Search found 772 matches

by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 6:08 pm
Forum: Musician talk in English
Topic: Uber-technical Death Metal?
Replies: 6
Views: 3190

Re: Uber-technical Death Metal?

Damn...there are so many great death metal bands!!! really technical i can say Krisiun and Death, others that i really like are Incantation, cannibal corpse, obituary, deicide, monstrosity, mortician... Cannibal Corpse and Obituary aren't really technical? :shock: If you like those bands, then chec...
by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 3:26 pm
Forum: Musician talk in English
Topic: Uber-technical Death Metal?
Replies: 6
Views: 3190

Re: Uber-technical Death Metal?

Damn...there are so many great death metal bands!!!

really technical i can say Krisiun and Death, others that i really like are Incantation, cannibal corpse, obituary, deicide, monstrosity, mortician...
by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 3:14 pm
Forum: Other discussions in English
Topic: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???
Replies: 44
Views: 21133

Re: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???

Damn...EVEN POISON wasnt so much homo! :lol:

Image
by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 3:01 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist
Replies: 39
Views: 15142

Re: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist

Holy Light wrote:They should add me as a second guitarist!!! :D
man...your avatar remember me so much Iced Earth
by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 12:18 am
Forum: Other discussions in English
Topic: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???
Replies: 44
Views: 21133

Re: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???

Painless_Cry wrote:I hope that pic is photoshop and not Alexi! LOL


avril looks good with her make up that's all
remember when kurt cobain put women clothes? well...that's kurt's syndrome :lol:
by StragOvariuS
Tue Jul 12, 2005 12:14 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: BonusTracks...
Replies: 50
Views: 18711

Re: BonusTracks...

so much harder do that!

but, when the night meets the day
by StragOvariuS
Mon Jul 11, 2005 8:09 pm
Forum: Other discussions in English
Topic: Hi! :)
Replies: 16
Views: 5321

Re: Hi! :)

hello beauties^^ :wink:

my don juan side sucks... :lol:
by StragOvariuS
Mon Jul 11, 2005 8:08 pm
Forum: Other discussions in English
Topic: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???
Replies: 44
Views: 21133

Re: Alexi Laiho and Avril Lavigne...twins???

:shock: AHAHHAHAHAHA damn man..YEAH!!! they're equal! ahah...but Alexi want looks like her...im sure hahaha
by StragOvariuS
Mon Jul 11, 2005 8:02 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: JensJohansson is a geek
Replies: 47
Views: 13750

Re: JensJohansson is a geek

Hey, I heard IQ is in proportion to......Oh, never mind. Its like that myth of shoe size. INTERESTING. I once heard someone going by the name BROWNEYEDGIRL reference to that myth. :wink: Do you live in a cave? :D Everybody, Everywhere, knows that stupid saying! :eyes: sherry? :roll: :lol:
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 9:38 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: what style is Stratovarius
Replies: 47
Views: 17999

Re: what style is Stratovarius

Dave wrote:slayer = powermetal :shock:
w0-o0Ow

O.o :lol:
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 9:35 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist
Replies: 39
Views: 15142

Re: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist

.....I dunno.... But I see like a nu' metal style in him... But I do not know him.... So...I'll just shut up. :D You're wrong, Equinox. He's even considered as "the new Cliff Burton" by some people. Believe me, he's really good. :) I have to agree with this. He is not only an amazing player, but he...
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 3:03 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Maniac Dance Single
Replies: 88
Views: 31844

Re: Maniac Dance Single

skar wrote:Image

Who is that guy :wink:
hehe *wondering* :D
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 3:01 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: what style is Stratovarius
Replies: 47
Views: 17999

Re: what style is Stratovarius

Bryant wrote:
StragOvariuS wrote:Hope metal 8)
what is hope-metal ? never heard of this, but sounds interesting.
Well, just get those lyrics of tolkki full of hope in tomorrow, like out of shadows, fight!!! and others...
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 4:44 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: VIRUS
Replies: 14
Views: 3477

Re: VIRUS

yeah...i wish to know why women left men without any good reason. :? Oh, who cares? Don't be a pussy. Women aren't worth it. yeah...now i know...nobody borns with all life's knowledges. but...its funny, the opposite doesnt happen so much as before and i mean a funny case happened with one of my fri...
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 12:38 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Lauri Porra and Jari Kainulainem
Replies: 17
Views: 5676

Re: Lauri Porra and Jari Kainulainem

my vote goes to sperrrrrrrr....ops...Porra :D
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 12:37 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: VIRUS
Replies: 14
Views: 3477

Re: VIRUS

\m/ KILLER \m/ wrote:I still wish to know how I will get my files back. Many were ruined by that virus shit. Is any news on that??
yeah...i wish to know why women left men without any good reason. :?
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 12:34 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist
Replies: 39
Views: 15142

Re: Official News - Jari Leaves/Lauri is the next bassist

Stratofanius wrote:Nice pics. But news update were very late :?
Btw, Strato should smile more in their band pictures...
metal bands dont smile! :x
:lol:
sorry, couldnt resist the joke!

Lauri kick ass...!!! he have a cool style :evil:
by StragOvariuS
Fri Jul 08, 2005 12:32 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Story Of Stratovarius DVD
Replies: 61
Views: 22228

Re: Story Of Stratovarius DVD

Hey Bob! I missed you! Still busy with your job and studies? you need some rest! I can surely write a review about the gigs! I'll only miss the Curitiba show because I'll still be working. But I'm going to the other concerts, that's for sure :D I only hope I can get there with my cam and take some ...
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 8:09 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Story Of Stratovarius DVD
Replies: 61
Views: 22228

Re: Story Of Stratovarius DVD

The reason I asked about pics is because at some concerts cameras are not allowed, and if security sees them, they will confiscate them. :shock: Where this happens??? here we took pics in th front of them and they cant get our cams. :wink: in the motorhead gig i was in the first row and took many p...
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 8:06 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Story Of Stratovarius DVD
Replies: 61
Views: 22228

Re: Story Of Stratovarius DVD

Hey Bob! I missed you! Still busy with your job and studies? you need some rest! I can surely write a review about the gigs! I'll only miss the Curitiba show because I'll still be working. But I'm going to the other concerts, that's for sure :D I only hope I can get there with my cam and take some ...
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 8:04 pm
Forum: Other discussions in English
Topic: King Kong teaser trailer
Replies: 7
Views: 2266

Re: King Kong teaser trailer

Hope this re-make dont sucks as house of wax :?
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 7:08 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: I think this forum needs another Moderator.
Replies: 49
Views: 13037

Re: I think this forum needs another Moderator.

One vote for Strago
One vote for the makind future 8)
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 3:34 pm
Forum: Other discussions in English
Topic: Explosions in London
Replies: 35
Views: 11213

Re: Explosions in London

That's a shame...hope its all fine with the english guys...

and ignorance still ruling the earth, when they will wake up and open the eyes? :cry:
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 5:02 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: autographs?
Replies: 23
Views: 6335

Re: autographs?

I saw on VH-1 where women were having Metallica sign their thighs It seems you hadn't seen their "One Year And A Half..." VHS. In it, you can see women asking the guys to sign their breast! Halala, it's so tough to be a rock star ! :wink: Yeah, I saw that, too. But I did not want to say that in a p...
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 4:59 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: RE: downloading...
Replies: 18
Views: 6975

Re: RE: downloading...

still with that? :?

yeah...its illegal anyway, but everybody did that...curiosity kills...

this is an fucking OOOOOLD subject. :roll:
by StragOvariuS
Thu Jul 07, 2005 2:28 am
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Story Of Stratovarius DVD
Replies: 61
Views: 22228

Re: Story Of Stratovarius DVD

Is this the "Milan DVD" that got put on the back burner so long, or a new one with totally new&different footage? In any case, I want it! EVERYTHING YOU SAY REMINDS ME OF BROWNEYEDGIRL! The frequent use of idioms, the use of the & character, the overall tone. Out with it, already! :shock: :lol:
by StragOvariuS
Wed Jul 06, 2005 3:26 pm
Forum: Stratovarius and related bands talk in English
Topic: Story Of Stratovarius DVD
Replies: 61
Views: 22228

Re: Story Of Stratovarius DVD

Dont cry for me, Argentina... :D

sorry...cant forget the 4x1... :P