dragee wrote:
Aivan oikein, nuottiakaan en ole kuullut miltään Firenotelta ja eikä kiinnosta kuulla. Syyksi riittää se että mikin varressa keekoilee Riku. Tulen dissaamaan kaiken missä Riku rääkyy ja vinkuu.
Ohhoh, olenpas onnistunut saamaan itselleni vihamiehen. Mitähän pahaa olen sinulle tehnyt kun noin ottaa otsasuonesta? Jotain henkilökohtaista taustalla? Tunnemmeko kenties jostain?
Ihan tyhjältä pohjalta en tätä teinikundia arvostele.
Teinikundia... hmm... mitähän tähän nyt oikein sanoisi. Mielestäni omat kirjoituksesi kertovat ehkä enemmän omasta henkisestä tasostasi kuin allekirjoittaneen. Ihmeellistä hyökkäämistä heti samantien.
Kaikesta ei tietenkään ole mikään pakko pitää, mutta suoran henkilökohtaisen dissaamisen koen aiheettomaksi vittuiluksi ja sellaisten laukojaan pitäisi toteuttaa Stam1na:n sanoin metodia: "Viisi laukausta päähän riittää".
Jätkän määkimistä "on ollut" pakko kuunnella aikoinaan edesmenneessä VR makasiineilla olevassa Rock & Roll Station:issa jossain Rautaneidon bileissä.
Tahtoisin tietää kuka sinua siellä pakotti kuuntelemaan yhtään mitään? Yleensä jos ihminen ei jostain pidä, äänestää hän jaloillaan ja painuu niin sanotusti vittuun, eikä tule kolme vuotta myöhemmin heittämään naurettavalla tasolla olevaa läppää interwepin keskustelufoorumille.
Koskas tuo kyseinen tapahtuma muuten olikaan... vuonna 2003?
Myönnän että tuohon aikoihin olin omasta mielestänikin melkoisen keltanokka laulajan saappaissa ja paljon on tullut sen jälkeen otettua opiksi.
Pienenä anekdoottina mainittakoon, että misteri Riku todennäköisesti kakkasi olohuoneen lattialle kun minä ostin WASPin ensimmäisen levyn.
Tietääkseni en ole koskaan paskonut olohuoneen (enkä minkään muunkaan) lattialle, mutta voihan tietysti olla että tiedät tämän asian paremmin kuin minä.
Joten ihan turhalla taustalla en tässä latele tarinaa.
Ahaa, eli jos on ostanut WASPin levyn ennen minua, on oikeutettu vittuilemaan avoimesti täysin syyttä ja kertomaan muitakin varsin mielenkiintoisia elämäntotuuksia? Seeeelvä. Ei minulla tämän enempää ollutkaan tähän asiaan annettavaa.
Ja sitten itse asiaan;
eilen oli aika timanttinen ilta, vaikka bändi soittikin ensimmäistä kertaa yhdessä eilisessä soundchekissä. Väkeä oli sen verran että Semifinaali oli about täynnä ja asialleen vihkiytyneet metallipäät olivat hyvin hengessä mukana setin alusta loppuun. Kiitoksia teille jotka paikalla olitte
Rokkia päähän!
- Riku