Sauna Open Air/miitti?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:
Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Tue Jun 07, 2005 6:59 am

Ketkä kaikki olisivat nyt sitten tulossa syömään perjantaina ennen alueelle menoa? Ja mihin kellonaikaan? Onko kello 13 hyvä? Ja onko Donatello OK vai onko kiinalainen parempi vaihtoehto? vai kenties 'perinteinen' RAX?

Huomenna lyödään lukkoon tämä asia joten nyt on viimeinen tilaisuus ilmaista mielipiteensä.

Siihen perjantain aluemiittiin ei tainnut tulla vastustavia kommentteja teiltä, joten pidetään voimassa ajankohta eli Sonatan keikan jälkeen sitten. Onko paikasta ehdotusta? Vesipiste vai kaljateltta?
Näinhän se on...

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Tue Jun 07, 2005 9:11 am

Meikäläinen tulee syömään, mieluiten menisin johonkin buffettiin. Itselleni on aivan sama kummassa paikassa aluemiitin pitää.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Malva » Tue Jun 07, 2005 10:01 am

Kun menette noin kalliiseen paikkaan miittiin ni jokuhan voi sit maksaa mun safkat; minä olen lähes nollabudjetilla liikenteessä. En viiti tulla katsomaan ku muut syö. ;)

~Malva

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Tue Jun 07, 2005 10:40 am

Kallis? Donatellon buffetpöytä 6€ niin paljon kuin jaksat syödä ei ole ihan törkeän hintainen minun mielestäni. Melkein saman verran saat varmaan maksaa festivaalialueella pyttipannulautasesta.

Mutta Malva, tehdäänkö diili: Jos tuut messiin, tarjoan puolet :wink:
Näinhän se on...

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Malva » Tue Jun 07, 2005 3:10 pm

ozzie :D Kolme euroakin on tämän budjetille liikaa, mutta katsellaan. :) Keitäs kaikkia sinne nyt olis sitten tulossa? Minen pääse enää tänne torstaina joten sen vois sopia ennen sitä... :)

~Malva

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by IceBreaker » Tue Jun 07, 2005 8:18 pm

Malvalle onnea 3800 viestin saavuttamisesta. :P

Omiin SOA suunnitelmiin on nyt tullut pieni muutos. Pääsen paikalle vain perjantaiksi. Miittiin Sonatan keikan jälkeen voin ilmeentyä, mikäli sellainen sitten pidetään. Mutta mistä tunnen foorumin väkeä...? :roll: Todennäköisesti minulla on päällä tuolloin Sonatan Don´t Say a Word-kuvalla oleva viime vuoden kiertuepaita.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Tue Jun 07, 2005 8:24 pm

http://irc-galleria.net/view.php?nick=aarni-

Siinä oletuksena viikon vanha kuva minusta. Pituus 175cm, festarikamppeina mustat kengät ja siniset farkut. Erona tuohon kuvaan: pidän päällä tuota paitaa, mustaa Whitesnaken / Iron Maidenin (Aces High) tai sitten samanväristä kuin kuvassa, erona vain se että tässä paidassa lukee rinnassa "Soittakaa Paranoid!", selässä introriffin tablatuuri. Ei ollut tänään sitten parempaa tekemistä niin tein tuollaisen paidan :P

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Malva » Tue Jun 07, 2005 8:36 pm

IceBreaker wrote:Malvalle onnea 3800 viestin saavuttamisesta. :P
Kah perkele, niinpäs tulikin, kiitoksia. :D

Joo ja täältä voi katsoa miltä mä näytän jos ei jo tienny http://irc-galleria.net/view.php?nick=Malva

En tiä yhtään mitä mulla on päällä, mut hiukset on todennäköisesti auki kun ne lyheni 10cm ja näyttää nykyään ihan ookoolta valtoimenaan. ^_^

~Malva

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Mare » Tue Jun 07, 2005 9:44 pm

Sviddu, en sittenkään tiedä pääsenkö tuohon aikaisempaan miittiin.. :? Sonatan keikan jälkeiseen luulisin kyllä pääseväni, pitäis vaan tarkalleen tietää missä se pidetään ja mihin aikaan. En tiedä yhtään miten pääsen ennen perjantaita koneelle, joten joten.... *heittää ozzielle kohta peeämmän*

Laitan nyt minäkin kun Malva ja Currykin laittoi: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Trailblazer

Kyllähän minä luulisin jo porukan tunnistavan kun viime miitissäkin olin, ja jotenkin uskon, että kyllä uudemmat boardin tulokkaatkin meidät sieltä onnistuu jotenkin bongaamaan. :)
This is the Arockalypse!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Tue Jun 07, 2005 10:15 pm

Mä tuun syömään perjantaina (jos Ozzien muistaa soittaa mulle mihin pitää tulla ja mihin aikaan... :roll: ). Tuollapa kuvia musta niille jotka eivät tunne: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Elli79 . Eli tämmönen mustiin pukeutunut 160 senttinen pullero, helppo tunnistaa. :lol: Siitä toisesta miitistä en ole vielä varma, katotaan...

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ElDiablo » Tue Jun 07, 2005 11:31 pm

Haha, pakko kai itsekin seurata trendiä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=ElDiablo%60
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Wed Jun 08, 2005 12:40 pm

Ja minä myös.
Klikkaa tästä
Kuvia joita Sacce ansiokkaasti laittoi esille viime vuoden Tuskamiitin jälkeen 8)

Minä siinä ylimmässä kuvassa siis takarivissä toinen oikealta. Ja todennäköisesti aivan samoissa kuteissa ilmestyn Saunaankin. Harmaa farkkurotsi on ainakin mukana.

Ja se lipputanko siinä minun vieressäni on Jukkis. Siinä teille maamerkkiä kun etsitte miittipaikkaa :D

Niin ja jos kommenttia ei pariin tuntiin tule niin minä sanelen sitten miittipaikan teille.
Näinhän se on...

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Wed Jun 08, 2005 3:14 pm

No niin, ei odotella enempää vaan laitetaan homma pakettiin.

1: Sapuskamiitti perjantaina ravintola Donatellossa. Kyseinen rafla sijaitsee Aleksanterinkadulla (lähellä Koskikeskusta).Donatellon sijainti. Kellonaika 13:00. Kokoonnutaan (ketkä nyt sitten tulevatkin) siinä raflan edessä, sisään mennään siis em. kellonaikana. Eli jos joku tulee myöhässä, niin sisältä meidät löytää. (onkohan ylioptimistista käyttää monikkoa; löydän kuitenkin itseni yksikseni syömästä siellä :lol: )

2: Miitti alueella perjantaina vesipisteellä (päälavan vieressä ainakin alueesta julkaistun kartan mukaan). Kellonaika 18:45 - 19:00 eli tuolloin kokoonnutaan vesipisteelle. Siinähän saa sitten notkua niin kauan kuin itse kutakin huvittaa tai mennä vaikka kaljalle porukalla.

Joten tavataan Saunassa, ystävät! Kaikki mukaan ketä kiinnostaa!
Näinhän se on...

User avatar
Starelma
Member
Posts:101
Joined:Wed May 07, 2003 8:02 pm

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Starelma » Wed Jun 08, 2005 3:35 pm

Juup, me ei kyllä keritä syömään, sen verran tiukka aikataulu, mutta aluemiittiin sitten mahdollisesti kyllä.
Ja jos joku tahtoo meikäläistä jo aikaisemmin tarkastella, niin irc-galleriasta löytyy nickillä Starelma, ja löytyypä sieltä kuva, jossa olemme molemmatkin: http://irc-galleria.net/view.php?nick=S ... id=6194263

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by StratoMerja » Wed Jun 08, 2005 9:56 pm

Tampereella Saunassa paikalla pe ja la päivät, mutt töistä karattava paikalle muuhun ei aikaa jää.

User avatar
DOLL
Jr. Member
Posts:6
Joined:Sat Jan 29, 2005 4:25 pm

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by DOLL » Thu Jun 09, 2005 6:50 pm

no minuakin sitten saattaa nähdä siinä myöhemmässä miitissä vesipisteellä. ja ehdottomasti stratopaita päällä 8)
and the meaning of this life
is to live and is to die.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by IceBreaker » Thu Jun 09, 2005 10:42 pm

Tämän mukaan yritän sitten mennä tuonne vesipisteelle notkumaan siinä 18:45 maissa ja todellakin DSaW paita päällä (ellei ole vielä silloin niin kuumaa, jolloin päällä on sitten Coldness-t-paita :roll: ). Toivottavasti noista linkittämistänne kuvista on jäänyt minulle jotain mieleen ja osaisi paremmin löytää paikalle. :P
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
DOLL
Jr. Member
Posts:6
Joined:Sat Jan 29, 2005 4:25 pm

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by DOLL » Sat Jun 11, 2005 12:37 am

miitti taisi jatkua siellä anniskelualueen puolella? :( missasin kaiken.
and the meaning of this life
is to live and is to die.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Misty » Sat Jun 11, 2005 1:24 pm

Nyt on vähän tyhjä olo. Eilinen oli aivan mahtava! Kamalan vaikea pukea sanoiksi fiiliksiä eilisestä, koska olin ihan taivaissa ainakin Kotipellon ja Sonatan keikan ajan. Kotipelto on aina ihan yhtä mahtavan hyvä livenä ja kaiken kruunasi se, kun lopussa lavalle saapuivat Jens ja Tolkki. Täytyy myöntää, että kyyneleet tuli silmiin kun Black Diamond alkoi. Siis ihan liikutuksesta ja ilosta. :) Jensiltä nappasin myöhemmin yöllä yhdessä baarissa nimmarinkin, vaikken yleensä kauheasti nimmareita harrasta.

Vesipisteen miitissä tuli kävästyä. Mukava oli livenä nähdä taas porukkaa, vaikka liukenin aika pian paikalta Dreamtalea katsomaan. Kiitokset kumminkin Ozzielle, Einille, Currylle, Jukkikselle, IceBreakerille ja DOLLille! Harmi kun ei ehtinyt kaikkien kanssa jutella, esim. IceBreakerin kanssa en tainnut keritä puhua mitään. Ens kerralla uusiksi? :) Onhan nuo miitit muutenkin vähän semmosia omalta osaltani, että kun livenä tyypit näkee, niin meneekin vähän kipsiin eikä saa sanaa sanottua... :roll: Mutta kiva oli nähdä kumminkin! :) Jatkoittekos jonnekin jatkoille vielä?
~Still waters run deep~

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Sir. Decadence » Sat Jun 11, 2005 10:47 pm

Sori, kun en ollu miitissä. Joka päivä roikuin eturivissä, niin ei sieltä nyt kehdannut poiskaan lähteä. Ja meininki oli sellainen, että dokattiin aina ennen festaria, niin ei sinne ravintolamiittiinkään päässyt. Enivei, oon nytkin ihan tuiskeessa Megadethin jäljiltä (no, en mä siellä juonu, vasta sen jälkeen junassa), mut olipahan mahtava keikka. Sain Droverin plektrankin. Joka tapauksessa Dio oli paras, ihan helvetin hyvä. En oo varmaan koskaan näin paskaa viestiä kirjoittanut, mutta kun en ole täällä ennen kännissä ollut, niin ylläri. Kusin kyllä hunajaa siinä, kun Tolkki ja Jens tulivat vetämään Black Diamondin Kotipellon poppoon kera. 8)

P.S Kukas se Tolkin blondi oli, joka näkyi siellä Dionkin VIP-vieraana? :P

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Sun Jun 12, 2005 12:59 pm

Huhhuh mikä reissu. Kaksi yötä tuli nukuttua pusikossa ja uunilenkki pursuaa vieläkin korvista ulos. :D Turha varmaan sanoakaan, kuinka makealta tuntui nukkua pitkästä aikaa omassa sängyssä ja vielä katto pään päällä.

Vähintään yhtä makea olo oli festareilla. Aivan huikeita keikkoja joka päivä - Slayer, Dio, Megadeth, Mokoma, Pain (käytännössä vain bändin kitaristi ja basisti :wink: )Sonata Arctica, Teräsbetoni, Sentenced, Kotipelto "kavereineen" sekä uskomattomalla aseenteellaan totaalisesti yllättänyt Roctum. Ei siitä paljon olo parane, kun voi käydä ottamassa tappolöylyt festarialueen saunassa, käydä oluella, syödä makkaraa ja katsoa mahtavia keikkoja. Sekin vielä oli piristävä kokemus, että tuli oltua käytännössä selvinpäin nuo festarit, taisin juoda enimmilläni kolme olutta päivässä.

Kiitos ja terveisiä kaikille festareilla olleille laudan jäsenille, joiden kanssa tuli oltua tuolla. Olette -tytöt varsinkin- aivan mahtavaa porukkaa. Näitä miittejä olisi mukavampi pitää useamminkin.

Pistin irc-galleriaan (klikkaa "website" viestin alareunasta) pari parhaiten onnistunutta kuvaa, saa käydä katsomassa ja kommentoimassa.

Ai että kun nyt on hyvä olo. Kun kesän keikkaputken aloitus oli näin upea, tästä tulee aivan tajuttoman hieno kesä!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Mare » Sun Jun 12, 2005 1:07 pm

ARGH!

Jumalauta mikä reissu! :shock: Dio oli vaan niin sanoinkuvaamattoman upea taas kerran, minä sitten jumaloin sitä miestä.. Eturivistä tuli keikka taas katsottua. Mahtavaa, loistavaa, upeaa, täydellistä!

Miittiin en viitsinyt lähteä kun olisin sitten heti menettänyt ne hyvät paikat, mutta Ozzie siinä kävi moikkaamassa ja Curryn kanssa tuli pari sanaa vaihdettua aina välillä (hieno se sun paita, btw!), Einiin törmäsin ennen Kotipellon keikkaa. :)

Ah, ja mainitaan nyt viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisempänä tälläkin boardilla ennen aktiivisesti pyörinyt Gaia alias Evilhenkka, hän pelasti elämäni kyllä täysin hankkimalla mulle Dion nimmarit The Last in Linen kanteen sekä roudarilta saamaani settilistaan. HENKKA, YOU ROCK! \,,/

Sekava viesti, tiedän, mutta minkäs teet. Hyvää joulua kaikille! <3
This is the Arockalypse!

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ElDiablo » Sun Jun 12, 2005 1:21 pm

Guardians of Mankindin klubikeikalta kuvia: http://www.vedenpaa.com/eldiablo

Itse festarikuvat lauantailta varmaan ensi viikolla, mutta sitä ennen pieni maistiainen
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Sir. Decadence » Sun Jun 12, 2005 2:26 pm

Voisi kai sitä selvemmänkin viestin kirjoittaa (jos tätä jaksaa kukaan lukea sitten, kun tuli näköjään aika pitkä). :D
Bändeistä katselin ainoastaan päälavalla esiintyneet, ja tosiaan siinä päälavalla myös roikuin koko festaritkin.
Meikäläisen festarit aloitti Mokoma, jota en ollut ennen nähnytkään.
Kyllähän se toimi, tuli siinä mukana jotain öristyäkin.
Sitten oli tämä Pain.
Ei siinä oikein päässyt mukaan, kun en koskaan koko bändiä ollut kuullut.
Meni se siinä välipalana ennen Slayeria.
Slayerin keikka oli kyllä aika sairas.
Olin eturivissä aluksi, mutta joku tankki siinä työnsi minut pois.
Happi meinasi siellä puristuksissa loppua, mutta kun sitten aloin riehua itsekin urakalla, niin ei siinä enää sitten mitään ongelmaa ollut.
Meikäläinenhän örisi aika helvetin hyvin siinä mukana, vaikka itse sanonkin. :D
Joka tapauksessa kiihkeätunnelmaisin keikka missä olen ollut, porukkaa valui koko ajan pään yli. :P
Vaikkakaan ei kyllä laulusta saanut oikein selvää, niin muuten sounditkin toimi.

Perjantaina sitten olikin vähän rauhallisempi meininki.
Kotipellon keikka oli kyllä mainio.
HHAL oli jo mahtava, mutta Black Diamond Tolkin ja Jensin kera oli kyllä piste i:n päälle.
Kyllähän siinä pomppi kuin joku jänis mukana ja lauloikin, vaikka ei laulaa osaakaan. :)
Sonata taas oli aika laimea.
Setti oli niin samanlainen kuin FME:ssä, että ei oikein päässyt innostumaan kunnolla.
Menihän se siinä.
Sitten olikin Dion vuoro ja Dio olikin parasta koko festareilla!
Keikka oli vieläkin parempi kuin Tuskassa viime vuonna ja ne 2 encorea kruunasivat kaiken.
Siinä eturivissä alettiin kumartamaan bändille, niin (ei olan yli tullut vilkaistua, mutta) koko yleisö taisi siinä sitten alkaa kumartamaan. :)

Lauantaina sitten meikäläisen päivän aloitti, köh, Teräsbetoni.
Pakko oli raahautua päälavalle, että saisi hyvät paikat (keikan jälkeen pääsinkin hivuttautumaan eturiviin).
No, kyllä minä bändille taputin, kun kehtaavat kerran lavalle nousta "metallitotuuden nimissä".
Tulipahan sekin ihme todistettua. :D
Sitten olikin vuorossa Sentenced ensimmäistä, ja varmaan viimeistä kertaa.
Ihan mukava keikka oli, ei siitä sen enempää.
Megadethia kuitenkin eniten odotin ja odotuksen arvoista olikin, vähintäänkin.
Mahtava keikka ja ensimmäistä kertaa elämässäni sain poimittua plektran.
Tosin Droverin plektran, mutta plektran kuin plektran. 8)

No, yhteenvetona sanoisin, että kevyesti parhaat festarit joilla olen ollut.
Saa nähdä tuleeko koskaan noin mahtavia festareita vastaan, uskallan jopa epäillä.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Stratosfear » Sun Jun 12, 2005 3:21 pm

Onko Nisse Nordling Dreamtalen uusi laulaja vai vain tuuraaja? Jos tuli vakiojäseneksi niin hyvä valinta. Jarkko Aholaa ei missään muodossa jää kaipaamaan, koska uuden laulajan ääni tuntui sopivan paremmin Dreamtalen musiikkiin.

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Sacce » Sun Jun 12, 2005 4:30 pm

ozzie wrote:Ja minä myös.
Klikkaa tästä
Kuvia joita Sacce ansiokkaasti laittoi esille viime vuoden Tuskamiitin jälkeen 8)
Katos perkelettä, en muistanutkaan noita kuvia enää. Hyvä etten ole poistanut niitä vahingossa. :) Vaikka en Saunaan päässyt, toivottavasti ehdin heinäkuuhun mennessä ansaita tarpeeksi rahaa Tuskaan. 8)

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by janivarius » Sun Jun 12, 2005 5:10 pm

Stratosfear wrote:Onko Nisse Nordling Dreamtalen uusi laulaja vai vain tuuraaja? Jos tuli vakiojäseneksi niin hyvä valinta. Jarkko Aholaa ei missään muodossa jää kaipaamaan, koska uuden laulajan ääni tuntui sopivan paremmin Dreamtalen musiikkiin.
Toivottavasti tuuraaja... Levyillä oon tykänny Dreamtalesta aina, mutta nyt kun näin bändin ensimmäistä kertaa livenä, olikin se aika kova pettymys, eikä vähiten laulajan takia. Kyllähän Nordling tuntuu osaavan laulaa, mutta ei tuo kyllä Dreamtalen musiikissa toimi, IMHO. Sanatkin tuntui olevan aika lailla hakusessa, mutta annettakoon se anteeksi, kun treeniaikaa tuskin on ollut hirveän paljon ennen Saunaa.

Muuten oli kyllä aivan loistavat festarit. Aivan tajuttoman hyvät bändit ja siinä tulikin sitten tutustuttua aika moneen minulle uuteen bändiin samalla kertaa :) Kotipelto teki kyllä perjantaina niin kovat pohjat, että ei oikein Sonata onnistunut enää siihen vastaamaan. Ja ne Sentencedin hautajaiset. Aivan loistavaa!! Siellä missä jotkut sanovat sydämen olevan, alkoi tuntua kyllä aika hienolta.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ElDiablo » Sun Jun 12, 2005 5:18 pm

Noh, laitoin sitten kaikki eilisen kuvat nettiin: http://www.vedenpaa.com/eldiablo
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by IceBreaker » Sun Jun 12, 2005 8:27 pm

Perjantaina tuolla sitten tuli oltua. Vähän eri järjestelyillä kuin aluksi piti, mutta kun tuli vastaan mm. majoitusongelmia. Näinpä kuitenkin kaverini, jonka kanssa piti lähteä, heti saavuttuani ennen Kotipellon keikkaa. (Kaverilla kävi hyvä mäihä, sai Rantasen rumpukapulan keikan jälkeen ja sattuupa hän rumpuja soittamaankin. 8) ) Samoihin aikoihin tuli tunnistettua Ozzie harmaassa farkkutakissaan hieman ennen keikkaa. Itse Timpan keikka oli todella mahtava, kuten täällä on jo mainittu, kovat pohjat Kotipelto-orkesteri pisti Sonatalle! :twisted: Ja tulipa sitä hämmästeltyä tosissaan, kun Tolkki kipusi lavalle soittamaan. Jens tuli onneksi jo nähtyä aiemmin keikan aikana kävelemässä lavan reunassa, eli osasi aavistaa, että hän ainakin tulee esiintymään. Sitten tietysti piti lähteä kyttäämään nimmareita Timolta ja muulta bändiltä ja ensimmäisten joukossa sinne pääsinkin. Timolla oli varsin roima kädenpuristus, josta kerroinkin jo Kotipellon sivuilla. :P Samalla sain kysyttyä Mirkalta Tunnelvisionin tilanteesta ja mukavaltahan mies vaikutti siinä kun vaihtoi pari sanaa.
Sonatan keikassa oli sekä hyvät että huonot puolensa. Huonoa oli soundien vaihtelevuus ja liian kovat bassot välillä sekä settilistan liiat perusbiisit. Onneksi sentään soittivat Dream Thievesin, mutta suosikkibiisiäni Respect the Wildernessiä kyllä kaipaisi kuulla vielä joskus, vaikkapa Black Sheepin tilalla. Mutta kovassa hurmoksessa tuli tuo keikka kyllä koettua ja lopussa kädet olivatkin aivan väsyneet, minkä vuoksi Dion huippumahtavan keikan aikana ei enää jaksanut heilua ja moshata enää niin paljoa. Dion keikasta jäi kyllä muuten niin hyvä maku, että taitaapi piakkoin joku miehen levy ilmestyä hyllyyni jonkin ajan päästä. :wink: RJD oli edelleen aika hyvänkuntoisen oloinen ja hyvä lauluääni miehellä todella on yhä. Ja mitä rumpaliin tulee, harvoin sitä noin hyvää rumpalia tulee koettua. Sellaista tykitystä se rummutus kyllä oli. Vähän jäi harmittamaan, että koko Dion settiä en pystynyt näkemään, kun piti lähteä junaan.

Vesipisteen miittiin, jos sitä miitiksi voi sanoa :wink: , osallistuin, vaikka tunnelma siellä oli vähän sekava. Siksi siinä tuli kai juteltuakin aika vähän, taisin oikeastaan jutella enemmän vain Ozzien ja Einin kanssa.
Misty wrote:Harmi kun ei ehtinyt kaikkien kanssa jutella, esim. IceBreakerin kanssa en tainnut keritä puhua mitään. Ens kerralla uusiksi? :) Onhan nuo miitit muutenkin vähän semmosia omalta osaltani, että kun livenä tyypit näkee, niin meneekin vähän kipsiin eikä saa sanaa sanottua... :roll:
No, jos jossakin nähdään vielä jatkossa, niin ehkä sitten voisi vaihtaa joitain kuulumisia. Kyllä se minulle ainakin sopii, vaikka ujo yleensä olenkin. :roll:

@DOLL: Jos vielä luet tätä ketjua, niin kysynpä, että taisit olla sen ensimmäisen viiden ryhmässä, joka pääsi tapaamaan TK:ta ja muita Kotipelto-soittajia vai? Sellainen mielikuva minulle tuli. Onnea siitä sitten, mikäli niin kävi. 8)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Starelma
Member
Posts:101
Joined:Wed May 07, 2003 8:02 pm

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Starelma » Sun Jun 12, 2005 11:14 pm

Huhhuh, hieno oli tuo perjantaipäivä. Miitti sitten jäi väliin. Tultiin kyllä kattelemaan siihen paikalle siinä Sonatan keikan jälkeen, mutta en tiedä, oltiinko sitten myöhässä vai aikaisessa, ketään ei kumminkaan näkynyt. Sillä lailla. Mutta eipä tuo mitään. Jokatapauksessa oli mahtavaa. Kotipellon keikka oli aivan taivaallinen eturivistä seurattuna, ja nimmarit tuli saatua. Ihanaa. Sonatakin veti hyvän keikan.
Nyt todella alkoi odottaa sitä lokakuuta.

Locked