Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:
Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Wed Jul 26, 2006 9:15 am

Welloheen plays Helloween @ Tavastia 5.1.2007

Laulu: Ricky Tournee (Firenote, Force Majeure)
Kitara: Isko Von Firemore (Firenote)
Kitara: Pete Rock (Norhter, Ensiferum)
Basso: Tuomas Väänänen (Force Majeure)
Rummut: Heikki (Norther)

Tulkaahan tsekkailemaan!

Tapahtuman juliste:
Image

Eli kuten postarista käy ilmi, Welloheen veivaa illan viimeisenä bändinä. Ennen Welloheeniä lauteita lämmittää Gamma Rayta mallikkaasti tributoiva Guardians of Mankind!

http://www.welloheen.tk

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Welloheen plays Helloween - Semifinaali 3.8.2006

Post by dragee » Wed Jul 26, 2006 3:18 pm

D-Iivil wrote:Welloheen plays Helloween Semifinaalissa 3.8.

Mitä saadaan kun otetaan kannuihin Lahden toiseksi rumin jätkä rumpuihin, Helsingin kaksi kovinta kitaristia keppien varteen, bassoon Lauri Porran nuorempi revisio ja mikrofoonia heiluttamaan Vuosaaren vinkuhetero?

No ihan vitun tiukka Helloween-tribuutti tietenkin!

Laulu: Ricky Tournee (Firenote, Maiden Hell)
Kitara: Isko Von Firemore (Firenote)
Kitara: Pete Rock (Norhter, Ensiferum)
Basso: Tuomas Väänänen (Force Majeure)
Rummut: Vominator (Maiden Hell, Waltari, Nowen)

Tulkaahan tsekkailemaan!

Lämppärinä on Samistockistakin tuttu Dr. Purple.
EVVK! Eipä kiinnosta Rikun vinkumiset kun meni kerran raiskaamaan Iron Maidenin. Riku sä olet oikeasti paska laulaja. Ollaanhan se jo nähty Huumassa ja Cornerissa.
Rajatapaus.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Mormegil » Wed Jul 26, 2006 3:58 pm

Älä puhu paskaa, itse ainakin pidin miehen laulusta muutamissa kuulemissani Firenote-biiseissä. ;)
Helloween on jo aika kauan pitänyt minun suosikkibändini titteliä, joten voisi olla ihan kiinnostavaa nähdä tuo jos en asuisi täällä korvessa. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin: koostuuko settilista pelkästään Hansen/Kiske -ajan megahiteistä, vai onko yhtä lailla diggailemiltani Deris-levyiltä mitään biisejä?

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by dragee » Fri Jul 28, 2006 10:26 am

^ Jonkun neverhöörd Firenoten biisit ovat nyt varmasti aivan eri tasoa kuin Helloween tai Maidenin klassikkokipaleet. Jos sikseen tulee niin mieluummin sitä aitoa Helloweenia kuuntelee ja katselee elokuun puolessa välissä Rock To The River festareilla kuin hikisessä Semifinaalissa jotain kämästä teinipolkka Welloheenia. (Idioottimaisen typerä nimi muuten)
Rajatapaus.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by SirJuzzi » Fri Jul 28, 2006 5:51 pm

Helloweenilla on n. kolme kuunneltavaa kappaletta. Vaikka miten olen takonut itselleni, että tämä bändi on legenda ja loistava ja ties mitä, en ole siitä mitään oikeasti hyvää löytänyt.

Muistakaa rasvata köysi kunnolla.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Figaro1 » Fri Jul 28, 2006 6:48 pm

Olenpa ehkä sanonut ennenkin mutta oli Helloween miten legenda tahansa, ja minä miten power-fani tahansa, pääsen kuunneltavissa kappaleissa aika lailla SirJuzzin tasolle. Pari helmeä on bändi tehnyt, loput ovatkin sitten ihan pateettista ilopoweria suoraan liukuhihnalta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by tosise8 » Fri Jul 28, 2006 10:57 pm

"Jonkun neverhöörd Firenoten biisit ovat nyt varmasti aivan eri tasoa kuin Helloween tai Maidenin klassikkokipaleet."

Niin. Minulle Firenoten kama on uponnut paremmin kuin yksikään Helloweenin tai Iron Maidenin biisi. Molempia bändejä kuunnelleena. Kuulostaa siltä ettei dragee ole kuullutkaan koko bändiä. Ja Force Majourea kuulleena ei kannata Firenotesta puhua nimittäin minuun ei Force Majoure iskenyt ollenkaan. Voin jopa sanoa että Forcehan on melkoista kuraa minun korviini. Firenotella on kaikki Forcen karisma ja tyylitaju(ttomuus, kasarihevistähän on kyse).

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by dragee » Sat Jul 29, 2006 9:35 am

tosise8 wrote:Niin. Minulle Firenoten kama on uponnut paremmin kuin yksikään Helloweenin tai Iron Maidenin biisi. Molempia bändejä kuunnelleena. Kuulostaa siltä ettei dragee ole kuullutkaan koko bändiä. Ja Force Majourea kuulleena ei kannata Firenotesta puhua nimittäin minuun ei Force Majoure iskenyt ollenkaan. Voin jopa sanoa että Forcehan on melkoista kuraa minun korviini. Firenotella on kaikki Forcen karisma ja tyylitaju(ttomuus, kasarihevistähän on kyse).
Aivan oikein, nuottiakaan en ole kuullut miltään Firenotelta ja eikä kiinnosta kuulla. Syyksi riittää se että mikin varressa keekoilee Riku. Tulen dissaamaan kaiken missä Riku rääkyy ja vinkuu.

Ihan tyhjältä pohjalta en tätä teinikundia arvostele.
Jätkän määkimistä "on ollut" pakko kuunnella aikoinaan edesmenneessä VR makasiineilla olevassa Rock & Roll Station:issa jossain Rautaneidon bileissä.
Maiden Hell soitti siellä ja JO setin ensimmäisen biisin aikana (Moonchild) piti kävellä pihalle, sen verran otti kuuloelimiin Rikun määkiminen. Illan vietot Cornerissakin tämä kundi on onnistunut pilaamaan kun on tullut sinne karaokeen vinkumaan ja leikkimään jotain Bruce Dickinson kakkosta. Pienenä anekdoottina mainittakoon, että misteri Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle kun minä ostin WASPin ensimmäisen levyn. Joten ihan turhalla taustalla en tässä latele tarinaa.
Rajatapaus.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by tosise8 » Thu Aug 03, 2006 9:04 pm

Puhe ei ollut Toyrneestä vaan Firenotesta. Ja tuolla elämänkokemuksella ja viisaudella mikä sinunkin pitkän ja kunniakkaan elämäsiaikana on kertynyt niin luulisi tietävän että karaoke ei ole ehkä paras paikka arvioida laulajan kykyjä. Miten vitussa sinun ikäsi liittyy jokaiseen topicciin, argumenttiin tai ihan mihin tahansa vaan jotain kirjoitat. Ketä se oikeasti kiinnostaa?

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by dragee » Thu Aug 03, 2006 10:58 pm

tosise8 wrote:Puhe ei ollut Toyrneestä vaan Firenotesta. Ja tuolla elämänkokemuksella ja viisaudella mikä sinunkin pitkän ja kunniakkaan elämäsiaikana on kertynyt niin luulisi tietävän että karaoke ei ole ehkä paras paikka arvioida laulajan kykyjä. Miten vitussa sinun ikäsi liittyy jokaiseen topicciin, argumenttiin tai ihan mihin tahansa vaan jotain kirjoitat. Ketä se oikeasti kiinnostaa?
Sinua? Kun kerran vaivauduit kirjoittamaan. Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka. Älä kuule rupea hyppimään silmillä.

Sitäpaitsi kaikki tribuuttibändit viritelmät on anuksesta.
Rajatapaus.

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by MetalManiac » Thu Aug 03, 2006 11:13 pm

No hoh.

Itselläni ei kyllä ole mitään Rikua vastaan. Vaikka ehkä mielestäni Firenotella menee laulut parissa kohtaa vähän överiksi. Mutta Force Majeurella Rikun ääni on kuin omiaan. Mielipidekysymyshän tämä on mutta itse ainakin pidän Rikun äänestä.
"When night falls
she cloaks the world
in impenetrable darkness.
A chill rises
from the soil
and contaminates the air
suddenly...
life has new meaning."

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 10:09 am

dragee wrote: Aivan oikein, nuottiakaan en ole kuullut miltään Firenotelta ja eikä kiinnosta kuulla. Syyksi riittää se että mikin varressa keekoilee Riku. Tulen dissaamaan kaiken missä Riku rääkyy ja vinkuu.
Ohhoh, olenpas onnistunut saamaan itselleni vihamiehen. Mitähän pahaa olen sinulle tehnyt kun noin ottaa otsasuonesta? Jotain henkilökohtaista taustalla? Tunnemmeko kenties jostain?
Ihan tyhjältä pohjalta en tätä teinikundia arvostele.
Teinikundia... hmm... mitähän tähän nyt oikein sanoisi. Mielestäni omat kirjoituksesi kertovat ehkä enemmän omasta henkisestä tasostasi kuin allekirjoittaneen. Ihmeellistä hyökkäämistä heti samantien.

Kaikesta ei tietenkään ole mikään pakko pitää, mutta suoran henkilökohtaisen dissaamisen koen aiheettomaksi vittuiluksi ja sellaisten laukojaan pitäisi toteuttaa Stam1na:n sanoin metodia: "Viisi laukausta päähän riittää".
Jätkän määkimistä "on ollut" pakko kuunnella aikoinaan edesmenneessä VR makasiineilla olevassa Rock & Roll Station:issa jossain Rautaneidon bileissä.
Tahtoisin tietää kuka sinua siellä pakotti kuuntelemaan yhtään mitään? Yleensä jos ihminen ei jostain pidä, äänestää hän jaloillaan ja painuu niin sanotusti vittuun, eikä tule kolme vuotta myöhemmin heittämään naurettavalla tasolla olevaa läppää interwepin keskustelufoorumille.

Koskas tuo kyseinen tapahtuma muuten olikaan... vuonna 2003?
Myönnän että tuohon aikoihin olin omasta mielestänikin melkoisen keltanokka laulajan saappaissa ja paljon on tullut sen jälkeen otettua opiksi.
Pienenä anekdoottina mainittakoon, että misteri Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle kun minä ostin WASPin ensimmäisen levyn.
Tietääkseni en ole koskaan paskonut olohuoneen (enkä minkään muunkaan) lattialle, mutta voihan tietysti olla että tiedät tämän asian paremmin kuin minä.
Joten ihan turhalla taustalla en tässä latele tarinaa.
Ahaa, eli jos on ostanut WASPin levyn ennen minua, on oikeutettu vittuilemaan avoimesti täysin syyttä ja kertomaan muitakin varsin mielenkiintoisia elämäntotuuksia? Seeeelvä. Ei minulla tämän enempää ollutkaan tähän asiaan annettavaa.

Ja sitten itse asiaan;

eilen oli aika timanttinen ilta, vaikka bändi soittikin ensimmäistä kertaa yhdessä eilisessä soundchekissä. Väkeä oli sen verran että Semifinaali oli about täynnä ja asialleen vihkiytyneet metallipäät olivat hyvin hengessä mukana setin alusta loppuun. Kiitoksia teille jotka paikalla olitte :)

Rokkia päähän!
- Riku

tinkezione
Jr. Member
Posts:5
Joined:Fri Aug 04, 2006 10:16 am
Location:Hellsinki

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by tinkezione » Fri Aug 04, 2006 10:24 am

Parahin dragee:

1) Oli ihan oikein kävellä ekan biisin aikana pihalle jos ei laisinkaan napannut. Ihmettäkö sitä sitten täällä intervepissä itkemään kolmen vuoden kuluttua tapahtuneesta?

2) Eilinen Welloheen-karkelo oli kyllä mainio. Seuraavan kerran pääset järjestämään mielenosoitusta aiheesta mahdollisesti jo joulun välipäivinä. Kysyhän äidiltäsi lupa saatko poistua joulupöydästä mielenosoitukseen Helsinkiin vinkumista vastaan.

3) Corner Barin karaokeilloistakin voi pysyä poissa jos siellä ahdistaa. Turha niistäkään on täällä Stratovarius-foorumilla ruikuttaa.

Offarina: koska ostit ekan WASPin levysi ja paljonko ikää on tullut mittariin? Tekstien perusteella ei varmasti paljonkaan, mutta kuriositeettina kiinnostaisi tietää.

Helloweenista sen verran, että bändi teki kolme (tai oikeastaan kolme albumia ja yhden EP:n) helvetillisen kovaa levyä ja sittemmin muuttui kohtuullisen yhdentekeväksi humpaksi. Kai Hansenin lähdön jälkeen mikään ei ole ollut entisellään ja mielestäni pikemminkin Gamma Ray on jatkanut tuota power-sanansaattamista siitä mihin Helloween jäi, joskin viimeksi Tavastialla todistamani Helloween-keikka onnistui yllättämään positiivisesti.
HELL YEAH YOU FKN SUCK!

MajorForce
Member
Posts:67
Joined:Tue Aug 16, 2005 4:33 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by MajorForce » Fri Aug 04, 2006 10:47 am

Hohoo! Oli tiukat karkelot. Eipä olis uskonut, että bändi soitti ekaa kertaa yhdessä vasta soundcheckissä. Eagle Fly Free oli etenkin totaalista parhautta!

Toivottavasti pääsee Welloheeniä näkemään uudemmankin kerran samalla kokoonpanolla. Sen verran oli meiningit katossa.

tinkezione
Jr. Member
Posts:5
Joined:Fri Aug 04, 2006 10:16 am
Location:Hellsinki

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by tinkezione » Fri Aug 04, 2006 10:49 am

MajorForce wrote:Hohoo! Oli tiukat karkelot. Eipä olis uskonut, että bändi soitti ekaa kertaa yhdessä vasta soundcheckissä. Eagle Fly Free oli etenkin totaalista parhautta!
Mm. Eagle Fly Freesta löytyy totaalinen parhausvideo...paan julkiseksi kun saan ne kompressoitua divx:ksi tai vastaavaksi. :)
HELL YEAH YOU FKN SUCK!

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 11:46 am

tinkezione wrote:
MajorForce wrote:Hohoo! Oli tiukat karkelot. Eipä olis uskonut, että bändi soitti ekaa kertaa yhdessä vasta soundcheckissä. Eagle Fly Free oli etenkin totaalista parhautta!
Mm. Eagle Fly Freesta löytyy totaalinen parhausvideo...paan julkiseksi kun saan ne kompressoitua divx:ksi tai vastaavaksi. :)
No justiinsa joo, älä vittu viitsi nähdä vaivaa. Pidä se video itelläs ja runkuta keskenäsi sitä.

Taitaa osua arkaan paikkaan kun noin nostaa takajaloille kommentit ja palautteet. Ja tämä on palautteen antoa eikä mitään itkemistä, jumalauta. Voi hemmetti, että on perkeleen nuivia tampio jätkiä. *Huokaus*

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 11:49 am

Janne wrote:
tinkezione wrote:
MajorForce wrote:Hohoo! Oli tiukat karkelot. Eipä olis uskonut, että bändi soitti ekaa kertaa yhdessä vasta soundcheckissä. Eagle Fly Free oli etenkin totaalista parhautta!
Mm. Eagle Fly Freesta löytyy totaalinen parhausvideo...paan julkiseksi kun saan ne kompressoitua divx:ksi tai vastaavaksi. :)
No justiinsa joo, älä vittu viitsi nähdä vaivaa. Pidä se video itelläs ja runkuta keskenäsi sitä.

Taitaa osua arkaan paikkaan kun noin nostaa takajaloille kommentit ja palautteet. Ja tämä on palautteen antoa eikä mitään itkemistä, jumalauta. Voi hemmetti, että on perkeleen nuivia tampio jätkiä. *Huokaus*
Hah :D
Taisi Janne unohtaa logata itsensä ulos ennen kirjautumista uudelleen dragee-nimimerkillä :idea:

Liekkö alttereiden käyttö sallittua täällä?

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 11:52 am

D-Iivil wrote:Hah :D
Taisi Janne unohtaa logata itsensä ulos ennen kirjautumista uudelleen dragee-nimimerkillä :idea:

Liekkö alttereiden käyttö sallittua täällä?
No ei se kyllä ihan noin mene, senkin vitun typerys. Dragee ja minä ovat kaksi eri kirjoittajaa.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Stratofanius » Fri Aug 04, 2006 12:14 pm


User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:17 pm

Janne wrote:
D-Iivil wrote:Hah :D
Taisi Janne unohtaa logata itsensä ulos ennen kirjautumista uudelleen dragee-nimimerkillä :idea:

Liekkö alttereiden käyttö sallittua täällä?
No ei se kyllä ihan noin mene, senkin vitun typerys. Dragee ja minä ovat kaksi eri kirjoittajaa.
Ahaaa... sanoit kuitenkin edellisessä viestissä näin:
"Ja tämä on palautteen antoa eikä mitään itkemistä, jumalauta."

Käsittääkseni et kuitenkaan ollut kirjoittanut ennen tuota viestiä (tuolla nimimerkillä) tähän ketjuun ja silti tulit puolustelemaan puheitasi? Jokin tässä ei nyt ihan täysin kohtaa.

Summasummarum: Jos jotakuta ottaa päähän allekirjoittaneen harrastustoiminta, tai siitä suoriutuminen, voi siitä toki asiallisesti palautetta antaa, mutta vittuilu jääköön sitten face to face tilanteisiin jos munaa ja mielipiteitä vielä siinä vaiheessa löytyy.

Tämä topic käsittelee eilistä Welloheen-keikkaa, eikä minun kusipäisyyttä tai "teiniyttä" jota käyttäjä dragee minussa näkee. Nämä asiat tulkoon dragee kertomaan minulle kasvotusten siinä vaiheessa kun hänellä siihen uskallusta löytyy.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 12:26 pm

D-Iivil wrote:[Ahaaa... sanoit kuitenkin edellisessä viestissä näin:
"Ja tämä on palautteen antoa eikä mitään itkemistä, jumalauta."

Käsittääkseni et kuitenkaan ollut kirjoittanut ennen tuota viestiä (tuolla nimimerkillä) tähän ketjuun ja silti tulit puolustelemaan puheitasi? Jokin tässä ei nyt ihan täysin kohtaa.
Mitäs perkeleen väliä sillä on olenko mä kirjoitellut tähän ketjuun aikaisemmin vai en. Samalla tavalla mä olen nähnyt ja eritoten kuullut sun lauluääntä ja performansseja kuin ehkä Drageekin. Hyvin simppeliä.

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:26 pm

Otanpa vielä nyt kantaa näihin pariin kommenttiin:

Janne:
"senkin vitun typerys"
"Voi hemmetti, että on perkeleen nuivia tampio jätkiä"

dragee:
"teinikundia"
"Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle"
"Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka"
"Riku sä olet oikeasti paska laulaja"

Näihin voisin lyhyesti todeta Timo Rautiaista lainatakseni että:
"Vain paskahousut ja pelkurit haukkuvat nimimerkin takaa"

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:27 pm

Janne wrote: Mitäs perkeleen väliä sillä on olenko mä kirjoitellut tähän ketjuun aikaisemmin vai en. Samalla tavalla mä olen nähnyt ja eritoten kuullut sun lauluääntä ja performansseja kuin ehkä Drageekin. Hyvin simppeliä.
Et taida enää itsekään käsittää mitä kirjoitat.

Kerroin että näen ristiriidan siinä, että tulet puolustelemaan kuvitteellista antamaasi palautetta, vaikket tässä ketjussa sitä vielä ole nimimerkillä Jussi lainkaan antanut. Ymmärrätkö vai pitääkö vääntää rautalangasta?

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 12:32 pm

D-Iivil wrote:Otanpa vielä nyt kantaa näihin pariin kommenttiin:

Janne:
"senkin vitun typerys"
"Voi hemmetti, että on perkeleen nuivia tampio jätkiä"

dragee:
"teinikundia"
"Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle"
"Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka"
"Riku sä olet oikeasti paska laulaja"

Näihin voisin lyhyesti todeta Timo Rautiaista lainatakseni että:
"Vain paskahousut ja pelkurit haukkuvat nimimerkin takaa"
Joten puhu vaan omasta puolestasi nimimerkki D-Iivil. Jos dragee käyttää nimimerkkiä niin se on hänen asiansa. Minä puolestani kirjoittelen tänne täysin oikealla nimelläni. Jos kommentit menevät drageen kanssa samoissa linjoissa niin hittoako sä siitä vaahtoat. Hei kaikki ei pidä sun lauluäänestä. Ei siitä mitään nimimerkkisalaliitto-teorioita tarvitse kehitellä. Rautalangastako tämä pitää saatana sulle vääntää ja selittää.

Lux
Jr. Member
Posts:2
Joined:Fri Aug 04, 2006 12:29 pm

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Lux » Fri Aug 04, 2006 12:33 pm

dragee wrote: Sinua? Kun kerran vaivauduit kirjoittamaan. Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka. Älä kuule rupea hyppimään silmillä.

Sitäpaitsi kaikki tribuuttibändit viritelmät on anuksesta.
Tässä meillä on ansioitunut kirjoittaja, joka ei ole anuksesta. Ikää varmasti yli tuon 15.

Jatkakaa, tämä on oikeasti viihdyttävää.
Se, että yhdet järkkää bileet ja soittaa siellä hyvää musaa, jota toiset tulee diggailemaan, josta sitten kolmannet voi jonkun kauteuden/urpouden/patapäisyyden puskassaan ulista foorumilla, on mahtavaa!
Tämän takia kannatti rekisteröityä!
"Lord, what fools these mortals be!" (S)

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:34 pm

Janne wrote:
D-Iivil wrote:Otanpa vielä nyt kantaa näihin pariin kommenttiin:

Janne:
"senkin vitun typerys"
"Voi hemmetti, että on perkeleen nuivia tampio jätkiä"

dragee:
"teinikundia"
"Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle"
"Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka"
"Riku sä olet oikeasti paska laulaja"

Näihin voisin lyhyesti todeta Timo Rautiaista lainatakseni että:
"Vain paskahousut ja pelkurit haukkuvat nimimerkin takaa"
Joten puhu vaan omasta puolestasi nimimerkki D-Iivil. Jos dragee käyttää nimimerkkiä niin se on hänen asiansa. Minä puolestani kirjoittelen tänne täysin oikealla nimelläni. Jos kommentit menevät drageen kanssa samoissa linjoissa niin hittoako sä siitä vaahtoat. Hei kaikki ei pidä sun lauluäänestä. Ei siitä mitään nimimerkkisalaliitto-teorioita tarvitse kehitellä. Rautalangastako tämä pitää saatana sulle vääntää ja selittää.
Voisitko osoittaa sen viestin jossa vittuilen nimimerkin takaa? Tai ylipäätään vittuilen?

Teidän kahden (todennäköisesti yhden) viestit sen sijaan ovat jo lähtökohtaisesti sisältäneet aiheettomia henkilökohtaisia herjauksia, sellaiseen ei voi olla tarttumatta ;)

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 12:37 pm

^ No ei se mene perille niin ei voi mitään.

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:38 pm

Janne wrote:Hei kaikki ei pidä sun lauluäänestä.
Olenko väittänyt jotain päinvastaista?

En minä kritiikkiä vastaan ole. Vittuilua en siedä.

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by D-Iivil » Fri Aug 04, 2006 12:40 pm

Janne wrote:^ No ei se mene perille niin ei voi mitään.
Minusta tuntuu että sinä et nyt ymmärrä mistä on kyse.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Welloheen plays Helloween - Tavastia 5.1.2007

Post by Janne » Fri Aug 04, 2006 12:42 pm

Lux wrote:
dragee wrote: Sinua? Kun kerran vaivauduit kirjoittamaan. Siinä varsinainen 15v Wanna Be hevari polkkatukka. Älä kuule rupea hyppimään silmillä.

Sitäpaitsi kaikki tribuuttibändit viritelmät on anuksesta.
Tässä meillä on ansioitunut kirjoittaja, joka ei ole anuksesta. Ikää varmasti yli tuon 15.

Jatkakaa, tämä on oikeasti viihdyttävää.
Se, että yhdet järkkää bileet ja soittaa siellä hyvää musaa, jota toiset tulee diggailemaan, josta sitten kolmannet voi jonkun kauteuden/urpouden/patapäisyyden puskassaan ulista foorumilla, on mahtavaa!Tämän takia kannatti rekisteröityä!
Jaaha Luxikin on pyydetty hätiin. No perkele, eiks vaan kannattanut rekisteröityä. Ei aina tarvi siellä leikkikenttä Imperiumin lankulla hengailla missä samanmoinen meininki on ollut käynnissä jo kauan aikaa.

Locked