(Nimim. Kolmannella läpi

Mulla oli sama juttu, kelikin oli mahdollisimman paska joten eihän siitä sitten ottanut selvää ajanko minä oikeasti niin huonsti, vai oliko se kelin vikaMormegil wrote:Kiitän.
Niinno, minä ajoinkin sen täällä pikkukaupungissa klo 9 aamulla, jolloin muuta liikennettä ei ollut juuri nimeksikään, joten pääsin aika helpolla.
Häh? Eilen muutit ja nyt on jo kämppä kunnossa?Malys wrote:Mun uusi kämppä on nyt kunnossa.
Ei mulla onneksi ole hirveänä tavaraa.NightOwl wrote: Häh? Eilen muutit ja nyt on jo kämppä kunnossa?Minä muutin viikkoa ennen joulua ja kämppä on edelleen kuin Beirutista. Olen kai vähän laiska järjestämään kamojani...
Onnea uuteen kotiin, Malys!
Jaa mikä kaunis kevätsää, sataa lunta, ja on perkeleen kylymä! Mutta on hyvä että on hiihtoloma , ja sai tänäänkin nukkua pitkään ja hyvinKatja wrote:Hihih viikonloppu, mikään ei voi niin piristää ku perjantai ja tällanen upea ja kaunis kevätsää, aurinko paistaa ja jtn -10 astetta pakkasta![]()
Sama juttu (no se ero että muutin kuukausi ennen), paitsi että kaikki laatikot on kaapeissa, niin kämppä näyttää siistiltä.NightOwl wrote:Minä muutin viikkoa ennen joulua ja kämppä on edelleen kuin Beirutista.
Onnea hirmuisesti :ola:!Gallowspole wrote:itse sain poika vauvan 13 päivää sitten, voiko onnellisemmalta tuntua
Onneksi olkoon! :luvstory:Gallowspole wrote:Aurinko paistaa, kesä lähenee, strato jatkaa ja itse sain poika vauvan 13 päivää sitten, voiko onnellisemmalta tuntua
Tosiaan. Reealihan kolkuttaa jo ovella, kun ensi keskiviikkona jo on. En ole vielä kirjoihin päin katsonutkaan, mutta mikä kiire tässä vielä on. Tiistaina ehtii. Ja jos jaksaa kiinnostaa niin viikonloppuna. Eli siis nyt. Täytyy katsoa.*Elina* wrote:Sain just luettua puolet viimeisestä psykologian kirjasta.Enää toinen puolisko jäljellä,ja sitten onkin kaikki reaaliin tarvittavat kirjat luettu
. Ja se toinen puoliskohan menee helopsti vielä tämän päivän aikana.
Mutta eihän se lukeminen toki siihen pääty. Kirjojen jälkeen käyn lukemaan muistiinpanoja. Erityisesti uskontoa,koska sitä en ole lukenut vielä yhtään,enkä meinaa siitä kirjoja lukeakaan. Meidän uskonnonkirjat on niin kuolettavan tylsiä ja huonosti kirjotettuja,että turha niitä on lukea,kun muistiinpanot on hyvät.
Hämmästyttävintä tässä on,että miusta on oikeasti ihan kiva lukea! Psykologia on tosi mielenkiintoista ja uskonnostakin tykkään. Maantieto on jo luettu ja sekin oli hauskaa. ...Mikä minua oikein vaivaa
...?