Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm
Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed Mar 17, 2004 4:05 pm

Sami112 wrote:
Pesukone....? =P
Niin no on se nyt ollut pesussa,mutta en mie mistään kesken koulupäivää pesukonetta saanut :eyes.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Wed Mar 17, 2004 4:17 pm

Tällä hetkellä tuntuu että olen saanut hieman kovaa maata jalkojen alle eikä ahdista niin paljon. Järkeni toimii erittäin hyvin, minulla on vain edelleen vaikeuksia rauhoittua ja ottaa iisisti. Asiat ovat ihan hyvin tällä hetkellä, kevään tulo saa minut paremmalle tuulelle ja huomenna tulee rahaa tilille. Aion hemmotella itseäni, ostaa jotain hyvää ruokaa kaupasta, käydä elokuvissa, ehkä ravintolassa syömässä. Haluat pitää jalat maassa. Olen kiinnostunut henkisestä hyvinvoinnista. Haluan silti tehdä kunnolla hommia tulevaisuuden eteen. En halua kuitenkaan stressata itseäni sairaalakuntoon. Arki maantaista perjantaihin on, niinkuin kaikilla muillakin, tai melkein kaikilla, melko harmaata ja konservatiivista. Kaikki käyvät läpi samat hieman epämukavat jutut, olen vain tullut siihen tulokseen että eri ihmiset kokevat ärsykkeet eri lailla. Jotkut ovat neuroottisempia kuin toiset. Jotkut vaan ovat vahvempia. Jotkut ovat henkisesti rikkaampia kuin toiset, ja tavallista herkempiä, mutta ei välttämättä heikkoja. Jotkut ovat suorasukaisempia ja käytännöllisempiä ja soveltuvat parhaiten vaikka insinööriksi. Toisilla on enemmän taiteellista lahjakkuutta. Oman paikan löytäminen ei aina ole helppoa. Jotkut eivät tunnu koskaan löytävän omaa paikkaansa. Heidän elämänsä on yhtä ainoata ahdistusta ja hajanaista. Kuulun jälkimmäisiin. Tosin on vain ajan kysymys milloin löydän oman paikkani. Minulla on kykyjä monenlaiseen toimintaan. Tasapainoa ja itseluottamústa pitäisi saada lisää.
One by one we all give in.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Mar 20, 2004 3:27 pm

Sitten luen netistä huhuja,joiden mukaan juhannuksena ei järjestetä Partyplanettia,jonne oltiin menossa. Sen lisäksi Zen Café ei tule Ilosareen,vaikka mie kovasti toivoin. Fak the Ruisrock ja Ankkarock :evilgrin:!
Last edited by *Elina* on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat Mar 20, 2004 10:55 pm

Olen sitten taas sinkku... Tulihan tuota samaa äijää jo melkeen vuosi kateltuakin. Vituttaa!!! :pissed5:
Last edited by Eini on Sat Mar 20, 2004 8:56 pm, edited 1 time in total.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Mar 20, 2004 11:30 pm

Pelottaa myös se, että meidän irkkikanava hajoaa. Joku voi ajatella että mitäs siitä, pelkkä kanava, mutta itselle se on muodostunut tärkeäksi ja on melkein ainoa keino olla edes jotenkin "sosiaalinen".
Last edited by Malys on Sat Mar 20, 2004 9:31 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Mar 21, 2004 12:42 pm

Malys wrote:Pelottaa myös se, että meidän irkkikanava hajoaa. Joku voi ajatella että mitäs siitä, pelkkä kanava, mutta itselle se on muodostunut tärkeäksi ja on melkein ainoa keino olla edes jotenkin "sosiaalinen".
Siitä mekin puhuttiin jotain eilen, oltiin sitä mieltä että aika finito tuo on tuo homma. Ihan vain tiedoksi että kannattaisi miettiä miksi se hajoaa... Syytä kun löytyy varmana itsekustakin. Ja jos ei halua että hajoaa, ottaa sen asian esiin...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Mar 21, 2004 4:34 pm

Malva wrote:
Siitä mekin puhuttiin jotain eilen, oltiin sitä mieltä että aika finito tuo on tuo homma. Ihan vain tiedoksi että kannattaisi miettiä miksi se hajoaa... Syytä kun löytyy varmana itsekustakin. Ja jos ei halua että hajoaa, ottaa sen asian esiin...
Minä en ollut tuota mieltä asiasta.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Sun Mar 21, 2004 6:20 pm

Vituttaa jo valmiiksi tulevat kaksi viikkoa, jolloin mulla on pelkkiä aamuvuoroja!! >=( Vihaan aamuvuoroja, ja olenkin sanonut meidän työvuorolistojen tekijälle, että voisin ihan hyvin tehdä pelkkää iltaa ja yötä, muutama aamuvuoro vaan joskus viikonloppuisin. Ja nyt sitten tuli "rangaistukseksi" 2 viikkoa pelkkää aamua! Jos minä täysipäisenä selviän niistä aamuherätyksistä, niin kyllä on ihme!
Great Power gives me a freakin' headache.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Mar 21, 2004 8:09 pm

Malys wrote:
Minä en ollut tuota mieltä asiasta.
En mä sun kans puhunukaan.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Sun Mar 21, 2004 8:11 pm

Meirän lämminvesi varaajassa on jotai häikkää se ei oo lämmittäny vettä kahteen päivää, joten meikä ei perkele pääse suihkuun >=(
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue Mar 23, 2004 10:21 pm

Ja seuraavaksi säälittävin kirjoitus pitkään aikaan....
Vituttaa. Olen yksin kotona ja surffailen netissä. Sekava olo, en tiedä teinkö oikein vai väärin kun jätin miesystäväni. Toivotonta...... Tulin siihen tulokseen, että taidampa olla aika säälittävä. :nervous:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed Mar 24, 2004 5:26 pm

joo no edelleenki ottaa päähän huonosti menneet kirjotukset..osan asioista osasin osaa ehkä en mutta menivät kuitenkin huonommin kuin piti, PALJON paremmin olis pitäny mennä ottaen huomioon toikkarin ka:n ja prelin arvosanan mukaan, sekä sen mukaan miten paljon sitä laski...ihminen ei vissiin saisi kasta ittelleen niin paljon paineita että sitten tositilanteessa menee ihan lukkoon ja tekee niin supertyhmiä virheitä eikä muka osaa asioita jotka jälkeenpäin hoksaa että nuitahan olen laskenu ja paljon..tuollanen todella pistää vituttaan:(
Image

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sat Mar 27, 2004 1:52 am

Vittujen vittu....perkele!

Miksi, oi miksi poliisit ovat niinkuin ovat?!
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Vitutusketju

Post by jufoso » Sat Mar 27, 2004 2:28 am

Nyt kyllä vituttaa se, kun yksin istuu koneella puoli 3:n aikaan eikä unta sa mitenkään. Tylsää tylsää... Vituttaa vituttaa... mut uni ei vaan tuu!!!
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Sat Mar 27, 2004 12:34 pm

jufoso wrote:
Nyt kyllä vituttaa se, kun yksin istuu koneella puoli 3:n aikaan eikä unta sa mitenkään. Tylsää tylsää... Vituttaa vituttaa... mut uni ei vaan tuu!!!
Join the club! Tuo on minun elämääni harva se yö! Vittumaista tosiaan, varsinkin jos seuraavana päivänä on töitä.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Mar 27, 2004 12:45 pm

Liittykee armeijaan.

Olen nukahtanyt kolmen kuukauden ajan, joka yö about 5 minuutissa. :eek:

Ennen omasin itsekin samaisia ongelmia, mutta epäterveellisen raskas liikunta kaiken muuttaa voi. :eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Mar 27, 2004 12:58 pm

Tästä on puhuttu ummet ja lammet mutta itsekin siis kärsin välillä siitä että uni ei tule, ei sitten millään. Mutta kuten on jo sanottu, kaikista pahin mitä voi tehdä on se että makaa kiroilemassa että "tulisi se uni nyt perkele". Itse olen huomannut että parhaiten unettomuuteen auttaa se että nousee kylmästi ylös ja kuuntelee vaikka musaa tai syö ja ajattelee kaikkea mukavaa. Ja unettomuus on välillä myös merkki "varastoon nukkumisesta" eli vaikka yksi yö menisikin "vituiksi" niin aamulla ei välttämättä siltä tunnu kuitenkaan
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sat Mar 27, 2004 1:24 pm

mulla on aina välillä semmonen ongelma nukkumisen kanssa että herään arkiaamuina helvetin aikasin 2-5 maissa vaikka kello soi vasta seittemältä ja sen jälkee unen saaminen on erittäin hankalaa,myös iltaisin.
en kai ole tarpeeksi väsynyt kun menen petiin :)
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Mar 27, 2004 3:33 pm

Vituttaa tällä hetkellä kavereitten toiminta. Ensin kahdestaan suunnittelevat viikonlopun toimintoja ja sitten soittavat ihan yht´äkkiä että "Hei Elina.lähdetkö mukaan? Ai et ollut kuullutkaan, etkä mitenkään pääse enää paikalle, no voivoi." Kun varmasti tietävät,etten mie täältä "metsän keskeltä" noin vaan pääse,koska olen riippuvainen äitini kuskaamisesta ja äiti nyt sattuu olemaan töissä. Kyllähän mie tiedän, että oikeasti haluaisivat miut mukaan ja ihania ystäviä ovat,mutta silti pistää vituttamaan.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Mar 27, 2004 5:26 pm

Elinalle voin sanoa että itse olen kokenut ihan samaa ja ottaa tuo aivoon aika rankasti. Tyypillistä yhdeltä kaverilta on se että se sanoo "soitellaan illalla" ja sitten se ilmoittaa pari tuntia sovittua myöhemmin jotain tyyliin "oon stadis, tuu tänne". Siinä on sitten kiva itse miettiä että miten homman junailisi
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun Mar 28, 2004 2:29 pm

Mulla menee hermot mun työnantajan kanssa. Toissapäivänäkin se soitti ja uhkaili, et jos en tuu sairaslomalla töihin niin se vähentää mun työtunteja. Ois pitäny ottaa lasta pois kädestä (työtapaturma). Ja monta kertaa se on haukkunu ja syyttäny mua semmosista asioista mitä en ole tehny. Tekis mieli lähtä käveleen sieltä, mutta milläs sitä sitten makselee vuokrat ja lainat. Joutas kyllä alimpaan helvettiin koko äijä!
Se suosii avuttomia ja kaksnaamasia työntekijöitä jotka levittelee valheita muista ja haukkuu meitä päteviä, rehellisiä ja työnsä hyvin tekeviä. Uskomatonta, mutta totta. :pissed:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sun Mar 28, 2004 2:38 pm

Elämä. Mitähän vittua sitä tekis.
Aya!

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Sun Mar 28, 2004 4:26 pm

Ei oo saatana yhtää rahaa >=(
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun Mar 28, 2004 4:45 pm

Kohta taas takaisin inttiin. :( Vittu. Pitäkää paikkaa pystyssä. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Heraklos
Member
Posts:101
Joined:Wed Oct 09, 2002 7:20 am

Re: Vitutusketju

Post by Heraklos » Sun Mar 28, 2004 4:53 pm

Last edited by Heraklos on Sun Mar 28, 2004 1:55 pm, edited 1 time in total.
Ei siitä hevillä selviä! =)

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Nightwarrior » Sun Mar 28, 2004 4:56 pm

StratoPummi wrote:
Kohta taas takaisin inttiin. :( Vittu. Pitäkää paikkaa pystyssä. :(
Sama täällä :buh: Taas olisi viisi päivää intissä edessä ennen kuin perjantaina lomille.

Kuitenkin jotain positiivista; Leiri, joka meillä piti olla tällä viikolla, peruuntui rahan puutteen vuoksi ja näin saamme nukkua yömme kasarmilla :)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by King of Loss » Sun Mar 28, 2004 5:22 pm

Nightwarrior wrote:
Sama täällä :buh: Taas olisi viisi päivää intissä edessä ennen kuin perjantaina lomille.

Kuitenkin jotain positiivista; Leiri, joka meillä piti olla tällä viikolla, peruuntui rahan puutteen vuoksi ja näin saamme nukkua yömme kasarmilla :)
Itse olin juuri viisi päivää armeijan tarjoamissa vaatteissa metsässä. Kelit olivat erittäin sotilaalliset eli satoi räntää ja vettä koko viikon.
Muutoin harjoitus oli kyllä erittäin hyvä ja antoisa. Ryhmämme oli todella mainio ja tulimmepa ryhmätaitokilpailussa toiseksi. RUK:n kouluttajat olivat todella hyviä ja ilmapiiri oli avoin molemminpuolin. Jokainen teki oman tehtävänsä ilman purnaamista oli kyse sitten ruuanjakovuorosta, teltan pystyttämisestä, halkojen hakkaamisesta tai kipinävuorosta. Saattoi johtua myös, että kaikki olivat reservin upseereita.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Mar 28, 2004 5:24 pm

Eini wrote:
Mulla menee hermot mun työnantajan kanssa. Toissapäivänäkin se soitti ja uhkaili, et jos en tuu sairaslomalla töihin niin se vähentää mun työtunteja. Ois pitäny ottaa lasta pois kädestä (työtapaturma). Ja monta kertaa se on haukkunu ja syyttäny mua semmosista asioista mitä en ole tehny. Tekis mieli lähtä käveleen sieltä, mutta milläs sitä sitten makselee vuokrat ja lainat. Joutas kyllä alimpaan helvettiin koko äijä!
Se suosii avuttomia ja kaksnaamasia työntekijöitä jotka levittelee valheita muista ja haukkuu meitä päteviä, rehellisiä ja työnsä hyvin tekeviä. Uskomatonta, mutta totta. :pissed:
Äh, voi vittu. Jotkut ihmiset vaan on tuollaisia :( Jotenkin kuulostaa tutulta tuommonen.
Toisista paskaa puhumiseen ja valehteluunko sitä täytyisi alentua, että pärjäisi jossain ? :buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sun Mar 28, 2004 8:58 pm

Tenttiviikko edessä, tosin kaks tenttiä, joista huomenna eka. Mutta tuo on prkl filosofiaa, josta mä en ole ikinä pitänyt. Tuota kirjaa oon tänään lukenut jotain 6-7 tuntia ja vasta noin 100 sivua lukenut. Menee niin pahasti yli kuin olla ja voi, sellaista kieltä jota ei perehtymätön tajua. Vitutus noussut mitä pitemmälle kirjaa lukenut. Perkele. Menkööt uusintaan. Mä en jaksa tota lukea. Ei tajua niin ei tajua.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Mar 29, 2004 8:14 am

King of Loss wrote: Saattoi johtua myös, että kaikki olivat reservin upseereita.
:D

Mä irkkasin viime sunnuntaina jonku pojan kanssa joka silläkin hetkellä istui intissä. Outoa...

Ja jos pitää vituttaa ni mulla on niskat niin jumissa et se leviää päähän asti se kipu... :(

Locked