"Hyvyysketju"

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark
Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Fri Jul 22, 2005 10:06 pm

Pääsin Lahteen ostamaan levyjä Ivalolaisen näkökulmasta pilkkahintaan. Ei tarvii aina netistä tilata. :D
Aina ei pysty

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pikkusielu » Fri Jul 22, 2005 10:31 pm

Sain pari levyä lahjaksi enolta: Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands Pt. 1 ja Pt. 2.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Sat Jul 23, 2005 9:51 am

Lahdessa paistaa ainakin väliaikaisesti aurinko. Ja täällä on kiinteä nettiyhteys, toisin kuin minulla itselläni Ivalossa, jossa kituuttaisin tälläkin hetkellä modeemin kanssa joka ei toimi :lol:
Aina ei pysty

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Sat Jul 23, 2005 12:41 pm

Jei, oon aikuinen. :D
Tai iän perusteella pitäisi muka olla.
Ei kyllä tunnu kauhean erilaiselta kuin eilenkään. :D
Mutta baarikierrokselle illalla. :P

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Sat Jul 23, 2005 3:35 pm

Hähää, onnea Sir.Decadence ja terve tuloa joukkoon tummaan :) Baarit o yliarvostettuja, itse käynyt vielä kertaakaan :P

Kivaa on se, että isoveli tuli käymään lastensa (2 poikaa, toinen täyttää pian kolme, toinen 1,5v vanha) kanssa. Aivan ylilutusia ovat :):)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Sat Jul 23, 2005 4:28 pm

Saan pitää pitkät hiukseni, kunhan vaan vähän siistitään niin en näytä enää pummilta. :D
Aina ei pysty

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Sir. Decadence » Sat Jul 23, 2005 5:53 pm

Strato4ever wrote:Hähää, onnea Sir.Decadence ja terve tuloa joukkoon tummaan :) Baarit o yliarvostettuja, itse käynyt vielä kertaakaan :P
Kiitos!
Mutta ethän sä voi tietää, kun et kerran ole käynyt. :wink:
StratoFactor wrote:Saan pitää pitkät hiukseni, kunhan vaan vähän siistitään niin en näytä enää pummilta. :D
Haha.
Munkin mutsi valittaa, että näytän joltain pummilta.
Pitää siistiä tuota lettiä itsekin. :P

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: "Hyvyysketju"

Post by IceBreaker » Sun Jul 24, 2005 1:07 am

Sir. Decadence wrote: Munkin mutsi valittaa, että näytän joltain pummilta.
Pitää siistiä tuota lettiä itsekin. :P
Mulla taas vähän toisinpäin. Tulee pikemminkin kehuja, että näyttääpäs tukkasi nykyään hyvältä. :P
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Sun Jul 24, 2005 11:36 am

IceBreaker wrote:
Sir. Decadence wrote: Munkin mutsi valittaa, että näytän joltain pummilta.
Pitää siistiä tuota lettiä itsekin. :P
Mulla taas vähän toisinpäin. Tulee pikemminkin kehuja, että näyttääpäs tukkasi nykyään hyvältä. :P
Onnekas pirulainen olet, mulle tulee jotain rääsyläis kommenttia kokoajan. Ainoa joka puoltaa minun hiusmallia on isäni jolla on tarkalleen samanlaiset hiukset, jos mahdollista, vielä pummimman näköisenä versiona. :D
Aina ei pysty

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Alexi » Sun Jul 24, 2005 11:48 am

Onnea decalle.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pikkusielu » Sun Jul 24, 2005 12:23 pm

Mieltäylentävän mahtava video! Oloni on mahtava! Todella mahtavaa!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun Jul 24, 2005 5:36 pm

Tässä parin kuukauden aikana on meikältä hävinnyt vissiin jokunen kilo, tai ainakin senttejä ympäriltä. Whii. Housut pyrkii valumaan alas koko ajan ja mun vyö on Kemissä ja täällä Inarissa ei ole vielä tullut vyötä vastaan. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Sun Jul 24, 2005 6:18 pm

Kävin lintutarhassa nauramassa papukaijalle joka kutsui ihmisiä saunomaan :D . Olisi melkein pitänyt lähteä.
Aina ei pysty

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Sun Jul 24, 2005 7:05 pm

Malys wrote:Tässä parin kuukauden aikana on meikältä hävinnyt vissiin jokunen kilo, tai ainakin senttejä ympäriltä. Whii. Housut pyrkii valumaan alas koko ajan ja mun vyö on Kemissä ja täällä Inarissa ei ole vielä tullut vyötä vastaan. :P
Höh, kui minäki onnistusin...Kovasti koittanu käydä lenkillä sillon tällön mutta tulee vaa syötyä niiiiin paljon kaikkea. Ihan kaikkea. ;< Ei kait sitä itelleen mittään voi..
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: "Hyvyysketju"

Post by StratoFactor » Sun Jul 24, 2005 7:30 pm

Jee, kun pääsee kotiin pääsee vääntämään kait NHL 2004:sta ja katsomaan välistä jääneet Narutot! :D
Aina ei pysty

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Sun Jul 24, 2005 8:37 pm

Strato4ever wrote: Höh, kui minäki onnistusin...Kovasti koittanu käydä lenkillä sillon tällön mutta tulee vaa syötyä niiiiin paljon kaikkea. Ihan kaikkea. ;< Ei kait sitä itelleen mittään voi..
Annan vinkin. Seurustele, muuta kesäksi toiselle paikkakunnalle tarjoilijaksi (päivän aikana pelkästään töissä tulee käveltyä 3-4 km tavallisesti, mulla on askelmittari mukana ja siellä erilaista nostelua, kyykkimista jne. tiedossa), eroa (jolloin multa hävisi ruokahalu) ja syö kerran päivässä. Useammin ei ruoka mene alas vieläkään. Sitten useamman kerran viikossa tunnin lenkki. Mittarin kanssa on tullut käveltyä sitten 23.6. lähtien (Tuskan aikana ei ollut mittaria mukana) yhteensä 140 kilsaa. :P Ja on mulla sitä mistä laihtua..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: "Hyvyysketju"

Post by Strato4ever » Sun Jul 24, 2005 11:02 pm

Hmm huhhuh :D Hmm...Vai pitäs seurustelemaan alkaa..No siitä ei ole kyllä pelkoa, mutta tarjoilijaksi johonkin muualle? Hmm, totahan pitää kokeilla :P
Ja kyllä minustakin löytyy aika paljon tavaraa mitä laihduttaa, mutta kun ei vaan tunnu onnistuvan. Nyt täytyy pitää tämä lenkkiputki päällä ettei katkea niin kuin on monesti katkennut..
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Mon Jul 25, 2005 8:23 am

Sain varmaankin iiiihan ensimmäisten joukossa hankittua Menolipun kautta yhteensä kuusi kenttälippua (ylimääräisiä, jos kavereita sattuis kiinnostaan) Nightwishin Hartwallin keikalle. Mä nyt oon niin pätkä että tuskin mitään näen kentältä, mutta ei se mitään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Katja » Mon Jul 25, 2005 9:28 am

Tänään kolhati postissa uuden kämpän vuokrasopimus allekirjoitettavaks, oltaisiin se ihan paikanpäällä käyty allekirjoittaan mutta tällä mun miehellä ompi töitä viikkoisin aivan toisella paikkakunnalla, niin kävipäs ihan hyvin sinne että lähettävät sen postissa :) Nyt on sitten uus kämppä meillä kunhan allekirjoitetaan tuo, Syynimaalta 58 neliöinen jossa oma parveke <3 Tosin kämppään päästään muuttamaan vasta 12.8, mutta se tulee äkkiä :)

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Zeke89 » Mon Jul 25, 2005 12:38 pm

Malys wrote:Sain varmaankin iiiihan ensimmäisten joukossa hankittua Menolipun kautta yhteensä kuusi kenttälippua (ylimääräisiä, jos kavereita sattuis kiinnostaan) Nightwishin Hartwallin keikalle. Mä nyt oon niin pätkä että tuskin mitään näen kentältä, mutta ei se mitään.
Onnenpekka. Minä sain liput vain jonnekin piippuhyllylle mistä varmaan ei edes näe mitään. :? Joku, joka on ollut Hartwall Areenan piippuhyllyllä niin voisi kertoa miten kehno näkyvyys sieltä on.

Mutta hyvä että edes sain lipun ^^
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: "Hyvyysketju"

Post by Helu » Mon Jul 25, 2005 12:43 pm

Varasin tänään lennon Ateenaan, vihdoinkin pääsee lomalle :) Harmi vaan kun joutuu yksin matkustamaan, mutta eiköhän sitä juttuseuraa sieltäkin löydy! Joku edullinen hostelli -tyyppinen majoitus pitäsi vielä etsiä :)

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pikkusielu » Tue Jul 26, 2005 1:12 pm

Vihdoin meidän taloon tulee laajakaista! Vihdoin! Loppuvat pyöräreissut kirjastoon, ainakin vähenevät...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: "Hyvyysketju"

Post by Malys » Tue Jul 26, 2005 7:41 pm

Nääh, emmä mitään kenttälippuja saanut, vaan jonnekin yläkatsomoon. :P Mutta ei mtn, emmä ois kentältä kuitenkaan nähnyt mitään kun oon niin lyhyt. Keikan voi katsoa lähemmin sitten joskus siltä DVD:ltä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Wed Jul 27, 2005 8:17 pm

Pikkusielu wrote:Vihdoin meidän taloon tulee laajakaista! Vihdoin! Loppuvat pyöräreissut kirjastoon, ainakin vähenevät...
Ne mukavat kirjastomuistot menevät sen sileän tien :cry:
Voi niitä vanhoja mukavia aikoja... :wink:

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: "Hyvyysketju"

Post by Eini » Thu Jul 28, 2005 12:43 pm

Vein eilen 8-vuotiaan kummipoikani kattomaan sirkus Finlandian esitystä. Oli aika kivaa! :P

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Thu Jul 28, 2005 4:31 pm

Saatiinpa taloomme vihdoinkin digiboxi (tosin ei näin pohjoisessa vielä kuitenkaan hirveästi kanavia näy) ja ADSL!!! Olen kituuttanut tätä ennen (ja juuri nytkin) kuukausimaksullisella modeemilla, ei ole kovin hauskaa ollut.
Juhlat pystyyn! :D

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pikkusielu » Thu Jul 28, 2005 5:54 pm

Stratofanius wrote:(tosin ei näin pohjoisessa vielä kuitenkaan hirveästi kanavia näy)


Saattaa johtua boksista, mutta meillä ei näy kuin YLE:n kanavat. Kaikissa muissa on hirveitä bittivirheitä... Yäk!

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Thu Jul 28, 2005 9:07 pm

Pikkusielu wrote:
Stratofanius wrote:(tosin ei näin pohjoisessa vielä kuitenkaan hirveästi kanavia näy)


Saattaa johtua boksista, mutta meillä ei näy kuin YLE:n kanavat. Kaikissa muissa on hirveitä bittivirheitä... Yäk!
Sama täällä. Mutta ainakin Nelosen pitäisi alkaa kohta näkyä.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: "Hyvyysketju"

Post by Pikkusielu » Fri Jul 29, 2005 5:06 pm

Söin pussillisen karkkia ja nyt on hyvä fiilis... kohta vituttaa.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: "Hyvyysketju"

Post by Stratofanius » Fri Jul 29, 2005 9:50 pm

Kuuntelen Maidenin klassikkoa Fear of the Darkia, voisiko fiilis olla silloin huonompi? Etenkin kun laitoin soittolistan täyteen Maidenin parhaita.

Locked