Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
-
Malys - Sr. Member
-
Re: Re: Vitutusketju
Malva wrote:
Pilasin orastavan seurustelusuhteen, koska päätin kännissä käyttäytyä kuin idiootti. Kännissä tuntui hyvältä idealta häätää se jätkä pois mun kimpusta, mutta nyt selvinpäin ajatellen, olinpas minä tyhmä...
Eniten vituttaa se että loukkasin sen pojan tunteita.
Auts

Siinä kävi sitten niin. :/
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-
Katja
- Sr. Member
-
Malva wrote:
Pilasin orastavan seurustelusuhteen, koska päätin kännissä käyttäytyä kuin idiootti. Kännissä tuntui hyvältä idealta häätää se jätkä pois mun kimpusta, mutta nyt selvinpäin ajatellen, olinpas minä tyhmä...
Eniten vituttaa se että loukkasin sen pojan tunteita.
auts..

koita puhua sen kans vielä?! pysytteks te silti vielä kavereina?
-
MetalWarrior - Sr. Member
by MetalWarrior » Mon Sep 22, 2003 3:17 pm
Itsekin meinasin pilata koko homman(huppelispuppelissa),mutta loppujen lopuks tyttö antoi toisen mahdollisuuden...
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
-
Katja
- Sr. Member
-
vituttaa mutta ei vituta..tiättekö olon?! oikeasti tuntuu että vituttaa vaikka ei mikään asia pitäis vituttaa...tai siis ei sanan varsinaisessa tarkotuksessa vituta mut kuitenki on koko ajan sellanen vähän outo olo...onkohan täsä sekoamassa....

-
Piiuska - Sr. Member
Katja wrote:
vituttaa mutta ei vituta..tiättekö olon?! oikeasti tuntuu että vituttaa vaikka ei mikään asia pitäis vituttaa...tai siis ei sanan varsinaisessa tarkotuksessa vituta mut kuitenki on koko ajan sellanen vähän outo olo...onkohan täsä sekoamassa....
Tiiän tuon. Vituttaa mutta ei vituta sitten millään. Tuttua on.. Jos sä oot sekoamassa, niin ilmeisesti meitä on sitten kaksi

Live for now, like there's no tomorrow.
-
Katja
- Sr. Member
-
Piiuska wrote:
Tiiän tuon. Vituttaa mutta ei vituta sitten millään. Tuttua on.. Jos sä oot sekoamassa, niin ilmeisesti meitä on sitten kaksi
oih kiva..ei tarvii yksin seota...jotain positiivista sentään...
se on niin outoa....miksi "vituttaa" tai on outo olo vaikkei pitäis olla mitään aihetta...
-
Padme
- Sr. Member
Olin tänään levyttämässä luokan kanssa joululevyä yhdessä kirkossa. Ja eilenkin. Ja vielä huomenna. Arvatkaa, paljonko kinnostaa..

In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM.

-
Malva - Sr. Member
En tiä voidaanko olla kavereita. Jag hoppas.
-
Figaro1
- Sr. Member
Mulla on huomisaamuna työhaastis. Arvatkaa onko siistiä mennä heilumaan kaikkien todistusten kanssa rystyset valkoisena johonkin haastatteluun kun ei yhtään tiedä mitä kysytään? Mutta tietysti kääntöpuolena on se että jos sen paikan saan, tulee rahaa huomattavasti paremmin kuin nyt.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
-
Katja
- Sr. Member
-
Figaro1 wrote:
Mulla on huomisaamuna työhaastis. Arvatkaa onko siistiä mennä heilumaan kaikkien todistusten kanssa rystyset valkoisena johonkin haastatteluun kun ei yhtään tiedä mitä kysytään? Mutta tietysti kääntöpuolena on se että jos sen paikan saan, tulee rahaa huomattavasti paremmin kuin nyt.
no heih oikein paljon onnea haastatteluun..elä turhia jännitä:)
-
Warrior - Sr. Member
Futisharkoista tulin ja lähes koko kroppa kutisi niin v.....i. Siellä täällä oli sellaisia pieniä punaisia näppylöitä, ja se tuntui hlvtin ärsyttävältä. Noh, onneksi ei kutise enää.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
-
MetalWarrior - Sr. Member
by MetalWarrior » Mon Sep 22, 2003 10:52 pm
Warrior wrote:
Futisharkoista tulin ja lähes koko kroppa kutisi niin v.....i. Siellä täällä oli sellaisia pieniä punaisia näppylöitä, ja se tuntui hlvtin ärsyttävältä. Noh, onneksi ei kutise enää.
Mikähän ihme sulla tuli sitten?Ei kai se kentässä voinu olla kun mua ei kutittanu yhtään...Kyl mua välil kutittaa mut en tiiä,johtuuko se futiksesta sitten.Katellaan taas keskiviikkona!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
-
Piiuska - Sr. Member
Pitää vaan yrittää lukea.. Ei jää mitään päähän ainakaan.

Last edited by
Piiuska on Tue Sep 23, 2003 3:17 pm, edited 1 time in total.
-
*Elina*
- Sr. Member
Tämän yhden ainoan historiallisen kerran, kun olin tehnyt maantiedon kurssityön ajoissa, sain kuulla tehneeni sen ihan pitkin vittua! Nyt onkin sitten tasan yksi päivä aikaa etsiä uutisia jostain perkeleen luonnonvarojen riittävyydestä ja muusta semmoisesta! Ja niitä pitäisi olla seitsemän kappaletta.
-
Piiuska - Sr. Member
*Elina* wrote:
Tämän yhden ainoan historiallisen kerran, kun olin tehnyt maantiedon kurssityön ajoissa, sain kuulla tehneeni sen ihan pitkin vittua! Nyt onkin sitten tasan yksi päivä aikaa etsiä uutisia jostain perkeleen luonnonvarojen riittävyydestä ja muusta semmoisesta! Ja niitä pitäisi olla seitsemän kappaletta.
No voi vittu! Mikä siinä sitten meni niin pieleen? Voi helvettti.

-
Malys - Sr. Member
-
Aivan helvetin kova tuuli, tuntuu välillä että seinä tulee sisälle, jos ei seinä, niin sitten ikkunat.. Hirveä meteli. Saa nähdä miten sitä huomenna lähtee lentoon kun koululle menee.. Tai miten onnistuu nukkua yöllä..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
-
Haven - Sr. Member
Oli tosiaan mukava aamu. Ei meinannut selvitä hengissä parin sadan metrin kävelymatkaa. Sitte vielä kun yhden kaverin kanssa käveltiin koululle päin, ni se sano että huomiseksi on ennustettu myräkkää!

Mikähän se tämänpäiväinen sitten oli? Puhumattakaan huomisesta?!
Aya!
-
Malva - Sr. Member
Myrskyt on ihania!!!!
Kaverit pölli meitin kanavan irkissä. Olipas hauskaa...
-
NightOwl
- Member
Malva wrote:
Myrskyt on ihania!!!!
Samaa mieltä! Syksy on mun vuodenaikani! Rakastan tuulta, sateita, värikkäitä lehtiä...
Mutta koska tämä on vitutusketju: vituttaa eräs kaverini, joka aina lupaa että tavataan ja sitten peruukin viime hetkellä. Ja joskus ei edes peru, vaan yksinkertaisesti unohtaa ilmestyä paikalle! (Näin kävi taas tänään). Mikä se sellainen kaveri on olevinaan?
Great Power gives me a freakin' headache.
-
Jabi - Sr. Member
*Elina* wrote:
Tämän yhden ainoan historiallisen kerran, kun olin tehnyt maantiedon kurssityön ajoissa, sain kuulla tehneeni sen ihan pitkin vittua!
Paskat. Lyön vetoa että sinä teit sen aivan loistavasti. Arvostelija vaan ei itse ollut tarpeeksi asiantunteva käsittääkseen sitä. Harkitse asian viemistä käräjille.
Huomenna olisi ensimmäinen tentti uudessa koulussa, ja uusintaan se näyttää tällä menolla menevän. Jos nyt lukisi kuitenkin vielä hiukan.

OMG, they fired Jari! Bastards!
-
Malys - Sr. Member
-
Malva wrote:
Kaverit pölli meitin kanavan irkissä. Olipas hauskaa...
Mitäs siinä tapahtui?
-
Malva - Sr. Member
Malys wrote:
Mitäs siinä tapahtui?
No jaa-a, se yksi alkoi inttämään koko ajan ettei se muka ole mun kanava ja haastoi koko ajan riitaa. Ja sitten kaikki oli sen kanssa samaa mieltä, minä jouduin poistumaan kanavalta koska en jaksa tapella ja sen kanavan yleisilme meni huonoksi. Nooh, nyt teillä on sitten kanava, mä en vain enää ole siellä, kun se homma kusi...
-
Malys - Sr. Member
-
Malva wrote:
No jaa-a, se yksi alkoi inttämään koko ajan ettei se muka ole mun kanava ja haastoi koko ajan riitaa. Ja sitten kaikki oli sen kanssa samaa mieltä, minä jouduin poistumaan kanavalta koska en jaksa tapella ja sen kanavan yleisilme meni huonoksi. Nooh, nyt teillä on sitten kanava, mä en vain enää ole siellä, kun se homma kusi...
Hmm, pöh. Että semmoista tapahtui. :I
-
*Elina*
- Sr. Member
Jabi, kyllä se työ oli muuten ihan kiitettävästi tehty, mutta en ymmärtänyt epäselviä ohjeita ja tein väärällä tavalla.
Noh, paska mäihä. sitä sattuu, mut siihe tottuu, kun syö pottuu

.
-
The Firewolf
- Member
by The Firewolf » Tue Sep 23, 2003 10:30 pm
Piiuska wrote:
Nyt on synkkää ja tuulee niin että meinaa itekkin lähtee lentoon. Oikeesti.
-------------------------
Ei oo mukavaa olla ruma ja läski. Painokin oli noussu ja sen kyllä näkee.. Hohhoijjaa. Minkäs sille voi.
Ajattele positiivisesti - mitä painavampi olet sitä helpommin pysyt maan pinnalla siinä tuulessa.
Sitä paitsi sie et ole läskiä nähnytkään. Mie olen nähnyt siun kuvias ja sie et ole mikään läski. Kokeilepa mille tuntuu kun ihmiset huutelee perään sitä rumaa ja läskiä suurimman osan elämästä. (Tuliko taas vuodatusta? No tämähän nyt loppujen lopuksikin on vitutusketju.)

-
Malva - Sr. Member
Vituttaa edelleen tuo siemie tekstissä.

-
Haven - Sr. Member
Malva, sie käyt jokaisen vastaantulijan kimppuun, joka puhuu näin?
Last edited by
Haven on Tue Sep 23, 2003 8:15 pm, edited 1 time in total.
Aya!
-
Warrior - Sr. Member
Malva wrote:
Vituttaa edelleen tuo siemie tekstissä.
No, mitäs siulla sitä vastaan on? Miulla ei ainakaan mitään.
(ehe ehe, hauska juttu)
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."
-
Malva - Sr. Member
Haven, kenen kimppuun olen muka nyt käynyt?
Warrior,
Ja nyt vituttaa se että ikkunat tulee kohta sisälle, ku tavarat lentelee niihin tuulen mukana. En uskalla alkaa nukkumaan.

-
Haven - Sr. Member
Eh..
Last edited by
Haven on Tue Sep 23, 2003 8:26 pm, edited 1 time in total.
Aya!