http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=1664
Pakko kyllä mennä tänä vuonna

Sama täällä! Evergreytä odotella ja kerran kyllä sen nähneenä saavun paikalle. Ja tänä vuonna ostan lipun heti kun tulevat myyntiin.stratowiruz wrote:Suurimpana ilona, jos näin voi sanoa, kyseisellä festarilla esiintyy ruotsalainen Evergrey. Jonka toki omaksi onnekseni olen jo kertaalleen päässyt näkemään muutama vuosi sitten Nummirock juhannuksena.
Samat sanat. Evergrey, Testament ja Finntroll kyllä ainakin näin alustavasti kiinnostaisi nähdä. Noita kun olen luukuttanut muutenkin viime aikoina vähän enemmän.Katja wrote:Kyllähän siellä näytti iha ok bändejä olevan, mutta voi olla aika hiljasta että minua siellä näkee, jo ihan tuon etäisyydenki takia, mistäs sitä opiskelija repii rahaa jos ei kesäksikään töitä saa...
No eihän nyt varmistettuja bändejä ole vielä kuin kymmenkuntaCinda wrote:Ja eiköhän noita bändejä varmistu vielä lisää...
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, COB on nimenomaan pääesiintyjänä. Eikä tuo ole mielestäni yhtään laimeaaSkelethos wrote: Tosin jos CoB on illan pääesiintyjä, niin se on mielestäni hieman laimeaa.
Jotenkin sitä vaan tykkäisi, että pääesiintyjänä olisi joku ulkomainen, mitä ei ainakaan ole niin useasti nähnyt. No joo, mutta toisaalta, onhan tuo puudumi kyllä ihan menevää meininkiä sinänsä, että huonompikin voisi olla tilalla. Voittaa ainakin Machine Headin ja Ministryn.Figaro1 wrote: Mikäli oikein olen ymmärtänyt, COB on nimenomaan pääesiintyjänä. Eikä tuo ole mielestäni yhtään laimeaa