Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Jabi » Thu Aug 07, 2008 10:52 am

StratoTimo wrote:HOM*!!!
Se joka sanoo on itte!!! :D

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Thu Aug 07, 2008 11:59 am

StratoTimo ei ilmeisesti osaa edes kirjoittaa omalla tietokoneellaan kun joka viesti pursuaa virheitä toisensa perään. Ja faktahan on tosiaan että en ole tänne lähellekään 13 vuotta kirjoittanut, kuten on myös se että en ole "ihan ainoa" jonka viesteissä ei ole ollut paskan vertaa järkeä. Onneksi mm. Tolkki on pysynyt niin selväjärkisenä postauksiensa perusteella.

"sain tietoa H&K:n makkaroiden vääntäjän serkun kaiman koirantaluttajan kummin äidin veljen siskonmiehen "...


Niin, jos kerron tietolähteeni, se on väärin, koska se on pröystäilyä. Tai sitten toteat "et sä ole kenenkään kanssa koskaan puhunut"? Niin, minun jokainen liikkeenihän on tottakai varsinkin sinun tiedossasi. Tiesin mm. Anette Olzonin henkilöyden jo useita kuukausia ennenkuin sitä edes virallisesti uutisoitiin, joten nyt voit vetää herneen nenääsi siitäkin.

Jos taas kerron vain että satun tietämään, mainitsematta mitään muuta, ollaan kulli pystyssä tinkaamassa keneltä sen tiedon sain. Sua StratoTimo vaan vituttaa se että joillain on jotain tietoja asioista, ja suhteita.

Ja jos StratoTimolla on oma pärstävärkkinsä avatarissa, voi vain ihmetellä miten tuon ikäinen "mies" haukkuu toisia homoksi.


Loppuun on vielä sanottava että tämä forumi on parasta sirkusta koko internetissä.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by tosise8 » Thu Aug 07, 2008 4:20 pm

[spam]Ookko Grinderi inessä skenessä ;)[/spam]
tosise8 eli Aleksi Erola.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Thu Aug 07, 2008 5:15 pm

En ole journalisti, enkä työskentele levy-yhtiössä. Olen vain asemassa jossa saan vieraslistakutsuja keikoille, ja jonkin verran tietoa myös ns. takaoven kautta, ennen kuin tietoja tuodaan koko kansan ihmeteltäväksi.
Tietenkään tämä kaikki ei ole tullut ihan vaivatta, mutta mielelläni minä olen tämän statukseni eteen töitäkin tehnyt.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by ozzie » Mon Aug 11, 2008 8:16 am

Jumalauta, täällähän alkaa olla ihan vanha hyvä meininki! Vartokaas hetki niin laitan itseni hyvin nojatuoliin ja avaan kaljan niin voitte sitten jatkaa värikästä väittelyänne, tämä on parempaa viihdettä mitä nykyään telkusta tulee. :lol:

Mutta jottei ihan offiksi mene, sanotaan nyt että hieman kyllä hämmästyttää tuo ristiriitaisuus (en halua olla missään tekemisissä Stratovariuksen kanssa - julkaisen Stratovarius -levyn) Timon lausunnoissa.

Mutta toisaalta tässä kuluneiden vuosien aikana pitäisi olla jo tottunut siihen että mitä vain voi tapahtua.
Näinhän se on...

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by tosise8 » Mon Aug 11, 2008 4:21 pm

Grinder, miksi kerrot tuon kaiken. Liittyykö tuo asia johonkin vai onko kyseessä vain jälleen yksi egotrippi ja ylemmyydentunteessa pätevä kaveri jolla on liikaa ylimääräistä aikaa?
tosise8 eli Aleksi Erola.

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by dragee » Mon Aug 11, 2008 9:50 pm

^

Lueppas huviksesi Nightwish voorum ---> Vitutusketju----> Dillinger.

Ei mene hyvin kaverilla.

Vai mitä Grinder/Necromancer/Dillinger/Figaro1

En panis paskaakaan koko insaider bäkkäri kärpäselle jos muu elämä menee niinkö päin vittua

Muuten Grinder. Koskas Hammerfall esiintyy taas Suomessa, onks tiatoo?
Rajatapaus.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Tue Aug 12, 2008 11:14 am

Mitä väliä sillä on millä nickillä täällä kirjoittelee? Ei mulla todellakaan menekään hyvin, ainoa mikä estää tekemästä itsaria on se etten halua muiden kärsivän siitä että minä pääsen lopullisesti ongelmistani, jotka ovat kuitenkin voitettavissa. Ja dragee voi pitää huolen ihan omista asioistaan.

bäkkäri kärpäs paskan voi kanssa lopettaa. Vai johtuuko siitä vatvominen vain kateudesta? Kyllä sullekin kelpaisi varmasti ilmaiset nimmaroidut levyt ja kaljat suosikkibändin kanssa, iniset vain koska se ei onnistu.

Ja mitä tulee HammerFalliin, en ole mikään vitun virallinen keikkatoimisto. Katso netistä.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Raven » Tue Aug 12, 2008 12:11 pm

Grinder wrote: On ihan fakta että vaikka lavalla ja studiossa kaikki on mennyt aina "Hyvin", ovat herrat TOLKKI ja KOTIPELTO (ne minun ns. lähteeni)
itse sanoneet että paskaa on lennellyt puolin ja toisin säännöllisesti siitä lähtien kun Kotipelto ja Michael liittyivät Stratovariukseen.
Mielenkiintoista, että vastasit tuolla eräässä toisessa ketjussa Tolkille tällä tavalla:
"En ole Kotipellon kanssa ollut yhteydessä sitten hänen syntymäpäivänään soitetun Tavastian vedon jälkeen, ja silloinkin vain s-postilla keikasta kiittämisen muodossa. Koskaan en hänen kanssaan ole puhunut Straton kiemuroista."

Mutta ei siinä. Hyvä että olet bäkkärinotkujan "statukseen" pääsemiseen tehnyt töitä. Hyvin nopeasti kaivoit myös kateuskortin esiin, joka jo itsessään herättää epäilyksiä tämän "statuksesi" todellisesta luonteesta. Oikeasti jonkinlaisen statuksen esim. musiikki- / urheilumaailmassa tms. eivät leiju tällä asemallaan ns. normifaneille. Ja miksikö eivät? No siksi, että he antavat tekojen puhua puolestaan ja ovat juuri "normifanien" ansiosta ja loppujen lopuksi myös heidän vuokseen tuossa asemassa.

Kysymys kuuluukin, kertooko ihmisen luonteesta enemmän se, että leijuu jossain keskustelupalstalla sillä, että saa dokata bäkkärillä ilmaisia bissejä bändien raidereista vai se, että kyseenalaistaa tällaisen henkilön kirjoitukset huomioiden ko. henkilön kaksoisnickin kirjoitukset eräälle toiselle palstalle?

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Tue Aug 12, 2008 1:28 pm

Kotipelto on sanonut tuon kommentin lehdessä, ei minulle henkilökohtaisesti. Tästä johtuen käytin termiä "ne minun ns.lähteeni"
eli saman tiedon voi saada kyllä ihan kuka vain joka lehtiä lukee.

Ja jokohan se keskustelu siitä meikäläisen statuksesta olisi käyty loppuun?.
En viitsi enää kovin montaa kertaa aiheeseen palata, joten selvitän asiaa vielä kerran ja jos ei mene jakeluun, se ei ole minun vikani.

Olen tehnyt jonkin verran "piilohommia" eri bändeille ja he ovat sitten kiittäneet helpoimmalla tavalla että pistämällä nimen listalle. Lisäksi muutama bändi on tullut nähtyä niin monta kertaa että he pitävät minua enemmän kaverina kuin fanina. Ja jos joku siitä minua syyttää, niin siinähän syyttää sitten, en voi asialle mitään.

Ja nyt minua alkaa oikeasti vituttaa tuo ainainen "nicki-pölinä". Jos koneelta x on kiinteä yhteys nettiin, se että siltä koneelta kirjoittaa kaksi eri ncikiä yhdelle forumille ei tarkoita että molempien nickien takaa löytyy sama kirjoittaja, jokainen jolla on aivot varmasti tajuaa tämän.

Voi olla että olen kirjoitellut tänne ennenkin, mutta ehkä kuitenkin eri nickillä. Lisäksi voitte halutessanne kyllä selvittää esim. Fägäri1:n postausten IP:n ja katsoa osuuko se lähelle sitä IP:tä joka omista postauksistani löytyy. Tosin, kuten juuri ylempänä sanoin, se että samasta IP:stä tulee kaksi eri viestiä, ei tarkoita että molemmat kirjoitti sama henkilö. Ties vaikka olisin Klaus Flaming?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Malys » Tue Aug 12, 2008 6:32 pm

Kirjoitustyyli se on se iso asia, joka paljastaa. Ja jos eri nikeillä on melkolailla identtiset jutut, niin kyllä ihmiset osaa laskea yhteen yksi plus yksi.

Sitä paitsi olet itse myöntänyt asian joskus.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Tue Aug 12, 2008 7:39 pm

Milloin ja kuka on myöntänyt että Figaro1=Grinder=Necromancer?
Malysilla ei myöskään ole identiteetistäni mitään varmaa tietoa tai havaintoa.

Ja jos vaikka Raven tai Ozzie kirjoittaa että "täällä sitä ollaan Gruusiassa, ja aurinko paistaa" niin voinko silloin olettaa että kyseessä onkin oikeasti Tolkki joka kertoi kirjoittavansa viestiä "from Canton, a small town in China"? Vaikka itse olenkin varma että Tolkki ei viestiä naputellessaan ollut lähelläkään Kiinaa, vaan todennäköisesti omassa nojatuolissaan Helsingissä.

Ja mitä hiivattia voittaisin sillä että esiintyisin tällä foorumilla monella eri nickillä? Ja jos kerran olen Necromancer tai Figaro1 (mitä en edelleenkään edes ole)niin mitä voittaisin vaihtamalla nickiä ja kirjoittamalla uuden nimen takaa? Onko Figaro1 muuten postannut laudalle viime aikoina? Eikö? Mistä se sitten johtuu, jos minä kerran olen Figaro1? :D

dragee
Sr. Member
Posts:499
Joined:Fri Feb 25, 2005 10:54 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by dragee » Tue Aug 12, 2008 8:13 pm

Grinder wrote:Mitä väliä sillä on millä nickillä täällä kirjoittelee? Ei mulla todellakaan menekään hyvin, ainoa mikä estää tekemästä itsaria on se etten halua muiden kärsivän siitä että minä pääsen lopullisesti ongelmistani, jotka ovat kuitenkin voitettavissa. Ja dragee voi pitää huolen ihan omista asioistaan.

bäkkäri kärpäs paskan voi kanssa lopettaa. Vai johtuuko siitä vatvominen vain kateudesta? Kyllä sullekin kelpaisi varmasti ilmaiset nimmaroidut levyt ja kaljat suosikkibändin kanssa, iniset vain koska se ei onnistu.

Ja mitä tulee HammerFalliin, en ole mikään vitun virallinen keikkatoimisto. Katso netistä.
No niin pidänkin huolen enkä kirjoittele kuinka elämäni menee miten menee, ei kuulu muille.

Ei kelpaa nimmaroidut levyt, pilaavat vain levyn kansivihon. En muuten juo kaljaa.
Rajatapaus.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Malys » Wed Aug 13, 2008 11:50 am

Grinder wrote:Milloin ja kuka on myöntänyt että Figaro1=Grinder=Necromancer?
Malysilla ei myöskään ole identiteetistäni mitään varmaa tietoa tai havaintoa.
Off-topicin puolella muistaakseni, olisiko ollut viime vuoden puolella myönsit asian. En jaksa vaivautua etsimään sitä viestiä, vaikka kyllä se tuolta löytyisi.

EDIT: Etsinpäs. Mm. viime vuoden puolella vitutusketjussa Grinder vastailee esittämiini kysymyksiin, vaikka kutsun Figaroksi. Grinder on maininnut tavanneensa mut, mutta mä en ole tavannut Grinderiä, vain Figaron. Sekä Figaro, Grinder että NW:n alias puhuvat ihan samoista aiheista: mm. vanhemman omistama kämppä jossa asuu, rahat loppu, kaljaa riittää ja unirytmi perseellään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Raven » Wed Aug 13, 2008 12:33 pm

Grinder wrote:Milloin ja kuka on myöntänyt että Figaro1=Grinder=Necromancer?
Malysilla ei myöskään ole identiteetistäni mitään varmaa tietoa tai havaintoa.
Yritä selitellä mitä haluat, ei se kuitenkaan kenellekään läpi mene.

Esimerkiksi täydellinen hermokontrollin puute ja besserwisserin leikkiminen paljastavat sinut välittömästi.
Ja jos vaikka Raven tai Ozzie kirjoittaa että "täällä sitä ollaan Gruusiassa, ja aurinko paistaa" niin voinko silloin olettaa että kyseessä onkin oikeasti Tolkki joka kertoi kirjoittavansa viestiä "from Canton, a small town in China"? Vaikka itse olenkin varma että Tolkki ei viestiä naputellessaan ollut lähelläkään Kiinaa, vaan todennäköisesti omassa nojatuolissaan Helsingissä.
????

Aivan päätöntä tekstiä.
Ja mitä hiivattia voittaisin sillä että esiintyisin tällä foorumilla monella eri nickillä?Ja jos kerran olen Necromancer tai Figaro1 (mitä en edelleenkään edes ole)niin mitä voittaisin vaihtamalla nickiä ja kirjoittamalla uuden nimen takaa?
Pääsisit eroon virallisen palstapellen roolista. Eipä näyttänyt onnistuvan. Surkuhupaisa selittelysi lähinnä sementoi asemasi metallipalstojen ykköskoomikkona.
Onko Figaro1 muuten postannut laudalle viime aikoina? Eikö? Mistä se sitten johtuu, jos minä kerran olen Figaro1? :D
Siksi, koska olet lopettanut "Figaro1" -nimimerkin käytön ja "Grinder" on postaillut tänne.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by ozzie » Wed Aug 13, 2008 3:27 pm

Täällä sitä ollaan Gruusiassa, ja aurinko paistaa.


Sori, oli pakko :)
Näinhän se on...

User avatar
StratoTimo
Sr. Member
Posts:6657
Joined:Tue Apr 04, 2006 12:18 pm
Location:Suomen Chicago...Lahti!
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by StratoTimo » Wed Aug 13, 2008 5:04 pm

ozzie wrote:Täällä sitä ollaan Gruusiassa, ja aurinko paistaa.
No niin oon mäkin, missäs täällä sä oot, voitas parit oluset ottaa ja alkaa naureskelle :D
Meikä Ankka

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Wed Aug 13, 2008 9:07 pm

Mä taas olin just Figaro1:n, Grinderin, ja muutaman takahuoneiden kautta tutuksi tulleen muusikon kanssa syömässä ja kaljalla. Mukavia tyyppejä.

Ei vaan, lähinnä mua itseäni huvittaa se että kesti näinkin kauan ennenkuin kukaan huomasi mitään :D Johtuu osittain toki siitä että tämän laudan moderointi on samaa tasoa kuin talon kellarikomeroiden ovet.

Ja Malysille sellaiset terveiset että jos olen niin tosissani pilannut sun elämäsi kuin joka toisella forumilla annat ymmärtää, ja haukut mua koko ajan työttömyydestäni johtuvasta valituksestani, niin voin itse sanoa että olen lähinnä nauranut kun valitat n. joka toinen päivä siitä että työvuorosi ovat perseestä, naapurin kämppä on remontissa, polvet on rikki, yöllä on liian valoisaa ja päivällä pimeetä, tiet on kurassa, ja ties mitä *haukotus*

Ja jos mää nyt yhtäkkii vaihanki kirjoitustyylini tälläseks, voidaanks sillon väittää että oonki Kuapijosta?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Malys » Wed Aug 13, 2008 11:35 pm

Ja Grinder voikin kaivaa sen suhteellisuudentajun sieltä perseestään ja katsoa vähän tarkemmin. Mua ei kiinnosta sun elämä pätkääkään (etkä kyllä sä henkilönäkään), oma elämäni on paljon kivempi ja mielenkiintoisempi. Herra on hyvä näyttää mulle viestit milloin olen viimeksi haukkunut työttömyydestä tai valittanut, kuinka SÄ pilaat mun elämän. Luuletko tosissaan itsekeskeisyydessäsi että mua jaksaisi kiinnostaa jonkun työttömyys, etenkään ihmisen, jolla ei ole mulle mitään merkitystä saati sitten se, että tämä henkilö, jolla ei ole mulle edelleenkään mitään merkitystä, pilaa mun elämän? En mä ollut edes huomannut, että Figaro oli bannittu Sonatan foorumilta. Ei nääs niinku kiinnosta.

Voi luoja. :D

Aah. Sai nauraa. Nyt voinkin mennä nukkumaan ja pyörimään sängyssä ajatellen sitä, kuinka mun elämä on ollut pilattu. En tosin ollut tietoinen tästä asiasta, mutta voi, kait se sitten on pilattu. Kun kerran sanotaan nettifoorumilla ihmisen toimesta, jonka olen tyyliin kerran tavannut. Menenkin tästä ensiksi viiltämään ranteet auki tylsällä lusikalla ja sitten nukkumaan. Oi tätä kurjuutta.

(BTW, tän viestin voitkin sitten laskea haukkumiseksi työttömyydestä. Mene kouluun ja hanki uusi ammatti, jos nykyisellä ei töitä irtoa. Luuseri.)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Thu Aug 14, 2008 12:08 am

Malys wrote:J
(BTW, tän viestin voitkin sitten laskea haukkumiseksi työttömyydestä. Mene kouluun ja hanki uusi ammatti, jos nykyisellä ei töitä irtoa. Luuseri.)
Kaikki muu nauratti mutta sitten näin tämän. Tiedätkö sinä saatanan hotellin respassa kykkivä huora miltä tuntuu kun sä haukut luuseriksi? Mä veikkaan että vähän olen enemmän kokenut rankkoja asioita elämässäni kuin sinä, joka vaikutat just sellaiselta piloille hemmoteltulta äidin helmaneidolta joka saa kaiken minkä haluaa, vain pieni itku on ehkä tarvittu että pikku-Malys saa tahtonsa läpi?

Malys wrote:Kun kerran sanotaan nettifoorumilla ihmisen toimesta, jonka olen tyyliin kerran tavannut





Sä kyllä haukut mut luuseriksi sen perusteella että ollaan kerran tavattu, olet sä kyllä ihme ämmä. Jos olen vieläkin tässä sen jälkeen kun kaksi epätoivoista itsemurhayritystä on kääntynyt voitoksi elämänpuolesta ja sä tulet sieltä tiskisi takaa haukkumaan luuseriksi niin siivoa mun puolesta ne puljusi vessat seuraavan kerran hampaillasi. Saisit vähän lisää kirjaimellista paskanmakua siihen työhösi. Saatana.


Ja jos se hotellin respassa huorailu on niin "kivaa" kuin annat joka toinen vitun ilta ymmärtää, niin mene myymään vaikka nakkeja. Tosin kun ja jos vaihdat paikkaa, varo ettet murra nenääsi jos uuden paikan katto on liian matalalla.


Ja jos *minä* olen itsekeskeinen, niin sä olet varmaan Jumala. Sun kananaivot on osoittaneet että sun maailmaan mahdut vain sä itse ongelminesi, muut tulevat perässä.

Ja jos sulla on vielä jotain hampaankolossa, lähetä mailia. Jos tämän kirjoitti kerran Figaro, niin käytä Figaron osoitetta. Tuskin tulee perille.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by ozzie » Thu Aug 14, 2008 5:27 am

No niin, tämä ei ole enää kivaa.

Hieman siistimpää kieltä, jos saan pyytää.
Näinhän se on...

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Raven » Thu Aug 14, 2008 9:01 am

Grinder wrote: Kaikki muu nauratti mutta sitten näin tämän. Tiedätkö sinä saatanan hotellin respassa kykkivä huora miltä tuntuu kun sä haukut luuseriksi?
Paljon ikää? Mites naisasiat, onko hyvin vipinää?
Mä veikkaan että vähän olen enemmän kokenut rankkoja asioita elämässäni kuin sinä, joka vaikutat just sellaiselta piloille hemmoteltulta äidin helmaneidolta joka saa kaiken minkä haluaa, vain pieni itku on ehkä tarvittu että pikku-Malys saa tahtonsa läpi?
Veikkaat ja veikkaat. Kaikki eivät välttämättä märise oikeasti vakavia asioita minnekään nettisaiteille. Se pistää myöskin ajattelemaan, että kuinka vakavia ne asiat oikeasti ovat, mitkä ovat ko. henkilön motiivit ovat tähän märinään ja kenen syytä ne vakavat asiat ihan todellisuudessa ovat.

Hyvä kommetti muuten tuosta piloille hemmottelemisesta, ottaen huomioon että sen esittää sosiaalipummi joka asuu faijansa maksamassa kämpässä.
Malys wrote:Kun kerran sanotaan nettifoorumilla ihmisen toimesta, jonka olen tyyliin kerran tavannut
Esimerkiksi Nightwishin sivuilla lässytät sivutolkulla siitä, että ei oikein työt kiinnosta ja muutenkin avaat elämäsi kaikkien nähtäväksi. Siihen ei tarvita paljon ylimääräisiä tapaamisia. Ja huorittelusi jälkeen niitä paljon enempääkään tippuu. Sitten jos joku yrittää kannnustaa tai on eri mieltä asioista, niin palaa pinna. Vittu mikä taneli.
Sä kyllä haukut mut luuseriksi sen perusteella että ollaan kerran tavattu, olet sä kyllä ihme ämmä. Jos olen vieläkin tässä sen jälkeen kun kaksi epätoivoista itsemurhayritystä on kääntynyt voitoksi elämänpuolesta ja sä tulet sieltä tiskisi takaa haukkumaan luuseriksi niin siivoa mun puolesta ne puljusi vessat seuraavan kerran hampaillasi.
Totuus taitaa satuttaa kuitenkin eniten ja sinä sen oikeastaan todistatkin koko tällä viestillä. Kaikkine sosiaalipummeiluneisi ja sympatian keräämisinesi itsemurhayrityksistä (joiden todellista luonnetta vähän epäilen), harva sinua mihinkään esikuva- / sankariluokkaan nostaa.
Saisit vähän lisää kirjaimellista paskanmakua siihen työhösi. Saatana.
No hyvä, että joku nekin vessat siivoaa, saa siitä palkan ja maksaa verot. Kannattaa pitää mielessä, että niin minä, Malys kuin muutkin veronmaksajat maksavat sinunkin kovan jätkän leikkimisen rillit huurussa näyttöpäätteen takana, syömäsi leivän ja viikonloppuisin dokaamasi kaljat.
Ja jos se hotellin respassa huorailu on niin "kivaa" kuin annat joka toinen vitun ilta ymmärtää, niin mene myymään vaikka nakkeja. Tosin kun ja jos vaihdat paikkaa, varo ettet murra nenääsi jos uuden paikan katto on liian matalalla.
Tässä alkaa olemaan jo sen sortin tekstiä, että tämän pätkä kanssa poliisin juttusille harppominen ei välttämättä olisi hukkareissu. Huorittelu on täysin suoraa ja tuon nenän murtumiseen viittaamisen voi käsittää aika monella tavalla...
Ja jos *minä* olen itsekeskeinen, niin sä olet varmaan Jumala. Sun kananaivot on osoittaneet että sun maailmaan mahdut vain sä itse ongelminesi, muut tulevat perässä.
Miksi jonkun tuntemattoman ihmisen ongelmat tulisi edes mahtua "Malysin" maailmaan? Ihmisillä on omiakin ongelmia ja sen jälkeen tulee sukulaiset, ystävät yms. On tässä itsekin tullut kaikenlaisessa paskassa lilluttua ja viime kädessä sieltä on itse itsensä joutunut ylös vetämään.
Ja jos sulla on vielä jotain hampaankolossa, lähetä mailia. Jos tämän kirjoitti kerran Figaro, niin käytä Figaron osoitetta. Tuskin tulee perille.
Vaikka kuinka haluaisit, niin tuskinpa lähettää.

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Thu Aug 14, 2008 10:31 am

Raven wrote: Hyvä kommetti muuten tuosta piloille hemmottelemisesta, ottaen huomioon että sen esittää sosiaalipummi joka asuu faijansa maksamassa kämpässä.

No voi voi sentään kun asun kämpässä josta en maksa vuokraa, eli heitä rahaa takkaan. Mut tunnetusti on hemmoteltu tällä kämpällä ihan piloille, mieluummin tässä asun kuin jossain koirankopissa josta saat maksaa 500 e/kk ja se raha menee sitten jonkun rikkaan kusipään viskeihin.
Raven wrote: Sitten jos joku yrittää kannnustaa tai on eri mieltä asioista, niin palaa pinna. Vittu mikä taneli.

Niin, ja jos minä olen eri mieltä asiasta kuin asiasta, olen itse joka kerta vitun väärässä, en tajua mistään mitään, jne. Kiitos kuitenkin taneliksi kutsumisesta, en ole Jarwan kaima.
Raven wrote: Totuus taitaa satuttaa kuitenkin eniten ja sinä sen oikeastaan todistatkin koko tällä viestillä. Kaikkine sosiaalipummeiluneisi ja sympatian keräämisinesi itsemurhayrityksistä (joiden todellista luonnetta vähän epäilen), harva sinua mihinkään esikuva- / sankariluokkaan nostaa.
Sinähän mun elämästä tiedätkin paljon, varsinkin niistä itsemurhayrityksistäni. Voisin ihan yhtä hyvin väittää että Malys liioittelee sitä respan työnsä vaativuutta, kun en ole itse ollut paikalla näkemässä.
Jos luulet että brassailen epätoivollani, erehdyt. Pahasti.

Raven wrote: No hyvä, että joku nekin vessat siivoaa, saa siitä palkan ja maksaa verot. Kannattaa pitää mielessä, että niin minä, Malys kuin muutkin veronmaksajat maksavat sinunkin kovan jätkän leikkimisen rillit huurussa näyttöpäätteen takana, syömäsi leivän ja viikonloppuisin dokaamasi kaljat.

Tiesitkö että työttömät maksavat myös "palkastaan" veroa? Jos en maksaisi veroa, saisin kyllä enemmän rahaa, jopa sen verran että kituuttaen pärjäisinkin. En käytä silmälaseja, ja tuskin minun tulee sinua tai Malysia kiittää siitä että ostan ruokaa ja olutta jääkaappiini.

Raven wrote: Tässä alkaa olemaan jo sen sortin tekstiä, että tämän pätkä kanssa poliisin juttusille harppominen ei välttämättä olisi hukkareissu. Huorittelu on täysin suoraa ja tuon nenän murtumiseen viittaamisen voi käsittää aika monella tavalla...
Minua on haukuttu muunmuassa kamelinpaskalta haisevaksi idiootiksi, luuseriksi (Malys, kiitos todella tuosta äärimmäisen ihanasta kommentista, piristi päivääni), perskärpäseksi, ja Taneliksi. Ei ole tullut mieleenkään lähteä tekemään ilmoitusta asiasta. Ja nenän murtumisella viittasin vain siihen Malysin tapaan kulkea joka forumilla pää niin takakenossa viisastelemassa että se pää varmaan osuu kattoo jossain vaiheessa

Raven wrote: Miksi jonkun tuntemattoman ihmisen ongelmat tulisi edes mahtua "Malysin" maailmaan? Ihmisillä on omiakin ongelmia ja sen jälkeen tulee sukulaiset, ystävät yms. On tässä itsekin tullut kaikenlaisessa paskassa lilluttua ja viime kädessä sieltä on itse itsensä joutunut ylös vetämään.

Niin, mitäpä sitä tosiaan valittaa ikinä julkisesti mistään? Miksi Nightwishin forumin Vitutusketju pursuaa viestejä, jotka eivät oikeasti vaikuta luettuna yhtään miltään, mutta silti voi kuvitella miltä niiden kirjoittajasta se tilanne on tuntunut. Ja onneksi olkoon vain jos ja kun olet paskakaivostasi ylös päässyt, itse olen tällä hetkellä jossain sen mudan ja päivänvalon puolivälissä :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Malys » Thu Aug 14, 2008 11:19 am

:D :lol: Tää oli hauska. Lisää. :D

Itse sinä sanoit minun sua haukkuneeni ja kun en kerta muista asiaa mitenkään, niin pitihän se nyt haukkua, jotta voin itsekin sanoa tehneeni niin.

Edit: Nooh, ei jaksa enää hurvitella. Vaikka hauskaa oli.

Edit2: Enkä olen äidin hemmottelema, isä sen on tehnyt!!!!111
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Grinder
Member
Posts:158
Joined:Fri Jan 05, 2007 10:50 am

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Grinder » Thu Aug 14, 2008 11:37 am

Ääh, mä lähden mieluummin kauppaan (yhteiskunta tarjoaa) kuin provoilen täällä sisällä, kun ilmakin on näin kaunis :)

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Raven » Thu Aug 14, 2008 12:01 pm

Grinder wrote: No voi voi sentään kun asun kämpässä josta en maksa vuokraa, eli heitä rahaa takkaan. Mut tunnetusti on hemmoteltu tällä kämpällä ihan piloille, mieluummin tässä asun kuin jossain koirankopissa josta saat maksaa 500 e/kk ja se raha menee sitten jonkun rikkaan kusipään viskeihin.
Ainakin 90% omillaan asuvista aikuisista joko maksaa vuokransa itse tai lyhentää lainaa pankille. Turha lässyttää muista, että ovat vanhempien hemmottelema jos itse on sen verran etuoikeutettu, että vanhemmat pystyvät jelppimään sen verran että saa kämpän sitä kautta.

Mitä rikkaisiin kusipäihin tulee, niin ei tarvitse olla mitenkään erityisen rikas jos pystyy laittamaan kämpän vuokralle. Ja onhan omalla faijallasikin varaa pitää toista kämppää, jossa asut.

Niin, ja jos minä olen eri mieltä asiasta kuin asiasta, olen itse joka kerta vitun väärässä, en tajua mistään mitään, jne. Kiitos kuitenkin taneliksi kutsumisesta, en ole Jarwan kaima.
Ainakin minä käsitän esim. huorittelun vähän eri asiaksi kuin eri mieltä olemisen. Käytäppä sitä sanaa muuten jostain naispuoleisesta tuttavasta ihan livenä ja katso miten mamma reagoi.
Sinähän mun elämästä tiedätkin paljon, varsinkin niistä itsemurhayrityksistäni. Voisin ihan yhtä hyvin väittää että Malys liioittelee sitä respan työnsä vaativuutta, kun en ole itse ollut paikalla näkemässä. Jos luulet että brassailen epätoivollani, erehdyt. Pahasti.
No mikä sitten on motiivi näistä oletetuista itsari -yrityksistä julkisesti puhumisessa? Ne ovat vakavia asioita ja yleensä oikeasti vaikeuksissa olevat puhuvat niistä ammattiauttajille. Eivätkä myöskään yleensä käytä niitä keppihevosena sanoa mitä sylki suuhun tuo ja käyttäytyä miten huvittaa.

Enkä väitä, että brassailet. Väitän että keräät sääliä.

Mitä töiden vaativuuteen tulee, niin tottahan toki voit epäillä jonkun työn vaativuutta. Itsellesi kun tuo itsensä elättäminen työllä ei niin tuttua taida olla.

Tiesitkö että työttömät maksavat myös "palkastaan" veroa? Jos en maksaisi veroa, saisin kyllä enemmän rahaa, jopa sen verran että kituuttaen pärjäisinkin. En käytä silmälaseja, ja tuskin minun tulee sinua tai Malysia kiittää siitä että ostan ruokaa ja olutta jääkaappiini.
Se työttömyyskorvauksista valtiolle menevä siivu onkin varmaan tähtitieteellinen. Varmaan niin paljon, että sillä kustantaa seuraavan vuoden lorvimisesi.

Mistäs luulet, että teidän yhteiskunnan elättien kuluttamat rahat valtiolle tulee? Olisiko Roope-Ankan rahasäiliöstä vai kenties veronmaksajien kukkaroista?
Minua on haukuttu muunmuassa kamelinpaskalta haisevaksi idiootiksi, luuseriksi (Malys, kiitos todella tuosta äärimmäisen ihanasta kommentista, piristi päivääni), perskärpäseksi, ja Taneliksi. Ei ole tullut mieleenkään lähteä tekemään ilmoitusta asiasta. Ja nenän murtumisella viittasin vain siihen Malysin tapaan kulkea joka forumilla pää niin takakenossa viisastelemassa että se pää varmaan osuu kattoo jossain vaiheessa
Sinähän et ole haukkunut ketään ja sinähän et kierrä foorumeilla viisastelemassa. Tämäkin keskustelu ihan sinun viisastelusi ja brassailusi aikaansaannosta.

LauriPorra
Moderator
Posts:76
Joined:Fri Oct 14, 2005 1:35 am
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by LauriPorra » Thu Aug 14, 2008 3:22 pm

Mitäs ihmettä täällä tapellaan.

Nyt tulee niin mautonta tekstiä muutamilta tyypeiltä että ei voi kuin ihmetellä.
Tämä on bändifoorumi eikä tätä ole tarkoitettu mihinkään henkilökohtaisten riitojen taistelutantereeksi. Ei ole mitään järkeä lähteä tuolla tavalla henkilökohtaisuuksiin mitä täällä muutamat ovat harrastelleet. Selvittäkää kinat keskenänne.

En ole ketään teistä nähnyt bänditreeneissä tai kiertuebusseissa joten on aivan turhaa spekuloida sitä että minkälaiset fiilikset on äijillä ollut milloinkin.

Se aika minkä itse olen bändin parissa viettänyt on ollut hienoa ja kaikin puolin itselleni rakasta, toisinaan myös raskasta. Olen aina pyrkinyt suhtautumaan bändikavereihini ystävyydellä ja kunnioituksella vaikka joskus heidän mielipiteensä ja ratkaisunsa ovatkin olleet teisenlaisia kuin olisin toivonut.
Välillä voi vituttaa hyvinkin ankarasti, mutta niinhän aina ystävyysuhteissa, etenkin kun kyseessä on vahvoja persoonoita.

Mulla oli paras fiilis bändissä kesällä 07´ Stratovarius soitti mielestäni selkeästi parhaita keikkoja mitä se oli soittanut sinä aikana kun minä olen ollut mukana, uuden levyn tiimoilta oli paljon mahtavia suunitelmiä ja bändihenki tuntui vahvemmalta kuin koskaan. Sen kesän Tuska ja Masters of Rock keikat kuuluvat ehdottomasti hienoimpiin keikkoihin tähänastisella urallani ja olin aivan aivan innoissani kun äänitimme bassot levylle jota ei koskaan tullut.

Myöhemmin paljastui etteivät kaikki ajatelleetkaan niin kuin minä. Tuntui ikävältä sitten myöhemmin lukea erilaisilta foorumeilta että meininki olikin tuona aikana ollut aivan paska ja kaikki mukamas vihaavat toisiaan. Minulla ainakin oli todella hauskaa pyöriä ympäri maailmaa ystävieni kanssa ja soittaa mahtavaa musiikkia mahtaville ihmisille.

Otetaanhan iisisti, nautitaan elämästä ja hyvästä musiikista.

LP

Summpi sika
Member
Posts:66
Joined:Wed Aug 02, 2006 5:54 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by Summpi sika » Thu Aug 14, 2008 6:46 pm

Laurin viesti on paras/oikea viesti tällä laudalla pitkään aikaan. Hieno Lauri. Tämä ei olekkaan ollut viime aikoina kovin mukavaa, mutta tästä se lähtee taas!

Onko meillä nyt (lauri) Moderaattori :o ????!!

Edit: Tai sitten on vain moden oikeudet. En usko, että lauri alkaa täällä kyyläämän jokaista viestiä ja pollia
I'm hunting high and low

topinyg12
Sr. Member
Posts:562
Joined:Wed Apr 17, 2002 8:26 pm

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by topinyg12 » Thu Aug 14, 2008 8:06 pm

Uskokaa, että Lauri on paljon oikeammassa kuin te. Hän tietää aika paljon paremmin miten asiat ovat bändissä.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Viime aikojen värikkäät tapahtumakäänteet

Post by ozzie » Fri Aug 15, 2008 7:49 am

Summpi sika wrote: Onko meillä nyt (lauri) Moderaattori :o ????!!
Kaikilla bändin jäsenillä on käsittääkseni moden status.
Näinhän se on...

Locked