Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki
Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Thu Oct 23, 2003 9:16 am

Joskus tosiaan ajattelee että ois helpompi kuolla pois, mutta mulla on sen verran tuota kuoleman pelkoa että ei siitäkään mitään tulis.

Nykyään vituttaa kaikki, syysloma loppu ja jouduin lähtee kotoo takasin tänne koululle. Ei tässä muuten mitään mutta kun täällä on kaikki ihmiset niin kaksnaamasia ettei tiedä kehen voi luottaa ja kehen ei ja sitten sitä vielä tullaan syyttelemään asioista joihin ei minulla ole osaa eikä arpaa...

Kyllä me eukot osataan sitten olla typeriä ku joka vitun asiasta pitää aina olla motkottamassa ja juoruumassa.. Sitten luvataan että joo kukaan ei enää puhu selän takana kenestäkään nii eiku heti seuraavana päivänä saa taas paskaa niskaansa.

Niin ja sitte tullaan hakkaamaan ku on muka yrittäny iskee jotain jätkää joka sattuu olemaan mun hyvä kaveri.. saatana ku ei saa kavereitakaan olla.. :/

Eikä oo muutenkaan semmosta kaveria joka ajattelis asioista samalla lailla kun minä... Kun aina haluis vaan mennä omaan huoneeseen pakoon pahalta maailmalta ja kuunnella rauhassa musiikkia, mutta ei kun aina pitäis olla menossa johonkin enkä osaa sanoa ei.

Ois niin mukava kun ois joku ihminen joka tajuis että mulla on niin saatanan paha olla, mutta eipä kukaan osaa lukea kenenkään ajatuksia..

Toivottavasti tämä nyt ei ollu kovin teiniangstista mutta halusin vaan nyt purkaa tämän asian ja nostin tämän vanhan ketjun esiin..
Antakaa anteeksi.
On vaan niin helppo kirjottaa kun ei sen psykiatrin kanssakaan osaa puhua.
Hope joku jaksaa lukea tämän.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 23, 2003 11:25 am

Mä alan pikkuhiljaa kaivata takaisin kouluun, kun koulussa oon niin tiedän päivän suunnilleen, nyt oon ollut koko viikon viikonlopussa ja ihmetellyt että miten se posti nyt tulee..

Kone ei pelitä vieläkään kunnolla, minä olen telonut reiden, nilkan ja sormen. Selän takia pitää mennä lisätutkimuksiin, polvi- ja selkäkipu liittyvät mahdollisesti toisiinsa. Poskea jomottaa vieläkin maanantaisesta hammaslääkärikäynnistä ja joudun viikon käyttämään helvetin pahanmakuista desinfioivaa suunestettä mitä lie. Koulutöitä piti tässä lomalla tehdä, joo-o.. Enkä minä tiedä yhtään mikä tilanne elämässäni on tällä hetkellä. Pitääkö kaikki aloittaa taas alusta vai ei.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Oct 23, 2003 11:35 am

Hamsteri kuoli.. :( Semmosta se on..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Thu Oct 23, 2003 11:38 am

StratoPummi, voih :~( otan osaa
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 23, 2003 11:55 am

StratoPummi wrote:
Hamsteri kuoli.. :( Semmosta se on..
Voi pientä öttiäistä. :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Thu Oct 23, 2003 3:02 pm

StratoPummi wrote:
Hamsteri kuoli.. :( Semmosta se on..
Ikävää tollanen.
Mulla oli marsu ja sitten eräänä aamuna se oli kuollut.
Ei se oo kivaa. :(
Ja miksihän luet signatureani?

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Oct 23, 2003 3:08 pm

Cinda wrote:
Toivottavasti tämä nyt ei ollu kovin teiniangstista mutta halusin vaan nyt purkaa tämän asian ja nostin tämän vanhan ketjun esiin..
Antakaa anteeksi.
Älä huoli, kaikkein säälittävimmät kirjoitukset tähän ketjuun eivät ole sinun kirjoittamiasi vaan ehdottomasti minun. Olut ja messulauta ei ole (aina) hyvä yhdistelmä. :buh:
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 23, 2003 7:16 pm

Jabi wrote:

Älä huoli, kaikkein säälittävimmät kirjoitukset tähän ketjuun eivät ole sinun kirjoittamiasi vaan ehdottomasti minun. Olut ja messulauta ei ole (aina) hyvä yhdistelmä. :buh:
Minä lasken itseni mukaan, ja vielä ihan selvänä. Voi elämä.

Yritän tässä tehdä koulutyötä, aloittaminen vaikeinta..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Oct 23, 2003 7:48 pm

Jabi wrote:
Olut ja messulauta ei ole (aina) hyvä yhdistelmä. :buh:
Mistä sinä tuon "(aina)":n sinne keksit lisätä..? :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Thu Oct 23, 2003 8:07 pm

Yhdessä omassa cd:ssäni on(kiitos kaverin)naarmu ja sepä ei sitten toimikaan sen takia kunnolla. Pitää vaan vissiin polttaa levy uusiksi ja korjata sillä se naarmu. Onnistuu kyllä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Oct 23, 2003 8:39 pm

Vituttaa standardista poikkeavat vesihanat. Olen käymässä vanhempieni luona ja unohdin talon WC:n toiminnasta pari oleellista asiaa. Ensinnäkään käsisuihkun termostaatti ei toimi kunnolla, ja toisekseen kraanaan tarralla merkityt "kylmä-kuuma" värit ovat väärinpäin, eli sininen tarkoittaa kuumaa ja punainen kylmää.

Olin istumassa pöntöllä ja käyttämässä suihkua, kun yhtäkkiä alkoi tulla epämiellyttävän kuumaa vettä viallisen termostaatin takia. No, luontainen refleksi oli viedä käsi äkkiä kraanalle ja kääntää kahvaa kohti sinistä... AAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!

Palovammoilta kuitenkin säästyttiin, ei hätää. :lol:
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 23, 2003 9:22 pm

Jabi: :lol: Ai saamari.. :D Ei saisi toiselle nauraa, mutta kuulostaa melkoisen koomiselta.. Minä en ole onnistunut kuumalla vedellä kuin suunnilleen kädet ja säärtä polttelemaan x)
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Thu Oct 23, 2003 10:30 pm

Itse olin eilen suihkun alla, ja selkä osui hanaan, ja eikös se räpsähtänyt kylmälle..kieltämättä oli ilmat pihalla vähän aikaa..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Oct 23, 2003 10:37 pm

Tästä opimme että suihkun käyttäminen on vaarallista. Älkäämme käyttäkö suihkua.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Thu Oct 23, 2003 10:52 pm

Kannatetaan! Tosin nuo kuolleet kärpäset herättävät hieman ei-haluttua huomiota... :/
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Fri Oct 24, 2003 10:25 am

Ajelin äsken turhaan Tampereelle ostamaan Pt.2 -spesiaalia. >=(

Free Record Shop mainosti aamulla näyttävästi lehdessä että tänään saa, mutta paikan päällä sitten sanoivat että eipäs saakaan. Myöhässä kuulemma, huomenna ehkä saa ehkä ei, maanantaina sitten viimeistään...

Että ottaa päähän. Pitäisi näköjaan aina ensin soittaa ja varmistaa.
Näinhän se on...

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Oct 24, 2003 10:27 am

Nyt vituttaa. Tänään olisi ollut mielenkiintoiset tunnit aamupäivällä, ja puolen tunnin päästä alkaa matematiikan koe. Arvatkaa kenellä on 38 astetta kuumetta? Koe lienee silti pakko mennä tekemään. :~(
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ozzie » Fri Oct 24, 2003 10:30 am

Juu, kuumeessa se matikkapää pelaakin tosi hyvin... Onnea kokeeseen nyt kuitenkin.
Näinhän se on...

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Fri Oct 24, 2003 3:51 pm

Hah hah haa - Muuten meni nappiin, tai siltä tuntui, mutta lopulta aloin laskemaan yksinkertaista suhdelaskua pinta-aloilla ja toisen asteen ratkasukaavalla. Lisäksi se meni väärin. :D >=(

Ja sitten lisää vitutuksen aiheita: Ulkona on kymmenen senttiä lunta, autossa kesärenkaat, kaupungin busseissa myös joten nekään ei tahdo kulkea. Ja jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Kiva ruveta nyt säätään jotain puolikuolleena. :(
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Fri Oct 24, 2003 9:12 pm

Tuleva kemian koe vituttaa niin perkeleesti!!!!!!!!!! >=( Siksi koska pitäisi opetella muistamaan kaikkea sellaista paskaa mistä ei älyä siis niin kuin yhtään mitään ja millä tekee tulevaisuudessa ei niin mitään. :evilgrin: >=(

Ja sitten vielä (kaiken muun paskan lisäksi mitä en tuossa äsken maininnut) vituttaa yksi opettaja, jota kaikki haukkuvat "Krampiksi", joka on muuten erittäin osuva. :lol: (En nyt sano miksi hän ottaa minua päähän jos täällä on vaikka joitakin hänen tuttujaan tai sukulaisia)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Fri Oct 24, 2003 9:44 pm

Hirviä kun pitkät villakangastakit maksaa paljon, etenkin dressmanissa.. 200 Euroa meinasin maksaa yhestä hienosta mustasta takista, mutta löysin sitten H&M:stä melkein samanlaisen joka maksoi vain 100 euroa..

Vaatteet käy kalliiksi.. >=(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Nakkikoju
Member
Posts:57
Joined:Wed Oct 15, 2003 10:49 pm

Re: Vitutusketju

Post by Nakkikoju » Fri Oct 24, 2003 10:55 pm

Ulkona sataa lunta ja mä vihaan sitä ja talvea yli kaiken!

Kesä on ainut hyvä aika kun on lämmintä :P

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Fri Oct 24, 2003 11:23 pm

Lumi rules :)

Talvi sekä syksy parhaimmat vuodenajat, ja kai sanomattakin selvää, että nämä ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä.. :D
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Oct 25, 2003 12:10 am

Sami, ei oo yhtään kivaa kun katselee tuota yksinäistä kaksipyöräistä tuolla tallissa. Niin surulliselta kuin se tuntuukin, en voi käydä sitä ulkoiluttamassa, kiitos pakkasherran. Ei kivaa.
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sat Oct 25, 2003 12:11 am

Juu, mullakin on nelikoipinen, jota on pakko ulkoiluttaa, oli ilma sitten millainen hyvänsä.. Mutta silti talvi on parasta vuodenaikaa syksyn ohella :)
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Oct 25, 2003 12:17 am

Äh, ei ne nelikoipiset oo kivoja. :D

Nyt vituttaa eniten se että pullo on kohta tyhjä! Eikä! Eiiiiiiihhh!
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sat Oct 25, 2003 12:18 am

Nelikoipiset on kivoja.. :) Ja pullo on tyhjä täälläkin, mutta jääkaapista saa lisää..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Oct 25, 2003 12:22 am

Mutta myönnä pois, kaksikoipiset on hienompia. ;) *Kiroaa maailman syvimpään helvettiin ..kunnes löytää toisen pullon hyllystä.* Ja ilta jatkuuuuuuuuuuuu...
Aya!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Sat Oct 25, 2003 12:24 am

Kaksikoipiset? ööh.. Mää puhuin koirasta... =P Juu, ilta jatkuu..Kippis! Sorry for the Off-Topic, mutta kuten Jabi jo mainitsikin, niin alkoholi ja messulauta eivät ole aina hyvä yhdistelmä.. =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Vitutusketju

Post by jörggi » Sat Oct 25, 2003 12:25 am

syysloma kohta ohi. enää la ja su.
sekös pistää vituttaan :buh: :(
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

Locked