Vitutusketju
Koska mulla oli helvetinmoinen krapula.
Ja tämä foorumi on perseestä ku en voi tehä uusia topikkeja.
Ja tämä foorumi on perseestä ku en voi tehä uusia topikkeja.
Re: Vitutusketju
Turboman: no siitä rapulasta saat syyttää ihan itteäs ei siitä kannate vittuuntua sentään... tuohon foorumi hommaan en kyllä kommentoi mitään...toisaalta se on vain hyvä se 50 postin raja, ettei ihan turhia topicceja satele vähä välii...
Last edited by Katja on Tue Apr 13, 2004 7:27 am, edited 1 time in total.
Entäs jos mun tulevat topikit eivät olekaan turhia, vaan mulla on oikeasti helvetin tärkeetä asiaa, te jäätte paljosta paitsi... saataan tietää Stratovariuksesta enemmän kuin saatatte ymmärtää, mutten voi jakaa tätä tärkeetä informaatiota kanssanne kun en voi tehä topikkejä ja viestin postaus aikakin on jotain puoltuntia. Eli voin tehä kerran puolessa tunnissa yhden viestin jtsp.
Luulisin että saat sen "tärkeän informaation" sopimaan johonkin olemassaolevaan topikkiin, ei jokaisesta tiedonmurusesta kannata omaa topikkia perustaa 

Näinhän se on...
-
- Member
Mua suoranaisesti vituttaa ja oon pettyny. Miten osaan sotkee ihmissuhteeni aina niiiiiin totaalisesti, nyttenki mua jahtaa itteeni kuusvuotta nuorempi mieshenkilö, tehnyt sitä jo yli puolvuotta. Ku tietäis mitä tekis.. taidan vajota maan alle 

There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.
Re: Re: Vitutusketju
heh tuollanen tilanne ei ole kovinkaan kiva, mitä jos sanoisit tälle ihmiselle että jättää sut rauhaan, ettei sua todellakaan kiinnosta etkä halua että se sua jahtaa...yleensä PITÄIS suora sana tehota ihmisiin...mutta ihmissuhteet on vähän sellasia että välillä menee niin überhyvin välillä niin überhuonosti...niin se vain on sille ei voi mitään...Gallowspole wrote:
Mua suoranaisesti vituttaa ja oon pettyny. Miten osaan sotkee ihmissuhteeni aina niiiiiin totaalisesti, nyttenki mua jahtaa itteeni kuusvuotta nuorempi mieshenkilö, tehnyt sitä jo yli puolvuotta. Ku tietäis mitä tekis.. taidan vajota maan alle![]()
Ei sitte saatu kaupungilta tai seurakunnalta kesätöitä kun en ole jonkun kaupunginjohtajan poika saatana
Vituttaa tuommone "Ensin kaupunginjohtajan jälkikasvu ja muut tärkeät" asenne noissa kesätöiden karsinnoissa.Sen vielä ymmärrän että otetaan vanhat työntekijät ensin.. 

Takaisin Kemiin Helsingistä.
No, ei siinä muuten mitään mutta kun en olisi vielä halunnut lähteä.... *huokaus*
Osittain varmaan senkin takia että siellä sentään pystyi elämään, täällä ahdistaa taas vaihteeks. Pikkunen kyläpahanen... :/

Osittain varmaan senkin takia että siellä sentään pystyi elämään, täällä ahdistaa taas vaihteeks. Pikkunen kyläpahanen... :/
-
- Member
Re: Re: Re: Vitutusketju
Todettakoon tohon vielä että tällä kyseisellä miehellä ei ole oikeestan koskaan ollu naisystävää ja ikääkin hällä 18v, enhän mä tiedä miten tollasta käsitellään, jotenki tekee pahaa toisen puolesta ja jotenkin haluaisin auttaa.. Taidan itekki olla aika säälittävä 

Last edited by Gallowspole on Wed Apr 14, 2004 11:07 am, edited 1 time in total.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.
Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
eikäh, hieman sitkee ihminen...Gallowspole wrote:
voe katja hyväTietäsitpä kuinka useesti olen sanonu, ehdottaa tapaamisia ja soittelemisia kielloista huolimatta, jotku ne vaan on epätoivosia kun munki perässä vielä... eh
![]()

-
- Member
Tuttu tunne nuoruudestani, miksiköhän se on niin ja toistuu joka vuos ihan samallai, aina ne samat pääsee kunnalle hommiin. No saahan noita muitakin hommia, mansikoitten poimiminen on oikeen suositeltavaa siitepölyallergikolleAlexi wrote:
Ei sitte saatu kaupungilta tai seurakunnalta kesätöitä kun en ole jonkun kaupunginjohtajan poika saatanaVituttaa tuommone "Ensin kaupunginjohtajan jälkikasvu ja muut tärkeät" asenne noissa kesätöiden karsinnoissa.Sen vielä ymmärrän että otetaan vanhat työntekijät ensin..
![]()

Joo asiasta kolmanteen, tosta vitutuksesta jälleen, meillä netti maksaa kuukaudessa 85e naapurikunnassa 45e miks vitussa, matkaaki taitaa olla tohon kuntaan 15km. Aattelin vaa ku tuli puhelinlasku.. sehän pistää aina vituttaa, vielä ku päälle tulee 250e sähkölasku, tekee 500e joten mukava kuukaus eessä

Ei nyt varsinaisesti vituta,mutta surettaa aivan perkeleesti
.

Last edited by *Elina* on Wed Apr 14, 2004 3:39 pm, edited 1 time in total.
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
Re: Re: Re: Vitutusketju
Tervetuloa kerhoonJouNi@Arcticmetalshare wrote:
jotenkin mulla on semmonen tunne että meillä on samanlaisia ongelmia![]()

Äh. Tää on vaan niin perseestä. Varsinkin kun mie en ihastu kovinkaan helposti,niin tämä tuntuu 100 kertaa paskemmalta. Ensin sitä on onnensa kukkuloilla ja sitten yksi lause ja PAM! Takas maan pinnalle.
Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
Sama vika.*Elina* wrote:Tervetuloa kerhoonJouNi@Arcticmetalshare wrote:
...
Äh. Tää on vaan niin perseestä. Varsinkin kun mie en ihastu kovinkaan helposti,niin tämä tuntuu 100 kertaa paskemmalta. Ensin sitä on onnensa kukkuloilla ja sitten yksi lause ja PAM! Takas maan pinnalle.

Huoh. Ei piisaa että olen elämäni kännissä, mutta täytyy vielä olla jopa ihan samaa mieltä kanssanne. Hitto ku joku jaksais kiinnostua hetkeä pidemmäksi ajalsii, itse olen kyllä kärsivällinen.........
Play the violent strings of my symphony.
Mulla on just se että muhun ihastuu niin kamalan helposti mut auta armias ku oppivat tuntemaan, johan lentää meiti tunkiolle... Ai mitennii oon vaikee ihminen... enhän mä.... 

Eilen onnistuin telomaan alaselkäni aika lahjakkaasti, horjahdin tuolia vasten ja siitä sitten lattialle. Selkärangan kohdalla iho vereslihalla, turvonnut ja aivan helevetin kipeä ja jäykkä ja lisäksi vähän turta. Että sitä pitääkin osata olla kömpelö. No ehtihän sitä kulua tovi kun mikään paikka ei ollut nyt niin hirveän ajalla. Oli jo aikakin.
Mutta muuten ilta oli mukava ja vielä aivan selvänä.
Mutta muuten ilta oli mukava ja vielä aivan selvänä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Kuudennetta päivää migreeni päällä. En oo sunnuntain jälkeen syönyt oikeestaan mitään mainitsemisen arvoista mutta vettä on tullu litkittyä sitten senkin edestä, se kun on ainoa mikä sisällä pysyy. Pitkään aikaan ei ole migreeni niin pahaksi mennyt että ois pitänyt oksentaa. Nytpä meni. 

This is the Arockalypse!
-
- Member
Mua vituttaa että en osaa pitää suutani kiinni sillon ku pitäs (sarjassamme joka päiväisiä murheita)
Eilen menin lupaamaan että lähden tavastialle stratoa kahtoon, se vielä puuttuu että tämä edellä mainittu henkilö on rakas seuralaiseni. Ei siinä mitään, pelkään vaan seurauksia. Ja näytän sittenkin haluavan sinne, vaikka aluks perusinki koko homman. Ja hätä keinot keksii kuskin hommaamisessa NÄEMMÄ.
Eilen menin lupaamaan että lähden tavastialle stratoa kahtoon, se vielä puuttuu että tämä edellä mainittu henkilö on rakas seuralaiseni. Ei siinä mitään, pelkään vaan seurauksia. Ja näytän sittenkin haluavan sinne, vaikka aluks perusinki koko homman. Ja hätä keinot keksii kuskin hommaamisessa NÄEMMÄ.
Tiedän tunteen. Oon kärsinyt migreenistä koko ikäni. Pahimmillaan halvaannuin, en pystynyt liikkumaan enkä puhumaan, ambulanssilla vaan Ouluun. Voi niitä onnellisia jotka ei migreenistä kärsi.Mare wrote:
Kuudennetta päivää migreeni päällä. En oo sunnuntain jälkeen syönyt oikeestaan mitään mainitsemisen arvoista mutta vettä on tullu litkittyä sitten senkin edestä, se kun on ainoa mikä sisällä pysyy. Pitkään aikaan ei ole migreeni niin pahaksi mennyt että ois pitänyt oksentaa. Nytpä meni.

Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.
Saatana että ottaa päähän ku ei pääse pelaa pesistä puistoon ku jotkut nilkit pelaa petankia ja valtaa koko vitun kentän.SAATANA 

Whatta fuck, an apple
-
- Member
"Mulla on just se että muhun ihastuu niin kamalan helposti mut auta armias ku oppivat tuntemaan, johan lentää meiti tunkiolle... Ai mitennii oon vaikee ihminen... enhän mä...."
Tunnen tuskasi. En tiedä, minua on useampi kuin yksi ihminen sanonut hyvännäköiseksi ja mukavaksi ja älykkääksi ja vaikka mitä, mutta silti en tunnu saavan pitempi aikaista seuraa. Johtuu kai siitä, että olen kohtuu introvertti ja ujohko tyyppi. Nuokin kyllä liittyvät toisiinsa. Sitten kun semmoinen fiilis ollut viime aikoina, että ei oikein tiedä mille päälle sitä alkaisi. Opiskelen viestintää ja menee hyvin, mutta silti tuntuu, että opiskelisin mieluummin jotain muuta. Lisäksi stressaan ihan hirveenä pikkujutuista. Liittyyköhän siihen, että asun vieraalla paikkakunnalla, josta en tunne kunnolla ketään?
Tunnen tuskasi. En tiedä, minua on useampi kuin yksi ihminen sanonut hyvännäköiseksi ja mukavaksi ja älykkääksi ja vaikka mitä, mutta silti en tunnu saavan pitempi aikaista seuraa. Johtuu kai siitä, että olen kohtuu introvertti ja ujohko tyyppi. Nuokin kyllä liittyvät toisiinsa. Sitten kun semmoinen fiilis ollut viime aikoina, että ei oikein tiedä mille päälle sitä alkaisi. Opiskelen viestintää ja menee hyvin, mutta silti tuntuu, että opiskelisin mieluummin jotain muuta. Lisäksi stressaan ihan hirveenä pikkujutuista. Liittyyköhän siihen, että asun vieraalla paikkakunnalla, josta en tunne kunnolla ketään?
Toiset saavat turpaansa jo pelkältä Cradle of Filth -paidalta, toisille ei riitä edes moottorisaha kyljestä sisään. Mikä kenellekin sitten on rankkaa ja tappavaa.
- StratoPummi
- Sr. Member
Vittu, sisko rikko mun Sonatan WHG:n.
Vittu.
Vittu.

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
Löysin tuossa kaikkia vanhoja päiviksiä sun muita... Sitten löysin kirjeen jonka mun ex oli mulle kirjoittanu joskus kauan sitten... Tajusin kuinka pahasti mä sitä silloin satutinkaan ja sitten tajusin että mä vaan aina satutan kaikkia. Jokainen joka erehtyy minusta pitämään, saa tuta sen... Nyt on niin paska olo ettei mitään rajaa...
Mä en kestä elää oman pääni ja ajatusteni kanssa. Mä en halua ajatella tiettyjä asioita, vaikka ajattelenkin. Miten mun kanssa pystyy edes elämään. Mä en kestä edes itseäni.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Mulla on välillä hyvinkin samanlaisia ongelmia. Eikä edes niin harvoin.
Play the violent strings of my symphony.
Välillä toivon, että omat ajatukset saisi yhtä helposti pois päältä kuin television. Tarvitsee vain nappia painaa ja se olisi siinä.
Musta on ruvennut tuntuu et minust on tullut kylmäsydämmisempi ihmine kun olin enne,enkä onnistu löytään sopivaa tyttöä itelleni täältä.Sitten tietenki oma ujouteni joka on kyllä jonkun verran hellittäny.
- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju
eipä antais äiti veilä varmaan kotoa muuttaaMalva wrote:Sama vika.*Elina* wrote:Tervetuloa kerhoonJouNi@Arcticmetalshare wrote:
...
Äh. Tää on vaan niin perseestä. Varsinkin kun mie en ihastu kovinkaan helposti,niin tämä tuntuu 100 kertaa paskemmalta. Ensin sitä on onnensa kukkuloilla ja sitten yksi lause ja PAM! Takas maan pinnalle.Lääke: ilmastonvaihdos. Autto mulla vähän.

mulla taas elina se on niin että meikäläinen ihastuu helposti mutta katuu jälkeenpäin kyynelten yhteydessä

We´ll find a place where the sun still shines..