Tuo Children of Bodomin näkeminen kyllä kiinnostaisi kovasti. Pitääpä miettiä ja hankkia lippu ennen kuin ne myydään loppuun.
No, soittihan se Eternityäkin vuoden 2002 keikoilla. Pervoa?Figaro1 wrote: Täytyy muuten ihmetellä tuota SoSin soittamista. Onhan siinä Kotipellon kirjoittamat sanat mutta silti tuntuu jotenkin pervolta että Kotipelto soittaa Stratoa omalla keikallaan. Stratosfearin teoria alkaa näyttää yhtä todennäköisemmältä.
Mitäs ihmeellistä siinä on? Enemmän tai vähemmän riitoja aikaisempiin soittajakumppaneihin. Brian Maylla ei tosin riitoja.Figaro1 wrote:
Jos nyt olen ihan rehellinen niin kyllä, minä kummaksun tuota että soolouralle siirtyneet laulajat vetelevät uusien miesten säestämänä vanhojen bändiensä biisejä, varsinkin jos Straton tapauksessa kaikki riitelyt ovat totta.
David Lee Roth esiittää Van Halenin materiaalia, vaikka ei tule toimeen Van Halenin jäsenten kanssa.Figaro1 wrote:
Oukkidoukki,
Myönnettäköön että kommenttiini olisi voinut tehdä lisäyksen "jos laulaja on riitelyn seurauksena lähtenyt bändistä pois".
Eli: Jos Timo Kotipelto tosiaan on lähtenyt Stratosta siksi että hän riitelee Tolkin kanssa on Straton biisien soittaminen aika outoa.
Mulla on nyt valinnan vaikeus, kun perjantaina olis juuri tuo Tavastian keikka, mutta toisaalta Stellassa olisi Ajattara ja pari muuta yli puolet halvemmalla. Onneksi on vielä muutama päivä aikaa miettiä, että kumpaan menee.ElDiablo wrote:Varmaan pitäisi mennä perjantaina Tavastialle kattomaan Rotten Soundia ja Entombedia.
Malys wrote:Huh, omasta mielestäni Bodom veti eilen Tavastialla kovan keikan, jessus sentään. Oma paikka melkein portaiden yläpäässä oli loistava, sain olla rauhassa ja näin hyvin. Ja näinpä miltä näyttää täysi Tavastiakin ja kun jengi innostui.. Perhana kun menin kameran unohtamaan kämpille. Mitähän varten tuo keikkakin kuvattiin ainakin neljällä eri kameralla, hmm.
Raatikainen ilman paitaa ja Wirman. *kuola* :p~