Vitutusketju
Minua vituttaa, kun ei ole kuin pieni palanen pizzaa jäljellä
! Onko inhottavamapaa asiaa, kuin jos ruoka loppuu kesken?! Tahtoo lisääääää
!!!!
Re: Vitutusketju
Epäilen vahvasti että joku aamu löydämme poron makoilemasta altaasta... 
Last edited by Malys on Fri Jun 27, 2003 6:23 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-
Destrarius
- Sr. Member
Hehe...tuo alkaa jo kuulostamaan sille että teidän piha on vakavasti kunnon aidan tarpeessa...
Vituttaa kun ei pääse sinne Tuskaan kun ei ole varaa majoittua mihinkään eivätkä vanhemmat tietenkään maksa kun ei kerran ole kavereita lähdössä mukaan ja yllättäen pääsenkin sitten Tuskan sijasta(vanhempien mielestä lohdutukseksi tietenkin) kaatamaan kahvia pikku-siskon rippi-juhlille sunnuntaina...eikös vain olekkin hirveän lohduttavaa?

Vituttaa kun ei pääse sinne Tuskaan kun ei ole varaa majoittua mihinkään eivätkä vanhemmat tietenkään maksa kun ei kerran ole kavereita lähdössä mukaan ja yllättäen pääsenkin sitten Tuskan sijasta(vanhempien mielestä lohdutukseksi tietenkin) kaatamaan kahvia pikku-siskon rippi-juhlille sunnuntaina...eikös vain olekkin hirveän lohduttavaa?
Re: Re: Vitutusketju
Edit: Olispa talvi, ei olisi ainakaan noita samperin poroja liikenteessä.
Last edited by Malys on Fri Jun 27, 2003 7:29 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Miun piti mennä tänään katsomaan Zen Caféta tuonne Imatran BB-alueelle,mutta bussit kotini suuntaan kulkee niin myöhään ja aamulla pitäisi herätä seitsemältä
. Pelkeleen pelkele. Noh, onneksi meillä on sentään kotona lauluilta
!!! Wohoo!!
...Niin siis meillä on se ravintola. Lauluilta ei siis ole meidän kieroutuneen perheen ajanviettotapa
!
...Niin siis meillä on se ravintola. Lauluilta ei siis ole meidän kieroutuneen perheen ajanviettotapa
hahaa!Padme wrote:
Vituttaa kun ei ole rahaa, ja kesätöistä saan rahat vasta about kuukauden kuluttua.*cries (again)*
...ja olis niin s******sti levyjä jotka olisi kiva ostaa *nyyh*...
...pärjäilkää...![]()
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. 
...vituttaa kyllä vieläkin... häntäluu on ollut paskana jo jonkin aikaa, eikä sen takia voi ollenkaan istua.
Lääkärikään ei löytänyt vikaa tai parannusta. 
Vituttaa, kun ei pääse lähtemään Gates of Metalliin eikä Wackeniin.
OMG, they fired Jari! Bastards!
- Sleeper7135
- Sr. Member
Siskolla oli sama ongelma. Luuli pitkään että on häntäluu hajalla mutta olikin jotain paiseita takapuolessaPadme wrote:
...vituttaa kyllä vieläkin... häntäluu on ollut paskana jo jonkin aikaa, eikä sen takia voi ollenkaan istua.Lääkärikään ei löytänyt vikaa tai parannusta.
![]()
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover
Rush - Prime Mover
vituttaa, kun porukka kaivaa vanhoja topicceja esiin...
Last edited by Teclis on Wed Jul 30, 2003 2:30 pm, edited 1 time in total.

Vituttaa, kun porukka valittaa siitä, että mä kaivan vanhoja topicceja esiin.
Lisäksi vituttaa se, kun ihmiset typoaa sanan "porukka" sanaksi "poirukka".
Lisäksi vituttaa se, kun ihmiset typoaa sanan "porukka" sanaksi "poirukka".
OMG, they fired Jari! Bastards!
juuh taas tämä nostetu ylös..no se vituttaa kun kaiken pitää olla niin sairaan kallista ja rahaa pitöisi säästää.....
ja toinen asia, mulla on soinu päässä Jonnan biisi mikä onkaan nimeltään mutta siinä lauletaan "miksi kaikki jätkät on kusipäitä", vaikka tottapuhuen mie olen huomannu että tuon kappaleen sanat on 110%:sti totta...vaikka no okei ei kaikki miehet ehkä, mutta suurin osa on....saatu huomata mikä on pistäny vituttamaan ERITTÄIN ankarasti viimisen kolmisen päivää..
ahh olipa taas avautuminen......
sama juttu!Mare wrote:
Vituttaa kun kauas on niin pitkä matka![]()
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way
is just a freight train coming your way
Minua ei olekaan vähään aikaan vituttanut juuri mikään. Liian positiivinen ihminen tms. No eiköhän se vitutus kohta ala kun jatkuu tuo opiskelu tuolla kauppiksessa. Palataan sitten asiaan.
Re: Re: Re: Vitutusketju
mulle sanottiin että voi olla joku vitamiinin puutostauti. D tai joku.Sleeper7135 wrote:Siskolla oli sama ongelma. Luuli pitkään että on häntäluu hajalla mutta olikin jotain paiseita takapuolessaPadme wrote:
...vituttaa kyllä vieläkin... häntäluu on ollut paskana jo jonkin aikaa, eikä sen takia voi ollenkaan istua.Lääkärikään ei löytänyt vikaa tai parannusta.
![]()
. Todella yleinen vaiva lääkärin mukaan.
tai sitten sama kuin tenniksenpelaajille tulee tenniskyynerpää.. ei muuten mitään, mutta kun se kestää puoli vuotta..
-
Turbonorsu
- Sr. Member
Vituttaa kun on selkävamma, joka havaittiin vuos sitten...lääkärit ei osaa tehä mitään...Meikäläisen tehtävä 180 vatsalihasliikettä/päivä, jotta alaselän lihakset saa happea, eikä mee lukkoon...Onneks aikidoharrastus on vähän helpottanu kipuja.
ah, täähän on mahtava topicci!
sen lisäks vituttaa kun bändi hajos alta...Tehtiin viime vuonna 10 keikkaa ja palkkiota 250E/keikka...tosi tiukka ja omalaatunen bändi ja soittaminen oli helevetin kivaa...Ja *huoh* sit joillekin iski Napoleonkompleksi...
*^(&%¤())=!!!
ah, täähän on mahtava topicci!
sen lisäks vituttaa kun bändi hajos alta...Tehtiin viime vuonna 10 keikkaa ja palkkiota 250E/keikka...tosi tiukka ja omalaatunen bändi ja soittaminen oli helevetin kivaa...Ja *huoh* sit joillekin iski Napoleonkompleksi...
*^(&%¤())=!!!
Hooray, a nice forest! let's holiday! I wonder why coffee tastes so good when you are naked with your family?
No onhan meille onneksi jo autot ja lentokoneet keksitty niin ei tarvi enää hevosen selässä kitua.Mare wrote:
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods
No more pain
No more gods
Re: Re: Re: Vitutusketju
Tuo on kyllä totta, MUTTA. Kun tuo matkustaminenkin maksaa, ja mä olen ihan peeaaHuliisi wrote:No onhan meille onneksi jo autot ja lentokoneet keksitty niin ei tarvi enää hevosen selässä kitua.Mare wrote:
![]()
This is the Arockalypse!
-
FreedomFighter
- Member
Vituttaa kun ei voi soittaa kitaraa. Viikonloppuna soitin sormenpäät paskaks.
Nyt tekee _aika_ tuskaa soittaa varsinkin jotain venytyksiä ja vibratoa.
Niin.. ja vituttaa tää helle, kun ei edes pysty nukkumaan. Hikoilemaan vaan. Olis edes loma, mut ehei... mun lomalla satoi vettä!!!

Nyt tekee _aika_ tuskaa soittaa varsinkin jotain venytyksiä ja vibratoa.
Niin.. ja vituttaa tää helle, kun ei edes pysty nukkumaan. Hikoilemaan vaan. Olis edes loma, mut ehei... mun lomalla satoi vettä!!!
One man's terrorist is another man's freedom fighter
-Koulu alkaa kohta 2vko päästä
-Sataa vettä
-Paska olo
-Nälkä
-Korva kipiä (taitaa olla korvatulehdus)
-Ukkostaa ulkona
-Sataa vettä
-Paska olo
-Nälkä
-Ukkostaa ulkona
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.
sama juttu, paitsi mulla ei oo korva kipiä...taidampa mennä syömään...jörggi wrote:
-Koulu alkaa kohta 2vko päästä
-Sataa vettä
-Paska olo
-Nälkä![]()
-Ukkostaa ulkona

Mä oon kuunnellu liikaa musiikkia, en ole käyttänyt korvatulppia festareilla, bändien keikoilla tai oman bändin harkoissa. Korvat suhisee nykyään aika lailla hiljasessa ja se suhina ei lähde varmaankaan enää koskaan pois.. 
Live for now, like there's no tomorrow.
Helle helle helle! Alkaa ainakin minua pikkuhiljaa tympiä, satun pitämään viileämmästä. Ei se päivällä niin haittaa, kun olen sisällä ja ei tarvitse sängyssä hautua + ulko-ovet ovat auki, mutta kun alat nukkumaan, huhuh..
Tai sitten siivoat, vaatteet liimautuvat ja minähän en shortseja käytä, mustat farkut ne olla pitää.
Ukkosiakin on ollut oikein mukavasti, ukkosista pidän (eilen oli kaksi kertaa oikein komea esitys, kaukana tosin, mutta salamoita välkkyi tosi tiheästi \\m/), mutta kun se saamarin päänsärky alkaa aina, joskus muutamaa tuntia ennen ukkosta, joskus taas melkein aamusta asti... Odottelen että milloin jokavuotinen perinteemme ottaa paikkansa tänä kesänä ja puhelinlinjat hiljenee. Kumma, tänä vuonna ollut enemmän ukkosia kuin viime vuonna tässä ajassa, mutta silti pelittää. Sähkökatkoksia on ollut tiheämmin, ei kiva kun sellainen iskee juuuuuri silloin kun minä olen koneella.
Ukkosiakin on ollut oikein mukavasti, ukkosista pidän (eilen oli kaksi kertaa oikein komea esitys, kaukana tosin, mutta salamoita välkkyi tosi tiheästi \\m/), mutta kun se saamarin päänsärky alkaa aina, joskus muutamaa tuntia ennen ukkosta, joskus taas melkein aamusta asti... Odottelen että milloin jokavuotinen perinteemme ottaa paikkansa tänä kesänä ja puhelinlinjat hiljenee. Kumma, tänä vuonna ollut enemmän ukkosia kuin viime vuonna tässä ajassa, mutta silti pelittää. Sähkökatkoksia on ollut tiheämmin, ei kiva kun sellainen iskee juuuuuri silloin kun minä olen koneella.
Mua vituttaa kun pitää olla tällaisessa saakutin helteessä tekemässä töitä! VOE HELEKUTIN KUUSTOISTA! 
Ritual slaughter
Fill up the chalice
With the essence of your life
Liquid strengths
Trapped in your veins
I crave your blood
You must die!
Fill up the chalice
With the essence of your life
Liquid strengths
Trapped in your veins
I crave your blood
You must die!
Vituttaa kun on liian kuuma ja työkone on ryppyillyt melkein koko viikon. Nyt sentään toimii, mutta kuinkahan kauan 
Make the best out of your dreams...
en oo ilmeisesti ainoa jota helle vituttaa, ja jonka mielestä ulkona on kiva olla sillon kun sataa...

Kyllä tää helle vituttaa muakin. Sitten jos sattuu potemaan migreeniä, vituttaa vielä enemmän. Helle+migreeni ei ole kiva yhdistelmä 
This is the Arockalypse!
Tämä saamarin helle vituttaa meikäläistäkin. On niin saatanan hiostava ilma ja hikinen olo. Ei jaksa oikein mitään tehdä. Eikä sitä vettäkään voi koko ajan juoda, kun sitten pitäis käydä koko ajan vessassa eikä semmosta jaksa, kun sekin jo ehtii nostaa hien pintaan. Tänne huoneeseen sulaa. Onneksi helteet loppuvat sunnuntaina tai maanataina.
this is not music
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand