usko vaaan....oikeasti:)Malys wrote:
Jaksaisi vielä uskoa..
Tänne pitäisi perustaa masentuneille oma ketju..
"Hyvyysketju"
Re: "Hyvyysketju"
Nyt on hyvä olo kun olen vihdoin saanut toimivan CD-soittimen ja kohta saan rahaakin niin voin alkaa ostelemaan Straton levyjä. Kolmas hyvä juttu on että taekwon-do on alkanut mukavasti vaikka aluksi hiukan epäilin lajin mukavuutta.
Neljänneksi muutkin harrastukset ovat sujuneet.
Miinusta taas tulee ihmissuhdeasioissa...
Malys: tiedän 100% varmasti miltä tuntuu olla masentunut ihmissuhdeasioissa yms. ja voin sanoa, että pahimmasta surusta ei selviä täysin pitkiin aikoihin, mutta lopulta sekin unohtuu. Aika parantaa aivan kaiken. Ja tämä on fakta.
Neljänneksi muutkin harrastukset ovat sujuneet.
Miinusta taas tulee ihmissuhdeasioissa...
Malys: tiedän 100% varmasti miltä tuntuu olla masentunut ihmissuhdeasioissa yms. ja voin sanoa, että pahimmasta surusta ei selviä täysin pitkiin aikoihin, mutta lopulta sekin unohtuu. Aika parantaa aivan kaiken. Ja tämä on fakta.
Eternal fan of Stratovarius
Re: Re: "Hyvyysketju"
Eikä todellakaan masentuneille omia ketjuja! Jos vaikka psykiatrille purkamaan pahaa oloa...
Last edited by Malva on Mon Sep 29, 2003 6:32 am, edited 1 time in total.
Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
Douple-P: Tiedän että parantaa, mutta muutenkin. Nyt ei pelkästään ihmissuhteista kyse.
Minä minnekään psykiatrille mene.
Asennemuutos tapahtui, mutta ei siitä seurannut kuin paskaa, joten palasin entiseen. (tiedän mitä tarkoittaa retorinen)Malva wrote:
No älä usko. Ei sulle jaksa sataa vuotta hokea että elämä hymyilee. Minne se asennemuutos jäi?
Ja kysymys oli retorinen...
Eikä todellakaan masentuneille omia ketjuja! Jos vaikka psykiatrille purkamaan pahaa oloa...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Re: Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
Et tietenkään. Olisihan se kamalaa oikeasti parantua.Malys wrote:
Jättipotti meidän koulun limukka-automaatista... 2 ernoldii sisään ja 6 ulos. Tyhjeni koko vaihtorahakassa kerralla. Joutais korjaukseen se kone. 

Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods
No more pain
No more gods
- StratoPummi
- Sr. Member
Huliisi wrote:
Jättipotti meidän koulun limukka-automaatista... 2 ernoldii sisään ja 6 ulos. Tyhjeni koko vaihtorahakassa kerralla. Joutais korjaukseen se kone.![]()

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
- The Firewolf
- Member
Re: Re: Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
Miun pitää tähän väliin tunkea... Mie en oikeasti lähtisi psykiatrille koska olen nähnyt mitä siitä seuraa. Pari kaveria on jotka on menneet psykiatrilla käymään ja joutuneet laitoshoitoon(eivät edes olleet kovin pahoja tapauksia) ja siellä ne vain pumpattiin täyteen lääkkeitä ja niiden mukaan siellä oikeasti tulee hulluksi enemmän kuin on. Lisäksi itselläni on kokemusta koulukuraattoreista ja niille ihmisille puhuminen sai aikaan vain ja ainoastaan sen että alkoi ahdistaa vielä enemmän(jokainen niistä alkoi tunkemaan väliin omiaan(muuttelemaan miun sanomisia) ja sekoittamaan miun muuta perhettä ja ystäviä mukaan koko juttuun vaikka tiesivät että halusin pitää sen poissa perheen ja kaikkien muidenkin ihmisten tiedosta). Noista asioista on jäänyt kyllä aika paha trauma ja kesti erittäin kauan ennen kuin pystyin oikeasti edes puhumaan niillekkään ihmisille joille olin aiemmin pystynyt puhumaan.Malva wrote:Et tietenkään. Olisihan se kamalaa oikeasti parantua.Malys wrote:
Ammattitaidoton psykiatri tai muu vastaava saa aikaan enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Tosin nämä ovat vain miun kokemuksiani asioista ja saattaa olla että miulla on vain sattunut ihan hemmetin huono tuuri.

Mutta itse topiciin. Sain taas tänään viettää aikaa samassa porukassa sen ihastukseni kanssa ja olenkin nyt koko lopun päivää leijunut ihan pilvissä...

- Strato4ever
- Sr. Member
Kemia meni läpi että pamahti ! \\o/ Uskomatonta miten yksi koe voi piristää mielialaa näin paljon 

Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
Jösses, ekasta enkun harjoitusaineesta sain 90/99, toisessa ei ollut numeroa mutta samaa luokkaa edellisen kanssa sillä tasan kolme virhettä koko aineessa; 2 pilkkua puuttui ja yksi the-sana puuttui. Ja enkunkokeet saatiin takas, siitäkin aineesta tuli pisteitä 95/99 

This is the Arockalypse!
UUDESTAAN! JACKPOTX2 Limukka-automaatti antoi taas tänään. Tuollahan tienaa pian levyrahat. No, mikäs siinä... 

Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods
No more pain
No more gods
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Öh.
Hyvä asia on, että tilasin Elements Part II Erikoispainoksen.
Hyvä asia on, että tilasin Elements Part II Erikoispainoksen.

Ja miksihän luet signatureani?
- StratoPummi
- Sr. Member
Missäs sä oikein opiskelitkaan..??Huliisi wrote:
UUDESTAAN! JACKPOTX2 Limukka-automaatti antoi taas tänään. Tuollahan tienaa pian levyrahat. No, mikäs siinä...

Ihan rehellisyyden nimissä, tuosta kannattaa ilmoittaa jollekin..

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT
- Strato4ever
- Sr. Member
Koeviikko ohitse
Ja meni vieläpä suht hyvinkin tuo. Ja pidennetty viikonloppu kelpaa aina 

Each funeral just makes
us realize, that life's
us realize, that life's
No laitetaan nyt tänne myös tuo että eiköhän tuon tunti sitten saamani NW:n EOI dvd:n kanssa mene pari iltaa tässä ihan mukavasti. Ja tulinhan minä juuri mökiltä rentoutumasta.
Jaksan myös uskoa että löydän töitä kohtapuoliin.
Jaksan myös uskoa että löydän töitä kohtapuoliin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
aivan oistava päivä ollut tänään...nightwishin dvd tuli mm. 

Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.
Wakkauselämä hymyilee... 

Mare wrote:
Jösses, ekasta enkun harjoitusaineesta sain 90/99, toisessa ei ollut numeroa mutta samaa luokkaa edellisen kanssa sillä tasan kolme virhettä koko aineessa; 2 pilkkua puuttui ja yksi the-sana puuttui. Ja enkunkokeet saatiin takas, siitäkin aineesta tuli pisteitä 95/99![]()

Live for now, like there's no tomorrow.
- Sir. Decadence
- Sr. Member
Huomasin, että Apocalyptica on loistava. 
Kai se on hyvä asia...

Kai se on hyvä asia...

Ja miksihän luet signatureani?
@Piiuska: Tänks! 
Lisää hehkuttamista: Sain saksan kokeesta KYMPIN!!

Lisää hehkuttamista: Sain saksan kokeesta KYMPIN!!

This is the Arockalypse!
Onneksi olkoon. Sähän oot kieli-ihmisiä.Mare wrote:
@Piiuska: Tänks!
Lisää hehkuttamista: Sain saksan kokeesta KYMPIN!!![]()

"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
Aijee, sain tänään viimein puolitoista viikkoa telakalla olleen PC:ni korjattua. 

OMG, they fired Jari! Bastards!
Eli: Rahat meni, kivaa oli
.

Last edited by *Elina* on Sat Oct 04, 2003 9:47 am, edited 1 time in total.
Latailen tässä Linuxia ja kohta pääsen potkimaan Microsuck Windowsin pois kiintolevyltä lopullisesti. 

OMG, they fired Jari! Bastards!
Löysin tänään 45 euroa
! 40 euroa oli käyntikorttilaatikossani (älkää kysykö, mitä ne tekivät siellä! En todellakaan tiedä
!) ja 5 egeä oli puhelimen takakuoren välissä. Sinne aina joskus tulee työnnettyä rahaa, jos ei jaksaisi kantaa sekä puhelinta, että rahapussia mukana.
Eipä olisi voineet parempaan saumaan ilmestyä
.

Eipä olisi voineet parempaan saumaan ilmestyä

Alfa & Omega tulee tällä hetkellä radiosta, metalliliitossa.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
- King of Loss
- Sr. Member
Älä vielä nuolaise. Kyllä sen Linuxin kanssa saa miltei samoin painia.Jabi wrote:
Latailen tässä Linuxia ja kohta pääsen potkimaan Microsuck Windowsin pois kiintolevyltä lopullisesti.![]()
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."
Kannatti lähteä sekä tiistaina että keskiviikkona baariin, vaikka päällä onkin helvetin kova väsymys. Sinnikkäästi kouluun menty kasiksi.. Yllätin molemmilla kerroilla itseni, olin yllättävän sosiaalinen ja juttua riitti samassa pöydässä olleiden outojen ihmisten kanssa.
Ehkä pari viskikolaa auttoi alkuun, mutta kyllä se homma hoitui lähes selvänäkin.. Minun ei pitänyt juoda, mutta.. No, ei maha mittään.
Onneksi 2,5h on vapaata, tunnit peruttiin, muuten koulua olisi ollut klo 8-17.20, kahden tunnin unilla...

Onneksi 2,5h on vapaata, tunnit peruttiin, muuten koulua olisi ollut klo 8-17.20, kahden tunnin unilla...

Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
- StratoPummi
- Sr. Member
Hienoa Malys..
Mä näin mitä oudointa unta viime yönä..
Mä ryyppäsin vanhojen koulukaverien kanssa jossain vanhassa ja kärsineessä kartanossa.. Oli kaljaa ja siideriä ja katsoimme jotain ohjelmaa telkkarista.. Jäi vaan mieleen kun oli niin todentuntuista (halvat humalat, kun voi ryypätä unissaan ja herätä ilman krapulaa
)

Mä näin mitä oudointa unta viime yönä..

Mä ryyppäsin vanhojen koulukaverien kanssa jossain vanhassa ja kärsineessä kartanossa.. Oli kaljaa ja siideriä ja katsoimme jotain ohjelmaa telkkarista.. Jäi vaan mieleen kun oli niin todentuntuista (halvat humalat, kun voi ryypätä unissaan ja herätä ilman krapulaa

PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
SUO-RAT HAMPAAT