yay

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:
Re: yay

Post by Sir. Decadence » Sat Oct 02, 2004 10:05 am

RD* wrote:=)
Lisätä täytyy vielä, että nimenomaan toi decan kuvatus "koolla on väliä" on tavattoman loistava. Just tollanen mistä tulee semmonen fiilis. Kaunis. Lisää näitä!
Noh, kiitos.
Se taitaa olla kumminkin "koolla EI ole väliä" se idea. :)
Anivei, onhan se ihan hyvä, mutta se väritys meni poskelleen ja se tussi, jolla tein taivaan, oli ihan susi.
Tuo olisi ehkä pitänyt jättää mustavalkoiseksi tai ainakin se väritys olisi voinut onnistua paremmin.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Sat Oct 02, 2004 6:05 pm

Jos kerran koolla ei ole väliä niin eikö Kikeli tai Ikkeli ole silloin ihan jees? D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: yay

Post by Sir. Decadence » Sat Oct 02, 2004 7:14 pm

Figaro1 wrote:Jos kerran koolla ei ole väliä niin eikö Kikeli tai Ikkeli ole silloin ihan jees? D
Ne olikin majakoita.
Yay! :cyclop:

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Sun Oct 03, 2004 4:10 am

Majakoita, ni ^_^
Melkein siinä kuosissa, missä yayn aikanaan sanoin. Joten sanon Yay!
Baarista tulin, itekseni nä'emmä hus. Nyt aivastelen. Kaikellaista. Aivastuys.

Spiderbait - Black Betty...

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

YAY!

Post by Skelethos » Fri Oct 22, 2004 11:58 am

Melkoisen "jämä-meininki" näin perjantaina, mutta onneksi löytyi sopivan älyllistä luettavaa. Jatkakaa Yay'ttelua, yay yay, jaujau!
:banana1:

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

???

Post by MetalWarrior » Fri Oct 22, 2004 4:29 pm

What is the meaning of this topic?
Saaks täällä ihan luvan kanssa kirjotella kaikkea paskaa?!Asiaa...
Europen "Carrie" on hyvä biisi.Ei mulla muuta.Joo,ja Hearts On Fire Hammerfallilta on loistava biisi ja siinä on aivan loistava musaviiteo!!!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

User avatar
Laaka
Sr. Member
Posts:429
Joined:Wed Oct 15, 2003 7:30 pm
Location:Seinäjoki
Contact:

Re: yay

Post by Laaka » Fri Oct 22, 2004 11:23 pm

Tullessani Helsingistä Seinäjoelle, istuin autossa n. vähän päälle neljä tuntia, ja rupesin huvikseni pitämään listaa radio Novan biiseistä.

YÖn kappaleita kuulin jopa 4 o_O
Hector x3
Hanna Pakarista x3
Jani wckholm myös x3
Antti Tuisku x2
Eppu Normaali x3
O'zone x2
Kaija Koo x2
ja sitten jotain muita kappaleita kerran, kaksi, en jaksa listata..

..Että siinäpähän näkee kuinka suppeaa listaa ainakin novassa pyöritetään levyjen suhteen, vaikka kyllähän tämä oli varmasti monien tiedossa.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: yay

Post by Mare » Sat Oct 23, 2004 12:05 am

Yay vaan kaikille.
Soitin äsken pikaisen puhelun, ja puheluuni vastasikin joku ihan toinen kuin mitä kuvittelin. Järkytyin, ja niin järkyttyi kaverikin.

Yay yay yay yay yay, vieläköhän hullujenhuoneelta löytyis mulle paikka, mitäs luulette?!

Edit: Niin ja hei, muistakaatten sitten että kaali se miehen tiellä pitää.... :D
This is the Arockalypse!

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: yay

Post by Warrior » Sun Oct 24, 2004 10:11 pm

Mare wrote:Yay vaan kaikille.
Soitin äsken pikaisen puhelun, ja puheluuni vastasikin joku ihan toinen kuin mitä kuvittelin. Järkytyin, ja niin järkyttyi kaverikin.

Yay yay yay yay yay, vieläköhän hullujenhuoneelta löytyis mulle paikka, mitäs luulette?!

Edit: Niin ja hei, muistakaatten sitten että kaali se miehen tiellä pitää.... :D
No voihan piru, ihan väärään numeroonko soitit?!? :shock: :shock:

Mitä, haluaisitko päästä vieläkin parempaan paikkaan vai? :wink:

Joo, yay. :)
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
MetalManiac
Sr. Member
Posts:815
Joined:Sun May 09, 2004 11:10 am
Location:Ivalo, Finland

Re: yay

Post by MetalManiac » Sun Oct 24, 2004 10:25 pm

Kun tässä nyt ensimmäistä kertaa vaivauduin katsomaan tähän topikkiin, niin ei muuta kuin yay vain teillekin. Morjens.

Ja ihan muuten vain ihmettelen, että mikä siinä on kun aina tietyin väliajoin tulee vain armoton halu tulla keskellä yötä koluamaan eri foorumeita, ja kirjoittaa jotain roskaa jonnekin kuusen jota kukaan ei lue. Täysikuu kenties...?

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: yay

Post by Mare » Mon Oct 25, 2004 12:30 pm

Warrior wrote:No voihan piru, ihan väärään numeroonko soitit?!? :shock: :shock:
Nooh, ei se nyt varsinaisesti väärä numero ollut. Mutta siis sattumalta löysin erään numeron joka mahdollisesti olisi voinut olla erään tyypin, mutta jotenkin olin kuitenkin varma ettei se kuitenkaan olisi ollut sen tyypin ja että sieltä vastaisikin joku ihan outo ihminen.... Ja mä soitin siihen numeroon, ja sieltä vastasikin just se tyyppi. :D Järkytyin ja takeltetin kauhuissani "Anteeksi väärä numero" -juttuja ja lätkäisin luurin kiinni.
Mitä, haluaisitko päästä vieläkin parempaan paikkaan vai? :wink:
Totta helvetissä, kato mulle kelpaa vain paras. :D Ja mikäs sen parempi kuin vielä tätäkin parempi...... Öööööh.
MetalManiac wrote:Ja ihan muuten vain ihmettelen, että mikä siinä on kun aina tietyin väliajoin tulee vain armoton halu tulla keskellä yötä koluamaan eri foorumeita, ja kirjoittaa jotain roskaa jonnekin kuusen jota kukaan ei lue. Täysikuu kenties...?
Niin, tai sitten se on lämpötilojen vaihtelun syytä.
Tai tylsyyden.
Meinaan mulle iskee samanlainen tarve hyvin usein. :D
This is the Arockalypse!

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: yay

Post by Skelethos » Tue Oct 26, 2004 11:03 am

Mare wrote:
MetalManiac wrote:Ja ihan muuten vain ihmettelen, että mikä siinä on kun aina tietyin väliajoin tulee vain armoton halu tulla keskellä yötä koluamaan eri foorumeita, ja kirjoittaa jotain roskaa jonnekin kuusen jota kukaan ei lue. Täysikuu kenties...?
Niin, tai sitten se on lämpötilojen vaihtelun syytä.
Aivan. Kyseessähän on, kröhöm, golf-virta. Siksi suomalaiset kirjoittavat poikkeuksellisen paljon potaskaa. (Ruotsalaiset ja norjalaiset jorisevat muutenkin niin outoja, että niihin se ei niin vaikuta.) :D

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: yay

Post by StratoPummi » Tue Oct 26, 2004 4:27 pm

Onneksi Norja on muuten olemassa. Olisi aika maailmanlaajuisen pilkan alla skandinaavia muuten. :twisted: Varmasti muutkin ovat huomanneet tämän rivon sattuman, jonka voi todistaa parhaiten kahden euron kolikosta, jossa norjaa ei ole.

:lol: pelottavaa, ettei ihmisen tarvitse olla edes kaksimielinen huomatakseen tuon. Ruotsin muotokin on sitä itseään.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: yay

Post by ozzie » Thu Oct 28, 2004 9:59 am

Näinhän se on...

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: yay

Post by Cinda » Thu Oct 28, 2004 1:39 pm

Huhhuh. :lol:
Saipas meidän luokka hyvät naurut... :D
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Thu Oct 28, 2004 6:04 pm

Ehkäpä tuo kertoo Ruotsista kaiken olennaisen ;).

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Thu Oct 28, 2004 10:16 pm

Minäpäs tuli alle tunti sitten Ruotsista. Siellä oli pimeää.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: yay

Post by Skelethos » Fri Oct 29, 2004 11:05 am

Huh huh, meinasinpa revetä tuolle...

Ööööörörrr, haluan kirjoittaa nyt jotain fiksua tänne Yay:n pyhättöön, pyhään ryteikköön, rytättyyn pyttyyn, pytinkien ryhmärämä rähmäryttypytty rymyryttymyttyyn. Mutta voi veljet sekä siskot kokoontukaame yhteen ääneen toteamaan, että ei minulla ole kyllä minkäänlaista asiaa tai asian tynkää tai kantoa tai oksanpätkää ( :poke: ). Ei kuulkaas hyvin mene, vaan jos ette kuule, niin kenties menee paremmin.

No, käy se kai näinkin.
JEIJ! :cyclop:

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: yay

Post by Sir. Decadence » Mon Nov 08, 2004 4:49 pm

Örr... mä sain tehtyä yhden projektin, jota jo kauan olin suunnitellut: nimittäin itse piirtämäni Aku Ankka-sarjakuvan! :D
Oikeastaan mulla on taka-ajatus miksi haluan jakaa tämän asian kanssanne, katsokaas, kun mun enkun taidot on vielä vähän niin ja näin, että josko joku teistä osaisi auttaa puhekuplien kanssa.
Tarkoitus olisi saada siitä virheetön tekstien puolesta.
Oma yritelmäni on varmasti aika virheellinen, ja en ole vielä itse asiassa siitä suomenkielistä versiota tehnyt, mutta teen heti kun jaksan.
KLIKS!
Jos ette nyt halua tekstien kanssa auttaa, niin kertokaa edes mielipiteet itse sarjakuvasta.
Kaipa siitä saa selvää, vaikka tekstit on virheelliset. :roll:

P.S Ei, en ole kopioinut kuvia suoraan Don Rosalta, mulla on vaan niin samanlainen tyyli, koska olen suuri Rosa-fani. :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Mon Nov 08, 2004 6:24 pm

Sir. Decadence: Hieno sarjis :D Tosin eipä ole musta auttamaan enkun kanssa..

Plääh. Hitto että on tylsää. Mun kouluviikko on ohi, pitää keksiä tekemistä loppuviikoksi.. Sitä valittaa että hitto kun ei jaksa mennä kouluun ja sitten kun sitä koulua on 4h viikossa, niin valittaa että viikolla on tylsää.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: yay

Post by Malva » Tue Nov 09, 2004 6:24 pm

Malys, voin ilomielin jakaa koulutehtäviä kanssasi. Oikeasti kuolen näihin! Huomiseksi pitäisi koota 10 sivun essee lapsen oikeuksista, perjantaiksi palauttaa oppimispäiväkirja (onneks sitä teen sitä mukaa kun on kerrottavaa) ja myös täydentää 1 tehtävä kun muut kurssilaiset on keksiny siitä kysymyksiä. No, sit tuleekin 5 opintoviikkoa niin että heilahtaa.

Sitten viime jaksosta pitää palauttaa yks essee ja tehdä tentti ni siitä tulee sit 5 ovaria kans. Ja 1ov tulee ku kirjotan esseen nuorisotyön historiasta...

Ens jaksolla mulla ei ole tuntiopetusta ollenkaan, mut pitäis suorittaa 15 ovaria! 15!!! Se on normaalisti ollu puolen vuoden aikana pakollinen määrä, nykyäänhän se on 20. Mutta silti! Ja itsenäisenä. Referaatteja, esseitä ja sitä rataa. :shock:

Niin ja onhan mulla tää projekti joka pitäis toteuttaa keväällä, mut suunnittelu on aloitettu jo ja sitä pitää tehdä koko ajan lisää.

Niin että Malys, mitä sä noista haluaisit?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Tue Nov 09, 2004 9:28 pm

Malva: Ööö, vastaukseni on 42.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: yay

Post by Sir. Decadence » Tue Nov 09, 2004 10:30 pm

Malys wrote:Sir. Decadence: Hieno sarjis :D Tosin eipä ole musta auttamaan enkun kanssa..
Kiitos.
Tuon sarjiksen löytää nyt myös kotisivuiltani suomenkielisenä versiona, jos ei minun englannistani saa tolkkua. :)

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: yay

Post by Strato4ever » Thu Nov 11, 2004 3:18 pm

Yllättävän mielenkiintoista muuten tämä graafisen laskimen -käyttö kurssi. Ope opettaa jossaki tuol naapurikunnas ja sitte hienoilla laitteilla se näkkyy tänne meille, wee! Muistan ku melkein väsytti näillä tunneilla.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: yay

Post by Curry » Fri Nov 12, 2004 8:38 pm

Pataljoonan komentaja oppitunnilla:

"Kerrataan nyt nämä varomääräykset, jotka on tärkeää osata. Esim. Venäjällä kuolee vuosittain paljon varusmiehiä huonosti opittujen ja sisäistettyjen varomääräysten vuoksi. Emmehän me halua teidän kuolevan TÄÄLLÄ eli aletaan kertaamaan..."

Missähän herra everstiluutnantti sitten haluaa meidän kuolevan?

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: yay

Post by Mare » Sun Nov 14, 2004 3:18 pm

Eilen halusin vaihtaa huoneeni seinillä olevien julisteiden paikkaa ja päädyin remontoimaan koko huoneen. :roll: Illalla vedin lasikuitutapetit seiniin, tänään maalasin seinät ensimmäiseen kertaan, ensi viikolla maalataan katto ja laitetaan laminaatit lattiaan.

Vaihtelu virkistää. :D
This is the Arockalypse!

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: yay

Post by Skelethos » Tue Nov 30, 2004 2:11 pm

Pörkele! Sonata/Doro-ylipitkäviikonloppureissu on kasannut kauheasti kouluhommia, ja tehtäviä on rästissä tietysti jo ennestäänkin. Joku 5 esitelmää/laajaa tehtävää yhteensä, ja pari pitäisi olla jo valmiina tällä viikolla. Eikä ole mikään vielä alkua pidemmällä.

No, onneksi oon ihmemies, joka huitasee hatusta mitä vaan. Nou panic siis, ja ei muuta ku baanalle, eli foorumeihin säätämään...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Tue Nov 30, 2004 2:42 pm

Kahden viikon loma tässä koulusta, mulla on flunssa, yritän yskiä keuhkoja pihalle ja mä jäädyn. Mikäs tässä. Ensi vuonna minä olen jo 22-vuotias, iso tyttö.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Tue Nov 30, 2004 11:38 pm

Malys wrote:.Mikäs tässä. Ensi vuonna minä olen jo 22-vuotias, iso tyttö.
Ensi vuonna minä olen jo (?) 19 ja silti täysi pentu :roll:.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: yay

Post by Sleeper7135 » Wed Dec 01, 2004 12:00 am

Viikon päästä 22! Eipä tässä enää kyllä taida mitään uusia oikeuksia saada ikääntymisen myötä. No joihinkin baareihin pääsee, mutta eipä aiemminkaan ole ollut tarvetta niihin mennä. Turhaa hommaa siis... Vois jäädä ventti-ikäiseksi loppuelämäksi.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Locked