Moony wrote:Bodom tekee kesän ainoan Suomen keikkansa Sauna Open Airissa.Blackbird wrote: Onko kenelläkään mitää hajua Bodomin tulemisesta Tuskaan?
Voihan paska...

Moony wrote:Bodom tekee kesän ainoan Suomen keikkansa Sauna Open Airissa.Blackbird wrote: Onko kenelläkään mitää hajua Bodomin tulemisesta Tuskaan?
Ihan eka kuva perjantailta: vasemmassa reunassa, Sonata Arctica -paitainen kaveri olen minä. Elikäs siis tuo vähän sinertävä paita. Pari kaveria siinä kanssa vieressä...Sacce wrote:
Mun ottamia Tuska-kuvia voi ihastella tuolla: http://koti.mbnet.fi/sacce02/
Tuosta Zeppeliinistä oli uutisissakin juttua, joku vieraileva tähti, joka yrittää kiertää ympäri maailmaa. Hienoa ilmakuvaa helsingistä, jossa hevi soi..!!Malys wrote:
Tulipa Dion aikana ikuistettua sekä kuumailmapallo ETTÄ zeppeliini.
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin.StratoPummi wrote:
Olitkos se sonatamies, joka katseli Twilightningia eturivissä..?
Ihan takanasi.Sir. Decadence wrote:
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin.
Missäs sinä siellä olit?
Mä yritän kovasti muistella minkä näköisiä ihmisiä mun ympärillä tuon keikan aikana oli. Hmm. Reunassa tuli seisottua siinä ja kameraa käyteltyä. Hmm. *raapsraaps*StratoPummi wrote:Ihan takanasi.Sir. Decadence wrote:
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin.
Missäs sinä siellä olit?
Malys oli myös aivan lähellä.
Entäs se grillimakkaran hinta sitten... yhden makkaran hinnalla (1,5€) saa ruokakaupasta ainakin yhden paketin makkaroita. Siksi otinkin omat eväät mukaan.Nightwarrior wrote:
Ja ne ruoka-annokset...ei kai kukaan edes kehtaa veloittaa kuutta euroa, niin hävyttömän pienestä annoksesta pyttipannua. Mutta näköjään joillakin oli pokkaa![]()