Sauna Open Air/miitti?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:
Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ForceMajeure1 » Mon Jun 13, 2005 6:40 pm

Megadeth ja Dio vetivät kovimmat keikat mielestäni. Slayer oli myös mainio, lähinnä kylläkin Dave Lombardon täysin eläimellisen rankan rumputyöskentelyn ansiosta.

Parhaat festarini tähän mennessä. Alkoholipolitiikka kieltämättä vitutti, mutta eipähän ainakaa tullut juotua liikaa kun olut maksaa 5 egee tuoppi... huhui...
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by StratoMerja » Mon Jun 13, 2005 9:01 pm

Perjantai oli mahtava antinen päivä , jokaisen live keikka oli upeaa kuultavaa. Itse olin Dreamtalen paita päällä sitt yö hotellissa ja lauantaina kaupungilla ja siellä missä messut ois pitänyt olla hetki kuulolla ja sitten alueelle takaisin.
Saunan jätin Sentencedin keikan jälkeen. Näin joitakin Strato paita päällä olevia myös mutt minua tuskin tunnistetaan :lol:

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Tue Jun 14, 2005 7:56 am

IceBreaker wrote:Vesipisteen miittiin, jos sitä miitiksi voi sanoa :wink: , osallistuin, vaikka tunnelma siellä oli vähän sekava. Siksi siinä tuli kai juteltuakin aika vähän, taisin oikeastaan jutella enemmän vain Ozzien ja Einin kanssa.
Jesh, sekava on aika hyvä kuvaus :lol: Kiva kuitenkin kun pääsitte. Eli IceBreaker, Curry, Eini, Misty, Doll, Jukkis, Dragonheart... Kävikö siinä muita? Ei kai. Tuommoisia ne miitit tuppaavat olemaan kun aikaa on vähän eikä oikein ole semmoista rauhallista hetkeä että ehtisi kunnolla rupatella.

Eini ja Curry sentään tulivat seuraksi Donetelloon, ja illalla meillä oli samalla porukalla (+ Jukkis mukana) ihan loistavat jatkot YO -talolla 80 -luvun klassikoiden parissa.

Kiva oli tavata myös Mare, ElDiablo ja Nightowl ihan muuten vaan, Jabia en sitten tavannut. Harmi. Lauantai oli sellainen härdellipäivä siellä ettei sieltä ketään löydä ellei päin kävele.

Starelmalle, kyllä me siihen tultiin niin pian Sonatan keikan jälkeen kuin vain ehdittiin, mutta ei sitten törmätty. Ehkä ensi kerralla. :) Ja Haiven, kuulin Einiltä että olit siellä. Harmi kun ei tavattu.
Näinhän se on...

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Misty » Tue Jun 14, 2005 8:35 am

Harmittaa, kun en tajunnu vaihtaa puh.nroita kenenkään jatkoille lähtevän kanssa. Ois ollut kiva lähteä mukaan tai ainakin törmätä jossakin sitten myöhemmin, kun ois ehkä paremmin ollut aikaa jutellakin. Tosin, oma jatkoille lähtöni varmistui vasta tosi myöhään illalla. Että enpä vielä miitissä edes tiennyt jatkoille lähteväni. Ja oman kaveriporukan kanssa liikenteessä oltiinkin. Mutta kumminkin, ens kerralla tungette vaikka väkisin mulle jonkun numeron mistä saa jatkolaiset kiinni. :P

BTW, ketä siellä Yo-talolla oli laulamassa & soittamassa? Ei kai vaan Aholan Jarkko yhtenä? Jos oli, niin sitten kyllä ketuttaa ja pahasti, että hortoilin jossakin ihan muualla.
~Still waters run deep~

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Curry » Tue Jun 14, 2005 9:58 am

Jarkkohan siellä oli yhtenä esiintyjänä, veti ainakin Rainbown I Surrenderin ja Queensrÿchen I Don't Believe In Loven. Aivan mahtava laulaja.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ozzie » Tue Jun 14, 2005 1:47 pm

Jep, ja myöhemmin illalla (kun olin itse jo lähtenyt) oli Aholan laulamana ohjelmistossa kuulemma Manowariakin. Se bändi oli Animal House, sen enempää en siitä oikeastaan tiedä. Hyvin soittivat anyway. Ja multa lähti ääni sillä reissulla :)
Näinhän se on...

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by ForceMajeure1 » Wed Jun 15, 2005 12:35 am

Jos ensi vuonna sit muistais miittaillakin :oops:
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Misty » Wed Jun 15, 2005 9:20 am

Curry wrote:Jarkkohan siellä oli yhtenä esiintyjänä, veti ainakin Rainbown I Surrenderin ja Queensrÿchen I Don't Believe In Loven. Aivan mahtava laulaja.
No höh. Jotenkin tuon aavistin. Kun ei sitten sillon tajunnut. Olen nimittäin ihan mahoton Jarkko-fani! :) No mutta onneksi olen ollut muutamia kertoja jo aiemmin kuulemassa näitä covereita Jarkon laulamana. Mutta eipä sitä hyvästä musiikista ikinä tarpeekseen saa. :)

Mutta tuo Manowar... Oih! :(
~Still waters run deep~

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Wed Jun 22, 2005 3:32 pm

ozzie wrote: Eini ja Curry sentään tulivat seuraksi Donetelloon, ja illalla meillä oli samalla porukalla (+ Jukkis mukana) ihan loistavat jatkot YO -talolla 80 -luvun klassikoiden parissa.
Minä olin menossa ihan muualle ryypiskelemään, mutta onneksi pojat puhuivat järkeä ja lähdin sitten matkaan. Muuten ois jäänyt Aholan yllärikeikka näkemättä ja olihan siellä muutkin Teräsbetonin pojat paikalla (paitsi rumpali???).

Hienot festarit! Olin ensimmäistä kertaa Tampereen yöelämässä ja kivaa oli. Parhaimmat keikat olivat mielestäni Mokoma, Kotipelto, Teräsbetoni, Pain, Sentenced, Megadeth ja tietenkin maailman paras heviyhtye Roctum! :lol: Myös seura festareilla oli loistavaa. Kiitokset Ozzielle, Currylle ja Jukkikselle. Ja tietenkin muille foorumilaisille joihin törmäsin.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Haven » Thu Jun 23, 2005 5:30 pm

Ozzie, juuh, 3 päivää tuli Saunottua oikein kunnolla. Harmi vaan tosiaan kun en sieltä muita bongannut kuin Eini ja Curry. Nykyään on vaan aika ulkopuolinen olo täällä laudallakin, niin eipä sitä oikein miittiinkään viitsinyt änkeytyä. :?

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Sauna Open Air/miitti?

Post by Eini » Fri Jun 24, 2005 1:10 pm

Haven wrote:Nykyään on vaan aika ulkopuolinen olo täällä laudallakin, niin eipä sitä oikein miittiinkään viitsinyt änkeytyä. :?
No höpsis, oisit vaan tullut! :)

Locked