Vitsi-galluppi

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Mon Apr 28, 2003 5:44 pm

Haven wrote:Niin olen minäkin, eikä siinä mitään kummallista ollut. :) Joten, ihan vitsi toi oli, mutta kun kaikilla ei huumoria varmaankaan ole, niin otan sen pois. Vittu maailmassa oo yhtään huumoria..
Höh. On totta että VITSAILULLA (ei huumorilla) on hiton paljon sääntöjä, mikä sinänsä on sääli, mutta silti fakta. Huumori onkin sitten jo vähän laajempi käsitys, ei vedetä sitä tähän mukaan. :)

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Mon Apr 28, 2003 5:54 pm

StratoPummi wrote:
Sen piti olla piilovittuilua, jota Malva varmastikin ymmärtää.. Ja Malvaa vaan on niin kiva näpäytellä, kaiketi siksi että hän yrittää aina sanoa jotain fiksua takaisin.. :)
Mitäköhän Moony ja/tai webmaster sanoisi tuosta? Julkisesti myönnät, että vittuilet mulle. Ja minun on ilo aina näpäyttää takaisin, kun en alennu sinun tasollesi vittuilemaan.
Liian tosissaan ei kannata ottaa viestejäni, etenkään tässä topikissa (en olisi tuollaista viestiä kenellekään muulle uskaltanut laittaa, kuin Malvalle) ja sen voit ottaa kohteliaisuutena..
Edelleen, mitäköhän Moony sanoisi tästäkin kun myönnät, että tahallaan yrität ärsyttää ja kohdistat leikinlaskuvittuilusi suoraan minulle?

Edelleen, vaikka kuinka yrität, en ikinä edes vahingossa alenny sun tasolle.
Koulukiusattuihin itsekin vuonna öö kuuluneena voinen sanoa, että vikaa on myös kiusatussa ihmisessa..
Oletpa muuten täysin väärässä. Se ei ole kiusatun SYY, edes osittain.
Sain kiusauksen loppumaan olemalla pelkäämättä.. Kiusaaja on se jolla on huono-itsetunto.. Ymmärsin, ettei kannata olla se hiljainen hissukka vaan uskoa itseensä ja ottaa haukkumiset huumorilla.. jopa käyttämällä itseironiaa, sain kiusaajat muualle..
No ilmankos olet tuollainen suunaukoja: älä pelkää, ei täällä kukaan sinua ala kiusamaan. Nyt siis ymmärrän osittain mistä joskus suorastaan tajuton käytöksesi johtuu.

Mutta onko tullu mieleen, että kaikki eivät omaa samanlaista uskallusta tarttua itse asioihin? Kaikki ei ole niinkuin sinä.
Jos laitetaan tämä Malyksen mainitsema klassikko:
"Sä oot läski.."
- niin siihen kannattaa vastata vaikka, että;
"nytkö hokasit..?" tai "kiitos, minäkin rakastan sinua.."
Joo, vaikka noin, mutta kaikki ihmiset eivät pysty tuollaiseen. Ne käsittelee koko kiusauksen eri tavalla, jotkut jopa suunnittelevat itsemurhaa.
Tapauksissa voi olla eroavuuksia, mutta ainakin tämmöinen henkinen kiusaaminen on vähän kiinni uhrista itsestään..
No jo on maailma seonnu, ku heikkoja syytetään niiden ominaisuuksista joille ei voi mitään! Jos on läski, omaa lasit, on puhevikainen, ei se ole kenenkään vika. Ja vielä sen lisäksi kun itselläkin voi olla vaikeaa niiden ominaisuuksien takia, muut kiusaa. Pitäisikö siinä sitten jaksaa suhtautua huumorilla? Ei kaikki edes halua, he vain haluaisivat olla rauhassa eikä heillä riitä energiaa taisteluun.
Fyysiseen kiusaamiseen ei välttämättä auta nokkeluus, vaan saat turpiisi joka kerta, kunnes kiusaaja aikuistuu..

Ikävä asiahan se on..
Niinpä. Ja tällä veit pohjan koko syytökseltäsi. Henkinen kiusaus on monesti pahempi kuin turpiinveto välitunnilla.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Malys » Mon Apr 28, 2003 6:59 pm

Minä en ymmärrä tuota vittuilua, en todellakaan. Onko sitä pakko vittuilla aivan tahallaan, ihan vain siksi koska se on hauskaa tai muuta vastaavaa? Edelleenkin nettikeskustelut ovat eri asia kuin livenä, ihmisen äänensävy, ilmeet ynnä muut kertovat paljon milloin joku vittuilee aivan tosissaan. Vaikka ei olisi tosissaan, ei tarvitse siltikään vittuilla. Myös tämä pätee kaikkiin foorumilaisiin.

Kuten Malva sanoi, koulukiusaaminen EI ole koskaan uhrin oma vika, niin ei saa todellakaan ajatella. Jotkut harvat voivat selvitä kiusaamisesta ilman mitään henkisiä vammoja, suurin osa ei.

Piti jotain muutakin sanoa, mutta unohdin..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitsi-galluppi

Post by SirJuzzi » Mon Apr 28, 2003 7:16 pm

Oikeesti, miten _vitsitopicista_ saadaan tällainen? Kieltämättä myönnän, että jotkut vitsit täällä on aika sikamaisia, mutta eihän täällä nyt kukaan niitä henkilökohtaisesti ota. Malvalle tämä foorumi on ilmiselvästi aivan liian törkyinen paikka. Mitä hän siis tekee täällä? Parantaa maailmaa ja koittaa muuttaa ihmisten jutut sellaisiksi mitä haluaisi niiden olevan, ja samalla ajaa topicin toisensa jälkeen älyttömäksi väittelyksi.
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Malys » Mon Apr 28, 2003 7:33 pm

SirJuzzi: Minä tämän aloitin tällä kertaa, kuohahti yli se minkä StratoPummi ja Haven sanoivat (ja jonka melko pian myös poistivat).
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by StratoPummi » Mon Apr 28, 2003 8:00 pm

Malys wrote:
SirJuzzi: Minä tämän aloitin tällä kertaa, kuohahti yli se minkä StratoPummi ja Haven sanoivat (ja jonka melko pian myös poistivat).
mä en poistanut yhtään viestiä..
sulle tuli monikkovirhe..

Ja sinä nyt todellakin ylireagoit, en tarkoittanut että tämä menisi taas tähän.. :eyes
Havenin viesti tämän laittoi tähän, koska muuten olisit vain kironnut huonoa huumoriani ja ehkä laittanut yhden viestin takaisin.. En voi moittia Havenia, hän vain yliarvioi porukan huumorintajun.. :)

pistetään vitsi tähän väliin..

Ruotsalainen tulee koiranpaskaa käsissään kotiin
"hei kulta, katso minkä päälle melkein tallasin.."

entäpä miten saadaan neljä blondia istumaan samaan tuoliin..?
"kääntämällä tuoli väärinpäin"
:eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Mon Apr 28, 2003 8:30 pm

Edit: Ja BTW, vitsitopikista saa hyvinkin nopeasti tällaisen. Vai eikö täällä saa keskustella itse vitseistä? Spammailla vaan?
Last edited by Malva on Mon Apr 28, 2003 5:39 pm, edited 1 time in total.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Mon Apr 28, 2003 8:32 pm

StratoPummi wrote:
Ja sinä nyt todellakin ylireagoit, en tarkoittanut että tämä menisi taas tähän.. :eyes
Havenin viesti tämän laittoi tähän, koska muuten olisit vain kironnut huonoa huumoriani ja ehkä laittanut yhden viestin takaisin.. En voi moittia Havenia, hän vain yliarvioi porukan huumorintajun.. :)
Edelleen, jos Pummi ei välitä edes lukea saati kommentoida mun viesteihin(näemmä samaa mieltä kun ei mitään lisättävää edes) minä en ole vetänyt siitä hernettä nenään.

Havenillekin tiedoksi, ulkonäöstäni voit vitsailla kui paljon tahansa. :)

Mutta nyt olikin pointti siinä, että kannattaa miettiä ennen kuin vitsailee, kun ei tiedä varmasti kenen kanssa vitsailee.

Onko Pumminkin niin vaikea itse myöntää olleensa ajattelematon?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malys » Mon Apr 28, 2003 8:41 pm

StratoPummi wrote:
mä en poistanut yhtään viestiä..
sulle tuli monikkovirhe..

Ja sinä nyt todellakin ylireagoit, en tarkoittanut että tämä menisi taas tähän.. :eyes
Havenin viesti tämän laittoi tähän, koska muuten olisit vain kironnut huonoa huumoriani ja ehkä laittanut yhden viestin takaisin.. En voi moittia Havenia, hän vain yliarvioi porukan huumorintajun.. :)
Ah joo sori, mä olin katsonut tuolta väärin.

No kannattaa miettiä mitä postaa. Minä en tykkää vittuilusta muutenkaan yhtään ja pyrin välttämään sitä itsekin. Ja jos sitten ihan julkisesti myönnetään vittuilu, josta voi kehittyä taas riita, niin kyllä se ärsyttää.

Äläpä sinäkään puhu rumista naisista (se lause jota Haven kommentoi), ei oma julkisuuskuva ainakaan naisten keskuudessa parane sillä. Tiedän ainakin yhden tyypin joka arvostelee naisten ulkonäköä ääneen ja hän ärsyttää käytöksellään joskus hyvinkin pahasti. Jokainen tietysti arvostelee (kuolaanhan minäkin julkisesti Tobias Kisken ja NW:n Empun perään, en tosin kovin tosissani) toisten ulkonäköä, kehua saa, mutta rumaksi (tai miksikään muuksi) haukkua ei ainakaan minusta, sen tiedon voi pitää sisällään.

Minä jätän asian tähän, jos on asiaa, niin käyttää privaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Pirpana
Jr. Member
Posts:43
Joined:Fri Apr 18, 2003 8:00 pm

Re: Vitsi-galluppi

Post by Pirpana » Mon Apr 28, 2003 9:29 pm

Jaahas... Pistetäänpäs tähän väliin kevennykseks pieni vitsin poikanen

Mies istui baarissa ja huomasi upean blondin, joka oli todella rähjäisen miehen seurassa. Mies sitten kyselemään baarimikolta, että "kukas tuo upea blondi on?"
"Ai toi vai? Sehän on vaan yks tän baarin vakio huora, se tulee tänne joka päivä n. 5:n aikaan"
Seuraavana päivänä mies palasi kapakkaan hyvissä ajoin tavatakseen tuon blondin, eikä hänen tarvinnut kauaa odotella. Aikaakaan epäröimättä miekkonen marssi blondin luo ja kysyi "paljonko käsihoito maksaa?" "Se olis 500 $" vastasi blondi.
"500??!! Älä valehtele!"
Blondi osoitti ikkunaan ja kysyi "näetkös tuon Ferrarin tuossa baarin edessä? Olen sen ostanut niillä rahoilla, mitä oon käsihoidoilla tienannut, joten usko pois, se on sen arvoista!"
No, mies päätti lähteä blondin matkaan ja tottahan se oli, hoito oli jotain sanoinkuvaamatonta.
Seuraavana päivänä mies oli taas odottelemassa blondia ja heti tämän bongattuaan, kysäisi "paljonkos suuhoito maksaa?"
"Se tekee 1000$". Mies epäröi jälleen, joten blondi osoitti taas ikkunaa ja kysyi "näetkö tuon 11 kerroksisen luksus rakennuksen tuossa tien toisella puolella? Sen ostin suuhoidoilla ansaitsemillani rahoilla, eli kannatta kokeilla!"
Ja niinpä miekkonen lähti taas blondin matkaan ja ei todellakaan pettynyt. Sen verran mahtava kokemus oli, että mieheltä meinasi pari kertaa taju lähteä.
Eli, ei muuta kun taas seuraavana päivänä uudestaan baariin. Blondin saavuttua mies totesi "en välitä siitä, kuinka paljon maksaa, mutta mun on pakko päästä naimaan sun kanssas!"
Ja taas blondi osoitti ulos ikkunasta ja kysyi "jos katsot noiden kahden rakennuksen välistä, niin näetkö saaren?"
"Joo... mutta, ei prkl... sehän on Manhattan! Ei voi olla... nyt kusetat!"
Johon blondi tyynen rauhallisesti "Nii-in... Jos mulla vaan olis pillu, niin varmasti omistaisin senkin!" :D

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by StratoPummi » Mon Apr 28, 2003 9:55 pm

Malva wrote:

Havenillekin tiedoksi, ulkonäöstäni voit vitsailla kui paljon tahansa. :)

Mutta nyt olikin pointti siinä, että kannattaa miettiä ennen kuin vitsailee, kun ei tiedä varmasti kenen kanssa vitsailee.

Onko Pumminkin niin vaikea itse myöntää olleensa ajattelematon?
Hetkinen hetkinen Malva, lueppas minun viestini tuolla toisella sivulla uudestaan.. :)

Tämän sinäkin ymmärrät, koska teit sen selväksi tuossa yllä..
Noniin, Ulkonäöstäsi voi vitsailla kuinka paljon haluaa, koska sinulla hyvä itsetunto.. eikö..? Oletetaan että minä tiesin sen etukäteen, koska olen ymmärtänyt sen edellisistä viesteistäsi..

Nyt laitoin tuollaisen viestin, joka oli tuommoinen lievä vitsailu ulkonäöstäsi (jota en todellakaan tarkoittanut pahalla, vaan tiesin ettet ota nokkiisi) ja sitten syntyi tämmöinen kiista.. missä vika..?

Joten minä ajattelin kenen kanssa vitsailin.. Kuka on se ajattelematon..?
:) ähäkutti.. =P
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitsi-galluppi

Post by SirJuzzi » Mon Apr 28, 2003 10:57 pm

Pirpana, ruah :D :D

Malva, valitettavasti näyttää nyt vain olevan niin, että postaat lopulta joka topiciin jotain sellaista, että sitten sen asian tiimoilta jauhetaan ja jauhetaan ainakin sivun verran. Sitten sanotaan että lue sitä lue tätä, vaikka et itsekään sitä jaksa tehdä. Onko oikeasti pakko tarttua joka paikassa niin hanakasti johonkin?

Enkä tosiaankaan ole sulle aukomassa joka asiasta - vain näissä tapauksissa, jotka näyttää väistämättä liian usein tulevan eteen. Jos sanot jotain fiksua, niin yleensä kommentoin tai lisään niinkuin näitä ei olisikaan.

Ja jos sä kuvittelet, että sä jollain tapaa loukkaat vastauksillas tai vedät herneitä nenään joka asiasta, niin näin ei ole - ylireagointi on se, josta yleensä on kyse.

Ja sitten vielä päivän vitsi (toivottavasti ei ollut eilinen vitsi... hitto kun muistaisi mitkä on missäkin kertonut):

Kolme hevaria seisoi sillalla katselemassa maailman menoa. Sitten joen rannalle saapui pitkä jono valkokaapuisia miehiä, joista ensimmäinen alkoi uittaa muiden päitä joen vedessä. Hevarit katselivat että mitäs helevettiä tuolla touhutaan, ihan sekopäistä hommaa. Lopulta yksi päätti ottaa asiasta selvää, puki valkoisen kaavun päälleen ja tuppautui jonoon. Kun hänen vuoronsa sitten tuli, tämä rannalla ollut heppu painoi hevarin pään veden alle, nosti pois ja kysyi "näitkö Jeesuksen?" "No en!" hevari sanoi. Hemmo, joka papiksi osoittautui, painoi hevarin pään veden alle uudelleen ja piti siellä pidempään. "Näitkö Jeesuksen?" kuului jälleen kysymys. "En." Pappi hermostui ja piti hevarin päätä veden alla niin kauan että tämä meinasi tukehtua. Sitten ennenkuin pappi ehti kysyä mitään, hevari kysyi: "Oletko sä ihan varma, että se hukku just tähän?"
Play the violent strings of my symphony.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Tue Apr 29, 2003 6:28 am

StratoPummi wrote:Tämän sinäkin ymmärrät, koska teit sen selväksi tuossa yllä..
Noniin, Ulkonäöstäsi voi vitsailla kuinka paljon haluaa, koska sinulla hyvä itsetunto.. eikö..? Oletetaan että minä tiesin sen etukäteen, koska olen ymmärtänyt sen edellisistä viesteistäsi..

Nyt laitoin tuollaisen viestin, joka oli tuommoinen lievä vitsailu ulkonäöstäsi (jota en todellakaan tarkoittanut pahalla, vaan tiesin ettet ota nokkiisi) ja sitten syntyi tämmöinen kiista.. missä vika..?

Joten minä ajattelin kenen kanssa vitsailin.. Kuka on se ajattelematon..?
:) ähäkutti.. =P
Höpö höpö. Aiotko aina olettaa, kunnes kalikka napsahtaa? Ja täällä oli kyllä immeisiä, jotka ei tykänny siitä, että laskit leikkiä edes minusta...

Okei, jos minä nyt oletan että sinä olet kamalan viisas, niin saan kai haukkua sinua tyhmäksi ja vitsailla siitä?

No, ei siinä muuten mitään, mutta kun olettaminen on aika perseestä: siinä on niin helposti väärässä.

Ja kun vielä olet myöntänyt, että vittuilet mulle tahallas niin...

No, yks hailee tällä kertaa. Ens kerralla kyllä huomautan samalla tavalla...

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Mormegil » Tue Apr 29, 2003 7:20 pm

:D :D :D
Last edited by Mormegil on Tue Apr 29, 2003 4:22 pm, edited 1 time in total.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by StratoPummi » Tue Apr 29, 2003 7:24 pm

Mormegil, that's fucking sick.. :red:
onko munaa laittaa toi lemmikkitopikkiin..? :D ehh..

Joillain on hyvin kieroutunut huumorintaju.. ei voi muuta sanoa..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Mormegil » Tue Apr 29, 2003 7:27 pm

Äläs nyt tuohan on hyvin, ööh, käytännöllinen. :D

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Vitsi-galluppi

Post by needled » Tue Apr 29, 2003 9:02 pm

http://www.ratemypoo.com
VAROITUS: En suosittele että painat yllä olevasta linkistä. Tämä ei ole hauskaa eikä minun olisi pitänyt laittaa sitä tänne.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitsi-galluppi

Post by Malva » Tue Apr 29, 2003 9:15 pm

needled, eiköhän tuo nimikin jo kerro kaiken... :err: :eek: :err:

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Re: Vitsi-galluppi

Post by Dethroned » Tue Apr 29, 2003 9:28 pm

needled wrote:
http://www.ratemypoo.com
VAROITUS: En suosittele että painat yllä olevasta linkistä. Tämä ei ole hauskaa eikä minun olisi pitänyt laittaa sitä tänne.
Ei muuten kovin okse-sivu :lol: Mutta parempi on www.ratemyboobs.com =P
Image

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by StratoPummi » Tue Apr 29, 2003 9:57 pm

heeh, pidin Dethin sivusta enempi.. :D

pistetään muutama Blondivitsi:

Mitä eroa on blondilla ja joulupukilla??
Pukki antaa kontin mutta blondi antaa nelinkontin..

Miksi blondilla ei ole hampaita?
- Se on ottanu teräsmieheltä suihin...

Blondit ovat elävä tieteellinen todiste siitä, että valo kulkee ääntä nopeammin. Aluksi vaikuttavat täydellisiltä,- kunnes he avaavat suunsa!!

Miksi Blondin navassa on mustelma?
- poikaystäväkin on blondi!!!


Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Joystickissä on huulipunaa.

okei, eiköhän riitä.. :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Vitsi-galluppi

Post by Warrior » Tue Apr 29, 2003 11:44 pm

Edit: oli ihan pakko laittaa vielä tämä tänne. ;)
Last edited by Warrior on Tue Apr 29, 2003 8:50 pm, edited 1 time in total.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Dethroned » Wed Apr 30, 2003 8:21 pm

Amislaisten isku lukiota vastaan

http://www.geocities.com/lukiosucks/

Kertoo taas paljon amislaisista :D
Image

needled
Sr. Member
Posts:389
Joined:Tue Jan 21, 2003 5:34 pm

Re: Vitsi-galluppi

Post by needled » Thu May 01, 2003 5:23 pm

Muutamia Michael Jackson - vitsejä

Mitä Michael Jackson sanoi lääkärille, kun hän oli telonut tahalteen jalkansa?
-Koskas pannaan lasta

Mitä yhteistä on Michael Jacksonilla ja muovipussilla?
-Kumpaakaan ei saa jättää lastenhuoneeseen ilman valvontaa

Mikä on pieni ja ruskea lapsen huosuissa?
-Michael Jacksonin käsi.

Miksi Michael Jackson soitti Joulupukille?
-Hän halusi tietää kaikkien tuhmien lasten nimet.

Mitä Michael Jackson sanoi, kun näki esikoisensa vaimonsa sylissä?
-Perkeleen akka, sähän olet ollut neekerin kanssa.


........................................................



Miten löydät sokean miehen nudistirannalta? -Helposti, se on ainoa jolla ei seiso.

-Puhelinkeskus? Annatteko johtaja Virtaselle?
-Sehän ei teille kuulu!!

Erkki kysyi kaveriltaan Paavolta: -Kuule, Paavo, minkä takia naiset aina katselee sinua eikä minua ollenkaan? -No, se johtuu siitä kun minä laitan aina uimarannalla ison perunan housuihini. Parin päivän kuluttua Erkki tuli taas kysymään neuvoa: -Ei se toimi, naiset vain kiertävät minut kauempaa. -Kuule... Laita ensi kerralla peruna etupuolelle.

Rekkakuski oli ajamassa rekkaansa pientä sivutietä pitkin, kun pusikosta hyppäsi tielle punaisiin pukeutunut mies. Mies pysäytti rekan ja sanoi: -Minä olen homo! Anna minulle syötävää! Säikähtäneenä rekkakuski antoi miehelle eväänsä, jolloin tämä päästi hänet jatkamaan matkaa. Mutta seuraavassa mutkassa rekan pysäytti keltaisiin pukeutunut mies. -Minä olen homo! Anna minulle juotavaa! Entistä säikähtäneempänä kuski antoi termospullonsa miehelle. Sitten hän kaasutti pois paikalta. Mutta melkein saman tien hän joutui sinisiin pukeutuneen miehen pysäyttämäksi. -Mitä sinä homo minusta oikein haluat? rekkakuski parkaisi. -Ajokortti ja rekisteriote.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Mormegil » Thu May 01, 2003 6:00 pm

Aijjaijjai needled, minä sain haukut jo yhdestä Michael Jackson/pedofiili vitsistä. :D Hauskoja oliva kuitenkin, niinkuin nuo muutkin. =P

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitsi-galluppi

Post by Sacce » Fri May 02, 2003 11:23 am

Laitetaan tähän yksi englannin kielinen.



EuroEnglish

The European Union commissioners have announced that agreement
has been reached to adopt English as the preferred language for
European communications, rather than German, which was the other
possibility. As part of negotiations, her Majesty Government
conceded that English spelling had some room for improvement and
has accepted a five-year phased plan for what will be known as
EuroEnglish (Euro for short).

In the first year, "s" will be used instead of the soft "c".
Sertainly, sivil servants will reseive this news with joy. Also,
the hard "c" will be replased with "k". Not only will this klear
up konfusion, but typewriters kan have one less letter.

There will be growing publik enthusiasm in the sekond year, when
the troublesome "ph" will be replased by "f". This will make
words like "fotograf" 20 per sent shorter.

In the third year, publik akseptanse of the new spelling kan be
expekted to reach the stage where more komplikated changes are
possible. Governments will enkourage the removal of double
letters, which have always been a deterent to akurate speling.
Also, al wil agre that the horible mes of silent "e"s in the
languag is disgraful, and they would go.

By the forth year, peopl wil be reseptiv to steps such as
replasing "th" by "z" and "w" by "v". During ze fifz year ze
unesesary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and similar
changes vud of kors be aplid to ozer kombinations of leters.

After zis fifz year, ve vil hav a reli sensibl riten styl. Zer
vil be no mor trobls or difikultis and evrivum vil find it ezi tu
understand ech ozer. Ze drem vil finali kum tru.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Vitsi-galluppi

Post by Sacce » Fri May 02, 2003 11:31 am

Ja vielä toinen:




A few days before Jack married Wendy, he had her name tattooed on
his penis to show her how much he loved her. When erect, the name
was fully visible; but when deflated, it read "Wy".

After the ceremony, they went to Jamaica on their honeymoon.
Wendy was delighted with Jack's "special emblem of devotion."

Their hotel had two beaches, one traditional and one nudist.
After two days of the traditional beach, Wendy suggested visiting
the clothing-optional beach.

As Wendy lay on her towel in the hot sun, she asked Jack if he'd
bring her a cold drink. He walked across the sand to the little
hut and asked the bartender, who was also naked, for two frozen
mixed drinks. Jack tried not to stare, but he noticed that the
bartender had "Wy" tattooed on his penis.

"Hey", Jack said and smiled, "What a coincidence. Your girlfriend
must also be named Wendy."

"Oh no, mon," the bartender said and laughed, "Mine say 'Welcome
to Jamaica. Enjoy your stay.'"
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitsi-galluppi

Post by Mormegil » Sat May 03, 2003 11:22 am

Aivan pakko pistää tämä tänne:

http://www.humorweb.no/filmer/black_metal.mpeg

:D :D :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitsi-galluppi

Post by Figaro1 » Sat May 03, 2003 12:10 pm

Tosta Jamaica vitsistä on olemassa myös versio

Welcome to zimbabwe and have a nice daY

:D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitsi-galluppi

Post by Janne » Tue May 06, 2003 10:32 am

Nuori mies meni ravintolaan Helsingissä. Hän tilasi baarimikolta oluen, pian toisen. Puolenkymmentä tuoppia nautittuaan hän alkoi uhota baarimikolle:

- Minä se olen semmoinen poika, että tunnistan kaikki viinat pelkastään hajun perusteella.

- Höpö höpö, tuumi baarimikko.

Mies tilasi taas oluen ja jatkoi:

- Kyllä se vain tosi on, ei tarvii kuin vähän nuuhkaista, niin osaan kertoa, mikä juoma on kyseessä.



Tämä jatkui aikansa, kunnes baarimikolta meni hermot. Hän päätti järjestää testin. Baarimikko haki keittiosta liinan, jolla peitti miehen silmät. Tämän jälkeen hän alkoi kantaa eri juomia tiskille. Aluksi oluet. Mies nuuhkaisi erinaisia tuoppeja, ulkomaisia ja kotimaisia oluita, ja sanoi
kylmänrauhallisesti kyseessä olevan olutmerkin.



Baarimikkoa tietysti vitutti. Siirryttiin viineihin. Sama homma, aina oikein, vuosikertaa myöten. Jatkettiin likööreihin, kirkkaisiin viinoihin, viskeihin... ja aina vain tieto juomasta tuli kuin apteekin hyllyltä.
Baarimikkoa vitutti ankarasti. Sitten hänella välähti.
Hän käveli keittiöön, jossa oli 38-vuotias ihan mukavasti säilynyt naispuolinen tarjoilija. Baarimikko nosti hieman naisen hametta, käytti sormiansa naisen jalkovälissa ja palasi voitonriemuisena baaritiskille asiakkaansa luo:

- Mitähän tämä sitten mahtaa olla?

Mies nuuhkaisi baarimikon sormia kerran ja varmuuden vuoksi vielä uudestaan ja ihmetteli isoon ääneen:

- Ei helvetti, onko se Rantasen Tarja Sotkamosta nykyään Helsingissä töissa!

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitsi-galluppi

Post by Janne » Thu May 08, 2003 7:21 am

Elämänkaari

Pikku-Ville kysyy isältään: "Isä, voitko sä kertoo, mitä on ihmisen elämänkaari?"

Isä vastaa: "Tottakai! Kato, aluks ihminen on ihan sellanen Teletappi, kunnes se löytää Pikkukakkosen kautta Salatut Elämät. Sit tulee hirveetä Rimakauhua ja Rakkautta, mutta yleensä se päättyy Paritellen ja sitten onkin vaan Aina Mielessä! Hetken on Elämä Käsissä, mutta jonkin pituisten Tunteiden ja Tuoksujen jälkeen tullaan Vaaralliseen Risteykseen Yokotai Selviytyjiin. Monelle heilahtaa Ruutulippu ja edessä on Eron Lait ja Salaiset Kansiot. Samalla ihmisen pitäisi Haluta Miljonääriksi tai
Matkalle Maailman Ympäri Bonuksineen, mutta useimmille paljastuu vain Suuri Kupla ja edessä on Bumtsi Bum! Jos vielä osoittautuu Heikoksi Lenkiksi tipahtaa Giljotiini,
eikä sen jälkeen auta edes Teho-Osasto, vaan Se On Siinä ja edessä on enää Mullan Alle..."

Locked