Millaisia ihmisiä täällä käy?

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Jabi » Mon May 16, 2005 4:18 pm

- Nimi: Samu
- Kotipaikkakunta: Satakunnan tuppukylät
- Ikä: 23 v.
- Siviilisääty: kiihkeässä suhteessa nyrkkikyllikin kanssa
- Työ/opiskelutilanne: tuleva asiakaspalvelun ja markkinoinnin merkonomi
- Sotilasarvo/aselaji: Sivari / röntgenosastonsihteeri :D
- Ensikosketus Stratovariukseen: RadioMafian LISTA-ohjelmassa kuultu Juutaksen Pusu
- Seuraukset: Ostin Visionsin.
- Piano: Vitun hieno ja kallis Fazer.
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Hillowiina, Ramma Gay, N'Flaymz, RAGE, Ther..d Reich, Masturplan ja Blind Guru
- Elämäni keikat: Bruce Dickkensson Tuskassa -02
- Suosikkiruoka: Pizza
- Suosikkijuoma: kylmä olut pizzan kanssa

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by SirJuzzi » Mon May 16, 2005 7:31 pm

Nimi: Jussi (kuten teräväpäisimmät ovat jo ehkä arvanneetkin). Sukunimen tietää kuka tietää, niiden, jotka eivät tiedä, ei tarvitse tietää. Jos kuitenkin koet, että tarvitset ko. tietoa, niin privaviestiä saa lähettää.

Asuinkunta: Tamperkele.

Ikä: 21.

Siviilisääty: Vapaa. Kuka tällaisen räkänokan kanssa nyt saman katon alla pystyisi asumaan? :P

Työt ja opinnot: Kesän olen töissä raksalla, syyskuussa jatkuu rakennusinsinööriopinnot Tampereen ammattikorkeakoulussa. Kaksi vuotta takana.

Sotilasarvo / aselajiTykkimies ('tun Niinisalo, jossain muualla olisin viestimies tai edes sotamies. Tiedustelun keskussanomalaiteautolla ajelin intissä.

Ensikosketus Stratovariukseen: Luokkakaverini soittelivat Black Diamondia pianolla. Ihan bändiä kuulin, kun kaverini lainasi minulle Destinyn.

Soittimia? Virvelirumpu löytyy, tosin nyt kerrostaloasunnossa sitä ei pahemmin ole tullut soiteltua. :P Joku syntikanjämä olisi mukava. Täytyisi ostaa harjoituspadi rumputreeniä varten.

Suosikkiyhtyeitä: Strapping Young Lad :fuckoff: , Devin Townsend, Opeth, Pain of Salvation, Nightwish...

Parhaita keikkakokemuksia: Stratovarius Alavuden nuorisoseuralla vuonna 2000. Oli aivan tajuton meno päällä. Ensimmäisiä keikkoja joilla kävin, eikä samaan fiilikseen olla päästy toista kertaa. Nightwishin Jyväskylän fanikeikat 2001 ja 2002 ovat myös jättäneet mahtavia muistoja. Symphony X Straton lämppärinä Pakkahuonella koska-nyt-olikaan toimi myös erinomaisesti, samoin Dream Theater provinssirockissa, vaikka molemmat keikat olivat harmittavan lyhyitä.

Mieliruoka: Paha sanoa, mutta kyllä niin on että kunnon pihviä ei piekse mikään. :) Kylkeen lohko- tai kermaperunoita tai vaikka muusia.

...Juoma: Velkopopovicý Kozél Dark -olut, Guinness-olut, Presidentti tumma paahto-kahvi, Dr Pepper-limukka, Coca Cola -limukka, luomumaito.

Hyviä leffoja: Braveheart, Lord of the Rings: Fellowship of the Ring sekä The Two Towers extended-versio, Star Warsit, Full Metal Jacket, Platoon...

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Stratosfear » Mon May 16, 2005 9:25 pm

IceBreaker wrote:Stratosfear ei tietystikään halua kertoa itsestään mitään.
Stratovarius: Olen seurannut Stratovariuksen uraa ensimmäisestä singlestä lähtien aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti. Demoja en ole koskaan kuullut.
Ensimmäinen ostettu Stratovarius äänite: Future Shock 7" (1988) & Fright Night (1989).
Huonoin Stratovarius levy: II & Infinite - Elements Pt. II aikakausi.
Paras Stratovariuksen levy: Dreamspace-Visions aikakausi.
Paras Stratovarius konsertti: Destiny kiertue ja sitä aikaisemmat konsertit.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Helu » Tue May 17, 2005 10:13 am

Olen kohta 23 v opiskelija-tyttö Tampereelta. Kerrostalon kaksion jaan yhdessä jätkäkaverini kanssa (ja lukuisten villakoirien). Tamperelaiseksi en vielä tunnustaudu, sydän on enemmänkin tuolla Varsinais-Suomessa. Opiskelen AMK:ssa matkailua (2.vuosi meneillään). Aloitin juuri kesätyöt, ei lähelläkään omaa alaa, mutta pääasia että rahaa saa :)

Stratoon tutustuin muistaakseni -98, eka biisi oli Paradise. Sittenmmin olen ollut aivan myyty. Livenä oon Straton nähny monta kertaa, paras keikka ehdottomasti se ensimmäinen: Lallintalo Destinyn kiertueella :)

Pidän erityisesti matkailusta, vaikka harvoin reissuun pääsee. Tällä hetkellä ykköskohteina on Baltian maat, etenkin Latvia kiinnostaa.
Ja metallista pidän erittäin paljon, bändejä en jaksa luetella koska ne on varmaan aikas lähellä sitä mitä kaikki muut on luetellu :)

Tällä hetkellä ykköshaaveni olisi ostaa pienen-pieni perhoskoira, mutta en raaski oottaa semmoista tänne kerrostaloon.

Tulevaisuudessa haluan työskennellä matkailun parissa, ja toivottavasti joskus olisi mahdollisuus perustaa oma firma. Tai ainakin lähes oma. :)

NoRa
Jr. Member
Posts:6
Joined:Thu Mar 31, 2005 2:50 pm
Location:Tervola

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by NoRa » Wed May 18, 2005 7:48 am

Nimi: Noora
Asuinpaikka: Tervola täällä korvessa kannon alla..:)

Ikä: jääköön tarkemmin paljastamatta 13 ja 18 välillä...

Siviilisääty: "Forever" Free

Opinnot: Kidutuslaitos täällä jossakin...

Strato: Aikoinaan tuli "pöllittyä" Visions yheltä tutulta ja se on sitten ollu menoa... Eikä paluusta ole mitään toivoakaan :D

Muita musasuosikkeja: Sonata Arctica, Nightwish, Sentenced, Children of Bodom, Thunderstone, Hammerfall, "Mummu" Borgir+ noin ziljoona muutakin hevin ja metallin laidasta laitaan...

Luonteeltani olen totaalinen sekopää... Aina vaan musat mielessä ja korkealta ja kovaa tulee koulun käytävilläkin hoilattua... Kunnes siivooja heittää pihalle :P Että tämmönen minä sitten olen...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by *Elina* » Wed May 18, 2005 11:08 am

Nimi:Elina - Kotipaikkakunta: Ruokolahti
- Ikä: Ensikuun lopulla täytän 19.
- Siviilisääty: Säädytön :roll:
- Työ/opiskelutilanne: Lukio juhlia vaillle valmis. Hain Lappeenrantaan AMKhon ja Joensuun yliopistoon.
- Ensikosketus Stratovariukseen: Siskoni kuunteli joskus Destinyn aikoihin ja sitä kautta sitten.
- Seuraukset: Otin käyttööni siskoni levyt :D.
- Suosikkibändejä Straton lisäksi: Kotiteollisuus,Sentenced,Poisonblack,YUP.
- Elämäni keikat: En mie ole ollut kun festarikeikoilla,mutta hieno oli nähdä Strato pari vuotta sitten niinkin kämäisillä festareilla,kuin Kouvolan Partyplanet. Satoi ihan perkeleesti,mutta ei se mitään :). Samasilla humppapäivillä esiintyi myös Poisonblack. Se oli myös upea :).
- Suosikkiruoka: Parsakaalivuoka, jossa on aljon Aurajuustoa päällä :).
- Suosikkijuoma: Kivennäisvedet.

metalman
Member
Posts:148
Joined:Thu Jan 06, 2005 10:02 pm
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by metalman » Wed May 18, 2005 1:54 pm

-Nimi: Samuli
-Ikä: 15
-Kaupunki: Helsinki
-Opiskelu: Yläaste
-Stratovarius: Lainasin kirjastosta 2 vuotta sitten 4th Dimensionin.
-Suosikkibändejä: Stratovarius, Queensryche, Metallica (1983-1988), Iron Maiden, Judas Priest
-Elämäni (ainoa :( )keikka: Smurffit hartwall areenalla joskus 1994-1995 :lol:
-Ruoka: Pihvit
-Juoma: Limut

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by StratoPummi » Wed May 18, 2005 5:45 pm

IceBreaker wrote:
StratoPummi wrote: Työ/Opiskelu: Kotkan AMK.
Eikös tämä koulu ole ollut jo vuosia nimellä Kymenlaakson AMK. :roll: No, samassa laitoksessa minäkin opiskelen, tarkemmin sanottuna Metsolan toimipisteessä.
Oikeassa olet, halusin vain korostaa kaupunkia. :)

Kymmenedalens yrkeshögskolan. 8)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Skelethos » Fri May 20, 2005 6:31 am

Kotipaikkakunta: Vantaa... opiskelut Seinäjoella kohta (ehkä) loppuvat
Ikä: 22
Työ/opiskelutilanne: kirjastoalan merkonomiksi juuri valmistumassa, mutta lähden varmaan seuraavaksi opiskelemaan jotain muuta, kun innostus tähän vähän lopahti
Valtionpalveluksen muoto: Siwarrior
Ensikosketus Stratovariukseen: Kiss Of Judas -video Jyrki-ohjelmassa
Seuraukset: Ostin Visionsin. (kopioin kysymykset joltain muulta ja tähän ei tarvinnut vaihtaa edes vastausta! )
Soittaminen: Kitaran omistan ja jotenkuten soitan, synaa tykkään pimpottaa vaikka en kunnolla osaakaan, basson aion hankkia, ja rummutkin olisivat periaatteessa mahtavat. Joskus aion myös laulaa.
Suosikkibändejäi: Rage, Royal Hunt, Arcturus, Lost Horizon, Gamma Ray, Freedom Call, Bal-Sagoth, Summoning
Elämäni keikat: viime vuonna ainakin Fear Factory Tuskassa ja Therion Nosturissa
Suosikkiruoka: Kiinalainen ruoka, pizza sekä Pyhä Maksalaatikko!
Suosikkijuoma: tilanteen mukaan kivennäisvesi, olut tai vihreä tee

sade
Jr. Member
Posts:29
Joined:Tue Dec 21, 2004 10:40 am

senior club...

Post by sade » Fri May 20, 2005 9:20 pm

Kiva kun ootte vastaillut tähän.

Näyttää ikäjakauman perusteella siltä, että s.clubiin ei kauheesti ole tunkua. :D

User avatar
Turbo Terminaattori
Jr. Member
Posts:22
Joined:Fri Jan 23, 2004 1:23 pm
Location:Kuopio Rock City
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Turbo Terminaattori » Sat May 21, 2005 12:00 pm

Armoton hevimies, joka syöksee tulta ja paskoo rautaa. Mulla on pitkätukka ja lempi harrastuksiani on mm. römpän nuoleminen, römpsämehun ja kaljan juominen, hevimetallin kuuntelu, kitaransoitto, biisien tekeminen, örinä, sekoileminen, ynnä muu rangga toiminta. Sunnuntain lempiharrastus on raa'an lihan syöminen ja kuolinilmoitusten lukeminen. Yeah! Hell bent for leather! Olen N.E.R.O. eikä minua kaiken maailman moukkien mielipiteet kiinnosta. Haluaisin perustaa oman valtion, jossa voisin jakaa oikeutta 357 magnumilla ja moralla, ja minä olisin oikeus. Oikeus ja kohtuus! Olisin poliisi, ja tulli myös. Mä halöuan tuhota ja aiheuttaa kaaosta!!!! CHAOS!!!1 AAARGHGHGH>!!!....Ainiin..... väittelen kohta tohtoriksi.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by skar » Sat May 21, 2005 2:18 pm

Nimi: Sami
Ikä: 23.
Siviilisääty: Vapaa?

Työt ja opinnot: Kesän leikin kiinteistövälitystä ja syksyllä pitäisi lopetella kv. tradenomin opiskelut. Kurssit on kasassa, mutta opinnäytetyö vielä hakusessa

Sotilasarvo: >>> Kysykää miksi niiltä jotka tuon arvon antoivat (Vekarajärvi, Tikkakoski ja Utti)

Ensikosketus Stratovariukseen: Timo Tolkin haastattelu oliko jossain harakan pesässä. Uskokaa tai älkää. Eli yhtäkään Stratovarius albumia en ole julkaisupäivä ostanut

Suosikkiyhtyeitä: Stratot. Bruce Sprigsteen Sonata Arctica

Mieliruoka: Kyllä se on lehtipihvi ja perunamussi oluella.
Juoma: Lapin kulta, maito

Ulkomuoto: Vaatteet talvella tummat, Kesällä oranssit. Hiukset vaaleat ja lyhyet. Siis oikea metallimies. Parta tosin kasvaa jos sen antaa kasvaa.

Elokuvat: Road to Perdition, Kummeli kultakuume. Komisario Palmu elokuvat, Collateral (uusin suosikki)

Tv-sarjat. 24, Simpsonit

Muuta: Ensimmäinen oma tietokone käyttöön 1.9.2005! WOW
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Katja » Mon May 23, 2005 2:27 pm

Nimi: Katja
Olinpaikka: Oulu
Syntynyt: 29.10.1984
Siviilisääty: avoliitossa
Opiskelut: Oulun yliopistossa biofysiikkaa, kesän opiskelen näiltä näkymin koska pahasti näyttää että työtön olen
Harrastukset: aerobick, circuit training, mikäpä ikinäki
Ensikosketus Stratoon: olohuoneessa ollessani kuulin veljen huoneessa visions biisin soivan
Lempiruoka: porosta tehdyt ruoat missä muodossa ikinäkin
Lempijuoma: vesi,maito alkoholipitosista siiderit ja lonkut
Ulkonäkö: http://irc-galleria.net/view.php?nick=silvera
Siinäpäs ne, luonnetta paha mennä kuvailemaan, vissiin minä aika ilonen ja sosiaalinen olen :)

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Wanderer » Wed May 25, 2005 1:33 pm

Nimi: Venni
Kotipaikka Vantaa ja Helsinki
Siviilisääty: Vapaa
Kouluperkele: Kauppaopistossa 2. vuosi menossa
Suosikkiruoka: Aito saksalainen bratwursti
Muuta: ensimmäinen strato-kokemus: kaveri soitti Destinyä viime kesänä Lapissa ja jäin koukkun.
Tähtäimessä: Straton keikka Kulttuuritalolla 26.10 :twisted:
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

KJT
Jr. Member
Posts:5
Joined:Wed Aug 25, 2004 4:57 pm
Location:SUOMI

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by KJT » Thu May 26, 2005 9:47 am

Olen 42 vuotias jannu ja eka kerran näin Stratot Hämeenlinnassa Giants of Rockissa 1989. Valokuvia muistona tuolta keikalta 8)
Kaikki levyt ja CD:t on ja lisäksi muutamia bootleg CD ja video.
Raskaampi musiikki harrastuksena finninaamasta lähtien ja vielä menee täysillä.
Erinlaisia soittimia ja vahvareita nurkat, varastot, autotalli täynnä.... toisaalta keräähän jotkut postimerkkejä. Enempi heitttelen läppää noiden ulkomaalaisten fanien :wink:

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by Jonna » Mon May 30, 2005 1:11 pm

Olen 26-vuotias eli varmaan vanhemmasta päästä täällä. Asun Oulussa ja opiskelen kirjasto- ja tietopalvelualaa ammattikorkeassa. Vuosi on jo takana. Ylioppilaspohjaisen merkonomitutkinnon todistus löytyy myös ja paljon muutakin on tullut opiskeltua. Töitäkin on tullut välillä tehtyä.

Olen matkustellut eri puolilla Eurooppaa ja varsinkin kaupungit kiinnostavat. Kieliä on tullut opiskeltua pakollisten englannin ja ruotsin lisäksi. Muista kielistä olen opiskellut saksaa, ranskaa ja espanjaa. Joistain muistakin kielistä on tarttunut päähän yksittäisiä sanoja. Ja metallin kuunteluhan kehittää samalla myös kielitaitoa, ainakin kuuntelutaitoa.

Metallia kuluu paljon ja tietenkin rahaa sen hankkimiseen. Viihdyn myös hevosten parissa ja varsinkin maastoratsastus kiinnostaa. Luen paljon kaunokirjallisuutta. Liikuntaa tulee harrastettua säännöllisesti. Käyn pitkillä kävely- tai pyörälenkeillä.

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Millaisia ihmisiä täällä käy?

Post by StratoMerja » Mon May 30, 2005 9:40 pm

Olen yksi vanhimmista Strato ja heavy musiikin ystävistä , makuun mahtuu lukuisia bändejä kuten muutama esim. Iron Maiden, Manowar, Dio, Nightwish, Thunderstone, Kilpi, Sonata ,Sentenced, The69Eyes, jne jne

Pian ikä numeroksi tulee 44 :roll:

Asun pääkaupungissa

Locked