Jaajaa, mitäs sitä onkaan tullu nähtyä;
Eli Poisonblackin kävin tsekkaamassa Jyväskylän Lutakossa tässä öö... reilut pari viikkoa sittenkö se oli? Tasan 2 biisiä olin bändiltä kuullut (Love Infernal ja Rush) ja ihan kivoiltahan ne vaikuttivat. Livenä toimivat ehkä jopa paremmin, mutta muut biisit eivät oikeen vakuuttaneet. Eivät niin paljoa ainakaan vielä että levyostoksille pitäisi lähteä. Paljon pelasti Laihialan Villen läsnäolo lavalla, äijä on lavalla aivan omaa luokkaansa, myös kitaran kanssa

Ihan hyvin vetivät ja yleisöäkin oli kivasti, itse en vain lämmennyt hirveästi.
Viime torstaina tuli samaisessa paikkaa katsottua Embraze + Before the Dawn + Moonspell trio, joka oli itse asiassa yllättävänkin kivaa kuunneltavaa. Embraze jäi aika oudoksi tapaukseksi, en saanut oikeen missään vaiheessa jätkien veivaamisesta kiinni, mutta kai ne hommansa hyvin hoitivat. Before the Dawnilla olikin sitten jo vähän järisyttävämpi vaikutus minuun, muutamia hyviä biisejä ja asiallista menoa lavalla, tukka heilui ja näin poies päin. Illan pääesiintyjältä, Moonspelliltä, en ollut kuullut biisin biisiäkään (kuten en myöskään ennen kesän 2005 Nummirockin keikkaa, enkä sen jälkeenkään :F), mutta livenä homma toimi tosi hyvin. Muutaman biisin aikana jopa alkoi niskat vähäsen nykiä, ja tuli "ei helvetti!" fiilis jonkun hyvän riffin aikana.
Tämän viikon perjantaina olisikin sitten Lutakossa vuorossa Impaled Nazarene. Bändistä en paljoa perusta enkä paljoa ole tutustunutkaan, mutta uusimman levyn This Castrated World" rokkaa aivan saatanasti, toivottavasti vetävät sen perjantaina \o/.