Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Miittiä Tampereella pe 28.10?
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Curry
Sr. Member

PostPosted: Fri Sep 16, 2005 2:50 pm    Post subject: Miittiä Tampereella pe 28.10? Add User to Ignore List Reply with quote

Kimppakyytiajatus ei vissiin houkuttanut ketään, eli kysytäänpä näin.

Ketä muita lautalaisia on tulossa Tampereelle keikalle ja kiinnostaisko miitti?

(Jos kukaan ei halua, otan sen henk.koht.loukkauksena Laughing )

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nightwarrior
Sr. Member

PostPosted: Fri Sep 16, 2005 3:18 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Multa on tainnut mennä ohi tuo kimppakyyti keskustelu. Elikkäs mitä reittiää olitte ajamassa? Itse voisin mahdollisesti Jyväskylästä kyytin hyppiä jos joku tätä kautta on tulossa.

Vaikka nykyisillä bensan hinnoilla taitaa tulla melkein halvemmaksi mennä junalla Rolling Eyes

Back to top
View user's profile Send private message
Curry
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 17, 2005 6:43 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kimppakyytiä ei enää mietitä, mm. juuri bensanhinnan vuoksi. Junalla mää meen tuonne, opiskelijahintaan kun pääsen. Tänään poristiin aiheesta Maren kans, ois tosi hienoa jos voitais vaikka käydä porukalla syömässä jossain ennen keikkaa.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Sat Sep 17, 2005 8:13 pm    Post subject: Re: Miittiä Tampereella pe 28.10? Add User to Ignore List Reply with quote

Curry wrote:
(Jos kukaan ei halua, otan sen henk.koht.loukkauksena Laughing )

Nohei, jos ketään muita ei tule, niin jauhetaan me sitten kahdestaan Paskaa Laughing

Se syöminkijuttu olis kyllä oikeasti mehevää, 2004 Tuskassa miitti onnistui niin hyvin joten eiköhän oteta uusiksi tai pistetä nyt vielä paremmaksi Smile Tai sitten vaihtoehtoisesti keikan jälkeen jatkoille johonkin, olisko siinä mitään mieltä? Ehdotuksia immeiset, ehdotuksia!

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 17, 2005 9:47 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Keikalle en ole tulossa, mutta jos sovitte miittiä sopivaan aikaan sopivaan paikkaan Pakkahuoneen ulkopuolelle, niin voisin ehkä käydä morjenstamassa.

Back to top
Misty
Sr. Member

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 10:02 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Paikalla aivan varmasti ja miitinkiin tottakai! Ennen keikkaa en ehdi mihinkään, mutta keikan jälkeen ainakin itse suunnistan jonnekin jatkoille (Rusty Angel, Sputnik tms.). Eli minua treffais parhaiten Pakkahuoneella jossain välissä tai sitten jatkoilla. Jos nyt jotakuta sattuis ees kiinnostaan. Razz

Back to top
ozzie
Sr. Member

PostPosted: Mon Sep 19, 2005 7:20 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Haa, lausuiko joku sanan 'miitti'??

Sikäli mikäli keikalle tulen, miitti on aivan ehdoton juttu. Mutta en tosiaan ole aivan varma vielä pääsenkö tulemaan keikalle. Palailen asiaan...

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jabi
Sr. Member

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 9:04 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No miksei.

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 11:06 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Jos vain suinkin pääsen tulemaan paikalle, olisi avain mahtavaa nähdä teitä taas. Siitä onkin jo yli vuosi aikaa kuun viimeski näin Stratofoorumin väkeä. Hullut_syömässä_raxissa. Cool

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Cinda
Member

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 2:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Keikalle en ole tulossa, vielä vähemmän Tampereelle, mutta tähän täytyy nyt sanoa sen verran, että joskus olisi kiva pitää miitti, ilman keikkojakin. Olisi kiva nähdä taas, kuten Piiuska sen sanoi: Hullut_syömässä_raxissa. Smile

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 8:59 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Cinda: Tuota on vaan aika paha lähteä toteuttamaan, jos ei ole mitään keikkaa.

Jeesjees, hyvinhän tuota porukkaa näyttäis tulevan. Jos nyt saatais vähän isompi ruokailu aikaan mitä Sauna Openissa Very Happy Jos vaan saan pyytää, joku tamperelainen saa suositella meille ruokapaikkoja.

Back to top
Cinda
Member

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 9:28 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Curry wrote:
Cinda: Tuota on vaan aika paha lähteä toteuttamaan, jos ei ole mitään keikkaa.

Niin no, ihan totta ehkä. Itse vaan en keikoilla käyntiä harrasta niin sillä sen sanoin. Mutta pitäkää toki te hauskaa siellä! Hyvä kun edes joillain onnistuu tuo tapaaminen. Smile

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 8:04 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hei ihmiset! Keikkaan on enää kaksi viikkoa aikaa. Jos me meinataan järjestää jotkut joukkotreffit, asialle pitäisi alkaa pikkuhiljaa tekemään jotain.

Elikkä mukaan miittinkihärdelliin ovat tässä vaikeessa ilmoittautuneet minä, Mare, NightWarrior, SirJuzzi, Misty, ozzie, Jabi, Piiuska ja Cinda. Joku joka tuntee Tamereen ruokapaikat, voi antaa ehdotuksia että mihin voitaisiin mennä. Raxhan täällä on jo mainittu, eikä olisi tosiaankaan huovo vaihtoehto. Ainakin itseäni kiinnostaisi buffetti eniten.

Ehdotuksia, ideoita ihmiset?

Back to top
Cinda
Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 8:46 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Een minä ole tulossa! Surprised
Eipäs nyt aleta siellä päättämään asioita toisten puolesta.. ;P

Back to top
ozzie
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 1:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Enkä minäkään ihan varma tapaus vieläkään ole, mutta lähdetään nyt siitä että tulen, niin eiköhän se siitä sitten sutjaannu.

Milläs te pohjoisesta päin tulevat meinaatte tulla? Junalla? Rautatieasemalleko tehdään treffit? Teidän varmaan kannattaa ehdottaa sitten aikaa, kun tiedätte milloin olette perillä. Ja se RAX on ihan hyvä (ja perinteikäs) vaihtoehto.

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 2:17 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ainakin jossain vaiheessa ilmestynen sinne Pakkahuoneelle jonottelemaan, tyttöystävä sinne vissiin menee jo aiemmin.
Mutta tyttöystävän takia en nyt sitten mihinkään miittiin varmaan ole tulossa, mutta saahan sitä tulla jotain juttelemaan, jos minuun törmää. Smile

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 5:49 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nojuu. Minäkin voin osallistua tuohon miittiin. Kunhan nyt ei ihan aamukympiltä ole, kun Hesasta Tampereelle tulen. Olisi kiva, jos se ois tyyliin iltapäivällä, ei tarvis niin kauaa yrittää aikaa jossain kuluttaa.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 10:14 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Muttei nyt ihan iltakasiltakaan, että kerkiän mukaan vaikka joutuisin mahdollisesti lähtemään Virroille samana päivänä.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 10:39 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mihin aikaan ovet Tampereella avautuu? Oma lippuni on kaverin hoteissa ja en voi siitä tarkistaa. Jos siitä tyyliin useampi tunti (4h?) aikaisemmin? Jengi vaikka yhdessä sitten oville tai jotain vastaavaa.

Back to top
Syncope
Sr. Member

PostPosted: Sat Oct 15, 2005 6:15 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ovet auki klo 20.00 lukee mun lipussa!

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:38 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ja suunnitelmat eivät ole edenneet mihinkään. Razz Yrittäkäähän jotain kehitellä, meikäläinen lähtee huomenna Hesaan ja en varmaan kovin paljoa nettiä tule tällä välin käyttämään.

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 3:41 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Perkele, pariin kertaan oon jo kysellyt että tietääkö kukaan Tampereelta mitään ruokapaikkoja, eikä oo tullut vastauksia. Pitikö alkaa isännöimään.

Itse tuskin olen ainoa, joka on nälkäinen pitkän matkan jälkeen. Buffetti olisi enemmän kuin paikallaan. Koska kukaan muukaan ei ole tänne vielä mitään ehdottanut, minä sanon nyt oman ehdotukseni: miitti pidetään Hämeenkadun Raxissa (rautatieaseman lähellä) pe 28.10 klo 15:00.

Kertokaa ihmiset mitä mieltä ootte, aika alkaa loppua.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 8:15 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mulle sopii Curryn ehdottama ajankohta.

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 8:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Curry wrote:
Koska kukaan muukaan ei ole tänne vielä mitään ehdottanut, minä sanon nyt oman ehdotukseni: miitti pidetään Hämeenkadun Raxissa (rautatieaseman lähellä) pe 28.10 klo 15:00.

Muuten hyvä, mutta RAXissa ei siedetä porukkaa joka ei syö siellä. Nightwishin DVD-keikkamiitti jouluna 2001 pidettiin siellä, ja pihallehan meidät sieltä heitettiin.

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 8:51 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Edelleen: Oon kysellyt useampaan otteeseen, jos laudan tamperelaiset tai muut jäsenet tietävät paikkoja missä kannattaa käydä syömässä, KERTOKAA NIISTÄ JA TEHKÄÄ EHDOTUKSIA! Itse laitoin tuon, koska haluan miitin järjestettävän ja kukaan muukaan ei ollut mitään ehdottanut.

Jos on parempia ideoita niin KERTOKAA NE!

Back to top
Jabi
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 8:53 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

SirJuzzi wrote:
Curry wrote:
Koska kukaan muukaan ei ole tänne vielä mitään ehdottanut, minä sanon nyt oman ehdotukseni: miitti pidetään Hämeenkadun Raxissa (rautatieaseman lähellä) pe 28.10 klo 15:00.

Muuten hyvä, mutta RAXissa ei siedetä porukkaa joka ei syö siellä. Nightwishin DVD-keikkamiitti jouluna 2001 pidettiin siellä, ja pihallehan meidät sieltä heitettiin.

No ruokailijat tapaa 15:00 ja ruokailemattomat liittyy mukaan vähän myöhemmin jossain Raxin ulkopuolella?

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 8:58 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mulle passaa tämä, syömään kun oon ite menossa. Ne jotka ei mee, sopikaa ihmeessä jokin oma juttu.

e. Mää tuun sitten tuonne täysin junasta riippuen, aikataulun mukaan juna on Tampereella kolmelta.

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 10:36 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No vaikka rautatieasemalla? Sitten kun miittiporukka on kasassa, katsotaan mihin mennään. Kellonaika lienee ihan ok.

Back to top
ozzie
Sr. Member

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 7:59 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Minulle saattaa 15:00 olla hieman liian kireä aikataulu. Työtkin kun loppuvat vasta neljältä, enkä tiedä pääsenkö karkaamaan aikaisemmin. Mutta minä tulen sitten myöhemmin mukaan jos en kolmeksi ehdi. Viitsitkö Curry pistää puhelinnumerosi vaikka privaviestinä, että voin sitten kysellä missä menette.

Back to top
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 1:12 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mulle tuntuu sopivan kyllä kaikki tähänastiset ehdotukset. Vielä en osaa sanoa, menenkö syömään, riippuen aivan siitä että onko mulla silloin ruokahalu tallella, heh:) Onko se rautatieasema nyt se paikka missä nähdään?

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum