"Hyvyysketju"
- StratoPummi
- Sr. Member
Re: "Hyvyysketju"
Malva wrote:Me saatiin mun parhaan kaverin kanssa se asunto Nurmijärveltä!
jee.!

Minkä kokoinen.? Varmaan kiva muuttaa parhaan kaverin kanssa samaan kämppään.

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
StratoPummi wrote:Minkä kokoinen.? Varmaan kiva muuttaa parhaan kaverin kanssa samaan kämppään.Pitää toivoa, että saan hyvän kaverin tulevasta kämppiksestäni.
No kolme huonetta ja keittiö ja parveke, 78 neliöö... Ja alle 500e kuussa vuokra, sisältäen vedet! Sähkö ja netti siihen vaan ni tulee silti edulliseks. Ja siihen periaatteessa mahtuis kolmaskin.

Siis häh, joku noin innoissaan tänne muuttamisesta?
Juma.

Jaakko, käys itte Kemissä mutka, tai asu siellä jonku aikaa ja sano sitten tuo. 
Ehkä mä oon innoissani koska muutan parhaan ystäväni kanssa kimppaan, aloitetaan uudessa koulussa ja kultsikin asuu suht lähellä (alle 15km päässä!)

Ehkä mä oon innoissani koska muutan parhaan ystäväni kanssa kimppaan, aloitetaan uudessa koulussa ja kultsikin asuu suht lähellä (alle 15km päässä!)

Pyörämarssi Sodankylä-Tornio takana ja takissa Jääkärin laatta ja edessä kolmen päivän loma!
Malva: no Kemissä on käyty ja siitä ei oo muuta sanomista kun että tosi paska(nhajunen) paikka
. Lumilinna oli jees ja tuulivoimalat tosin. 
Mutta muuten tietysti ihan jees, jos on varaa täältä häipyä Hellsinkiin tai johonki millon huvittaa niin eihän tää hassumpi paikka ole, siihenhän täällä asuvista suurin osa homman laskeekin, autolla käyvät Hesassa töissä lähinnä. "Puolisnobien" omakotialueiden täyttämä kunta jonka lähiöt ei juuri Korsolle ankeudessa häviä

Mutta muuten tietysti ihan jees, jos on varaa täältä häipyä Hellsinkiin tai johonki millon huvittaa niin eihän tää hassumpi paikka ole, siihenhän täällä asuvista suurin osa homman laskeekin, autolla käyvät Hesassa töissä lähinnä. "Puolisnobien" omakotialueiden täyttämä kunta jonka lähiöt ei juuri Korsolle ankeudessa häviä

-
- Sr. Member
Liput Nightwishin Jyväskylän keikalle varattu sekä kaverille että itselle!
Nyt vain odottelemaan syyskuuun 25. päivää...
T

T
Viiminen työpäivä alkaa kohta.. Sitten 2 viikon loma
Ja sitten taas koulunpenkille, mutta se on ihan ok homma!

-
- Sr. Member
Nimipäivät tänään ja 13.päivä perjantai
Äitikin soitti ja lauloi puhelimessa onnittelut.Ja oonhan mä 21-vee
kai se tsoukilla lauloi....

Äitikin soitti ja lauloi puhelimessa onnittelut.Ja oonhan mä 21-vee

kai se tsoukilla lauloi....
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
Hih, kävin ostamassa liput tuonne Nightwishin Hesan keikoille. Näenpä bändin ensimmäistä kertaa sisätiloissa, kaks edellistä keikkaa onkin olleet Tuskassa. 
Ja huomasinpa että jotenkin on tuo respan homma hanskassa, olin jotain 45 minsaa yksin, hirveä ryysis ja puhelin soi koko ajan ja mun piti juosta vielä muuallakin siinä... Ei ihan ollut paniikki, mutta melkein.
Ja englanniksi höpötin suurimmaksi osaksi siinä. Selvisin! 

Ja huomasinpa että jotenkin on tuo respan homma hanskassa, olin jotain 45 minsaa yksin, hirveä ryysis ja puhelin soi koko ajan ja mun piti juosta vielä muuallakin siinä... Ei ihan ollut paniikki, mutta melkein.

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Nightwish esiintyy Nosturissa 

Taidanpa päästä sittenkin Jalometalliin ilman kyynärsauvoja. Ihana kun pystyy jo vähän kävelemään!
Harmi vaan, että joudun näillä näkymin viettämään lauantain yksin siellä..... 

- Strato4ever
- Sr. Member
Helvetti että tuntu tänään kivalta kun alkoi taas koulu. Heti ensimmäisestä kohtaamisesta kavereiden kanssa kehkeytyi sellasta läppää ettei paremmasta väliä !
Jumalauta, koskaan ollu näin ilonen siitä, että koulu alkaisi / jatkuisi !

Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
Sain just tietää että ensi viikonloppuna pääsen kaverin mökille Inkooseen
Ainakin pitäisi päästä
Off-Topic: Malys, muista nykäistä hihastani Nightwishin jälkimmäisellä keikalla

Mä nyt olen niin puusilmä että en välttämättä tunnista ihmistä edes silloin vaikka törmäisin.. Jos mä en reagoi mitenkään, niin kannattaa tulla nykimään hihasta. Voi olla että en ole vaan tajunnut yhtään mitään yhtään mistään.Figaro1 wrote:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Perkeles!
Moi kaikki!
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Ehkä joku muistaa minut. Aloitin opinnot Helsingin Diakoniaopistossa 9.8 enkä ole katunut. Se on valmentava koulutus ja on tehnyt tosi hyvää pääkopalle. Asiat ovat kunnossa. Kannan huolta asioista ja olen itsenäinen. Olen terve ja suht hyvässä kondiksessa henkisesti ja fyysisesti. Olen päässyt päivärytmiin. Perkeles! Ehkä kannan liikaa huolta kaikesta. Nyt osaan arvostaa vapaa-aikaani. Nautiskelen tässä hieman olutta. Eilen join vähän liikaa ja purin aggressioitani ja paineita hajottamalla nyrkillä pari mainostaulua. Se on suomalaisen perustunne, viha yläpuolellaan olevia kohtaan. Vittu. Pitää syödä hyvin että jaksaa. Saatana.
Moi kaikki!
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Ehkä joku muistaa minut. Aloitin opinnot Helsingin Diakoniaopistossa 9.8 enkä ole katunut. Se on valmentava koulutus ja on tehnyt tosi hyvää pääkopalle. Asiat ovat kunnossa. Kannan huolta asioista ja olen itsenäinen. Olen terve ja suht hyvässä kondiksessa henkisesti ja fyysisesti. Olen päässyt päivärytmiin. Perkeles! Ehkä kannan liikaa huolta kaikesta. Nyt osaan arvostaa vapaa-aikaani. Nautiskelen tässä hieman olutta. Eilen join vähän liikaa ja purin aggressioitani ja paineita hajottamalla nyrkillä pari mainostaulua. Se on suomalaisen perustunne, viha yläpuolellaan olevia kohtaan. Vittu. Pitää syödä hyvin että jaksaa. Saatana.
Jee,Rantanen on back in business ja muutenkin kunnossa
! On kivaa,kun muilla menee hyvin.

Oli eilen Linnanmäellä!! Tuli ihan muuten vaan lähdettyä, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Viimeksi kävin siellä v. 1996!
Ei vedä kuitenkaan Särkänniemelle vertoja!!

Ei vedä kuitenkaan Särkänniemelle vertoja!!

look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself
-Charles Manson
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself
-Charles Manson
Huominen päivä töistä vapaata(=saa nukkua pitkään) ja lisäksi pomo sanoi laittavansa palkan tililleni siten että se on huomisen aikana nostettavissa.
Lisäksi sain tänään postissa Amorphiksen keikkabootlegin Venäjältä jota nyt kuuntelen ja osoittautui paljon odotuksiani paremmaksi soundien puolesta
Lisäksi sain tänään postissa Amorphiksen keikkabootlegin Venäjältä jota nyt kuuntelen ja osoittautui paljon odotuksiani paremmaksi soundien puolesta
Lähdenpä luultavasti tänään katsoon Kuninkas Artturia tonne finnkinoon parin kaverin kanssa,tai jos he eivät lähde niin mennään yksin.Taitaa olla ainakin vuosi kun kävin viimeksi oikeen leffateatterissa.
Kalenterin mukaan perjantaina oli Samun nimpparit. Eli onnea Samulle 

Näinhän se on...
Lallatilaa...
Tapasinpa vihdoin sellaisen ihmisen jonka kanssa haluan olla ja joka haluaa olla minun kanssani. Mukavinta on että hän ymmärtää että haluan edetä rauhallisesti, onhan meillä aikaa.
Kerrankin elämä hymyilee.
Tapasinpa vihdoin sellaisen ihmisen jonka kanssa haluan olla ja joka haluaa olla minun kanssani. Mukavinta on että hän ymmärtää että haluan edetä rauhallisesti, onhan meillä aikaa.
Don't ask who's to blame, I don't know.
Tack tack.ozzie wrote:Kalenterin mukaan perjantaina oli Samun nimpparit. Eli onnea Samulle

Heh, en olisi edes muistanut koko asiaa, elleivät ihmiset olisi alkaneet onnitella.

Lippu Nightwishin Joensuun keikalle seinällä, koulussa on mukavaa, tänään oli lämmin ajokeli ja ei kai tässä mikään vitutakkaan, eli hyvähyvä 

- JouNi@Arcticmetalsha
- Sr. Member
HELLOVAAN kaikille
tässä on ollu ny "pieni" tauko foorumin käytössä..
ja huomasin tänää tänne tultuani et ompahan saaneet hienon näkösen foorumin tässä välissä tehtyä.. hyvä hyvä..
kai sitä vielä loman jälkee mahtuu messiin?

tässä on ollu ny "pieni" tauko foorumin käytössä..

ja huomasin tänää tänne tultuani et ompahan saaneet hienon näkösen foorumin tässä välissä tehtyä.. hyvä hyvä..
kai sitä vielä loman jälkee mahtuu messiin?

We´ll find a place where the sun still shines..
- Sir. Decadence
- Sr. Member
16:30 syntyi pikkusisko.
Se on Hämeenlinnassa ja minä Helsingissä, niin en ole päässyt katsomaan livenä, mutta kuvan faija sendasi.
Semmonen pallukkahan se on.
Se on Hämeenlinnassa ja minä Helsingissä, niin en ole päässyt katsomaan livenä, mutta kuvan faija sendasi.
Semmonen pallukkahan se on.

Työharjoittelu loppui tänään, rokrok. Ysin jälkeen suuntaan Tavastialle katsomaan Children of Bodomia ja nyt vissiinkin sitten vasta maanantaina lähden takaisin pohjoiseen, pitää ensiksi jokunen päivä hellustella (typerä sana).
- StratoPummi
- Sr. Member
Cinda wrote:Lallatilaa...

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
Sain eilen kuulla, että pääsen Enirolle töihin. Hyvästi köyhyys ja työttömyys