Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Biisinäytteitä Stratovariuksen uudelta levyltä
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stratofanius
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 8:52 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

revolutionmetal wrote:
Mulla on tuo cd kokonaisena.. mutta sieltä puuttuu jotain.. Olisiko
se nopein ralli jäänyt pois?!?!... Sad

Mitä sekoilet? Mikä nopein ralli? Eihän siellä muuta olekaan kuin hitaanpuoleisia teoksia.

Back to top
View user's profile Send private message
Eini
Sr. Member

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 3:12 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mäkin vihdoin ja viimein sain ladattua ne klipit netistä ja kuunneltua ne. Oikein hirvitti alkaa kuuntelemaan kun porukka oli puhunut, että ne on niin erilaisia ja uutta. Vähän hirvitti etten voi sietää koko biisejä, mutta luojan kiitos näin ei käynyt. Laughing Mielenkiinnolla jään odottelemaan koko levyä, nuo klipit kun ovat niin kurjan lyhyitä.

Back to top
VariuS
Member

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 4:10 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Aika suuri pettymys, ei kuitenkaan niin suuri mitä odotin.. Levyn tietyltä taholta kuulleena ylistän kappaleista lopetusraitaa, Unitedia Smile

Back to top
Teditin
Jr. Member

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 9:10 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

En juuri tykännyt. Entisestä Stratosta tykkäsin enemmän.
Maniac Dance oli kyllä oudon kuuloinen. Ja Just Carry On ei oikein kolahtanut.

No, voihan niitä vanhoja levyjä kuunnella.

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 9:52 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Stratofanius wrote:
revolutionmetal wrote:

Mitä sekoilet? Mikä nopein ralli? Eihän siellä muuta olekaan kuin hitaanpuoleisia teoksia.

Kuullut ikinä sarkasmista?

Back to top
Stratofanius
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 10:31 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

SirJuzzi wrote:
Stratofanius wrote:
revolutionmetal wrote:

Kuullut ikinä sarkasmista?

Näköjään en. LOL

Back to top
Bones
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 11:51 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Oon kuullu Straton uusimman levyn kokonaan ja mun mielestäni tästä on tulossa yksi bändin mestariteoksista! Uskonpa että sitä "nopeaa rallia" ei tälle levylle tarvitakkaan, koska se on tarpeeksi monipuolinen muutenkin. Yhtäkään heikkoa kappaletta ei oikeastaan levyllä löydy ja se on hyvä koska Elementsit olivat aika väsynyttä tavaraa, vaikka ei niitä missään tapauksessa voi huonoiksi sanoa. Tää levy on pakko-ostos sen jälkeen ko se imestyy kauppoihin. Smile Vaikka tää ei mene minun suosikkilevyissä Dreamspacen ohi, se on silti levy joka on täyttä tavaraa alusta loppuun. Myönnän että aluks pelkäsin että tuleeko tästäki levystä Elementsien kaltainen, joissa pitää skipata yksi tai useampi kappale, mutta se pelko oli turha, onneksi. Very Happy painotan vielä että tää on mun mielipide, ja hyväksyn sen että jonkun mielipide eroaa omastani.

Back to top
Infnity
Member

PostPosted: Sat Jul 09, 2005 4:49 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Erinlaista, mutta kuulostaa lupaavalta.

Back to top
Bones
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Sun Jul 10, 2005 6:23 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Infnity wrote:
Riippuu tietysti miten tulkitsee Smile Minusta ainakin United kuulostaa Fourth Dimension ajan kappaleilta, mutta Maniac Dance (joka myönnettäköön on erilainen) sopisi Dreamspacen tyyliin Smile

Back to top
kaisa
Jr. Member

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 11:09 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Maniac Dance on ainoa, jonka olen kokonaan kuullut uusista kappaleista, ja minä kyllä tykkäsin aivan valtavasti. Se jää soimaan päähän. Ja hurmasi totaalisesti myös perheemme 3,5-vuotiaan tytön, joka villiintyi tanssimaan kappaleen kuullessaan. Kotipeltohan on aivan loistava tässä, ei mua ainakaan haitannut vähääkään, että laulutyyli oli niin erilainen kuin vanhoissa biiseissä. Jos muut uudet ovat yhtä mainioita, niin levystä tulee erinomainen.

Yle-X soitti Maniac Dancen alkuviikosta, mutta juontaja hölötti kappaleen loppuosan päälle. Pistin perjantain X-ryhmään toivomuksen, että soittaisivat kappaleen uudelleen, ilman päällepuhumisia. Toivottavasti toteuttavat toiveen.

Kaisa

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Infnity
Member

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 1:53 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Bones wrote:
Infnity wrote:
Riippuu tietysti miten tulkitsee Smile Minusta ainakin United kuulostaa Fourth Dimension ajan kappaleilta, mutta Maniac Dance (joka myönnettäköön on erilainen) sopisi Dreamspacen tyyliin Smile

Silti tuo on erinlaista mitä ollaan kuultu viime aikoina.
En väitä vastaan, mutta sanomasi levyt ovat vanhoja ja dreamspace:ssa lauloi Tolkki (mikä ei ole huono asia). Olen kyllä viime aikoina kuunnellut noita kyseisiä levyjä ja myönnettäköön, että samanlaisuutta on, mutta silti tuo uusi strato on mielestäni erinlaista, mutta positiivisessa mielessä.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja niin kuuluukin olla. Wink

Back to top
Bones
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 5:51 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Infnity wrote:
Silti tuo on erinlaista mitä ollaan kuultu viime aikoina.
En väitä vastaan, mutta sanomasi levyt ovat vanhoja ja dreamspace:ssa lauloi Tolkki (mikä ei ole huono asia). Olen kyllä viime aikoina kuunnellut noita kyseisiä levyjä ja myönnettäköön, että samanlaisuutta on, mutta silti tuo uusi strato on mielestäni erinlaista, mutta positiivisessa mielessä. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja niin kuuluukin olla. Wink
Täytyy myöntää mutta loppujen lopuks oot oikeessa. Hiukan enemmän levyä kuunneltuani olen itsekin alkanut huomata täysin selviä eroja vanhoihin levyihin, mutta kuten sanoit, muutos ei tosiaan ole huonoon suuntaan. Wink Turhan nopeat kappaleet on jätetty pois ja Kotipelto ei laula yhdessäkään kappaleessa liian korkealta, joka mua on viimeisimmissä levyissä aina välissä ottanu päähän. Tämä levy on tosiaan menossa toiselle sijalle mun mielestä parhaista Strato-levyistä. Smile

Back to top
Heksaboy
Jr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 6:38 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mun mielestä tuo Maniac Dance kuullostaa ihan Megadethiltä ja Kotipellon ääni ihan Dave Mustainelta. Sopii tuo Kotipellon ääni tuohon tyyliin perkeleen hyvin, huomattavasti paremmin kun joihinkin edellisten levyjen biiseihin.

Todella hyvältä kuullostaa.

Back to top
Heksaboy
Jr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 6:38 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mun mielestä tuo Maniac Dance kuullostaa ihan Megadethiltä ja Kotipellon ääni ihan Dave Mustainelta. Sopii tuo Kotipellon ääni tuohon tyyliin perkeleen hyvin, huomattavasti paremmin kun joihinkin edellisten levyjen biiseihin.

Back to top
IceBreaker
Sr. Member

Location: Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 6:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Minusta kyllä Kotipellon ääni sopii kyllä lähes kaikkeen mitä hän on Stratossa laulanut. Paitsi ehkä johonkin Future shock-96:seen. Ei tuo Maniac Dancen laulutapakaan huonolta kuulosta. Päinvastoin, vaikka kuten jo olen sanonut, oudoltahan se kuulostaa aluksi.

Back to top
one of these guys...
Member

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 3:57 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

uus albumi on aivan varmasti loistava. kotipellon ääni kuulostaa erinomaiselta, vähän matalampi. ikääntymisen kautta tullut. Tongue kaikki biisi näytteet kuulostivat mahtavilta. tiedän ainakin mitä kuuntelen koko seuraavan syksyn. single biisiksi olis mun mielestä sopinu paremmin fight, olis ollu paljo stratomaisempi, mutta maniac dancehan on rokimpi ja puree näihin radion kuuntelijoihin aivan varmana.. aivan asennebiisi..! tuo varmasti uusia kuuntelijoita stratolle.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
*Toxic Enema
Jr. Member

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 9:59 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Minusta levyllä ei ole yhtään tyypillistä Strato-singlevetoa ja hyvä niin. Maniac Dance olisi muuten ihan piristävä poikkeus mutta kertosäettä olisi voitu miettiä enemmän. Fightissä olen aistivani Tolkin aikanaan mainostamia Pantera-kuvioita.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Elegies
Jr. Member

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 10:37 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Heksaboy wrote:

Huomasin aivan saman, tosin se voi johtua siitä että innostuin megadethistä tässä muutama kk taaksepäin ;D

Back to top
metalman
Member

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 11:19 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tosi hyvä levy.
Siirtyy varmaan stratojen levyt top-3 asti twilight timen ja episoden seuraksi.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum