StratoPummi wrote:
Sen piti olla piilovittuilua, jota Malva varmastikin ymmärtää.. Ja Malvaa vaan on niin kiva näpäytellä, kaiketi siksi että hän yrittää aina sanoa jotain fiksua takaisin..
Mitäköhän Moony ja/tai webmaster sanoisi tuosta? Julkisesti myönnät, että vittuilet mulle. Ja minun on ilo aina näpäyttää takaisin, kun en alennu sinun tasollesi vittuilemaan.
Liian tosissaan ei kannata ottaa viestejäni, etenkään tässä topikissa (en olisi tuollaista viestiä kenellekään muulle uskaltanut laittaa, kuin Malvalle) ja sen voit ottaa kohteliaisuutena..
Edelleen, mitäköhän Moony sanoisi tästäkin kun myönnät, että tahallaan yrität ärsyttää ja kohdistat leikinlaskuvittuilusi suoraan minulle?
Edelleen, vaikka kuinka yrität, en ikinä edes vahingossa alenny sun tasolle.
Koulukiusattuihin itsekin vuonna öö kuuluneena voinen sanoa, että vikaa on myös kiusatussa ihmisessa..
Oletpa muuten täysin väärässä. Se ei ole kiusatun SYY, edes osittain.
Sain kiusauksen loppumaan olemalla pelkäämättä.. Kiusaaja on se jolla on huono-itsetunto.. Ymmärsin, ettei kannata olla se hiljainen hissukka vaan uskoa itseensä ja ottaa haukkumiset huumorilla.. jopa käyttämällä itseironiaa, sain kiusaajat muualle..
No ilmankos olet tuollainen suunaukoja: älä pelkää, ei täällä kukaan sinua ala kiusamaan. Nyt siis ymmärrän osittain mistä joskus suorastaan tajuton käytöksesi johtuu.
Mutta onko tullu mieleen, että kaikki eivät omaa samanlaista uskallusta tarttua itse asioihin? Kaikki ei ole niinkuin sinä.
Jos laitetaan tämä Malyksen mainitsema klassikko:
"Sä oot läski.."
- niin siihen kannattaa vastata vaikka, että;
"nytkö hokasit..?" tai "kiitos, minäkin rakastan sinua.."
Joo, vaikka noin, mutta kaikki ihmiset eivät pysty tuollaiseen. Ne käsittelee koko kiusauksen eri tavalla, jotkut jopa suunnittelevat itsemurhaa.
Tapauksissa voi olla eroavuuksia, mutta ainakin tämmöinen henkinen kiusaaminen on vähän kiinni uhrista itsestään..
No jo on maailma seonnu, ku heikkoja syytetään niiden ominaisuuksista joille ei voi mitään! Jos on läski, omaa lasit, on puhevikainen, ei se ole kenenkään vika. Ja vielä sen lisäksi kun itselläkin voi olla vaikeaa niiden ominaisuuksien takia, muut kiusaa. Pitäisikö siinä sitten jaksaa suhtautua huumorilla? Ei kaikki edes halua, he vain haluaisivat olla rauhassa eikä heillä riitä energiaa taisteluun.
Fyysiseen kiusaamiseen ei välttämättä auta nokkeluus, vaan saat turpiisi joka kerta, kunnes kiusaaja aikuistuu..
Ikävä asiahan se on..
Niinpä. Ja tällä veit pohjan koko syytökseltäsi. Henkinen kiusaus on monesti pahempi kuin turpiinveto välitunnilla.