Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malva
Sr. Member
Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon Apr 19, 2004 8:06 am

Kuka puhui pois kotoa muuttamisesta? Pieni reissu voi jo vain tehdä terää. :)

*Elina*
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Apr 19, 2004 3:33 pm

Malva wrote:
Lääke: ilmastonvaihdos. Autto mulla vähän. :)
TAI sitten tuossa käy niin,että koko ajan vaan hautoo kyseistä asiaa ja sitten on revetä onnesta/surusta,kun seuraavan kerran näkee... Nimim. punastelen ja sönkötän :D.

King of Loss
Sr. Member

Post by King of Loss » Mon Apr 19, 2004 3:34 pm

Tänään kyllä tuli tehtyä kaikkien penailujen äiti.

Aamulla hienosti heräsin aikaisin ja valmistauduin hyvin puolilta päivin olevaan työhaastatteluun. Hyvissä ajoin aloin tehdä lähtöä, etten varmasti myöhästy ja vilkaisin kalenteria vielä kun laitoin sitä reppuun. Sillä samaisella hetkellä sydämeni jätti yhden lyönnin väliin. Huomasin, että haastattelu olikin sovittu kello kymmeneksi. Tunnelma muuttui kuin iskusta paniikisi kuten kauhuleffoissa konsanaan. Ei muuta kuin ääni väristen soittamaan työpaikkaan, mutta eihän siellä kukaan vastannut, joten puhelu meni vastaajaan, jonne jätin viestin. Noh ei ole kuulunut mitään ja tuskinpa kuuluukaan.

Eipä tosin työantajaakaan tainnut minun palvelukset kiinnostaa, kun eivät edes viitsineet soitella, että olenko eksynyt vai miksi en ole vielä saapunut. Pitäkää tunkkinne prkl.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Mon Apr 19, 2004 7:56 pm

King Of Loss:

Tiedätkös, itselleni ei ole käynyt niin että olisin myöhästynyt mutta minua ainakin vituttaa(jos ketjun nimi on vitutusketju, tuota sanaa saa varmasti käyttää)se että mistään firmasta mihin lähetän hakemuksen ei tule edes ei-vastausta vaikka eivät minua ottaisikaan. Lisäksi parin firman kohdalla annettu s-postiosoite ei ole toiminut ja yhteydet jääneet siihen Tosi hyvä kuva jää tuollaisista puljuista.

Itseäni on koko päivän vituttanut se että ex-duunissa oli vitun tylsä päivä taas tänään ja samanlainen on tiedossa huomenna. Lisäksi nukuin(yllätys)viime yönä todella huonosti ja huomenna pitää taas mennä paikan päälle auttamaan.

Vitutusta ei yhtää vähennä se että HTV:n kaapelimodeemini on koko päivän pätkinyt ja se että rahaa on tilillä 19 euroa, lompakossa 29. Yritä nyt sitten niillä pärjätä viikko
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member

Re: Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Mon Apr 19, 2004 8:10 pm

Figaro1 wrote:
rahaa on tilillä 19 euroa, lompakossa 29. Yritä nyt sitten niillä pärjätä viikko
Tuttu tunne, tosin mulla on 15e ja perjantaina saa seuraavaks rahaa. Tankki tyhjä autosta ja seki lahoomispisteessä, tänään piti hakee ilmansuodatin mikä vei puolet rahoistani, ja ihan turhaan vielä. Huomenna pitäs ajaa sillä tyhjällä tankilla tonne parinkymmenen kilsan päähän korjauttaa tatuointi kun joku on niin amatööri että ei osaa värjätä, ilmeisesti. No ainahan voi kävellä..
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Tue Apr 20, 2004 9:13 pm

Mulla särkee nykyään päätä päivittäin, nyt oon vähitellen hoksannut, että kipu alkaa aina kun istun koneen ääreessä. Ja aina sama kohta päästä. Hittolainen. Jos mä en enää voi kohta käyttää tietokonetta, miten mä sitten elän. :~( Päänsärky ei ole kiva asia.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Wed Apr 21, 2004 8:24 am

@Malys:

Tarkistapa ensin monitorisi kirkkaussäädöt ja sen jälkeen istuma-asentosi. Itse olen huomannut että kun uppoutuu selailuun, saattaa istua kaksi tuntia aivan väärässä asennossa kua session loputtua ei pää taivu mihinkään.

Yllätys vaan, itseäni vituttaa se että mitään kunnon töitä ei näytä löytyvän ja myös se vituttaa että ex-duunin pomo pyytelee aina päiväksi kerrallaan duuniin auttamaan. Siitä en hyödy mitään, se vaan vituttaa kun se duuni on tosiaan niin perseestä ja duunikaveri on täysi paviaani

Syncope
Sr. Member

Post by Syncope » Wed Apr 21, 2004 8:59 am

Figaro1 wrote:
se vaan vituttaa kun se duuni on tosiaan niin perseestä ja duunikaveri on täysi paviaani
Siistiä!! Oletko duunissa eläintarhassa?? :D =P
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Gallowspole
Member

Post by Gallowspole » Wed Apr 21, 2004 9:13 am

Alko eilen tosissaan vituttamaan omien sukulaisten käytös. Olen sukuni ainoita joilla on tatuointeja,kaks on, viimeisin hankinta sattuu olemaan tuo straton lilja..Kotiin tullessa äiti anto vähän palautetta, siskon luona käydessä, sain palautetta ja kaupassa.. kaikilla sama.. Jos on tatuointi, pitää olla värillinen, minkä helvattia minä sille voin etten halua kuin mustan, ja toi liljakin sattuu olemaan hieno mustana.. >=( että ku sieppaa. En ole koskaan välittäny niitten mielipiteistä, en edes tuon ensimmäisen kuvan jälkeen mutta liika on liikaa, sais olla hiljaa. mutta eihän mein äiti edes hyväksy korviksia, jos niitä on enemmän ku kaks molemmilla puolilla. Tosiaan olen suvun mustalammas. No jos ite tykkään niin mitä se niille kuuluu. Muistaisin että sanoin tuolla pukeudutko kuin hevari osastolla että oma mies sanoo että näytän, no se sano tähän että kyllä se sun hevari porukkas noista tykkää, enhän mä kaipaa sitä että joku tykkää, vaan en kaipaa arvosteluita siitä mistä ite tykkään, ainakaan päin naamaa.. :(
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

Katja
Sr. Member

Post by Katja » Wed Apr 21, 2004 9:26 am

Figaro1 wrote:
Yllätys vaan, itseäni vituttaa se että mitään kunnon töitä ei näytä löytyvän ja myös se vituttaa että ex-duunin pomo pyytelee aina päiväksi kerrallaan duuniin auttamaan. Siitä en hyödy mitään, se vaan vituttaa kun se duuni on tosiaan niin perseestä ja duunikaveri on täysi paviaani
älä valita sulla sentään ON töitä :eyes joillaki se menee kesä vissii aika hiljasissa merkeissä tuon työn suhteen kun ei tunnu mistään saavan minkään maan duunipaikkaa >=(
Image

Syncope
Sr. Member

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Syncope » Wed Apr 21, 2004 10:03 am

Katja wrote:
älä valita sulla sentään ON töitä :eyes joillaki se menee kesä vissii aika hiljasissa merkeissä tuon työn suhteen kun ei tunnu mistään saavan minkään maan duunipaikkaa >=(
Jos ei näytä alkukesästä löytyvän duunipaikkaa, niin mansikkamaalle varmasti pääsee poimimaan mansikoita vähän tuonnempana! Jos vaan se homma innostaa. Rahaa tulee urakka muodossa, eli mitä enemmän sitä enemmän.
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Katja
Sr. Member

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed Apr 21, 2004 12:46 pm

Syncope wrote:

Jos ei näytä alkukesästä löytyvän duunipaikkaa, niin mansikkamaalle varmasti pääsee poimimaan mansikoita vähän tuonnempana! Jos vaan se homma innostaa. Rahaa tulee urakka muodossa, eli mitä enemmän sitä enemmän.
niin oon mie tuotaki miettiny, siinä on vain se, että pitäisi mennä kauas täältä että pääsee niitä mansikoita poimimaan ja yleensä siellä ollaan se joku 2-4vko.....ja täällä nyt vetää kuitenkin yks henkilö sen verta paljon puoleensa ettei innosta yhtään ajatus olla poissa täältä nuinki pitkää aikaa :eyes
Image

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Wed Apr 21, 2004 12:56 pm

Jos töitä on kuussa ehkä 3 max 4 päivää en sanoisi että töitä on

Late-x
Jr. Member

Post by Late-x » Wed Apr 21, 2004 2:26 pm

Eiiiii!! Koivun siitepölykausi alkaa. Silmiä kutittaa ja kirvelee, aivastuttaa ja hirveä nuha päällä, kiva.
Whatta fuck, an apple

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Wed Apr 21, 2004 4:01 pm

Figaro1 wrote:
@Malys:

Tarkistapa ensin monitorisi kirkkaussäädöt ja sen jälkeen istuma-asentosi. Itse olen huomannut että kun uppoutuu selailuun, saattaa istua kaksi tuntia aivan väärässä asennossa kua session loputtua ei pää taivu mihinkään.
Pitääpä tarkistaa. Tosin huomasin tänään, että alkoipahan sitä päätä särkeä kun tunnilla piirtoheitintä tunnilla kattelin. Mun pitänee varmaan hankkia lasit.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Sleeper7135
Sr. Member

Post by Sleeper7135 » Wed Apr 21, 2004 4:21 pm

Ehdottomasti kannattaa käydä näkö tarkistuttamassa. Parilla tutulla ollut samanlaisia ongelmia ja molemmilla hellitti kun saivat silmälasit.

Itseäni tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti tiepöly. Ei tuolla pysty pyörällä enää ajelemaan. Mikähän siinä on ettei edes noita yleisimmin kuljettuja teitä voi jo putsata.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Wed Apr 21, 2004 7:41 pm

Vittu.

Joudun perumaan 3n viikon unelmatyöharjoittelupaikan jonne piti mennä toukokuussa koska mun viisaudenhammas tulehdutti ikenet ja puoli naamaa on turvoksissa. Pakko leikata tää ASAP pois, joten en voi lähteä muualle Suomeen...

Ja perjantaina työhaastattelu ja hammas kipeä ja puoli naamaa kipeä ja pääkin kipeä...

Vitun vittu.

Piiuska
Sr. Member

Post by Piiuska » Wed Apr 21, 2004 8:58 pm

Minäkin oon huomannu, että tää tietokoneella istuminen ei oo kovin hyvä juttu. Joskus kun on vahingossa vierähtänny monta tuntia koneella, päähän koskee ja silmissä nähyy jotenkin oudosti. Korvatkin on alkanu rasittua pitkän ajan jälkeen, pitää muuten aikas perkeleen moistaa ääntä tämän kone. Pistää vituttamaan, mutta hyvä vain, ei tietokoneet minun elämäni ole. Heh, ainakaan pitäisi :D :buh:

Tän päiväsen päähän koskun takia en päässy edes lenkille.. :(
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member

Post by Malys » Thu Apr 22, 2004 2:33 pm

Anoinpa kesäksi opintotukea pakollisen työharjoittelun tiimoilta. Päätös tuli. Mä saan opintorahaa, mutta en asumislisää, koska asun kesän Hesassa, mutta kämppä mulla on täällä opintojen jatkumisen takia. Tänään kävin sitten rinkiä kiertämässä Kelassa ja työkkärissä, ei kukaan viitsi maksaa ja yleistä asumislisää en kuulemma voi anoa ja valittaminenkaan ei luultavasti auta. Huomenna sitten sossuun kysymään asiasta ja verotoimistoon kunhan jostain sen täältä löydän ensiksi. Jos en saa mitään muuta rahaa, niin ei perkele oteta 10% ennakkopidätystä mun opintorahasta. Veroprosentin tai minkä lie muuttaminen auttoi viime syksynä. Jollain se vuokra olisi maksettava, vuokranantajalle ei varmaan kelpaa se, että maksan hälle -100 euroa ja sen mitä opintorahalla pystyn.

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Sat Apr 24, 2004 2:08 pm

Vituttaa kun en näe Suomen avauspeliä USA:a vastaan. Täytyy taas mennä töihin katteleen idiootti-teinejä... :buh:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Jonna
Sr. Member

Post by Jonna » Sun Apr 25, 2004 1:24 pm

Tänä keväänä on ilmestynyt ja ilmestyy vielä paljon mielenkiintoisia levyjä, mutta raha ei riitä millään niihin kaikkiin. Asumiseen, ruokaan ja vaatteisiinkin sitä pitää jäädä riittävästi.
Vaihtolevyjäkään ei ole kuin pari kappaletta eikä niillä saa juuri mitään hyvitystä ellen keksi enempää. :(
Ostettavaa olisi kyllä vaikka kuinka paljon.

Kesätyöpaikkaakaan ei ole vielä varmistunut, vaikka hakemuksia on tullut lähetettyä useampiakin eri paikkoihin. :buh:
Fani-78

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Sun Apr 25, 2004 2:06 pm

Jääkiekko ja formula :buh:.
Tein eilen ennätyksen ja katsoin sivusilmällä vähän peliä! Mie suorastaan ylitin itseni,mutta ei se kyllä helppoa ollut :D.

Malva
Sr. Member

Post by Malva » Wed Apr 28, 2004 10:35 am

Oon kipeä. Siis tosi kipeä. :(

Figaro1
Sr. Member

Post by Figaro1 » Wed Apr 28, 2004 11:28 am

Menin nukkumaan eilen 3.20 ja tänään heräsin sitten 11.20

"Tosi hyvin levännyt ja kaikin puolin muutenkin mainio olo päällä"

Tekemisen puute vaivaa, töitä ei löydy ei sitten millään ja rahaakin on parikymppiä. Pullat siis todella hyvin uunissa

NightOwl
Member

Post by NightOwl » Wed Apr 28, 2004 3:20 pm

Figge, jos sulla on tekemisen puute niin tule meille siivoomaan! Oikeesti! Mulla on kämppä niin hirveessä kunnossa että puistattaa ajatuskin joistain usean päivän intensiivisistä siivoussessioista. Aina olen ollut laiska siivoamaan, mutta nyt tämä sikolätti on päässyt jo tavallistakin hirveämpään kuntoon. Aika ja energia ei vaan riitä siivoamiseen.
Great Power gives me a freakin' headache.

Curry
Sr. Member

Post by Curry » Thu Apr 29, 2004 11:27 am

PERKELE! Metallican keikka jää väliin, pääsykoe samana päivänä.

PS. Tehkää köyhälle opikelijalle palvelus, käykää ostamassa meikäläisen lippu:

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8539983
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Eini
Sr. Member

Post by Eini » Wed May 05, 2004 10:51 am

Mä oon ihan toivottoman koukussa tähän hemmetin tietokoneeseen. Nytkin oon istunut jo kohta kaksi tuntia koneen äärellä kun olisi pitänyt siivota yms. >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Jabi
Sr. Member

Post by Jabi » Wed May 05, 2004 2:36 pm

Kävin tänään maksamassa toukokuun vuokran ja laskut. Rahaa jäi tilille 10 €. Pitäisi varmaan alkaa täytellä työpaikkahakemuksia.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Gallowspole
Member

Post by Gallowspole » Wed May 05, 2004 4:06 pm

Mun baarimikon urasta ei oo ollu ku haittaa.. Hirvee hinku kerätä baarikaappi täyteen likööreitä ja muita litkuja, ainoot mitkä on kaapista hävinny on väkevät, viskit, brandyt kossut ja vodkat, likööreitä pitää kai kohta alkaa heittää pois ennen ku menee huonoks.. tai ulkonäkö pullosta ainaki. Alkaa ketuttaa että ukko vetää kaiken viinan kaapista parissa päivässä muttei suostu juomaan niitä mitä sinne jää, lisää väkeviä on saatava, alkaa tuntumaan että ukollakin on paha alkoholi ongelma.

Toinen mikä kyrsii on se että ensimmäisen tatuoinnin kävin korjaamassa värin puutteen vuoksi, nyt tämä toinen.. kerpele.. sama homma, miks ihminen tekee tatuointeja jos se ei OSAAAA ! ! >=(

*Elina*
Sr. Member

Post by *Elina* » Wed May 05, 2004 4:49 pm

Gallowspole wrote:
likööreitä pitää kai kohta alkaa heittää pois ennen ku menee huonoks..
Taaaaaaaaaaaai,sitten sinä voit lähettää ne miulle ;)!

Locked