkealta ja kovaa tulee koulun käytävilläkin hoilattua... Kunnes siivooja heittää pihalle Razz Että tämmönen minä sitten olen...

Back to top
*Elina*
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed May 18, 2005 11:08 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi:Elina - Kotipaikkakunta: Ruokolahti
- Ikä: Ensikuun lopulla täytän 19.
- Siviilisääty: Säädytön Rolling Eyes
- Työ/opiskelutilanne: Lukio juhlia vaillle valmis. Hain Lappeenrantaan AMKhon ja Joensuun yliopistoon.
- Ensikosketus Stratovariukseen: Siskoni kuunteli joskus Destinyn aikoihin ja sitä kautta sitten.
- Seuraukset: Otin käyttööni siskoni levyt Very Happy.
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Kotiteollisuus,Sentenced,Poisonblack,YUP .
- Elämäni keikat: En mie ole ollut kun festarikeikoilla,mutta hieno oli nähdä Strato pari vuotta sitten niinkin kämäisillä festareilla,kuin Kouvolan Partyplanet. Satoi ihan perkeleesti,mutta ei se mitään Smile. Samasilla humppapäivillä esiintyi myös Poisonblack. Se oli myös upea Smile.
- Suosikkiruoka: Parsakaalivuoka, jossa on aljon Aurajuustoa päällä Smile.
- Suosikkijuoma: Kivennäisvedet.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
metalman
Member

PostPosted: Wed May 18, 2005 1:54 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

-Nimi: Samuli
-Ikä: 15
-Kaupunki: Helsinki
-Opiskelu: Yläaste
-Stratovarius: Lainasin kirjastosta 2 vuotta sitten 4th Dimensionin.
-Suosikkibändejä: Stratovarius, Queensryche, Metallica (1983-1988), Iron Maiden, Judas Priest
-Elämäni (ainoa Sad )keikka: Smurffit hartwall areenalla joskus 1994-1995 Laughing
-Ruoka: Pihvit
-Juoma: Limut

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Wed May 18, 2005 5:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

IceBreaker wrote:
StratoPummi wrote:

Työ/Opiskelu: Kotkan AMK.
Eikös tämä koulu ole ollut jo vuosia nimellä Kymenlaakson AMK. Rolling Eyes No, samassa laitoksessa minäkin opiskelen, tarkemmin sanottuna Metsolan toimipisteessä.

Oikeassa olet, halusin vain korostaa kaupunkia. Smile

Kymmenedalens yrkeshögskolan. Cool

Back to top
Skelethos
Member

PostPosted: Fri May 20, 2005 6:31 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kotipaikkakunta: Vantaa... opiskelut Seinäjoella kohta (ehkä) loppuvat
Ikä: 22
Työ/opiskelutilanne: kirjastoalan merkonomiksi juuri valmistumassa, mutta lähden varmaan seuraavaksi opiskelemaan jotain muuta, kun innostus tähän vähän lopahti
Valtionpalveluksen muoto: Siwarrior
Ensikosketus Stratovariukseen: Kiss Of Judas -video Jyrki-ohjelmassa
Seuraukset: Ostin Visionsin. (kopioin kysymykset joltain muulta ja tähän ei tarvinnut vaihtaa edes vastausta! )
Soittaminen: Kitaran omistan ja jotenkuten soitan, synaa tykkään pimpottaa vaikka en kunnolla osaakaan, basson aion hankkia, ja rummutkin olisivat periaatteessa mahtavat. Joskus aion myös laulaa.
Suosikkibändejäi: Rage, Royal Hunt, Arcturus, Lost Horizon, Gamma Ray, Freedom Call, Bal-Sagoth, Summoning
Elämäni keikat: viime vuonna ainakin Fear Factory Tuskassa ja Therion Nosturissa
Suosikkiruoka: Kiinalainen ruoka, pizza sekä Pyhä Maksalaatikko!
Suosikkijuoma: tilanteen mukaan kivennäisvesi, olut tai vihreä tee

Back to top
sade
Jr. Member

PostPosted: Fri May 20, 2005 9:20 pm    Post subject: senior club... Add User to Ignore List Reply with quote

Kiva kun ootte vastaillut tähän.

Näyttää ikäjakauman perusteella siltä, että s.clubiin ei kauheesti ole tunkua. Very Happy

Back to top
Turbo Terminaattori
Jr. Member

PostPosted: Sat May 21, 2005 12:00 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Armoton hevimies, joka syöksee tulta ja paskoo rautaa. Mulla on pitkätukka ja lempi harrastuksiani on mm. römpän nuoleminen, römpsämehun ja kaljan juominen, hevimetallin kuuntelu, kitaransoitto, biisien tekeminen, örinä, sekoileminen, ynnä muu rangga toiminta. Sunnuntain lempiharrastus on raa'an lihan syöminen ja kuolinilmoitusten lukeminen. Yeah! Hell bent for leather! Olen N.E.R.O. eikä minua kaiken maailman moukkien mielipiteet kiinnosta. Haluaisin perustaa oman valtion, jossa voisin jakaa oikeutta 357 magnumilla ja moralla, ja minä olisin oikeus. Oikeus ja kohtuus! Olisin poliisi, ja tulli myös. Mä halöuan tuhota ja aiheuttaa kaaosta!!!! CHAOS!!!1 AAARGHGHGH>!!!....Ainiin..... väittelen kohta tohtoriksi.

Back to top
skar
Member

PostPosted: Sat May 21, 2005 2:18 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi: Sami
Ikä: 23.
Siviilisääty: Vapaa?

Työt ja opinnot: Kesän leikin kiinteistövälitystä ja syksyllä pitäisi lopetella kv. tradenomin opiskelut. Kurssit on kasassa, mutta opinnäytetyö vielä hakusessa

Sotilasarvo: >>> Kysykää miksi niiltä jotka tuon arvon antoivat (Vekarajärvi, Tikkakoski ja Utti)

Ensikosketus Stratovariukseen: Timo Tolkin haastattelu oliko jossain harakan pesässä. Uskokaa tai älkää. Eli yhtäkään Stratovarius albumia en ole julkaisupäivä ostanut

Suosikkiyhtyeitä: Stratot. Bruce Sprigsteen Sonata Arctica

Mieliruoka: Kyllä se on lehtipihvi ja perunamussi oluella.
Juoma: Lapin kulta, maito

Ulkomuoto: Vaatteet talvella tummat, Kesällä oranssit. Hiukset vaaleat ja lyhyet. Siis oikea metallimies. Parta tosin kasvaa jos sen antaa kasvaa.

Elokuvat: Road to Perdition, Kummeli kultakuume. Komisario Palmu elokuvat, Collateral (uusin suosikki)

Tv-sarjat. 24, Simpsonit

Muuta: Ensimmäinen oma tietokone käyttöön 1.9.2005! WOW

Back to top
Katja
Sr. Member

PostPosted: Mon May 23, 2005 2:27 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi: Katja
Olinpaikka: Oulu
Syntynyt: 29.10.1984
Siviilisääty: avoliitossa
Opiskelut: Oulun yliopistossa biofysiikkaa, kesän opiskelen näiltä näkymin koska pahasti näyttää että työtön olen
Harrastukset: aerobick, circuit training, mikäpä ikinäki
Ensikosketus Stratoon: olohuoneessa ollessani kuulin veljen huoneessa visions biisin soivan
Lempiruoka: porosta tehdyt ruoat missä muodossa ikinäkin
Lempijuoma: vesi,maito alkoholipitosista siiderit ja lonkut
Ulkonäkö: http://irc-galleria.net/view.php? nick=silvera
Siinäpäs ne, luonnetta paha mennä kuvailemaan, vissiin minä aika ilonen ja sosiaalinen olen Smile

Back to top
Wanderer
Sr. Member

PostPosted: Wed May 25, 2005 1:33 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nimi: Venni
Kotipaikka Vantaa ja Helsinki
Siviilisääty: Vapaa
Kouluperkele: Kauppaopistossa 2. vuosi menossa
Suosikkiruoka: Aito saksalainen bratwursti
Muuta: ensimmäinen strato-kokemus: kaveri soitti Destinyä viime kesänä Lapissa ja jäin koukkun.
Tähtäimessä: Straton keikka Kulttuuritalolla 26.10 Twisted Evil

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KJT
Jr. Member

PostPosted: Thu May 26, 2005 9:47 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Olen 42 vuotias jannu ja eka kerran näin Stratot Hämeenlinnassa Giants of Rockissa 1989. Valokuvia muistona tuolta keikalta Cool
Kaikki levyt ja CD:t on ja lisäksi muutamia bootleg CD ja video.
Raskaampi musiikki harrastuksena finninaamasta lähtien ja vielä menee täysillä.
Erinlaisia soittimia ja vahvareita nurkat, varastot, autotalli täynnä.... toisaalta keräähän jotkut postimerkkejä. Enempi heitttelen läppää noiden ulkomaalaisten fanien Wink

Back to top
Jonna
Sr. Member

PostPosted: Mon May 30, 2005 1:11 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Olen 26-vuotias eli varmaan vanhemmasta päästä täällä. Asun Oulussa ja opiskelen kirjasto- ja tietopalvelualaa ammattikorkeassa. Vuosi on jo takana. Ylioppilaspohjaisen merkonomitutkinnon todistus löytyy myös ja paljon muutakin on tullut opiskeltua. Töitäkin on tullut välillä tehtyä.

Olen matkustellut eri puolilla Eurooppaa ja varsinkin kaupungit kiinnostavat. Kieliä on tullut opiskeltua pakollisten englannin ja ruotsin lisäksi. Muista kielistä olen opiskellut saksaa, ranskaa ja espanjaa. Joistain muistakin kielistä on tarttunut päähän yksittäisiä sanoja. Ja metallin kuunteluhan kehittää samalla myös kielitaitoa, ainakin kuuntelutaitoa.

Metallia kuluu paljon ja tietenkin rahaa sen hankkimiseen. Viihdyn myös hevosten parissa ja varsinkin maastoratsastus kiinnostaa. Luen paljon kaunokirjallisuutta. Liikuntaa tulee harrastettua säännöllisesti. Käyn pitkillä kävely- tai pyörälenkeillä.

Back to top
StratoMerja
Member

PostPosted: Mon May 30, 2005 9:40 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Olen yksi vanhimmista Strato ja heavy musiikin ystävistä , makuun mahtuu lukuisia bändejä kuten muutama esim. Iron Maiden, Manowar, Dio, Nightwish, Thunderstone, Kilpi, Sonata ,Sentenced, The69Eyes, jne jne

Pian ikä numeroksi tulee 44 Rolling Eyes

Asun pääkaupungissa

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum