Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Laaka » Sat Apr 03, 2004 10:16 am

No nyt toimii.
Last edited by Laaka on Sat Apr 03, 2004 9:07 am, edited 1 time in total.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Sat Apr 03, 2004 6:02 pm

En ole aina asunut edes Suomessa. Lähdin vanhempieni matkassa Kanadaan kun olin kymmenen vanha, sieltä muutimme Australiaan. Asuin siellä vuoteen 1997 saakka kunnes muutin takaisin Suomeen opiskelemaan 19-vuotiaana. Nyt olen tasan 26 ja puoli vuotta vanha. Luulen että nykyiset fiilikseni, realistiseksi tuleminen ja lisääntynyt angsti enteilevät jonkinlaista varhaista kolmenkympin kriisiä. Minulla on vaan saatanasti kaikkia patoutumia ja neurooseja, luulen että minun pitäisi olla tietynlainen, se on oikeasti sairaalloista hommaa. Olen yliherkkä ja luova persoona, en osaa hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen. Sitten käännyn itseäni vastaan ja käyttäydyn itsetuhoisasti. Älyä minulla on, pystyn lukemaan vaativaa ja vaikeaa kirjallisuutta ja minulla on hyvä ymmärrys asioista. Mietin hirveän raskaita ja vaikeita juttuja. Minulla ei juurikaan ole kavereita. Olen tavallaan erakko. En vaan ole tyytyväinen itseeni. Vittu tämä on tilitystä. Saatana! Menen ammattiauttajalle heti ensi viikolla. Haluan jonkinlaisen diagnoosin, jos sellainen ylipäätään on mahdollista minun kohdallani. Minä olen liikaa. >=(
Last edited by Rantanen on Sat Apr 03, 2004 3:03 pm, edited 1 time in total.
One by one we all give in.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Apr 03, 2004 11:30 pm

Rantanen, Koita vähän hellittää. Tämä maailma on paska paikka, mutta me ei sille vittu mitään voida. Ota tukeva asento ja nauti kyydistä. Ei tämä niin vakava asia ole, me ihmiset ollaan kuitenkin helvetin pieniä melkein jokaisessa mittakaavassa. Maailmassa on paljon hienoja asioita, joita ei huomaa jos kulkee pää alaspainuneena.



Hengittäminenkin tappaa liikaa suoritettuna.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sat Apr 03, 2004 11:51 pm

Nainen jätti erittäin tod.näk.Meni takaisin yhteen entisen miehensä kanssa.Duunitkin loppu eli erittäin mahtava fiilis...Tässä sitä kaljaa juodaan vaikka se ei oo mikään ratkaisu
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sat Apr 03, 2004 11:54 pm

I believe in armageddon, I've been baptised in alcohol
I'm embodyment of antichrist
I'm living for my own demise
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sun Apr 04, 2004 12:01 am

Odotin Sami sulta jotain lohdutusta mutta sitä ei tullutkaan.Heh...Kohta baariin ja kenties naiset kiikarissa
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sun Apr 04, 2004 12:03 am

Kaveri vangittuna...ei tässä paljoa tee mieli baariin lähteä..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Sun Apr 04, 2004 12:08 am

Vaikka tää nyt menee vähän offtopiciks niin who cares?Täällä soi Manowar ja kohta baariin hakemaan lohtua kavereilta tyyliin "kyllä se siitä..."YES!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sun Apr 04, 2004 12:47 am

Sami112 wrote:
I believe in armageddon, I've been baptised in alcohol
I'm embodyment of antichrist
I'm living for my own demise
CoB - I dont hate you! :D

MetalWarrior: Kyllä se siitä. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Apr 04, 2004 3:32 am

Pakit tuli. Paska. :( Ainoa poika josta oikein tosissani pidän, ei pidä minusta. Niinpä tietenkin... :(

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sun Apr 04, 2004 7:39 am

sama täällä,Malva(kohtalotoveri).
pistin tyttöni kanssa poikki juuri saman takia,pistin poikki vaikka silti tykkäsin hänestä,mutta jos en saa vastakaikua niin turha se on aikaansa hukata :(

harmittaan silti koska se oli kuitenkin nätti ja mukava tyttö,en nyt sano että SE OIKEA mutta kyllä te varmaan ymmärrätte mistä on kyse.

se mua kuitenkin ihmetyttää kun me olimme jo yhdessä muutama viikkoo.
ja kaksi ekaa olikin vielä sitä "olemista",mutta hiihtoloman jälkeen kaikki muuttu ja se ei enää koskaan ollu kotona,vaan aina jossain helvetin tallilla vaikkei sen ois tarvinnu,sitten se ei enää vastannnu puhelimeen.ja koska pohja se on minunkin säkissäni(tosin syväki).

yritin sinä päivänä soittaa useita kertoja mutta koska ei vastattu,piti tehdä se kaikkein vihaamallani keinolla eli kirjoitetussa muodossa.prkl! :(

paskan vitut! enkä omastani mielestäni edes tehny mitään väärää sen hiihtoloman aikana...
mikä siis meni pieleen?
taitaa kyllä jäädä arvoitukseksi :(

no ei se auta muu kuin jatkaa elämistä,turha sitä on kauan murehtia :)
We´ll find a place where the sun still shines..

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Sun Apr 04, 2004 10:15 am

Joo, elämä jatkuu, mutta ei se tällä hetkellä oikein lohduta kun mieli halajaa koko ajan sen luo... *huokaus* No, suruaika, suruaika...

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sun Apr 04, 2004 6:40 pm

Mäkin taas vaihteeksi tappelin ukon kanssa. En tiiä enää mitä tehä, kuitenkin välitän aivan älyttömästi, mutta ei tämmöstä ainasta tappelua jaksa. :~(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sun Apr 04, 2004 7:55 pm

Malva wrote:
Joo, elämä jatkuu, mutta ei se tällä hetkellä oikein lohduta kun mieli halajaa koko ajan sen luo... *huokaus* No, suruaika, suruaika...
usko pois viikon päästä on jo paljon parempi olo kunhan vain muistat olla murehtimatta asiaa :)
miettiähän toki voi mutta ei saa antaa murheelle ylivaltaa,koska silloin voi käydä huonosti.
Pää pystyyn Malva!
ja onhan sulla ystävät tukena!(en tarkoita itseäni)
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon Apr 05, 2004 12:15 pm

vituttaa ankaremminkin...soitin juuri ns. varmaan kesätyöpaikkaan...en sitten pääse sinne...ei voi mittään...mutta vähän se nyt vituttaa ku kuitenkin sitä piti ihan suht. varmana paikkana....ollaampa vissii kesä sit ihan vain tyhjänpanttina....v*ttu... >=(
Image

Garnet
Sr. Member
Posts:394
Joined:Tue Dec 10, 2002 2:38 pm

Re: Vitutusketju

Post by Garnet » Mon Apr 05, 2004 1:10 pm

vituttaa kun koulu alkoi taas. Olen ollut helmikuun alusta lähtien työharjottelussa ja tuli sellanen kevät-fiilis jotenkin... kaksi kuukautta kului nopeasti töitä tehdessä ja tänään jo ensimmäinen päivä koulussa tuntuu 2viikolta.. Mikään ei ole muuttunut ja kaikki on samanlaisia mänttejä kuin ennenkin :buh:
alkaisi kesäloma jo...
Pistäs tyttö pari pulloo algerialaista että jaksaa hymyillä.

-Tapio Rautavaara-

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Apr 05, 2004 3:51 pm

"Kaveri" osti melkein samanlaisen takin kun minulla. Sanokaa vaan pinnalliseksi,mutta tuo on niin ärsyttävää,että eka ylistetään maasta taivaisiin miun takkia ja sitten ostetaan samanlainen >=( ! Enkä ole eka ihminen, jota hän on matkinut. Sen lisäksi tämä samainen henkilö valehtelee kaikille kavereilleen ja keksii mitä kummallisempia tekosyitä,ettei tartteis lähteä poikakaverin kainalosta mihinkään. Kaiken huipuksi hän vielä sekoittaa omat valheensa ja puhuu kaikille ihan ristiin :D! Noh, miun puolesta saa kyllä vaikka mädäntyä sinne poikakaverinsa tossun alle.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Apr 05, 2004 6:54 pm

Elina, koitapa nähdä asia ystävän kannalta... Siis tuo poikaystäväjuttu.

Mitä tuohon takkiin, niin jos uniikki haluaa olla, kannattaa teettää se takki tuolla, ei siinä musta oo mitään väärää jos kaverilla on upee rotsi ja ostan samanlaisen.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Vitutusketju

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Mon Apr 05, 2004 7:38 pm

no ehkä kuitenkin voi kysyä kaveriltaan haittaako sitä jos aikoo samanlaisia vaatteita hankkia.
toisaalta ainahan jollain on samanlainen,mutta käveleekö semmoinen joka päivä kadulla vastaan on eri asia :)

kannatan kysymistä!
We´ll find a place where the sun still shines..

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Apr 05, 2004 7:45 pm

No ehkä mielipiteet muuttuu iän myötä... :)

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Apr 05, 2004 9:34 pm

No kyllähän mie tajuan,että se ei ole mikään uniikkituotos...Se vaan on eri asia,jos kadulla kävelee jonkun vieraan päällä samanlainen vastaan,mutta kun kaveri ostaa samanlaisen,niin kyllä se pistää vähän vituttamaan. Ja toki olisi voinut kysyä,jolloin miulla olisi ollut mahdollisuus sanoa,että kyllä se hieman häiritsee. Mutta kun tämä samainen esim. teetti itselleen melkeinpä suoran kopion toisen kaverini puvusta vanhojenpäiväpuvukseen. se oli jo liian paksua,koska sinä päivänä jokainen haluaa olla uniikki. Noh,ehkä mie sitten vaan olen pinnallinen valittaja, mutta minkäs teet :D.
Ja mitä tulee poikakaveriin,niin ei se ole kivaa toisille valehdella päin näköä, vaikka kuinka olisivat Pariskunta.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Apr 05, 2004 11:40 pm

Et oo pinnallinen valittaja, ihan ymmärrettävää tuo. Mutta aika turhaa energian tuhlausta tuommosesta vittuuntua. :)
*Elina* wrote:
Ja mitä tulee poikakaveriin,niin ei se ole kivaa toisille valehdella päin näköä, vaikka kuinka olisivat Pariskunta.
Valehtelu ei oo ikinä jees, siinä oot kyllä oikeassa. Mutta ehkäpä tietyt asiat sanelee sen niin että se valehtelee... En usko että se ihan ilkeyttään. Ehkä se ei vain tajua että se loukkaa teitä...

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue Apr 06, 2004 9:25 am

Ymmärrän kyllä minkä takia Elina vaahtoaa tuosta matkimisesta. Ääh, pitää vaan yrittää olla kiinnittämättä huomiota.
Toiselta kannalta ajateltuna, sitähän voi olla ylpeä kun omistaa niin hienon takin, että muutkin sellaisen haluaa ;)

Vittu, mulle tais tulla kevätflunssa. Kurkku ihan helvetin kipeänä, ei viittiny kouluun lähteä..
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Apr 06, 2004 2:11 pm

Elina: jos kyseessä on hyväkin kaveri niin eikö kanttisi sanoa hälle suoraan miltä tuntuu?! hän ei saa loukkaantua siitä jos sanot että sinusta tuntuu että hän valehtelee sulle päin naamaa ja sanot ettei se tunnu kivalta..ehkä hän voi kiistää että valehtelee tai jotain mutta ainakin se saa hänet miettimään asiaa kun sanot asian hälle suoraan...käsket hänen vaikka sanoa suoraan silloin kun hän haluaa olla poikakaverinsa kanssa...sinällään se on ihan normaalia kun ihmiset alkaa seurustelemaan niin kaverit jäävät vähän vähemmälle huomiolle, mutta toisaalta sillon kavereitten pitäis yrittää ymmärtää koska sit ku he ite ovat siinä tilanteessa niin tekevät varmaan saman...ja suhteen vähän edetessä sitä huomaa että haluaakin viettää kavereitten kanssa aikaa enemmän eikä vain sen poikakaverin...niin se yleensä menee :) eikä tämä kaverisi varmaan ole poikakaverinsa tossun alla niinkuin itse asian esitit, he vaan haluavat viettää aikaansa yhessä, tutustua toisiinsa paremmin, uskon että hän tekee juuri niinkuin mikä hänestä itestä tuntuu kivoimmalta..
Last edited by Katja on Tue Apr 06, 2004 11:19 am, edited 1 time in total.
Image

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Rantanen » Tue Apr 06, 2004 2:53 pm

En ole tänään yhtä angstinen kun viime lauantaina kirjoittaessani edellisen postini, mutta silti ahdistaa. Kuolema ahdistaa, vaikka se tuntuukin välillä tervetulleelta helpotukselta. Elämä on saatanan lyhyt.

"Most of the time I hate being alive"
-MIKA LUTTINEN, IMPALED NAZARENE

"Looking back through time to my childhood days, I used to have a place where I could escape reality. But lately things have been so difficult for me, trying to reach for a light in the fall of darkness."
-STRATOVARIUS: Dreamspace


"Maailmako painajainen josta ei voi herätä, elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä?"
-CMX
??? :(
One by one we all give in.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Vitutusketju

Post by hevi_man » Wed Apr 07, 2004 8:32 pm

EIiiiiii, Jukurit hävis just äsken viimesen finaali pelin.Ei tullu neljättä perättäistä mestaruutta.Tästä päivästä pitää tulla kansallinen suru päivä :~(
Led by the reaper I walk in the night...

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Thu Apr 08, 2004 11:20 am

Eilinen baari-ilta meni kyllä ihan perseelleen. On se ihme homma, että kun vaihtaa pari sanaa jonkun tytön kanssa, tyttö vaihtaa heti seuraa. AINA. Mitä enemmän jutellaan, sitä varmemmin tyttö lähtee. Ei jaksa ymmärtää. Illan kruunuksi onnistuin vielä hukkaamaan 150 euroa maksaneet aurinkolasini. Lasit tosin olivat minulle ilmaiset, mutta kuitenkin.

Vielä kun tähän päälle lätkäistään krapula, niin voi vain sanoa että VITUTTAA.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Vitutusketju

Post by NightOwl » Thu Apr 08, 2004 12:14 pm

Mullakin lievä vitutus - tai sanoisinko ärsytys eilisillan johdosta. Tympii, kun ihmiset Tavastialla käyttäytyvät kuin siat! Mihinkään ei voi istua kun penkit on täynnä kaatuneita juomia, lasinsiruja, tupakantumppeja ym. skeidaa, lattiakin on aina ihan tahmainen ja lasinsirut rouskuu kenkien alla. Kaiken kukkuraksi joku kaatokännissä ollut herrashenkilö tuli takaa päin ja kaatoi täyden tuopin mun niskaan juuri ennen kun Kotiteollisuus aloitti! >=( Tosi kiva katsoa bändiä litimärissä vaatteissa. Oltiin ajateltu lähteä Tavalta vielä jatkamaan iltaa jonnekin muualle, mutta mun ei sitten auttanut muu kuin tulla kotiin.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Apr 08, 2004 3:38 pm

Perkele,kun pitää asua kaukana kaikesta ja aina säätää hirveesti,että pääsee kotiin päin.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Thu Apr 08, 2004 8:36 pm

Nyt Vituttaa isolla V:llä. Teho-osasto, koko viikon kohokohta, jää pois tämän päivän ohjelmistosta tuon helvetin jääkiekon takia!! >=(

>=( *ärinää, murinaa, raivokohtauksia ja huutoa* >=(

Jääkiekko helvettiin.

Kaikenlainen urheilu TV:stä helvettiin.
This is the Arockalypse!

Locked