Tuska Open Air Metal Festival 2006

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am
Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by dragee » Sun May 28, 2006 12:02 pm

Malys wrote:Figaro: Edellinen Drageelle osoitettu postauksesi (tässä topicissa) tehty 12 tuntia sitten. Jonka jälkeen Dragee ei ole kommentoinut mitään.

Tälle laudalle en ole pahemmin mitään kirjoittanut enää pitkiin aikoihin, osoitatko, milloin olen viimeksi käyttäynyt kuin moderaattori? Sonatan laudalla nimeni alla on pieni titteli, säännöistä selviää mikä sen tarkoitus on ja miksi ihmisille (lähinnä uusille käyttäjille) sanon erinäisistä sääntörikkomuksista. Ihan vaan siksi, että se foorumi ei mene tällaiseksi helvetin kaaokseksi kuin tämä foorumi on ollut jo vuosia. Moderaattori en kuvittele edes olevani (enkä edes halua), vaan moderaattorin avustaja.

Kenenkään ei tarvitse sietää mitään paskaa niskaansa. Mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos vastataan provoon, provon vastausta provotaan. Provon vastauksen provoon vastataan jne. Tehokkain keino on ignoraus. Mitä hauskaa on enää yrittää provota, jos siihen ei edes reagoida mitenkään.
Tuosta näkövinkkelistä Figaro1 on aivan liian helppo tapaus. Figaro1 provosoituu jo ihan siitä JOS en ole Figaron kanssa samaa mieltä. Toisaalta Figaro1 yrittää aina viedä sen viimeisen sanan keinolla millä hyvänsä.
Rajatapaus.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Cinda » Sun May 28, 2006 12:12 pm

Minusta Malys kirjoitti asiaa.
En minäkään jaksa katsella kun aikuiset ihmiset kinastelevat täysin turhasta asiasta kiusaten täten muita forumilaisia, joita ei vähempää voisi kiinnostaa eräiden paskanjauhaminen.
Menen minäkin Tuskaan vain Sonatan takia, koska haluan. Turha siinä on muiden urputtaa, olenhan itse lippuni maksanut.

Figge ja dragee voisivat vaihtaa vaikka puhelinnumeroita ja käydä puhelimitse taistelunsa loppuun. En ymmärrä Figen riidanhalua. Joka asiasta pitää alkaa vänisemään. Hanki elämä ja kasva aikuiseksi!
Don't ask who's to blame, I don't know.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by IceBreaker » Sun May 28, 2006 1:09 pm

Malys wrote: Tälle laudalle en ole pahemmin mitään kirjoittanut enää pitkiin aikoihin

Kenenkään ei tarvitse sietää mitään paskaa niskaansa. Mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos vastataan provoon, provon vastausta provotaan. Provon vastauksen provoon vastataan jne. Tehokkain keino on ignoraus. Mitä hauskaa on enää yrittää provota, jos siihen ei edes reagoida mitenkään.
Nyt puhut kyllä soopaa sinäkin. Melkein joka päivä kirjoitat tänne ainakin jonkin viestin. Yksikin viesti on enemmän kuin ei mitään. :wink:

Muu viestistäsi onkin täyttä asiaa ja ongelma täällä on se, että Figaro ei näemmä osaa ignoorata provoa tai muuta hänelle osoitettua kommenttia. (Tosin toisinaan minulla on samaa ongelmaa.)

dragee taas tekee kaiken aivan tarkoituksella, nyt uskallan sen sanoa (ja ignooraan mahdolliset vastaukset häneltä), hän on pelkkä TROLLI!
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Pikkusielu » Sun May 28, 2006 1:18 pm

Ja minä olisin halunnut kuulla lisää ihmisten kokemuksia Tuska-festareista ja ajankäyttösuunnitelmia ja sun muita, mutta tämä meni taas tällaiseksi.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by dragee » Sun May 28, 2006 1:51 pm

Ontopic

Tuskassa on ihan jees leppoissaa dokaamista kun bändit soittaa taustamuzakkia lavalla, eli kuin kaikki muutkin festivaalit.

Muutama bändein takia kuten minä menen kuuntelemaan TSOM yhtyettä ja se on siinä mun Tuska.

Tuska on turhan yliarvostettu juhla tyyliin "kun kaikki muutkin menee" täynnä junttihevareita tyyliin Speedy ja Saku.
Rajatapaus.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by SirJuzzi » Sun May 28, 2006 7:42 pm

Valitettavasti noita junttihevareita on joka paikassa, missä on heviäkin. Goottiprinsessa- ja junttihevariprosentti näyttäisi kasvavan Tuskassa sellaisiin mittoihin, että en minäkään kovin innokkaasti ole sinne lähdössä. Lisäksi kolme päivää pelkkää metallia on yksinkertaisesti liikaa. Kertaakaan en ole Tuskassa käynyt, sitten kun siellä on oikeasti yhtä tiukka bändikattaus kun vaikka Ruisrockissa tänä vuonna, voisin harkita lähteväni.

Tosin en viihdy muillakaan festareilla, ellei niillä ole erityisen hyvää esiintyjäkaartia. Ei ne dokaavat taviksetkaan mikään mahdottoman mieltä ylentävä vaihtoehto ole, pissiksistä ja hoppareista puhumattakaan.

...Ja sitten valitan, kun ei koskaan nappaa lähteä mihinkään. :P

Figaron ongelma on se, että heppu provosoituu heti, jos hänen kanssaan on eri mieltä. Provosoi tai ei.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Figaro1 » Sun May 28, 2006 11:40 pm

Figaron ongelma on se, että heppu provosoituu heti, jos hänen kanssaan on eri mieltä. Provosoi tai ei."[/quote]

Tarkoittaa siis että "Figaro, tule tänne kertomaan mitä mieltä olet tuosta lauseesta". Kerrotaan sitten:

Minua on tarkoituksella provosoitu elämäni aikana 9 vuotta putkeen. Lisäksi olen viettänyt erinäisiä kuukausia elämästäni sairaaloissa letkuihin sidottuna. Kun sanot että provosoidun heti jos joku on eri mieltä kanssani, niin oletkohän sinä SirJuzzi koskaan tullut ajatelleeksi että taustani ehkä "hieman" vaikuttaa? Ja oletko koskaan huomannut että Sinä se vasta osaatkin ampua toisen päähän reiän jos hänen vaatimaton mielipiteensä sattuu eroamaan Sinun korviesi välistä lähtevästä absoluuttisesta totuudesta? Suurin osa sinun teksteistäsi heittää kuraa kaikkien ihmisten naamaan jos he ajattelevat itse jostain asiasta toisin kuin sinä, ja saat teksteissäsi todellakin ihmiset tuntemaan itsensä täysiksi paskoiksi jos heidän mielipiteensä eroaa Sinun määrittelemästä Absoluuttisesta Totuudesta.

Ja ennenkuin kirjoitat yhtään mitään, lue edellisen kappaleen alku kaksi kertaa alusta loppuun. Jos vielä tuonkin jälkeen pidät minua täytenä kusipäänä joka provosoituu mistä tahansa, niin se on sitten Sinun ongelmasi. Ärsyttävän, Kaikkitietävän, ja Täydellisen luonteen lisäksi.

Jos oikeasti tietäisit miltä musta tuntuu, lapioisit paskaa naamaani vähän vähemmän.

Ja drageelta en myöskään kysynyt yhtään mitään, joten en tarvitse vastaustakaan. Postatkaa Jannen kanssa ne minuun kohdistuvat hyökkäykset suoraan osoitteella risto_illi@surfeu.fi niin a)Straton boardin tilaa säästyy ja b)postaukset jäävät näkymättä niille joille asia ei hevonveetä kuulu. Jos paskanlennätys Figaron suuntaan jatkuu täällä ja yhtään meiliä ei inboxiini kilise niin siitä voi sitten jokainen täällä olija vetää omat mielipiteensä
EDIT: Jos se vitun Quote ei taas toimi niin ei sitten käytetä sitä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by SirJuzzi » Mon May 29, 2006 12:44 am

Figaro1 wrote:Suurin osa sinun teksteistäsi heittää kuraa kaikkien ihmisten naamaan jos he ajattelevat itse jostain asiasta toisin kuin sinä, ja saat teksteissäsi todellakin ihmiset tuntemaan itsensä täysiksi paskoiksi jos heidän mielipiteensä eroaa Sinun määrittelemästä Absoluuttisesta Totuudesta.
Kumma etten keneltäkään muulta ole kuullut tuota.

Olet takuulla selittänyt niin monta kertaa ongelmistasi, että kaikki sen tietävät. Ja olen sitä mieltä, että niin kauan kuin kirjoittelet internetissä tavalla, joka ärsyttää muita, et voi vain ongelmiisi vedoten vaatia, että muut jaksavat olla ärsyyntymättä. Varsinkaan silloin kun käyt rasittavaksi vetämällä herneet nokkaan sellaisista asioista, mistä ei kuuluisi oikeasti välittää paskan vertaa.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by *Elina* » Mon May 29, 2006 6:37 pm

Koska rakastan sekaantua asioihin,jotka eivät minulle kuulu...
Näin ulkopuolisena voisin kuitenkin sanoa,että ainakaan Jussi ei jää vänkyttämään niistä erimielisyyttä aiheuttavista asioista loputtomuuksiin/ vittuile sitten joka asiassa sille toiselle osapuolelle.
Mutta silti tässä Figaro-Janne-Dragee -taistelussa Figge ei minun mielestä ollut se suurin kusipää.
Tarkoitukseni ei ollut nyt provosoida/ärsyttää Figaroa,tai mitenkään aliarvioida hänen aikaisempia kokemuksiaan.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by IceBreaker » Mon May 29, 2006 6:38 pm

*Elina* wrote:Mutta silti tässä Figaro-Janne-Dragee -taistelussa Figge ei minun mielestä ollut se suurin kusipää.
Ei minustakaan, sillä yksi tuosta kolmikosta on selvä trolli...
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Figaro1 » Mon May 29, 2006 7:03 pm

Hassuahan on se että taannoin dragee pyyteli ihan omassa topicissaan anteeksi käytöstään ja saatuaan anteeksi jatkaa samaa paskanlappaamista kuin aina ennenkin.

Ja SirJuzzin postauksesta käy selväksi se että me kaksi käsitämme Internetin aivan eri tavoin. Minulle se on paikka jossa keskustellaan, SirJuzzille ilmeisesti paikka jossa saa nimimerkin turvin ja viihteen nimissä sanoa mitä tahansa ilman että siitä tarvitsee vastaanottavan osapuolen vetää hernettä nenäänsä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by dragee » Mon May 29, 2006 10:22 pm

Figaro1 wrote:Hassuahan on se että taannoin dragee pyyteli ihan omassa topicissaan anteeksi käytöstään ja saatuaan anteeksi jatkaa samaa paskanlappaamista kuin aina ennenkin.

Ja SirJuzzin postauksesta käy selväksi se että me kaksi käsitämme Internetin aivan eri tavoin. Minulle se on paikka jossa keskustellaan, SirJuzzille ilmeisesti paikka jossa saa nimimerkin turvin ja viihteen nimissä sanoa mitä tahansa ilman että siitä tarvitsee vastaanottavan osapuolen vetää hernettä nenäänsä.
@Fiagaro, heitäppä se kivi ensimmäisenä. Ilman minun postauksia sun elämä arvon Figaro1 olisi helvetin tylsä.

Olen naurettava klowni, pidetään siitä kiinni eiks jeh. :twisted: :P

PS Minunkin elämässä on tapahtunut vaikka mitä 3 kuukauden aikana, myös huonoja juttuja but i rise above it. ei siitä sen enempää.
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Figaro1 » Mon May 29, 2006 10:34 pm

Jospa vaikka palattaisiin siihen ketjun alkuperäiseen aiheeseen, jos en väärin muista se oli Tuska Open Air festival.

Kuuntelin tässä tänään yhden Sodomin levyn ja nyt on sitten lisää odotettavaa! Oli nimittäin todella lupaavan kuuloista rässiä, ja aivan selvästi esim. Testament on noilta ammentanut jotain omaan tyyliinsä.

Tuska on taas kerran hinnoiteltu niin päin seiniä että omat viinat sinne tulee otettua eikä mitään muuta tule juotuakaan ainakaan näillä näkymin. Jos dragee haluaa minun tyhjät pulloni niin saat ne ilomielin. Laskin tässä just että kahden Tuska-kaljan hinnalla saa 5 pulloa siideriä mukaan.

Liikenteessä olen 50 euron päiväbudjetilla. Se riittänee ihan sopivasti, johtuen juuri siitä että viinat kaupasta=vitusti säästöä. Ja sunnuntai menee ihan perinteisesti vissylinjalla, kyllä kahden päivän keitotus riittää ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Janne » Tue May 30, 2006 9:05 am

IceBreaker wrote:
*Elina* wrote:Mutta silti tässä Figaro-Janne-Dragee -taistelussa Figge ei minun mielestä ollut se suurin kusipää.
Ei minustakaan, sillä yksi tuosta kolmikosta on selvä trolli...
Image

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by dragee » Tue May 30, 2006 9:37 am

*miettii*

Mut vastanhan mä kuuntelin Sodomia , vuonna 1989, No niin se aika rientää.

Mutta pääsia on, että on kivaa


offtopic:mä olen se kusipäisin, ja mä olen ekana sen myöntämässä.
Rajatapaus.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by dragee » Tue May 30, 2006 9:41 am

IceBreaker wrote:
*Elina* wrote:Mutta silti tässä Figaro-Janne-Dragee -taistelussa Figge ei minun mielestä ollut se suurin kusipää.
Ei minustakaan, sillä yksi tuosta kolmikosta on selvä trolli...
Image
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Figaro1 » Tue May 30, 2006 11:50 am

Janne ja dragee ottaa sitten Trollaattorit Tuskaan mukaan eiks jeh :D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Malys » Wed Jun 07, 2006 1:18 pm

Äsken varmistui, että meikä pääsee kolmeksi päiväksi Tuskaan. Eikä tartte sunnuntaina lähteä yötä vasten takaisin, kun maanantainkin sain vapaaksi. Whii. :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Figaro1 » Mon Jun 12, 2006 3:42 pm

Sunnuntai onkin sitten ainoa päivä jolle lippuja vielä saa. Ja minä veikkaan että ei saa kauaa enää sillekään päivälle. Niitä on kaiketi parisataa myymättä. 3 päivän lippuja on vielä myös jokunen sata.

Pitänee kyllä ottaa taas sellainen Madri-kuuleri mukaan reppuun :)
Eli 1,5 litran muovipullo vaan vettä täyteen ja maanantaina pakastimeen.
Kun sen sieltä perjantaina ottaa mukaan, se on taatusti jäässä koko päivän ja sitä voi kierrättää jos se meinaa sulaa päivän aikana.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Sir. Decadence » Mon Jul 03, 2006 2:58 pm

Jooh, Tuskassa oltiin 3 päivää ja olivathan nuo taas festarit.
Parhaat vedot tulivat Opethilta, Anathemalta, Gojiralta ja Wintersunilta.
Noista ehkä ainakin Anathemaa häiritsi se, että soittoaika oli niin lyhyt.
Kyllä sitä olisi kärsinyt paljon pitempääkin kuunnella, Opethia myös.
Gojira ja Wintersun kyllä vetivät sellaiset setin, että ei sitä moshausta olisi välttämättä enää kestänytkään.
Lähes koko setit moshasin alusta loppuun. 8)
Myös Stam1na oli hyvä, mutta valitettavasti sitä en nähnyt ihan eturivistä ja menoa ei saanut ihan niin kovaksi.
Mikä on merkillepantavaa, niin kaikki pääesiintyjät jäivät katsomatta.
En kuitenkaan tainnut menettää kauheasti: Sisters of Mercy haukuttiin festareille sopimattomaksi ja Venom ei toiminut, soundit mättivät muun muassa (tuskin olisi Opethin jälkeen kauheata fiilistä minussa saanutkaan aikaan).
Celtic Frostista en tiedä niin, uusin levy kuulostaa ihan hyvältä, mutta vanhempaa en ole kauheasti kuullut ja ei ole myöskään kovin vakuuttavalta kuulostanut.
Noh, väliin jäivät siis, ei vain jaksanut enää kiinnostaa.
Loppujen lopuksi eivät olleet niin hyvät esiintyjät kuin olisi toivonut, mutta kuitenkin jäi ihan positiivinen maku.
Kuitenkin paras Tuska, jolla olen ollut tähän asti, on ensimmäiseni vuodelta 2004.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Stratofanius » Mon Jul 03, 2006 10:19 pm

Juu oli hyvät festarit. Opeth etenkin oli luonnollisesti ylivoimaisesti paras ja fiilikset oli aika katossa siellä. Impaled Nazarene ja Deathstars olivat itselleni jonkin sortin yllätyksiä sillä aiemmin kyseiset artistit eivät ole juuri herättäneet kiinnostusta, etenkään jälkimmäinen. Mutta Impaled oli mahtava ja Deathstarsin meno oli "pehmoudestaan" huolimatta mukavaa.
Festareilla kuulin myös joitain hienoja covereita (wintersunin coveri angel of death, sodomin coveri ace of spadesista ja anatheman versio comfortably numbista). Wintersun oli loistava.
Sisters of Mercyn hörhöilyjä en jaksanut jäädä seuraamaan mutta Venomin esitystä seurasin miltei loppuun asti. Nehän vetivät hyvin! Pekka Poutakin oli hevittämässä parin metrin päästä minusta...
Seurasin myös Celtic Frostin loppuun asti, hyvä keikka sekin.
Katsoin tietysti myös monta muuta bändiä mutten jaksa höpistä niistä...

Tulomatkalla Helsingistä tänne korpeen takaisin oli mukava lentokonematka :roll: Helvetin Finnairin romut.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by MetalManiac » Wed Jul 05, 2006 3:46 pm

Kyl kyl, mahtavaa menoa oli! Parasta bändiä on paha kyllä mennä sanomaan, kaikki tuntuivat vetävän hyvin, etenkin Sodom, Celtic Frost, Wintersun ja Impaled Nazarene. Myös Sonata Arctica vakuutti, etenkin lavaesiintymisellään. Kyllä huomaa että jampat on reissannu pitkin maita ja mantuja ja kokemusta on tullut.
Deathstars luultavasti oli suurin yllättäjä itselleni. Yhden kappaleen olin kuullut enkä ollut siitä kovin pitänyt. Päätin silti mennä tsekkaaman bändin kun sitä oli kerta niin ylistetty. Ja perkele että ne veti hyvin! Kappaleet oli helvetin iskeviä ja meininki oli katossa koko keikan ajan!
Eniten meininkiä tosin löytyi Impaledin, Wintersunin ja Sodomin aikana. Ja on se ihme homma mitä cover-biisit saa aikaan. Wintersunin aloittaessa Angel of Deathia porukka sekos ihan täysin, samoin Sodomin Ace of Spadesin kohdalla. Yarr!
Venom oli hyvö myös, mutta ehkä lievä pettymys. Lambs to the Slaughter jäi kuulematta ja Black Metalista meni fiilis kun ne joutu sähläämään laitteiden kanssa. Muuten oli kyllä mahtavaa.
Sisters of Mercy oli mielestäni melkoista pelleilyä. Kyllä nyt rumpali pitää olla. Mutta se nyt ei edes ollut pahinta. Jampat oli pukeutunu joihinki jääkiekkopaitoihin sun muihin. En jaksanu kattoa yhtä biisiä pidemmälle.
Amorphiksen kohdalla tuli melkoisiä väreitä selkäpiihin kun soittivat vanhoja biisejä, etenkin In the Beginningin kohdalla. Hyvä homma.
Northerin keikan ajattelin jättää väliin ja pitää tauon sillä aikaa kun ajattelin ettei ne kummiskaan ole livenä mitenkään ihmeellisiä. Noh, menin katsomaan niitä pari biisiä ennen lopetusta ja huomasin että ne veti aivan helevetin hyvin. Sitten alkoi vituttamaan kun ei nähny alusta asti.
Enempää en jaksa kirjoitella, suurin osa bändeistä oli hyviä.

Ja tosiaan lentomatka tänne Ivaloon takaisin oli hilpeää. Oli hienon näköstä kun laskeuduttaessa iski salama viereen juuri pyörien koskiessa maata.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Malys » Sat Jul 08, 2006 5:44 pm

http://community.webshots.com/user/malystryx1 Mun Tuskaa löytyy tuolta kökköjen kuvien muodossa.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Cinda » Sat Jul 08, 2006 7:27 pm

:D Missä vaiheessa sinä olet noita napsinut :) Olenpas taas edustava parissa kuvassa.. Noo, ei se mitn. :) Saako nuita käyttää?

Oli kiva Tuska siis. Tosin en katsonut kuin Sonatan keikan ja tykkäsin kovasti. Tosin en tykännyt Tonyn välispiikeistä, viljeli hänkin sitä vittua siihen malliin.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by Malys » Sat Jul 08, 2006 7:38 pm

Mä oon tommonen paparazzi. ;) Juu, saa käyttää. Pistää vaan johonkin mun nikin krediitteihin.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Tuska Open Air Metal Festival 2006

Post by ElDiablo » Tue Jul 25, 2006 5:23 pm

Imperiumin raportti
Ja omat kuvat löytyy tuolta: http://www.metalscope.net
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Locked