Torino

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am
Re: Torino

Post by dragee » Sun Feb 26, 2006 2:52 pm

Toivottavasti Suomi häviää kullan Ruåttalaisille, en jaksa sitä vitun massapsykoosi hurmaa. 1995 vuoden voitto riitti minulle.
Rajatapaus.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Torino

Post by Katja » Sun Feb 26, 2006 3:01 pm

dragee wrote:Toivottavasti Suomi häviää kullan Ruåttalaisille, en jaksa sitä vitun massapsykoosi hurmaa. 1995 vuoden voitto riitti minulle.
piti oikein kahdessa eri ketjussa manailla...mikset jaksa? mikset ite lähe mukaan massahurmokseen? En minäkään ole kiinnostunut muista peleistä mutta kyllä nyt perjantain ja nyt alkavan pelin pitää kattoa..toivottavasti vuoden -95 tapahtuman uusiutuu ;)

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Torino

Post by dragee » Sun Feb 26, 2006 3:08 pm

Katja wrote:
dragee wrote:Toivottavasti Suomi häviää kullan Ruåttalaisille, en jaksa sitä vitun massapsykoosi hurmaa. 1995 vuoden voitto riitti minulle.
piti oikein kahdessa eri ketjussa manailla...mikset jaksa? mikset ite lähe mukaan massahurmokseen? En minäkään ole kiinnostunut muista peleistä mutta kyllä nyt perjantain ja nyt alkavan pelin pitää kattoa..toivottavasti vuoden -95 tapahtuman uusiutuu ;)
Siksi koska mun ei tarvitse mennä mukaan siihen paskaan.

Ai, etkö sinäkään katso alkueriä kuten moni muu Suomalainen mutta katsot loppupelit jos Suomi on mukana? Tyypillistä tekopyhyyttä sanon minä. Aito fanittaja katsoo KAIKKI matsit
Rajatapaus.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Torino

Post by Katja » Sun Feb 26, 2006 4:07 pm

dragee wrote:
Ai, etkö sinäkään katso alkueriä kuten moni muu Suomalainen mutta katsot loppupelit jos Suomi on mukana? Tyypillistä tekopyhyyttä sanon minä. Aito fanittaja katsoo KAIKKI matsit
ei en kato ja ei en ole fanittaja en edes sinne päinkään enkä ole koskaan väittänytkään moista :lol: tottakai sitä kiinnostuu pelistä jos on jotain vähän kirkkaampaa mahollisuutena voittaa, sillon on jo jotain kiinnostusta kattoa, ei minua kiinnosta miten siellä ekoissa peleissä rätkitään, kyllä, kyllä minä olen tekopyhä vissii sitten :D

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Torino

Post by Jaakko » Sun Feb 26, 2006 4:32 pm

Aito fanittaja mikälie moinen, mun mielestä aito fani ei valita vaan nauttii näkemästään sen minkä näkee ja ymmärtäähän sen nyt että kaikki ei ole himopenkkiurheilijoita. Suomalaisille vaan tämä yhteisöllinen massahurmos tuntuu olevan eräänlainen sosiaalinen puutostauti ja jo itsemurhaluvuistahan sen näkee. Mietitään sitä sitten mutta nyt pelaa pojat lätkää ja minä avaan olutpullon :)

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Torino

Post by Jonna » Sun Feb 26, 2006 4:50 pm

Jos voittavat, niin siitä puhutaan taas vähintään seuraavat 10 vuotta ellei pidempäänkin. Vasta näytettiin taas pätkä siitä vuoden 1995 maailmanmestaruuden juhlinnasta. Ja ne mitalijuhlat, jotka järjestetään keskellä yötä Helsingissä.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Torino

Post by Katja » Sun Feb 26, 2006 5:12 pm

no nyt kävi drageen toive toteen..no eipäs voi mitään, paska mäihä, huono peliä, mutta parempi voitti..

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Torino

Post by dragee » Sun Feb 26, 2006 5:14 pm

Läälläällläää Ruotsi voitti :lol: :) :lol: :twisted:
Rajatapaus.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Torino

Post by Stratofanius » Sun Feb 26, 2006 5:19 pm

Fiilis on aika perseellään juuri nyt, katsoo tulosta miltä kantilta tahansa :~(

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Torino

Post by dragee » Sun Feb 26, 2006 5:22 pm

Stratofanius wrote:Fiilis on aika perseellään juuri nyt, katsoo tulosta miltä kantilta tahansa :~(
Mutta sehan on vain urheilua...leikkimielistä sellaista, ainakin pitäsii olla :roll: :roll: :roll:
Rajatapaus.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Torino

Post by Jaakko » Sun Feb 26, 2006 5:22 pm

Hieno peli ja noin. Vähänhän tuo nyt kaihertaa mutta siitä huolimatta paras lätkäsaavutus Suomelta historiassa ettei tässä nyt tarvi itkemään alkaa sentään. Onneks ei ollu Kanada tai USA vaan rakas naapuri Ruotsi ja kyllä niiden riemua kattoessa itekki melkein saa hymyn irti... Melkein.

VITTU

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Torino

Post by Bones » Sun Feb 26, 2006 6:10 pm

Nooh, lätkähän on vain isojen polvihousuisten poikien leikkiä kaukalossa, ettei sitä nyt niin vakavasti tarvi ottaa :) Tietenkin pikkuisen ottaa päähän se että Suomi pilasi typerillä jäähyillä taas pelinsä. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä että Leijonat tekivät erän lopusta Ruotsille helvetin.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Torino

Post by Janne » Sun Feb 26, 2006 6:31 pm

Jaakko wrote:Onneks ei ollu Kanada tai USA vaan rakas naapuri Ruotsi ja kyllä niiden riemua kattoessa itekki melkein saa hymyn irti... Melkein.
Tuon asian kun myös Suomen kunditkin olisivat osanneet eli olla iloisia toisen joukkueen puolesta.
Hopeaa tulee kaulaan ja joka jätkällä on naamataulu kun norsun perse. Ruotsi oli parempi taas kerran ja se suomalaisten junttimainen massahysteria on vältetty. Kiitos siitä.

Muutenkin suomalaiset juntit ottavat tämän kiekkopelin liian vakavasti. 10 miestä pyörii 60 minuuttia ympäri kenttää puukepit kourissa jonkun vitun mustan pökäleen perässä ja toiset tampiot itkevät kun se pökäle ei mene maaliin. Voih voih .... tämmöstä tällä kertaa.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Torino

Post by SirJuzzi » Sun Feb 26, 2006 8:53 pm

Janne wrote:Muutenkin suomalaiset juntit ottavat tämän kiekkopelin liian vakavasti. 10 miestä pyörii 60 minuuttia ympäri kenttää puukepit kourissa jonkun vitun mustan pökäleen perässä ja toiset tampiot itkevät kun se pökäle ei mene maaliin. Voih voih .... tämmöstä tällä kertaa.
Ajattelin tasan samalla tavalla, kunnes näissä olympialaisissa hokasin että Suomi-pelithän on pirun jännittävää katsottavaa, ja väkisinhän siinä pääsi fiiliskeenkin mukaan. Kyllä meinaan vituttaa minuakin nyt. Kun oli vielä niin naurettava se svenssonien ratkaisumaali, ja suomalaiset sohivat hädissään kuudella kenttäpelaajallakin niin hermostuneesti etteivät saaneet tasoitusta. Paskaa.
Play the violent strings of my symphony.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Torino

Post by IceBreaker » Sun Feb 26, 2006 9:45 pm

^Totta, loppuminuutti kuudella kenttäpelaajalla oli pelkkää päätöntä sohimista, mutta minkäs teet kun tilanne oli jo päässyt siihen...

Kyllä harmittaa, kun se oli kuitenkin vain maalin tappio, ja kun Suomi esitti selvästi turnauksen parhainta peliä. Ruotsalaiset kun pelleilivät Slovakia-pelinsä ja Venäjää vastaan alussa olivat ihan jumissa. Mutta ei voi mitään, Ruotsi ja ruotsalaiset ovat v*tutuksen kohteena taas vähäsen aikaa, erästä Jens Johanssonia lukuun ottamatta. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Locked