StratoPummi wrote:
Ikinä ei ole ollut tarkoitus ketään ärsyttää.. Jos joku ärtyy viesteistäni, niin se on ko. henkikön oma ongelma..
Tiedätkö, olen samaa mieltä kanssasi ja voisin sanoa samat sanat. Kerrohan, miksi minä olisin eri asia kuin sinä???
Huumorilla kirjoitan kaikki viestini, koska mielestäni se on piristävää, eikä ole ihan robottimaista.. (ymmärrän myös että huumori satuttaa ihmisiä, jos sen ymmärtää väärin ja haluan korostaa, että en tarkoita pahalla..)
Monet mielipideasiatkin voi ymmärtää väärin, ja jos viitsii mun signaturea yhtään vilkaista, tajuaisi etten minäkään tieten tahtoen ja väkisin täällä ihmisiä loukkaa. Mä vaan olen eri mieltä, vahvasti ja sekös teitä vituttaa.
Itkemisestä en tiedä, mutta hyvä jos aiheutan niin voimakkaita reaktioita siellä toisella puolella näyttöä..
No kun heitin vain tunnetilaesimerkkejä...
Jos Spämmään, niin olen pahoillani.. en osaa kirjoittaa tämän fiksumpia viestejä..
No et sinä pahin ole, etkä sinä aina spammaa. Mutta monesti olen lukenut että jaa-a mikähän tässäkin oli pointti.
Viimeisin levyhankinta on edelleen WHG (annoin periksi) Ja täytyy myöntää että pidän todella tästä levystä nykyään, eikä siinä olevat "virheet" kuulu edes enää korviini.. Mutta eräs outo juttu asiaan liittyen: kun laitoin (aivan aidon) levyn tietokoneeseeni, niin kappalelista oli erilainen kun cd:n kannessa.. Kaikki muut olivat OK, paitsi Draw me puuttui kokonaan ja sen tilalla oli joku ihmeen "the rest of the sun belongs to me" Mikä ihmeen kappale se on..? siis siinä listassa on vain se nimi, kappale on yhä draw me.. aika jännä juttu, muttei ensimmäinen kerta Sonatalta, myös Songs of silencessa oli täsmälleen sama ongelma.. jonkun kappaleen nimen tilalla oli eri kappaleen nimi..
Mediaplayer sählää varmaan jotain..
Ei ole vissiin tarkoitettu soimaan tietokoneella??? Mutta joo, saathan sinä käyttää sitä WGtä, mutta kun niin monet käyttää sitä WHGtä! Ymmärrätkö? Ei tule sekaannuksia. Plääh, miksi ei voi koskaan vain lukea ja ymmärtää vaan pitää aina vääntää. Tätä minä kumminkin olen ajanut takaa ja koska intit vastaan, sanoin että aika lapsellista, mutta enhän mä nyt sanonut että joudut saunan taa jos et ala käyttää WHGtä...