Tuota, ei täällä siitä bootlegistä puhutakaanStratoTimo wrote:Cliff laitto jotai tietoa tonne enkku puolelle siitä bändikannellisesta, käy eka lukee se ennen ku tilaat mistää!

Tuota, ei täällä siitä bootlegistä puhutakaanStratoTimo wrote:Cliff laitto jotai tietoa tonne enkku puolelle siitä bändikannellisesta, käy eka lukee se ennen ku tilaat mistää!
Ei tuossa mitään hullua ole... vrt. minä joka maksoin kolmesta vanhasta Running Wild singlestä 65 euroaFigaro1 wrote:Joku voi pitää minua ihan vapaasti hulluna kun maksoin kahdesta biisistä kympin, mutta minkäs teet kun keräilijä olen.
Jep, tarkoitan siis Stratovarius II-levyn (julk. myöh. Twilight Time -nimellä) jälkimmäistä versiota, jossa kannessa senhetkisen kokoonpanon kuva...Stratofanius wrote:Tuota, ei täällä siitä bootlegistä puhutakaanStratoTimo wrote:Cliff laitto jotai tietoa tonne enkku puolelle siitä bändikannellisesta, käy eka lukee se ennen ku tilaat mistää!![]()
Joo, tuon joskus olen lukenut juuri. No, joopa joo. Sikäli turha heitto Yrjänältä, kun ei varmaan tiennyt todellista syytä Straton ongelmien takana, mutta toisaalta eihän sitä oikein kukaan ymmärtänyt siinä vaiheessa. Mutta aika turhaa pölinää Tolkiltakin ja ristiriidassa sen Tolkin mielipiteen kanssa, ettei huonoa musiikkia olekaan, vain erilaisia ihmisiä. Ja tuon mielipiteen olen myös itsekin omaksunut. Ja sitä paitsi, en kai minä nyt voi paskaa kuunnella, kun kuuntelenhan minä Stratoakin.metalman wrote:^
Suurinpiirtein
Sen jälkeen kun TT erotti TK:n ja JM:n, CMX:n laulaja oli sanonut keikalla jotain tyyliin "nyt olen Timo Tolkki ja erotan kaksi jäsentä" tms. ja sitten TT sanoi jossain haastattelussa että CMX on paska bändi.
EDIT--
http://plaza.fi/harrastukset/kaista/mus ... ta-osa-2-2 Siinä linkki...
Ja pöh, älä veikkonen kuuntele silkkaa paskaa! Ruhahahaa. :bounce2:Sir. Decadence wrote:ja ristiriidassa sen Tolkin mielipiteen kanssa, ettei huonoa musiikkia olekaan, vain erilaisia ihmisiä. Ja tuon mielipiteen olen myös itsekin omaksunut. Ja sitä paitsi, en kai minä nyt voi paskaa kuunnella, kun kuuntelenhan minä Stratoakin.
Haha, yläasteaikainen suosikkilevyni. Pidätkös ihan oikeasti siitä... Onhan siellä hyviä biisejä, Pois valoista se paras.tosise8 wrote:Don Huonojen Tähti. Ihan kivaa. Aika poppismeininkiä.
Kylläkyllä. Niin. Ja teille se et Stratot on mun yläaste lempparibändi!IceBreaker wrote:Haha, yläasteaikainen suosikkilevyni. Pidätkös ihan oikeasti siitä... Onhan siellä hyviä biisejä, Pois valoista se paras.tosise8 wrote:Don Huonojen Tähti. Ihan kivaa. Aika poppismeininkiä.
Se Sirenian uutukainen on Nine Destinies and a downfall nimeltään ja ilemstyy muistaakseni joskus helmikuun lopuillaJonna wrote:Sirenialta on tietääkseni tulossa kohta uusikin levy. Samoin Tristania on julkaisemassa pian uuden levynsä. Hyvin samantapaisia bändejä ovat.