Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm
Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Sun Feb 26, 2006 3:52 pm

dragee wrote:Toivottavasti Suomi ei voita kultaa Jääkiekossa, en meinaa jaksa sitä massapsykoosi hurmaa joka valtaa koko Suomen jos Suomi voittaa Jääkiekon.
Samaa mieltä vois koko helvetin lätkä vähempää kiinnostaa.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Sun Feb 26, 2006 6:12 pm

Ei ainuttakaan kultamitalia finskeille.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sun Feb 26, 2006 8:54 pm

Damn. Täydennysteksti Torino-ketjussa.
Play the violent strings of my symphony.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sun Feb 26, 2006 9:48 pm

SirJuzzi wrote:Virustorjunta kohdillaan? Ad-aware ajettu lähiaikoina? Kiintolevyllä vapaata tilaa?

Jahka saat sen uuden koneen ja saat siirrettyä läppäriltä tärkeät tiedostot sinne, ehdotan että tyhjennät sen täysin. Voit saada siitä vielä ihan toimivan matkakoneen.
Erittäin hyvä ehdotus, pohdin vakavasti tilannetta sen jälkeen kun uusi kone toimii täysillä ja ADSL jyllää. :)

Kyllä, virustorjunta on ajan tasalla, ad-aware ajettu muutama päivä sitten. Tosin kiintolevyllä taitaa kyllä olla nykyään aika ahdasta. Pitäisi vielä tuhannet digikuvatkin ajaa CD:ille kunhan jaksaisi...
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Thu Mar 02, 2006 4:30 pm

Ottaa päähän autoilijat, jotka noudattavat sokeasti ja mitään ajattelematta taloudellisen ajon ohjetta, että auto pyritään pitämään liikkeellä punaisien valojen vaihtumista odotellessa. Tottakai joo tasaisella tai alamäessä lykätään pienempää silmään ja annetaan moottorijarrutella, mutta ainakin Tampereella porukka hinaa pikku hiljaa myös ylämäkeen. Äärimmäisen rasittavaa pysytellä jonon vauhdin mukana, kun joutuu luistattamaan kytkimellä yhtä mittaa hitaan vauhdin takia. Ja kulutusmittarin neula huitoo koko leikin ajan välillä 30 - ääretön litraa / 100km, eli hurjan taloudellistakin.

Yleensä jono vielä tiivistyy juuri silloin kun valo vaihtuu, eli ensin ihmiset lyövät jarrut pohjaan ja sitten aletaan uudestaan kikkailemaan koslaa liikkeelle. Yleensä kestää melkein puoleenväliin vihreiden palamisaikaa, että jono saa itsensä jälleen liikkeelle.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Vitutusketju

Post by Jaakko » Thu Mar 02, 2006 5:02 pm

Tuohonhan ei auta muu kuin että itse alat hidastella jo kaukana ennen valoja etkä mene lähellekään sitä jonoa. Taloudellisuuden kanssa sillä hinaamisella ei kyllä mitään tekemistä ole, ideahan on nimenomaan pitää hitainkin nopeuskin niin suurena että sitten vähemmän bensaa kuluu kiihdytykseen taas täyteen vauhtiin, sillä nyt sitten paskankaan eroa ole mennäänkö kävelyvauhtia vai pysähdytäänkö. Taitaa olla vaan kärsimättömyyttä se ihmisten tarve koko ajan hiissautua lähemmäks edessäolevan puskuria niinkuin se nyt yhtään auttaisi nopeampaa perillepääsyä. Kaupungeissa tietysti hyvä saada jonot tiiviiksi etteivät veny koko korttelinmittaa tukkien sivukadut, mutta eikö senkin jonon voisi siihen limittää kerralla. Juu, vittumaista on ajaa kaupunkiolosuhteissa, onneksi ei ole autoa.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Thu Mar 02, 2006 6:24 pm

Jaakko wrote:Taloudellisuuden kanssa sillä hinaamisella ei kyllä mitään tekemistä ole, ideahan on nimenomaan pitää hitainkin nopeuskin niin suurena että sitten vähemmän bensaa kuluu kiihdytykseen taas täyteen vauhtiin
Näin on, mutta tietääkö / tajuaako ihmiset sitä? Monet on kuulleet sen pidä-auto-liikkeessä -jutun, eivät vain tiedä siitä mitään. Meillekään ei taidettu autokoulun taloudellisen ajon kurssilla mainita, miten se auto pitäisi liikkeellä pitää. En kyllä selittäisi tuota ylämäkeen hinaamista kärsimättömyydelläkään, itselläni ainakin palaa totaalisesti hermot juuri siinä touhussa.
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Mar 04, 2006 1:28 pm

:x :twak: Bussilakko! Nyt kun näyttää siltä, että se lakko huomenna alkaa, niin kiva. Pitää lähteä seiskan aikoihin kävelemään joka hiton aamu, että ehdin klo 7:45 töihin. Ei sitä matkaa ole edes kolmea kilsaa (mittarin mukaan 2,8km), mutta silti. Kyllä sieltä hyvin viitsii kävellä pois, mutta ei ihan aamusta huvita tuota operaatiota suorittaa. :x Joitakin bussivuoroja siihen suuntaan menee, mutta vasta tuon 7:45 jälkeen eikä ne minua auta mitenkään.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Mon Mar 06, 2006 10:52 am

Tosi hilpeetä. Alaselkä eilen kipeytyi tuntemattomasta syystä X. Kuitenkin niin, että oli vaikea pukeutua ja lähteä töihin. Ai että on ihanaa nostella painavia postilaatikoita ja paketteja, kun sattuu pirusti pelkästään kynän nostaminen lattialta. Onneksi ei tarvi tällä selällä nyt siivota, vaan saan istua enemmän tai vähemmän mukavasti silloin, kun ei ole mitään nosteltavaa.

Ja pöh, se, jonka sairaslomaa tässä tuuraan, tulee töihin mahdollisesti jo ensi viikolla. Joten siivous kutsuu torstaista lähtien, ellei yllättäviä muutoksia tule.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Mar 06, 2006 6:10 pm

Miksi kaikkien koulutehtävien pitää aina kasautua? Nytkään ei ollu joulun jälkeen oikein mitään,mut sitte taas keväällä on vissiin sata tenttiä ja tuhat muuta tehtävää. Oikein pelottaa mennä harjottelun jälkeen kouluun. Onneksi se koittaa vasta kuuden viikon jälkeen.
Ja miksei niitä edes joskus voisi tehdä hyvissä ajoin pois alta :roll: ? Pitääkö ne oikeesti aina jättää roikkumaan sinne "sitten joskus" koska "onhan tässä vielä aikaa".

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Mon Mar 06, 2006 7:34 pm

*Elina* wrote: Ja miksei niitä edes joskus voisi tehdä hyvissä ajoin pois alta :roll: ? Pitääkö ne oikeesti aina jättää roikkumaan sinne "sitten joskus" koska "onhan tässä vielä aikaa".
Senkun tietäisi, jotenkin ne aina vaan jäävät sinne viime hetkeen tai jopa vähäsen deadlinen ylikin. :wink: Samassa tilanteessahan sitä taas ollaan. :?
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Mon Mar 06, 2006 9:23 pm

*Elina* wrote:Miksi kaikkien koulutehtävien pitää aina kasautua? ... Pitääkö ne oikeesti aina jättää roikkumaan sinne "sitten joskus" koska "onhan tässä vielä aikaa".
Ja taas veit jalat suustani. Huomenna olisi LVI-tekniikan (lämpö, vesi, ilmastointi) harjoitustyön palautus, ja olen tehnyt siitä noin neljäsosan. Aikaa olisi ollut kaksi kuukautta. Miten aina onnistunkin jättämään kaiken viimetinkaan, tai ehkä jopa liian myöhään? :shake:


Sitten onnistuin perunoita uuniin laittaessa sörkkäämään paistopussin vastukseen. Hyi helvetti mikä käry. Sen nyt olisi vielä sietänyt, mutta kaikista pelastusyrityksistä huolimatta puolet perunoista (ja niitä oli aika saakelisti) maistuu palaneelta muovilta. Pilalle meni hyvät sapuskat ja roskiin monta perunaa. Potuttaa.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Mon Mar 06, 2006 11:10 pm

SirJuzzi wrote:Ja taas veit jalat suustani. Huomenna olisi LVI-tekniikan (lämpö, vesi, ilmastointi) harjoitustyön palautus, ja olen tehnyt siitä noin neljäsosan. Aikaa olisi ollut kaksi kuukautta.
Vaihdetaan.Mie teen siun tuon tehtävän loppuun (koska mie tiedän kaiken LVI-tekniikasta :D),niin tee sie miun neljä tenttiä,essee ihmiskäsityksestä,haastattele paria sossua, kirjota miun harjottelupäiväkirja ja tee siihen liittyvä tehtävä, valmistele tunnin puheenvuoro etnisistä vähemmistöistä, tee tehtävä jossa pohdit oppimisvaikeuksien ja vankilaan joutumisen yhteyksiä ja ota selvää maahanmuuttajien kotouttamisprosessista.
Aikaa on huhtikuun puoleen väliin.
...Äiti hei,mä en tahdo mennä kouluun :roll: ...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Mar 07, 2006 3:42 pm

Mulla on ollut melkoisen helppo koulu, hyvin harvoin piti ketään haastatella, vaan tarvittavat tiedot saatiin kirjoista ja kurssimateriaaleista + omista pohdinnoista. :P Tosin olisihan ne tehtävät voinut tehdä "vaikeamman" kautta, haastatella ihmisiä, jotka asioista tietävät yms. Mutta oltiin laiskoja. :P

Töissä voisi olla jotain tekemistä. Puhelin soinut viimeksi pari kolme tuntia sitten. Postia ei ollut juuri käsiteltävänä eikä ihmisiäkään täällä mun luukulla ole pahemmin käynyt. Tyyyylsää. Palkka ainakin juoksee..

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Vitutusketju

Post by StratoFactor » Wed Mar 08, 2006 12:52 pm

Nuha vituttaa. VUosin taas iloisesti verta, meinasin pyörtyä suihkuun,sitten meinasin pyörtyä pyyhetelineelle ja sitten lopulta kaikista vastusteluista huolimatta , pyörryin pyykkienkuivaustelineen päälle, ihan lytyssä koko paska. :D Sitten pitäisi tehdä esitelmää. Niin ja ole nukkunut 3 päivään yhteenlaskettuna 8 tuntia :wink: Meillä ei olla väsyneitä, ei. Kaikenlisäksi katsoin taas peiliin, eipä ole yhtään komeammaksi muuttunut. Näytän ihan joltain kalkkilaivan kapteenilta... :x Tapan jonkun jos en saa ensiyönäkään nukuttua (mikä on hyvin todennäköistä, varokaa vain naapurit!)!
Aina ei pysty

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Vitutusketju

Post by one of these guys... » Fri Mar 10, 2006 6:40 pm

StratoFactor wrote:Nuha vituttaa. VUosin taas iloisesti verta, meinasin pyörtyä suihkuun,sitten meinasin pyörtyä pyyhetelineelle ja sitten lopulta kaikista vastusteluista huolimatta , pyörryin pyykkienkuivaustelineen päälle, ihan lytyssä koko paska. :D Sitten pitäisi tehdä esitelmää. Niin ja ole nukkunut 3 päivään yhteenlaskettuna 8 tuntia :wink: Meillä ei olla väsyneitä, ei. Kaikenlisäksi katsoin taas peiliin, eipä ole yhtään komeammaksi muuttunut. Näytän ihan joltain kalkkilaivan kapteenilta... :x Tapan jonkun jos en saa ensiyönäkään nukuttua (mikä on hyvin todennäköistä, varokaa vain naapurit!)!
samaistun ongelmiisi vaikken ole pyörtynyt minkään päälle vaikka huimaa(hiihtäjän tasapaino) toivottavasti ei pahemmin sattunu, kyllä olen vahingoniloinen :lol:
ei ole kiva kun on vesihana keskellä naamaa joka paikkaan pitää kuskata paperirullaa ettei jää vanaa lattialle minne menenkin, ja tietysti kaikkea pikkuvikaa kyllä nuhassa/flunssassa olleet tietää nii ei tarvitse luetella nyt on laiska olo. =P
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Fri Mar 10, 2006 7:41 pm

Kylppäri on remontissa, alkoi eilen. Vituttaa eniten se että pahimassa tapauksessa joudun paskahuusin korjausten ajan asumaan mutsin ja faijan luona kun ei oikein viitsi paskoa ja kusta purkkiinkaan ja heittää niitä roskikseen. Tämä ei ole vielä ihan varmaa mutta todennäköistä kuitenkin. Ja kiinnostaa ihan sikana mennä "meidän pojaksi" vaikka vanhemmat ovatkin ok tyyppejä. Eihän tämä remppa nyt hirveän kauaa kestä, ei, mutta silti vituttaa ajatus palata vanhaan perhe-elämään.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Tulenkantaja » Sat Mar 11, 2006 2:55 pm

Tässä ei flunssasta selvitä, kun kännissä olevat kaverit soittelevat keskellä yötä ja ölisevät Lordin voittaneen Euroviisukarsinnat :roll: ja vaikka mitä muutakin schaissenia. Vit, antaisitte naisparan nukkua flunssa pois, niin pääsen takaisin riehumaan. Ja sairastumaan uudestaan.

Pää halkeaa ihan hetkenä minä hyvänsä. Hitto, buranasta ei ole mitään apua...
...the Virus in your heart

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Vitutusketju

Post by IceBreaker » Sat Mar 11, 2006 9:27 pm

Radio City, on siitäkin tullut vaan samanlainen kaupallinen kanava, joka soitattaa samoja biisejä (joita vaan kourallinen) aamusta iltaan ja yöhön... Kertakaikkiaan alkaa tulla korvista ja pers..stä ulos nuo samat biisit, Warmenin Somebody´s Watching Me etunenässä. Raiskanneet senkin kokonaan ylisoittamisella... :buh:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Sat Mar 11, 2006 9:40 pm

Plus sitten se "Moi, musta tulee isona Heikelä"-läppä mitä sataa joka kolmannen biisin väliin. Ei helvetti ole todellista. Vielä vuosi sitten City oli ihan hyvä kanava, vaan eipä ole enää.
Play the violent strings of my symphony.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Mar 11, 2006 9:54 pm

Nyyhkis. Alkaa akvaarioissa pikkuhiljaa luonnollinen kato käydä lyhytikäisimpien tetrojen osalta. Reilu 8 vuotta sitten hankitut komeat kardinaalitetrat alkavat vähitellen heittää lusikkansa nurkkaan ja parvi vähenee. Ei hirveää vauhtia, mutta vähenee silti. Tiedä edes kuinka vanhoja nuo kalat todellisuudessa ovat, kerta 99% varmuudella pyydetty luonnosta. 10 vuotta taitaa olla aika maksimi elinikä, mitä olen lukenut. Toivottavasti sitten loppujengi, samoihin aikoihin tai puolta vuotta aikaisemmin hankitut fisuset elävät vielä piiiiiitkään.

Niin, ja mulle on turha tulla sanomaan, että akvaariokala on "vain" kala. Mulle ne ovat rakkaita lemmikkejä.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Mar 14, 2006 10:02 pm

Taas minä itseni perään.

Nyt sen mitä olen töissä ollut (joutunut herään viideltä tai 6.40), niin joka helvetin ikinen aamu herään 6-6:15, aina (paitsi ei tietenkään silloin kun viideltä herätys, silloin herään neljältä). Oli viikonloppu tai ei. En tajua mikä siinä on, että tuolloin elimistö käskee heräämään. Olisi se ihan kiva nukkua siihen asti kunnes kello soi, eikä sitten pyöriä sitä tuntia-puolta tuntia. Ennen töiden aloittamista minä en öisin pahemmin herännyt, mutta nyt sitten. Ärsyttävää. Kun muutenkin väsyttää aamulla, vaikka olisi ajoissa mennyt nukkumaan.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Wed Mar 15, 2006 7:50 am

Malys, parempi tuokin kuin minun tapani, eli kelloista huolimatta paukutellaan joskus tunti-pari pitkäksi. Vituttaa vielä enemmän. Ja väsyttää siitä huolimatta.
Näinhän se on...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Mar 15, 2006 1:37 pm

Onneksi sentään ei tosiaankaan noin. Varsinkaan tässä mun hommassa, kun infot on oltava auki tiettyyn aikaan ja siivotessa tietyt kohteet on siivottava tiettyyn kellonaikaan mennessä tai muuten sinne ei enää välttämättä edes pääse.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Mar 15, 2006 7:42 pm

Malys,

Nyt kun olen ollut joka ikinen päivä duunissa tällä viikolla ja remppa on alkanut poikkeuksetta 7.30 (äijät paikalla 7.00) niin olen minäkin herännyt aivan ilman kelloa joka aamu neljän ja viiden välillä. Kai sitä jotenkin aivot katkaisevat unen kun tietävät että aamulla pitää kuitenkin nousta.

Ja jos taas en laita kelloa ja tiedän että aamulla saa nukkua, nukun aina yhteentoista asti.

Ja vaikka työviikko onkin mennyt kivasti Arimanin puolesta, niin Jysk voi haistaa vitun ihan suoraan. Otin tänään sinne yhteyttä kysyäkseni töitä ja sain vastauksen "harjoittelijat voidaan ottaa, mutta ei täältä mitään duuneja liikene". Kiitos.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Mar 17, 2006 9:36 pm

Tämä uusi arvonlisäverotusmuutos ottaa päähän ja kympillä! Partureiden alv% alenee 8, mutta kosmetologeilla se pysyy 22. Ei mitään järkeä. Samantyylisiä hommia tehdään, mutta verotus muuttuu tollaseksi. Raivostuttaa!!! :x

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Sat Mar 18, 2006 10:12 am

En halunnut lähteä poikaystäväni kotiin käymään ja nyt hän taisi vähän suutahtaa minulle.. Harmittaa. Mutta enpä silti tahtoisi sinne lähteä katselemaan appiukon myrtynyttä naamaa tai kuuntelemaan anopin lehmäjuttuja, juuri kun olen samalta alalta työttömäksi jäänyt.
Sekin vituttaa. Pitää vaan yrittää jotenkin selvitä ja saada laskut maksettua. Tai sitten on lähdettävä omien vanhempien luo takaisin asumaan. Eihän tässä olekaan kuin neljä vuotta omillaan jo asuttu.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Mar 21, 2006 4:26 pm

Oikea käsi ollut eilisaamusta lähtien turkasen kipeä. Ei voi koukistaa tai suoristaa, aina sattuu. Ja siivotakin töissä muka pitäisi ja mitä muuta siinä tehdäänkään kuin vaihdellaan käden asentoa. Nivel kipeä ja siitä säteilee koko käteen. Enkä vielä voi mennä työterveyslääkärille anomaan sairaslomaa, kun en ole ollut kahta kuukautta töissä, vasta reilun kahden viikon päästä täyttäisin tuon ehdon. Ja kalliille yksityiselle en halua ja päivystykseen ei ole mahdollisuutta mennä jonottamaan.

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Kain´s seventh son » Thu Mar 23, 2006 2:44 am

Menimpä sitten ilmeisesti loukkaamaan tyttöystävääni :cry: tänä ei sitten nukuta, kun luonteeseen kuuluu olla huolissaan ja vihata itseään kun tämmöistä pääsee tapahtumaan :( olen minä vain helvetin tyhmä miehenrenttu :cry:
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Mar 23, 2006 10:25 am

Kain´s seventh son wrote:Menimpä sitten ilmeisesti loukkaamaan tyttöystävääni :cry: tänä ei sitten nukuta, kun luonteeseen kuuluu olla huolissaan ja vihata itseään kun tämmöistä pääsee tapahtumaan :( olen minä vain helvetin tyhmä miehenrenttu :cry:
no miksikäs et samantien pyytänyt anteeksi ja sopineet asiaa niin olisit saanut rauhassa nukkua koko yön, tyttökin jopa...

Locked