Vittuilutopic

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala
Re: Vittuilutopic

Post by tosise8 » Sat Aug 26, 2006 3:41 pm

Hah. Faija opiskeluvuosinaan Jyväskylässä huomasi että oveen koputetaan ja silloin samalla soi sen puhelin. Sen kaveri varoitti että TV-lupamaksutarkastaja on liikkeella ja että pistää nyt telkkarin piiloon. Isäni huusi ovelle että venaa sekunti ja alkoi kantaa Finluxia komeroon. Laatikko tippui kädestä suoraan jaloille ja 2 varvasta murtui. Sitten se meni avaamaan oven ja siellä ei ollutkaan TV_lupamaksutarkastaja vaan kaveri joka pyysi lähtemään baariin
tosise8 eli Aleksi Erola.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vittuilutopic

Post by dragee » Sat Aug 26, 2006 4:48 pm

Figaro1 wrote:Kusipäistä on se että tv-lupa pitää olevinaan maksaa mutta lupatarkastajan sisäänpäästäminen on vapaaehtoista. Sitäpaitsi telkkaria voi katsoa myös tietokoneelta kun omaa tarpeelliset laitteet.
Silloinkin pitäisi olla luvat kunnossa vaikka onkin tv-kortti koneella
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vittuilutopic

Post by Figaro1 » Sat Aug 26, 2006 5:18 pm

Arvaa kiinnostaako? Saat kaksi arvausta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vittuilutopic

Post by dragee » Sat Aug 26, 2006 7:04 pm

Kysyinkö mä sulta jotain :lol: :P
Rajatapaus.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vittuilutopic

Post by tosise8 » Sat Aug 26, 2006 9:28 pm

Arvatkaapa meneekö tämä vittuiluksi :D
tosise8 eli Aleksi Erola.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vittuilutopic

Post by StratoFactor » Sun Aug 27, 2006 2:54 pm

No ei tietenkään, mietitäänpä missä topicissa sitä liidetäänkään, ai niin vittuilutopicissa! Oho, onpas kumma juttu, ei uskois tännekkö sitä ollaan tultu no terve vaan.
Aina ei pysty

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Vittuilutopic

Post by VariuS » Thu Oct 19, 2006 12:38 am

Kaikki kommunistit pitäs hakata, tappaa, hirttää ja sit hakata vielä uusiks. Samoin kaikki narkkarihipit, uskovaiset ja loiseliöt (somalit yms jotka on täällä vaan sossun rahoilla korttaamassa).

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vittuilutopic

Post by IceBreaker » Thu Oct 19, 2006 4:55 am

VariuS wrote:Kaikki kommunistit pitäs hakata, tappaa, hirttää ja sit hakata vielä uusiks. Samoin kaikki narkkarihipit, uskovaiset ja loiseliöt (somalit yms jotka on täällä vaan sossun rahoilla korttaamassa).
Minusta myös itseään täynnä olevat nenä pystyssä kulkevat nousukkaat ja vastaavat muka yhtäkkiä huipulle päässeet. Vastenmielisempää porukkaa saa hakea, se asenne näetsen. Tekis todella hyvää nähdä tollasten kärsivän oikein kunnolla.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vittuilutopic

Post by dragee » Thu Oct 19, 2006 7:57 am

IceBreaker wrote:Minusta myös itseään täynnä olevat nenä pystyssä kulkevat nousukkaat ja vastaavat muka yhtäkkiä huipulle päässeet. Vastenmielisempää porukkaa saa hakea, se asenne näetsen. Tekis todella hyvää nähdä tollasten kärsivän oikein kunnolla.
Mutta kuka nyt Figarolle pahaa haluaa tehdä? Figarohan on nyt brassaillut jollain never heard Lacuna Coilin keikasta jo 5 kuukautta. ja että Figaro pääsee myös sille tosi "V.I.P." keikalle jonne ei pääse muut kuin Elmun jäsenet ja Figaro.
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vittuilutopic

Post by Figaro1 » Thu Oct 19, 2006 3:17 pm

Mutta kuka nyt Figarolle pahaa haluaa tehdä? Figarohan on nyt brassaillut jollain never heard Lacuna Coilin keikasta jo 5 kuukautta. ja että Figaro pääsee myös sille tosi "V.I.P." keikalle jonne ei pääse muut kuin Elmun jäsenet ja Figaro
Ei mulle juuri kukaan mitään pahaa tahdo :) Tottakai brassaillaan keikalla jonka järjestämisessä olen itse auttanut! Ja tokihan se lämmittää mieltä että Elmu hoiti kiitoksenaan minut tuonne vippi-iltaankin. Mitä tulee Lacuna Coilin "neverheardiin" niin mielestäni bändi joka on myynyt pelkästään USAssa puoli miljoonaa levyä, ei ole neverheard.

Jatka vaan dragee samalla linjalla, et saa sillä kuitenkaan minua ja toivottavasti et muitakaan ärsyyntymään yhtään :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Vittuilutopic

Post by dragee » Thu Oct 19, 2006 6:34 pm

Figaro1 wrote:
Mutta kuka nyt Figarolle pahaa haluaa tehdä? Figarohan on nyt brassaillut jollain never heard Lacuna Coilin keikasta jo 5 kuukautta. ja että Figaro pääsee myös sille tosi "V.I.P." keikalle jonne ei pääse muut kuin Elmun jäsenet ja Figaro
Ei mulle juuri kukaan mitään pahaa tahdo :) Tottakai brassaillaan keikalla jonka järjestämisessä olen itse auttanut! Ja tokihan se lämmittää mieltä että Elmu hoiti kiitoksenaan minut tuonne vippi-iltaankin. Mitä tulee Lacuna Coilin "neverheardiin" niin mielestäni bändi joka on myynyt pelkästään USAssa puoli miljoonaa levyä, ei ole neverheard.

Jatka vaan dragee samalla linjalla, et saa sillä kuitenkaan minua ja toivottavasti et muitakaan ärsyyntymään yhtään :)
Niin, mulle ihan sama jos en ärsytä tai sitten ärsytän, olen vain silti lopulta vastuussa vain itselleni.

Lacuna Coil bändi olisi loistava jos olisi menevämpiä kappaleita, nythän se on "vain" übertylsää stadionrokkia
Rajatapaus.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vittuilutopic

Post by Figaro1 » Fri Oct 20, 2006 3:05 pm

dragee wrote: Niin, mulle ihan sama jos en ärsytä tai sitten ärsytän, olen vain silti lopulta vastuussa vain itselleni.

Minusta asia ei oikeasti ole ihan noin. Netissä helposti ajattelee että kaikki mitä sanoo on vain hauskanpitoa, mutta jos sanon että "vedän sua turpaan", se on ihan samanlainen uhkaus kuin sanottuna päin naamaa. Vastuu on siis kaikesta mitä "sanoo" eli kirjoittaa. Joo, tiedetään, olen minäkin puhunut ties mitä.
dragee wrote: Lacuna Coil bändi olisi loistava jos olisi menevämpiä kappaleita, nythän se on "vain" übertylsää stadionrokkia

Stadionrockia en saa bändistä millään. Ja bändi ei maineestaan huolimatta ole vielä varsinaisilla stadioneilla soittanut, klubit kyllä ovat täynnä olleet. Helsingin keikalle lippuja myydään tasaiseen tahtiin kyllä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vittuilutopic

Post by Moikko » Sat Aug 04, 2007 6:36 pm

Voi vittu älkää nyt unohtako tätä topiccia te nuupit!! Saatana teidän kans täytyy perkele kestää täällä!! voi helevetin perkele ku ei tästä tuu mitään ku ei osaa ees vittuilla kunnolla!! Haukkukaa nyt muaki vähän senkin munattomat kilinvitut!! PERKELEEEE!!! :twisted:

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vittuilutopic

Post by StratoTimo » Sat Aug 04, 2007 7:01 pm

Moikko wrote:Voi vittu älkää nyt unohtako tätä topiccia te nuupit!! Saatana teidän kans täytyy perkele kestää täällä!! voi helevetin perkele ku ei tästä tuu mitään ku ei osaa ees vittuilla kunnolla!! Haukkukaa nyt muaki vähän senkin munattomat kilinvitut!! PERKELEEEE!!! :twisted:
Juu alotetaa...Vittu säkä et osaa lukee sen Settilista pollin sääntöjä...EI sinne laiteta yheksää kipaletta!!! VAA 18 Antaas heittää ja laittaa yheksän siihen lisää..Editointia kehiin siis Perkele :x
Meikä Ankka

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Vittuilua ja vitutusta, angstia ja ahdistusta

Post by Rantanen » Sun Aug 05, 2007 3:49 pm

Haistakaa vittu kaikki! Life sucks and then you die. Vittu kun on ruvennut miettimään tätä meininkiä omilla aivoillaan. Ihan paska maailma. Ei ole minun syy. Ainoa ongelma on tämä natsiyhteiskunta! No niin. Ja nyt Jumalan haltuun. *menee hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä*

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

No joo...

Post by Rantanen » Sun Aug 05, 2007 3:54 pm

Tännehän sitä saa purkaa, meinaan vitutusta, mutta en nyt ihan noin naiivissa mielentilassa ollut. Olen kyllä ollut. Helpompaa syyttää kaikenmaailman instituutioita, auktoriteettihahmoja, sääntöjä ja muuta, kaivautua sisään ja haukkua maailma ja kaikki muu paskaksi, kaivella sitä negatiivista paskaa ja omaa napaa niin että on sairaalakunnossa kuin yrittää löytää omasta itsestään niitä ongelmanratkaisukeinoja ja syitä omaan ahdistukseen.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vittuilutopic

Post by Moikko » Mon Aug 06, 2007 4:08 pm

Saatana tänne tulla mitään tunteitaan purkamaan!! Perkele!! Sitä paitsi perkele se on mun oma asia montako biisiä mä johonkin saatanan biisilistaan laitan!! Helevetti ku laitoin siihen hätään muutaman biisin! Ja vittu tiedän että editti nappula on olemassa!! Haiskaa pahalle ja itkekää kusta!! ÄPÄRÄT!!! :twisted: :evil:

EDIT: PERKELE siinä sulle editoimista sitte helevetin nulikka!!! Vaikka tämä perkeleen lauta ei näytäkkään niin oonpahan editoinu!! :evil:

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Vittuilutopic

Post by StratoTimo » Mon Aug 06, 2007 6:02 pm

Moikko wrote:nulikka!!!
:lol:
Meikä Ankka

Locked