Vitutusketju
- one of these guys...
- Member
mua vituttaa ne, jotka tekstaa myöhään illal ja on niin masentuneita et tekee itsemurhaa jostain joka päiväsestä jutusta. Ja niitä pitää sitte palauttaa maan pinnalle puol yötä. säälittäähän mua niitä mut ei jumalauta ratkoisivat "hirveet" ongelmansa ite välillä, ku se niiden auttaminen masentaa pirusti 

stratoa aina vähän sydämessä.
Re: Vitutusketju
Itsekin joskus sain tuommosia viestejä. Eihän siinä mitään naurunaihetta ole mutta kun tietää että tuo on joillakin vain säälittävä tapa kerjätä huomiota... 99% tuommoisista tapauksista lienee pelkkää feikkiä. Ihminen joka oikeasti aikoo tappaa itsensä, tuskin ilmoittaa sitä puolelle kaupunkia.one of these guys... wrote:mua vituttaa ne, jotka tekstaa myöhään illal ja on niin masentuneita et tekee itsemurhaa jostain joka päiväsestä jutusta. Ja niitä pitää sitte palauttaa maan pinnalle puol yötä. säälittäähän mua niitä mut ei jumalauta ratkoisivat "hirveet" ongelmansa ite välillä, ku se niiden auttaminen masentaa pirusti
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave
-
- Sr. Member
- Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)
No jopas nyt on, minulle ei sentään ole tuollaisia viestejä tähän mennessä tullut vastaan.
Mutta kuten täällä jo aiemmin harmittelin ongelmia kalastuksessa, sama tahti jatkui. Katkesi taas siima kesken heiton ja upouusi uistin (oli muuten samantyyppinen mutta painavempi kuin viime kerralla) meni sen sileän tien. 6 € meren pohjaan hetkessä.
Ei auta enää muu kuin hankkia uusi siima kelaan, mikä oikeastaan onkin järkevää välineiden ylläpitoa ajatellen.
Mutta kuten täällä jo aiemmin harmittelin ongelmia kalastuksessa, sama tahti jatkui. Katkesi taas siima kesken heiton ja upouusi uistin (oli muuten samantyyppinen mutta painavempi kuin viime kerralla) meni sen sileän tien. 6 € meren pohjaan hetkessä.

"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"
- one of these guys...
- Member
Joo se on kyl yleisin kalastajan ongelma.. mullaki jääny järveen ehkä 100eur.edestä kuvia ja uistimia ku siima on katkennu. ja monta on lentäny "katapultin" lailla ku on juuttunu puuhun ja siima katkennu kesken poisvetämisenIceBreaker wrote:No jopas nyt on, minulle ei sentään ole tuollaisia viestejä tähän mennessä tullut vastaan.
Mutta kuten täällä jo aiemmin harmittelin ongelmia kalastuksessa, sama tahti jatkui. Katkesi taas siima kesken heiton ja upouusi uistin (oli muuten samantyyppinen mutta painavempi kuin viime kerralla) meni sen sileän tien. 6 € meren pohjaan hetkessä.Ei auta enää muu kuin hankkia uusi siima kelaan, mikä oikeastaan onkin järkevää välineiden ylläpitoa ajatellen.

- one of these guys...
- Member
Mäki oon just tota mieltä. se on just sitä(lainaan sanojasi) säälittävää huomion kerjäämistä. viä säälittävämpiä tapauksia on ne jokka viiltelee itteensä semmosia pikkuviiltoja ja esittelee niitä "vahingossa" kaikille frendeille et saa sitä sääliä.. mut pitäähän niitä sääliä ja auttaa et ne joskus lopettais.Itsekin joskus sain tuommosia viestejä. Eihän siinä mitään naurunaihetta ole mutta kun tietää että tuo on joillakin vain säälittävä tapa kerjätä huomiota... 99% tuommoisista tapauksista lienee pelkkää feikkiä. Ihminen joka oikeasti aikoo tappaa itsensä, tuskin ilmoittaa sitä puolelle kaupunkia.
Kaveri oli käsittänyt väärin eräät mun ja kaverin tyttöystävän väliset kännikeskustelut, kertonut oman versionsa tapahtumasta eteenpäin ja nyt oon saanut kuulla useammaltakin ihmiseltä, että oon yrittänyt iskeä kaverin naista. Kiva kun lätkäistään leima otsaan ilman sen kummempia syitä...
Viime viikkona on vituttanu se että turhaan laitoin rahaa Sonata Arctican levyihin joita minulle kehuttiin. Paljastuikin että Reckoning Night ja Ecliptica sisälsivät pelkkää paskaa joten kyllä se vähän pannuun otti 

Älä välitä, minulla oli joskus juuri sama ongelma. Joutui sitä paskanjauhantaa kyseisestä aiheesta kuulemaan useaankin otteeseenCurry wrote:Kaveri oli käsittänyt väärin eräät mun ja kaverin tyttöystävän väliset kännikeskustelut, kertonut oman versionsa tapahtumasta eteenpäin ja nyt oon saanut kuulla useammaltakin ihmiseltä, että oon yrittänyt iskeä kaverin naista. Kiva kun lätkäistään leima otsaan ilman sen kummempia syitä...

^^ Oon saanut asiat selvitettyä kyseisen kaverin kanssa, hyvä niin. Nyt kuitenkin vähäksi aikaa yhteydet poikki tuohon porukkaan. Mulle saa vittuilla päin naamaa, kyllä mää sen kestän, mut paskanjauhantaa ja selkäänpuukottamista mää en ala katteleen.
-
- Sr. Member
Hanki vielä Winter Heart's Guild niin vitutus kasvaaBones wrote:Viime viikkona on vituttanu se että turhaan laitoin rahaa Sonata Arctican levyihin joita minulle kehuttiin. Paljastuikin että Reckoning Night ja Ecliptica sisälsivät pelkkää paskaa joten kyllä se vähän pannuun otti

Koska luultavasti eräät ivalolaiset tulevat tähänkin kommenttiini kajoamaan syytöksillä tyyliin "älä pakota muita uskomaan omia mielipiteitäsi" korostan heille, ja vain heille: OMASTA MIELESTÄNI EN PIDÄ SONATA ARCTICASTA.

Ei pelkoa että hankkisin.Stratofanius wrote:Hanki vielä Winter Heart's Guild niin vitutus kasvaa

-
- Sr. Member
Minusta WHG on Sonatan heikoin levy. Sisältää mm. liikaa balladeja ja sitä samaa tunnetta, mitä esim. Silencella on ei oikein löydy kuin muutamasta kappaleesta, eikä toisaalta Mikkokaan ole enää mukana. Mutta sehän on asianne ellei Sonata tunnu nappaavan.Bones wrote:Ei pelkoa että hankkisin.Stratofanius wrote:Hanki vielä Winter Heart's Guild niin vitutus kasvaaKyseiseltä levyltä olen muutaman biisin kuullu ja samanlaista paskaa sekin sisälsi.

Mutta Bones, pieni vinkki jatkoa varten: Käytä jatkossa mieluummin Edit-painiketta ja yhdistä sillä asiat yhteen viestiin kuin tehdä kaksi viestiä peräkkäin. Foorumin lukeminen näetsen helpottuu selvästi.

"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"
-
- Sr. Member
Stratofanius wrote:Hanki vielä Winter Heart's Guild niin vitutus kasvaa
Olisit voinut kyllä käyttää jotain hienovaraisenpaa mielipiteenilmaisua, sama juttu Bonesilla. Vaikka juuri, ettet pidä Sonata Arcticasta paljoa paskaakaan mieluummin kuin 'Sonata Arctica on paskaa'.

Bones wrote:Ei pelkoa että hankkisin.Kyseiseltä levyltä olen muutaman biisin kuullu ja samanlaista paskaa sekin sisälsi.
No mutta kun Sonata on paskaa.
Winterheart on minusta nimenomaan Sonatan paras levy
Ei niin leluhevimeininki kuin Silencellä, mutta biisit on paljon iskevämpiä kuin uusimmalla. Mutta toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä... Ja kolmannet Sonata Arcticasta.

Winterheart on minusta nimenomaan Sonatan paras levy

-
- Sr. Member
Täällä on kyllä tasan turha pitää minkäänlaista luentoa yhtään mistään...SirJuzzi wrote:No mutta kun Sonata on paskaa.

-
- Sr. Member
Sinäpä sen hyvin kiteytit.Pikkusielu wrote:Täällä on kyllä tasan turha pitää minkäänlaista luentoa yhtään mistään...SirJuzzi wrote:No mutta kun Sonata on paskaa.

Mutta oho: Fanius on vaihtanut avatariaan.

No sanotaan nyt ilman minkäännäköisiä voimasanoja: Hermostuin kun käytin turhaan rahaa levyihin, joita ystäväni kehuivat minulle. Loppujen lopuksi paljastui että kummallakaan levyllä ei ollut yhtä ainoaa hyvää kappaletta. Lopputulos kuitenkin sama. *MINÄ* en pidä SA:sta. Jos joku muu pitää, se on vi*un jeesPikkusielu wrote:Olisit voinut kyllä käyttää jotain hienovaraisenpaa mielipiteenilmaisua, sama juttu Bonesilla. Vaikka juuri, ettet pidä Sonata Arcticasta paljoa paskaakaan mieluummin kuin 'Sonata Arctica on paskaa'.

-
- Sr. Member
Heti parempi!Bones wrote:No sanotaan nyt ilman minkäännäköisiä voimasanoja: Hermostuin kun käytin turhaan rahaa levyihin, joita ystäväni kehuivat minulle. Loppujen lopuksi paljastui että kummallakaan levyllä ei ollut yhtä ainoaa hyvää kappaletta. Lopputulos kuitenkin sama. *MINÄ* en pidä SA:sta. Jos joku muu pitää, se on vi*un jees

Ja sama koskee myös levyarvosteluja. Kun joitakin levyjä kehutaan arvosteluissa, niin odotukset nousevat korkeiksi ja sitten jos/kun ostan levyn ja kuuntelen niin saattaa pettymys iskeä. Elements Pt. 2 käy tästä hyvin esimerkiksi. Liian imelää mulle. Arvosteluissa asetettiin ykkösosaakin paremmaksi ja se tietenkin lisäsi odotuksiani. Odotin siis paljon, mutta levy ei sitten oikein napannutkaan. Olenpahan nyt oppinut lukemaan arvosteluja rivien välistä.Bones wrote:No sanotaan nyt ilman minkäännäköisiä voimasanoja: Hermostuin kun käytin turhaan rahaa levyihin, joita ystäväni kehuivat minulle.Pikkusielu wrote:Olisit voinut kyllä käyttää jotain hienovaraisenpaa mielipiteenilmaisua, sama juttu Bonesilla. Vaikka juuri, ettet pidä Sonata Arcticasta paljoa paskaakaan mieluummin kuin 'Sonata Arctica on paskaa'.
Oma musiikkimakusi ja kaikki kuuntelemasi bändit ovat pelkkää paskaa.SirJuzzi wrote:No mutta kun Sonata on paskaa.![]()
Ja niin on sekin mitä päästät käsistäsi tänne.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
-
- Sr. Member
Tuota... Uskaltaakohan tätä keskeyttää? Voisitteko ystävällisesti tapella jossain muualla... pliiis?Figaro1 wrote:Oma musiikkimakusi ja kaikki kuuntelemasi bändit ovat pelkkää paskaa.SirJuzzi wrote:No mutta kun Sonata on paskaa.![]()
Ja niin on sekin mitä päästät käsistäsi tänne.
Sonata Arctica on paska, ainakin mitä ne on lavalla. Ja Winterhearts Guild levyä ei voi oikein kuunnella, kun se on niin "muovinen"
Tony Kakko ei todellakaan ole mikään hyvä laulaja
Tony Kakko ei todellakaan ole mikään hyvä laulaja
Rajatapaus.
Tuossa olen samaa mieltä. Kyllähän äijästä ääntä lähtee mutta siinä vaiheessa kun pitää laulaa korkealta ja nopeaa mulle ainaki tulee jatkuvasti mieleen mies joka on syömässä pullaa ja se on jäänyt kurkkuun kiinni. Ja nyt takaisin aiheeseen, kaveri matkusti ulkomaille mukanaan lainaksi antamani levyt jotka hän lupasi palauttaa viikko sitten. Eipä tulla niitä vähään aikaan näkemään.dragee wrote:Tony Kakko ei todellakaan ole mikään hyvä laulaja
Vituttaa kaikenmaailman wannapii -misanprootit. Jos kerran kaikki ihmiset ovat niin perseestä ja jokaisen pitäisi kuolla, niin aloittaisivat sitten maailman parantamisen ampumalla itsensä.

Mutta toisten mielestä pidät?Stratofanius wrote:OMASTA MIELESTÄNI EN PIDÄ SONATA ARCTICASTA.

-
- Sr. Member
En. Mutta tuo oli pakko sanoa ettei kommenttiani olisi heti alettu mollaamaan eräiden tahojen osalta.Jabi wrote:Mutta toisten mielestä pidät?Stratofanius wrote:OMASTA MIELESTÄNI EN PIDÄ SONATA ARCTICASTA.
-
- Sr. Member
Oletko kenties huomannut, että emme me ihan aiheetta kommenttejasi mollaa... Tuo kommenttisi oli kyllä ihan asiallinen.Stratofanius wrote:Mutta tuo oli pakko sanoa ettei kommenttiani olisi heti alettu mollaamaan eräiden tahojen osalta.
Alunperin oli tarkoitus katsoa meneillään olevia yleisurheilun MM-kisoja vain parin lajin verran, mutta kun istun tv:n ääreen ja alan katsoa kisoja jään siihen ja siinä se ilta sitten meneekin. Senkin ajan voisin käyttää johonkin järkevämpään, varsinkaan kun ei suomalaiset edes pärjää siellä odotetulla tavalla (mm. eilinen miesten keihäsfinaali).
Olisi pitkä lista kirjoja mitkä pitäisi lukea ensi kevääseen mennessä erääseen kirjallisuusseminaariin, ja kun kouluaikana ei ole paljon aikaa lukea niin olen yrittänyt lukea niitä sitten kesäaikana. Osa niistä on vielä niin tylsiä ja vanhanaikaisella kielellä kirjoitettuja että olen jäänyt suunnitellusta lukuaikataulusta jo ajat sitten. Muut kirjat houkuttelevat enemmän ja telkkarin ääressäkin tulee istuttua pari tuntia illassa. Ja sitten muut hommat päälle. Pitää vähän yrittää kiristää sitä tahtia niin että ehtisin lukea ne loputkin kirjat edes kerran läpi. Sitten (en tiedä milloin) jokaiselle arvotaan joku kirja, josta pitää valmistella noin puolen tunnin esitelmä. Ensi vuosi tulee varmaan olemaan aika raskas kurssien määrän suhteen.
Olisi pitkä lista kirjoja mitkä pitäisi lukea ensi kevääseen mennessä erääseen kirjallisuusseminaariin, ja kun kouluaikana ei ole paljon aikaa lukea niin olen yrittänyt lukea niitä sitten kesäaikana. Osa niistä on vielä niin tylsiä ja vanhanaikaisella kielellä kirjoitettuja että olen jäänyt suunnitellusta lukuaikataulusta jo ajat sitten. Muut kirjat houkuttelevat enemmän ja telkkarin ääressäkin tulee istuttua pari tuntia illassa. Ja sitten muut hommat päälle. Pitää vähän yrittää kiristää sitä tahtia niin että ehtisin lukea ne loputkin kirjat edes kerran läpi. Sitten (en tiedä milloin) jokaiselle arvotaan joku kirja, josta pitää valmistella noin puolen tunnin esitelmä. Ensi vuosi tulee varmaan olemaan aika raskas kurssien määrän suhteen.
Vituttaa että meininki on tältä laudalta on kadonnut.
- Mormegil
- Sr. Member
Vituttaa kun kaikki tällä laudalla ottavat kaiken niin vakavasti ja ovat heti vetämässä herneitä nenään joka kommentista. 

Täällä on valitettavan paljon porukkaa joilla ei ole minkäänlaista ymmärrystä sarkasmista tai käänteispsykologiasta. Eihän siitä voi muuta seurata kuin riitoja.