Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Stratovarius - Polaris
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JakeZilla
Member

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 4:48 pm    Post subject: Stratovarius - Polaris Add User to Ignore List Reply with quote

Pistin pystyyn nyt toisen topicin liittyen tulevaan levyyn. Oletteko jo tilanneet, mistä ja minkä version?

Itse olen ainakin pienessä mottipotissa, Olen Infinite-levystä lähtien hankkinut aina Special Edition -version levystä.

Osaako joku sanoa tarkemmin näiden levyjen eroa/sisältöä

Polaris (CD & 7"), keräilijän versio:

Polaris Digipak, rajoitettu painos. Sisältää bonuskappaleen:

En oikein nyt osaa päättää, kumman ostaisin. Vai kenties molemmat Confused

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tero-75
Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 11:06 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Englanninkielisellä puolella on juttua näistä eri versioista aika tavalla, joten lainataan sieltä ilmestymispäivineen kaikkineen:

VictorTDD wrote:
2009.05.13

Label: earMUSIC / edel Entertainment
Region: Europe
Catalogue Number: 0196731ERE (12" Vinyl)
Tracklist:
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Blind
05 - Winter Skies
06 - Forever Is Today
07 - Higher We Go
08 - Somehow Precious
09 - Emancipation Suite: I Dusk
10 - Emancipation Suite: II Dawn
11 - When Mountains Fall

Catalogue Number: 0196732ERE (Normal Edition)
Tracklist:
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Blind
05 - Winter Skies
06 - Forever Is Today
07 - Higher We Go
08 - Somehow Precious
11 - When Mountains Fall

Catalogue Number: 0197132ERE (Limited Edition Digipack)
Tracklist:
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Blind
05 - Winter Skies
06 - Forever Is Today
07 - Higher We Go
08 - Somehow Precious
11 - When Mountains Fall
12 - Deep Unknown (Mikko Raita Vinyl Mix) (Bonus Track)

Catalogue Number: 0196737ERE (Special Edition with 7" Vinyl Single)
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Blind
05 - Winter Skies
06 - Forever Is Today
07 - Higher We Go
08 - Somehow Precious
11 - When Mountains Fall
On 7" Vinly:
01 - Second Sight (Mikko Karmilla Polycarbonate Mix)
02 - King Of Nothing (Matias Kupiainen Death Star Mix)

2009.05.20

Label: Victor Entertainment (JVC)
Region: Japan
Catalogue Number: VICP-64708
Tracklist:
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Second Sight (Bonus Track)
05 - Blind
06 - Winter Skies
07 - Forever Is Today
08 - Higher We Go
09 - Somehow Precious
10 - Emancipation Suite: I Dusk
11 - Emancipation Suite: II Dawn
12 - When Mountains Fall

2009.05.26

Label: Armoury Records / Eagle Rock Entertainment
Region: USA
Catalogue Number: unknown
Tracklist:
01 - Deep Unknown
02 - Falling Star
03 - King Of Nothing
04 - Blind
05 - Winter Skies
06 - Forever Is Today
07 - Higher We Go
08 - Somehow Precious
11 - When Mountains Fall

Keräilyvimma kun on iskenyt, olen tilannut kaikki muut cd-versiot paitsi Jenkkilässä ilmestyvän, ja LP-version olen varannut paikalliseen Levykauppa X:ään.

Back to top
View user's profile Send private message
nefertari
Sr. Member

PostPosted: Thu May 07, 2009 9:08 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Deep Unknown on Suomen virallisella sinkkulistalla sijoituksella 20.

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Fri May 08, 2009 2:52 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

nefertari wrote:
Deep Unknown on Suomen virallisella sinkkulistalla sijoituksella 20.

Upeeta, jopa mäki sain oman versioni... ja toimii toi musavideokin mun koneessa, HELVETIN LOISTAVAT KAPPALEET ON MOLEMMAT, SENKIN PUUPÄÄ party!!! Entäs itte lätty... milläs sijalla se makoilee Very Happy

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
Tulikaarme
Member

PostPosted: Sun May 10, 2009 8:17 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Itselläni on tilauksessa tuo keräilijän versio (CD & 7"), muitakin saatan ostaa mikäli vastaan tulee.

Back to top
Jonna
Sr. Member

PostPosted: Tue May 19, 2009 2:36 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Sen digiversion ostin.

Back to top
Fuuso
Member

PostPosted: Fri May 22, 2009 1:24 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Itsekin tilasin digipakin. Kolahti postilaatikkoon julkaisupäivänä Smile

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Fri May 22, 2009 8:38 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Fuuso wrote:

No pistäs kommenttia notta mitä pirät tästä Tolkittomasta lätystä, meinaa mun mielestä on paras Stratolevy tällä vuostuhannella Razz

Back to top
Skyggeboy
Sr. Member

PostPosted: Mon May 25, 2009 12:35 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

StratoTimo wrote:
Fuuso wrote:

No pistäs kommenttia notta mitä pirät tästä Tolkittomasta lätystä, meinaa mun mielestä on paras Stratolevy tällä vuostuhannella Razz

Täytyypi sanoo, että StratoTimo on harvinaisen oikeessa. Paras lätty sitten Destinyn. Ei passaa valittaa ollenkaan.

Back to top
exe knight
Sr. Member

PostPosted: Mon May 25, 2009 12:35 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Itse albumi ei ole vielä hankinnoissa yleisesti ottaen pitkään aikaan vielä, ellei sitten tule himo yhtäkkiä.

Mutta sanon kyllä että sinkkukappale on paras sitten Future shockin. Razz

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
palarmux
Sr. Member

PostPosted: Tue May 26, 2009 7:58 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Skyggeboy wrote:
StratoTimo wrote:
Fuuso wrote:

Täytyypi sanoo, että StratoTimo on harvinaisen oikeessa. Paras lätty sitten Destinyn. Ei passaa valittaa ollenkaan.

Itse olen samaa mieltä Smile Paras levy on tällä milleniumilla. Vaikkakin elements I ja Infinite vielä loistavia ovatkin. Stratovariuksesta ja elements II en voi samaa sanoa Razz

Back to top
Summpi sika
Member

PostPosted: Wed May 27, 2009 4:10 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

palarmux wrote:
Skyggeboy wrote:
StratoTimo wrote:
Fuuso wrote:

Itse olen samaa mieltä Smile Paras levy on tällä milleniumilla. Vaikkakin elements I ja Infinite vielä loistavia ovatkin. Stratovariuksesta ja elements II en voi samaa sanoa Razz

Moo oon aina tykänny Elements pt. kakkosesta. Oon aina vähän miettiny, että miksi sitä levyö dissataan ja aliarvostetaan niin paljon. Mut ite tykkään kyllä.

Mutta Stratovarius taas Very Happy

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sat May 30, 2009 1:51 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ei tarvinnut heittää toivoaan Straton suhteen. Uusin levy on kyllä paras sitten Infiniten julkaisun, kolme edellistä olleen aika, hmmmmm... Tosin oli niilläkin yksittäisiä hyviä biisejä, mutta kokonaisuus muuten on ollut melkoisen puuduttavaa/outoa.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
palarmux
Sr. Member

PostPosted: Sat May 30, 2009 2:13 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Totta, kuin rotta! Uusi Strato loistaa öh.. uutuudellaan Very Happy

Back to top
Juha.D-Creation
Jr. Member

PostPosted: Sun May 31, 2009 12:15 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kuuntelin juuri youtubesta Second sight kappaleen. Minun mielestäni yksi suurimmista virheistä Polaris levyllä oli jättää kyseinen kappale pelkästään bonus kipaleeksi.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 02, 2009 8:12 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nyt on meikäläisellä hommattuna tuo keräilijän versio vinyylillä varustettuna ja tänään tuli Japanista versio kanssa. Kieltämättä nopeaa toimintaa, 26.6. tilasin, 28.5. tuli viesti että paketti lähtenyt matkaan ja tänään tulikin sitten saapumisilmoitus. Vinyylin hommaan vielä kun tulee vastaan.

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Wed Jun 03, 2009 2:12 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Malys wrote:
Nyt on meikäläisellä hommattuna tuo keräilijän versio vinyylillä varustettuna ja tänään tuli Japanista versio kanssa. Kieltämättä nopeaa toimintaa, 26.6. tilasin, 28.5. tuli viesti että paketti lähtenyt matkaan ja tänään tulikin sitten saapumisilmoitus. Vinyylin hommaan vielä kun tulee vastaan.

Mitä, vajaa vuoden tuli lätty Shocked ... aika kauan ollu jo valmiina se sun painos Very Happy

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Wed Jun 03, 2009 11:32 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Oho, painovirhepaholainen iski Razz

Back to top
Catherine-Star
Jr. Member

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 10:35 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Harmitti,kun en voinut ostaa polarista heti julkaisupäivänä mutta ostin sen kuitenkin eilen. Siitä tuli eka stratovarius albumini. En ole löytänyt vanhempia stratovarius albumeita oikein mistään. Kuitenkin takaisin aiheeseen.

Yhdyn kyllä kehujiin tosi hyvä albumi! En ole kuitenkaan niin uusi fani etten tietäisi mitään tolkin sanoituksista, ja vähän arvelutti uuden albumin kohdalta mutta pelkoni olivat turhia hyviä sanoituksia edelleen. Se on yksi syy miksi aloin pitämään stratovariuksesta, hyvät biisien sanoitukset.

hyvin tehty albumi, yleensä biisien välissä tulee tai ainakin tuntuu tulevan tauko mutta tällä mennään sujuvasti biisistä toiseen.

When Mountains Fall - biisi tuo mieleeni iltasadun. soundi ja kotipellon laulu tyyli biisissä toi mieleeni iltasadun

ai niin ostin polariksen normaali painoksen, se joka on kaupoissa maksanut jotain 17,90 (ainakin citymarketissa..)

Back to top
Tero-75
Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 10:40 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No niin, USA-version myötä on kokoelma valmis Very Happy

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 11:07 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tero-75 wrote:

Tilaas mulle jostain halvin Japski digipäk Polaris versio Cool Very Happy

Back to top
Tero-75
Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 10:09 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:

Jep jep, paljonkos maksat palkkiota Very Happy Täältä olen itse tilannut. Pikaisesti en mistään löytänyt yhtään sen halvemmalla.

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 12:32 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:

Jep jep, paljonkos maksat palkkiota Very Happy Täältä olen itse tilannut. Pikaisesti en mistään löytänyt yhtään sen halvemmalla.

No riippuu ihan siitä, notta minkä hintainen se tulee olemaan Itellakulujen kera Wink
Pistä hintaa, mä lähen mökille ottaa arskaa ja olutta Razz

Back to top
Tero-75
Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 3:06 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:

No riippuu ihan siitä, notta minkä hintainen se tulee olemaan Itellakulujen kera Wink

Päivän kurssin mukaan 43.80 USA-rahaa, eli 32-33€. Siihen vielä parisen euroa Itella-lisää. Varmuudeks kannattaa kyllä kysyä jostain musaliikkeestä pystyvätkö tilaamaan yhtään edullisemmin.

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 2:19 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Juu, mä pistän kyselyä tossa Jussin jälkeen, kunhan pääsen kotiutumaan mökiltä Laughing

Back to top
Infnity
Member

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 11:43 am    Post subject: Re: Stratovarius - Polaris Add User to Ignore List Reply with quote

JakeZilla wrote:
Pistin pystyyn nyt toisen topicin liittyen tulevaan levyyn. Oletteko jo tilanneet, mistä ja minkä version?

Itse olen ainakin pienessä mottipotissa, Olen Infinite-levystä lähtien hankkinut aina Special Edition -version levystä.

Osaako joku sanoa tarkemmin näiden levyjen eroa/sisältöä

En oikein nyt osaa päättää, kumman ostaisin. Vai kenties molemmat Confused

Itse ostin molemmat Smile

Back to top
kipe79
Jr. Member

PostPosted: Fri Jun 26, 2009 9:39 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:

Päivän kurssin mukaan 43.80 USA-rahaa, eli 32-33€. Siihen vielä parisen euroa Itella-lisää. Varmuudeks kannattaa kyllä kysyä jostain musaliikkeestä pystyvätkö tilaamaan yhtään edullisemmin.

Kuinka nopeasti posti tuolta Japanista tulee? Huuto.netistä sais neljällä kympillä, onko se ylihintaa? Onko se japsibonusbiisi ns "täytebiisi" vai onko se niin hyvä että kannattais levy ostaa vai onko nämä vaan keräilyjuttuja?

Back to top
Tero-75
Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Fri Jun 26, 2009 10:57 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

kipe79 wrote:
Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:
StratoTimo wrote:
Tero-75 wrote:

Kuinka nopeasti posti tuolta Japanista tulee? Huuto.netistä sais neljällä kympillä, onko se ylihintaa? Onko se japsibonusbiisi ns "täytebiisi" vai onko se niin hyvä että kannattais levy ostaa vai onko nämä vaan keräilyjuttuja?

Posti kulkee noin parissa viikossa, toki poikkeuksiakin aina löytyy.
Sinun on itse arvioitava onko tuossa sinulle ylihintaa? Vai jaksatko odottaa sen pari viikkoa mitä levy Japanista tulee ja onko sinulla luottokortti tai PayPal-tili, jolla saat maksettua ulkomailta tilattaessa?
Omasta mielestäni Second Sight on yksi levyn parhaimmista biiseistä, eikä todellakaan mikään täytebiisi. Tosin japaninbonukseksi ei huonoa kappaletta kannata valitakaan.
Kyllähän nuo digipack ja 7" vinyyli tarkoitettiin faneille ja keräilijöille etupäässä. Ja miten määritellään keräilyjuttu? Minulle keräilyjuttu on jokainen Straton albumin tai sinkun jossain päin maailmaa julkaistu erilainen versio, ja niitä yritän epätoivoisesti metsästää hyllyyni.

Back to top
Fuuso
Member

PostPosted: Sun Jun 28, 2009 11:48 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Joo siis sehän on aivan helvetin hyvä lätty. Menee henkilökohtaiseen Strato top-vitoseen.

Back to top
kipe79
Jr. Member

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 11:56 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tero-75 wrote:
Ja miten määritellään keräilyjuttu? Minulle keräilyjuttu on jokainen Straton albumin tai sinkun jossain päin maailmaa julkaistu erilainen versio, ja niitä yritän epätoivoisesti metsästää hyllyyni.

Noin kai se määritellään.

Toivottavasti Second Sight julkaistais vaikka seuraavalla singlellä tms, en raski sen tähden levyä tilata kun minulla on jo yksi versio Polariksesta vaan ostan vaikka 2-3 puuttuvaa Strato levyä kokoelmaani.

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum