Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.
Re: Re: Vitutusketju

Post by Mare » Thu Aug 28, 2003 2:53 pm

Curry wrote:
PERKELEEN FLUNSSA!
Eh, veit sanat suustani. Perkeleen flunssa :( No, ei tää vielä paha ole, mutta sen verran päällä että vituttaa kuitenkin. Ja molemmat jalat on kans aivan saiiiiraan kipeet, joka ei kyllä johdu flunssasta mutta anyway.. Meillä oli vielä tänään liikunnassa cooperin testi, ehhee....

Tää nyt varsinaisesti vitutustopikkiin liity mutta menköön nyt. Eilen illalla olin läksyjä tekemässä kun pikkuveli juoksi kauhealla vauhdilla mulle sanoon että "Maarit hei, kato mikä mulle tuli käteen kun mä kaaduin.." ja veti paidan hihansa ylös. Jösses, semmonen about kolme senttiä pitkä (tai siis periaatteessa lyhyt) ja aika helkkarin syvä kaava kyynärtaipeessa :eek: En vieläkään oikeen tajua miten se sai ittensä niin hyvin nurin että sellaisen haavan sai käteensä.. No, pikaisen diagnoosin jälkeen todettiin että ensiapupoli vois olla aika rock, ja emäntä sitten lähti käyttämään pojua tikkauttamassa käden.. Huoh.
This is the Arockalypse!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Aug 28, 2003 4:02 pm

Ai täälläkin on flunssaa liikkeellä? No kah. Meidän koulussa kun taitaa olla vähintään joka toinen vastaantuleva flunssan armoilla... Kuten minäkin.
Joo. Mielipidekirjoitus pitäisi äikäntunnille vääntäistä. Ajattelin esittää painavan mielipiteeni piraattilevyistä :). Ei vaan oikein jaksa.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Aug 28, 2003 5:14 pm

Minusta alkaa tuntua siltä, että minulle pitäisi määrätä mielialalääkkeitä/masennuslääkkeitä tmv ennen kuin teen itselleni yhtään mitään. :I Viime aikojen tapahtumien vuoksi mieli on mustempi kuin ikinä ennen enkä näe elämässäni yhtään valoa pilkahtavan missään. Pelkkä synkkä tulevaisuus, mikä virka mun elämällä edes ylipäänsä on... :~(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Aug 28, 2003 5:41 pm

Malys wrote:
Minusta alkaa tuntua siltä, että minulle pitäisi määrätä mielialalääkkeitä/masennuslääkkeitä tmv ennen kuin teen itselleni yhtään mitään. :I Viime aikojen tapahtumien vuoksi mieli on mustempi kuin ikinä ennen enkä näe elämässäni yhtään valoa pilkahtavan missään. Pelkkä synkkä tulevaisuus, mikä virka mun elämällä edes ylipäänsä on... :~(
:( Toi on oikeasti surullista.. :(

Koita jaksaa, kyllä se päivä paistaa risukasaankin - kuulostaa typerältä sanonnalta, mutta totta se vaan on..

Lääkkeisiin en suosittele turvautumaan, pahimmassa tapauksessa ne vaan pahentavat tilannetta.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Aug 28, 2003 5:49 pm

Malys, olisikos sinulla ketään, kenelle tahtoisit kertoa asioistasi ja joka sinua tahtoisi tukea? Se taitaa olla parempi, kuin lääkkeet. Kai. Ei minulla kyllä kokemusta ole, mutta olettaisin...
Jotain hyvää löytyy kaikilta :)!

sirahvi
Member
Posts:85
Joined:Mon Mar 24, 2003 2:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by sirahvi » Thu Aug 28, 2003 6:42 pm

Mut just nyt mietin, että eikö silläkään ole mitään rajaa, kuinka paljon ihmisen on kestettävä fyysistä kipua.
Last edited by sirahvi on Thu Aug 28, 2003 3:43 pm, edited 1 time in total.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Aug 28, 2003 8:11 pm

Malys wrote:
Minusta alkaa tuntua siltä, että minulle pitäisi määrätä mielialalääkkeitä/masennuslääkkeitä tmv ennen kuin teen itselleni yhtään mitään. :I Viime aikojen tapahtumien vuoksi mieli on mustempi kuin ikinä ennen enkä näe elämässäni yhtään valoa pilkahtavan missään. Pelkkä synkkä tulevaisuus, mikä virka mun elämällä edes ylipäänsä on... :~(
Tee asialle jotain. Kuten muuta sitä elämänkulkua toiseen suuntaan jos tuo ei miellytä. Simppeliä.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Aug 28, 2003 8:20 pm

lähe viikoks pariks pois täältä...pois pois pois...pois suomesta..lomalle...oikeasti se virkistää mielen ku mikäki...viikonki oot poissa täältä, nautit huolettomasta elämästä viikon ajan, et ajattele mitään arkisia asiota vaan yksinkertasesti nautit siitä "vapauden tunteesta"...hulluttelet minkä kerkiät ja elät periaatteella "anonyyminähän täällä ollaan"....se on hauskaa...ite huomasin että se jos mikä todellakin sai mielen paranemaan, virkistymään ja selkiintymään oikein toden teolla:) sillä kuulostaa että juuri tuollasta piristymistä ja elämän haluan takaisin tuomista sie juuri tarvittisit ja kunnolla!!!
Last edited by Katja on Thu Aug 28, 2003 5:21 pm, edited 1 time in total.
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Aug 28, 2003 9:02 pm

Pummi: Jos kuulostaa surulliselta, arvaa vaan miltä se sitten tuntuu. :( Koitan jaksaa, vaikka jatkuvasti ajattelen että mikä helvetin järki tässä ylipäänsä on edes yrittää mitään, ei se tule kuitenkaan muuttumaan. Mutta parhaimmassa tapauksessa lääkkeet voivat parantaa olon totaalisesti.

*Elina*: Eipä oikein ole, suhtautuminen on lähinnä "nääh, ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta valitus", erittäin kannustavaa joo tai lopulta sanotaan että mä en jaksa sun kanssa. Eivät näytä todellakaan tajuavan sitä, että musta tuntuu oikeasti pahalta ja itsetunnon rippeetkin ovat hajonneet.

Malva: Niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, minulla on koulu joka sitoo, minä haluan valmistua koulusta kohtuullisessa ajassa ja muuttaa Torniosta helvettiin (ei, en halua vaihtaa koulua, Torniossa voin opiskella matkailua, joku helvetin Porvoo ja Helia olisi yksi vaihtoehto, mutta sinne en halua, tunnen sieltä vielä vähemmän ihmisiä kuin Torniosta).

Katja: Minnepä lähen, tilillä on 130e tällä hetkellä (lainaa en ala ottamaan, se pitää aina maksaa takaisin, jolloin talous entistä heikompi), kavereilla ei ole varaa lähteä eikä ulkomaat kiinnosta pätkän vertaa. Minua ei kiinnosta yhtään tuollainen käytös, minä haluan tietää tarkalleen mitä teen ja kenenkin kanssa. Sekoilu tuntemattomien kanssa on jotain sellaista mitä en ole tehnyt enkä tee. Ja ei se auta, kun tietää, että ne paikalliset gigolot iskevät joka ikisen joka suostuu, lirkuttelevat ja lepertelevät paskaa ihan vain siksi että jos se antaisi a kun katoaa paikalta, siirtyvät toisen luo. Se, että on lomalla, ei tarkoita sitä että voi tehdä mitä sattuu välittämättä mistään. Kutsukaa tiukkapipoksi vaikka, minä en vain pidä itseni kohdalla sellaisesta käytöksestä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Aug 28, 2003 9:12 pm

Last edited by Katja on Thu Aug 28, 2003 6:15 pm, edited 1 time in total.
Image

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Aug 28, 2003 9:17 pm

sirahvi wrote:
Vituttaa sade, joka lisää noin kolminkertaiseksi fibromyalgiasta johtuvat kipuni. En jaksa edes tiskata, kun ei pysy harja kädessä.
Ai saatana. :( Ikävää tuollainen. Itse en onneksi fibromyalgiasta kärsi, mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka sitä sairastavat.
Malys wrote:
Mutta parhaimmassa tapauksessa lääkkeet voivat parantaa olon totaalisesti.
Noh, miähän heitän niitä naamaan joka aamu. Mieluummin synteettinen hyvä olo kuin aito paha olo. :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Aug 28, 2003 9:27 pm

Katja, sainpas minäkin pahoitettua mieleni kun Malys oletti hauskanpidolla tarkoittavan 10 eri miestä... Tosin kyllä ne mulle kelpais. 8)
Last edited by Malva on Thu Aug 28, 2003 6:28 pm, edited 1 time in total.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu Aug 28, 2003 9:29 pm

Älä nyt siis käsitä tätä väärin, kiitos.
Last edited by Haven on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Aug 28, 2003 9:53 pm

Katja: Minähän olen tiukkapipo (monen mielestä) enkä osaa hauskaa pitää. Bailaaminen ei kiinnosta, rannalla en tykkää olla, korkeintaan jotkut kiertokäynnit voisivat olla ok.

Jabi: Olen tuon suhteen samaa mieltä..

Malva: Älä toista tuota samaa:I Minä tiedän jo mitä ajattelet. Niin elävät lainalla, mutta minä yritän selvitä ilman lainaa niin kauan kuin voin.

Haven: Sentään joku joka tajuaa.. Mutta nyt tuntuu että ei onnistu, eräs henkilö haluaa katkaista muhun yhteydet totaalisesti tällä hetkellä. Johtuen siitä mitä sanoin, sen tunteen takia minkä tilanne aiheuttaa. :~( Ajattelemattomia, typeriä sanoja. Haluaisin vetää ne takaisin, mutta taisin munata aivan kaiken. :~(

Mutta koita sinäkin jaksaa..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Aug 28, 2003 9:58 pm

Ja edelleen minä pidän siitä Malysista joka Malys on silloin kun se unohtaa nuo ongelmat ja on vain oma itsensä.
Last edited by Malva on Thu Aug 28, 2003 7:01 pm, edited 1 time in total.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Thu Aug 28, 2003 10:01 pm

Sori tästä juttelusta.
Last edited by Haven on Thu Aug 28, 2003 7:07 pm, edited 1 time in total.
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Aug 28, 2003 10:09 pm

Haven: Kiitos neuvoista.. Tällä hetkellä oman pään sisään kääntyminen ei onnistu, muuten hajoan, sillä ajatukset risteilevät siinä asiassa jota haluan vältellä, jotta pystyn edes toimimaan. Ajatusten takia ei pysty kunnolla nukkumaan, on pakko saada mieli soittamaan jotain biisiä, Eran Ameno on hyvä tähän tarkoitukseen.. Tiedän jo, mitä haluan, haluan valmistua, jatkaa yritystä ja löytää kumppanin, mutta tuo viimeinen tuntuu olevan vaikea toteuttaa. :I

Minä voin yrittää tuota keinoa, pakko on jotain positiivista jossain olla. (Paitsi itsensä loukkaamisessa, nimimerkillä " Tänään olen lyönyt sormiani, varpaita ja kyynärpäätä ties mihin"..)

Hyvä että joku on onnistunut nousemaan.. :)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Aug 28, 2003 10:09 pm

Haven wrote:
Edit:
Malva, se pitää vaan kestää. Ihminen on sellainen kuin on, ja valittaa jos valittaa. Vaikka kuinka vituttaisi, niin silti mielestäni kannattaisi se ruoska jättää sinne kaappiin.
Olet väärässä. :) Minä näen asian toisin.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Aug 28, 2003 10:17 pm

Nyt on niin kovat panokset elämässä, että mun on pakko muuttua (ja haluankin). Se, mikä on panoksena, no toivottavasti hän lukee tämän ja antaa mulle vielä yhden ainoan mahdollisuuden. Jos ei, on mun se pakko hyväksyä, mokasin aivan kaiken, kaikki vain sen takia että hajalla olemisen vuoksi sanoin jotain sellaista... :(

Huoh, ja saamarin kurkku osaa olla kipeä. :~( Nuha ok, mutta ei se, että kurkkuun sattuu.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Thu Aug 28, 2003 10:20 pm

Malys, hiton hienoa! Mä autan jos voin.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Aug 29, 2003 8:57 am

Malva: Kiitokset..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Fri Aug 29, 2003 10:06 am

Lainatakseni erästä miespuolista julkisuuden henkilöä: Muuta ajatusmaailmaasi ja maailma ympärilläsi muuttuu. :)

Sitten näihin vitutuksen aiheisiin... Joku idiootti oli lahjakkaasti puhkaissut renkaan miun polkupyörästä.Kello oli pysähtynyt eilen ja selviydyin eilen sen tähden kouluun tunnin myöhässä ja siksi menetin sitten koko koulupäivän kun seuraaville tunneille olisi pitänyt hakea opettajalta tehtävät ja silloin kun ehdin kouluun, hän oli jo mennyt.
Ainoa hyvä asia näissä päivissä on ollut se, että sain vihdoinkin erään parhaista kavereistani lopettamaan tupakointinsa, mikä on erittäin hyvä asia koska hänellä on astma ja oli aivan kauheaa katsella kun hän sai kohtauksen joka kerta tupakan poltettuaan ja ei voinut tehdä muuta kuin katsoa avuttomana vierestä. :(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Aug 29, 2003 10:23 am

The Firewolf: Niinhän tuo on..

Huh, en tajua minkä takia astmaatikon pitää polttaa, itsellä ollut astma 14 vuotta ja nykyäänkin vielä tekee baarissa inhaa istua tupakoijien lähellä (vaikka oireita tulee yleensä *todella* harvoin), viimeisellä reissulla tuntui keuhkoissa inhottavalle vielä seuraavana päivänä...

Nyt meikäläinen katoaa laudalta joksikin ajaksi, lähden opiskelupaikkakunnalle ja huomenna käyn tilaamassa netin, saa nähdä milloin sen saan..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri Aug 29, 2003 2:17 pm

Malys wrote:
Nyt on niin kovat panokset elämässä, että mun on pakko muuttua (ja haluankin). Se, mikä on panoksena, no toivottavasti hän lukee tämän ja antaa mulle vielä yhden ainoan mahdollisuuden. Jos ei, on mun se pakko hyväksyä, mokasin aivan kaiken, kaikki vain sen takia että hajalla olemisen vuoksi sanoin jotain sellaista... :(
oi joi HYVÄ MALYYS!! tuollasta tektiä mie halusinki lukea....nyt vain menoksi ja muutosta elämään!:D
Image

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Vitutusketju

Post by Huliisi » Fri Aug 29, 2003 7:22 pm

Pierettää helvetisti... Haisee.>=(
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Aug 29, 2003 9:37 pm

Hei kamaan gais :)! Eihän tämä elämä nyt niin perseestä ole! Ja jos jonkun mielestä on, niin hänellä pitäisi olla kavereita (tai jotain), jotka auttvat näkemään asian toisin!
Just tuo Havenin "Think positive" on ihan ykkössääntö :D! Kaikkien elämästä löytyy jotain positiivista! Ihan varmasti. Ja niiden positiivisten asioiden ei tarvitse olla edes kovin suuren suuria. On jo iso edistys askel löytää JOTAIN kivaa, jos KAIKKI on tuntunut paskalta.
Ja tämän yltiöpositiivisen viestin lopuksi toteamma,että Marco Bjurström on oikeasti (siis ihan oikeasti) hyvä heppu :)!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Fri Aug 29, 2003 10:18 pm

Elina, sanoit sen väärin, se on: "Think positive, think positive!" :D Noh, mutta mulla se ainakin toimii.. heti kun alkaa jotain huonompia fiiliksiä tulla, teen jotain asialle, esim. ajattelen jotain sellasta mikä on vähemmän negatiivistä. Diih. :)

Tähän topikkiin mulla ei paljon ole sanottavaa..
Aya!

sirahvi
Member
Posts:85
Joined:Mon Mar 24, 2003 2:10 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by sirahvi » Fri Aug 29, 2003 10:53 pm

Jabi: Kiitos myötätunnosta. :) Se on toisinaan todella helvetillistä.

Vaikka kaikki tuntuu menevän perseelleen, on sitä vaan jotenkin jaksettava päivästä toiseen. Yritettävä ottaa pieniä askeleita parempaan, oli kyse sitten fyysisestä tai psyykkisestä puolesta. Olen erittäin iloinen, että mulla pysyi tänään koulussa kynä kädessä ja pystyin jopa iltapäivällä tiskaamaankin. Kuulostaa ehkä merkilliseltä, mutta kun fyysinen kipu menee siihen pisteeseen, ettei jalat enää kanna eikä käsissä ole sen vertaa puristusvoimaa, että hammasharja tai kynä siinä pysyisi, niin sitä oppii kummasti iloitsemaan ihan pienistäkin asioista.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Vitutusketju

Post by Warrior » Fri Aug 29, 2003 11:02 pm

Huliisi wrote:
Pierettää helvetisti... Haisee.>=(
Kummallista, niin muakin. Eikä haju todellakaan ole miellyttävä. >=(
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Fri Aug 29, 2003 11:38 pm

Haven, anna toki anteeksi tämä suuri erehdykseni :D! Yritän olla jatkossa tarkempi.

Locked