Viimeisin levyhankintasi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm
Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Piiuska » Sun Oct 17, 2004 6:00 pm

After Forever - Decipher
Rhapsody - Symphony of enchanted Lands II - The dark secret
Kilpi - II taso

Todella hyviä lättyjä kaikki ! Saapi aina välistä nauraa Kilven lyriikoille :D En sinäänsä niin tosissani Kilpeä kuuntele kun näitä kahta muuta, mutta tykkään.

Tuo Sonata arctica. En ole pitkään aikaan oikein ollut kiinnostunut Sonatasta, mutta nyt kun luen noita teidän arvosteluja, niin.. pitäis kai sitä uusinta levyä ainakin yrittää kuunnella jossakin ennen tuomitsemista :roll: Olen 2 biisiä kuullu, mutta ne eivät kyllä ainakaan iskeneet ei sitten mitenkään..
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Beowulf
Sr. Member
Posts:529
Joined:Mon Dec 02, 2002 8:44 am
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Beowulf » Mon Oct 18, 2004 8:30 am

CMX - Isohaara, CD
CMX oli minulle tärkeä bändi joskus yläaste ja lukio -aikoina. Ja on se vaan niin, ettei nämä uudet levyt sykähdytä enää samalla tavalla kuin ne vanhat. Ihan hyvin soitto sujuu muttei tätä kyllä jaksa kuunnella. Toki biisit ovat siellä täällä hyviäkin mutta kyllä tästä se särmä puuttuu selkeästi.

Marillion - Warm Wet Circles, 7"
Yksi levy lisää Marillion -kokoelmaani. Kiitos ystävälleni, joka antoi tämän minulle ilmaiseksi.

Astor Piazzolla - Adiós Nonino, CD
Tästä musiikista minä pidän. Kappaleet ovat kauniita. Ei keksi muuta sanottavaa.

Mikko Kuustonen - Atlantis, CD
Mikko Kuustonen - Aurora, CD
Mikko Kuustonen on erinomainen lauluntekijä. Lievää toiston tuntua on kuitenkin havaittavissa mutta anyway hyviä levyjä yhtä kaikki. Mustan Jalokiven tasolle ei ihan päästä mutta kauas ei jäädä.

Irwin Goodman - 20 Suosikkia/Rentun Ruusu, CD
Viimeinen Laulu on kaunis kappale. Muutenkin tämä kokoelma on ihan mukava. Ja onhan tässä se Rentun Ruusukin.

22 Pistepirkko - The Nature Of... 1985-2002 Collection, 2CD
Anttilan halpis -levyjä. 5 euroa ei ole paljon tämän bändin tuplalevystä. Kaikki parhaat ja vähän muutakin.

Trollheims Grott - Bloodsoaked And Ill-Fated, CD
Edelleen Anttilan halpislevyjä. Tämäkin 5 euroa. Yhden kerran olen ehtinyt kuunnella ja toimii kyllä.

Cradle Of Filth - Nymphetamine, CD
Ja sitten se mielenkiintoisin levy. Ensin en edes ajatellut ostavani tätä levyä mutta kun käteen osui niin lähtihän se mukaan. Kaksi kertaa olen kuunnellut ja mitään suoranaista pahaa sanottavaa en keksi. Kaikinpuolin onnistunut levy. Saa nähdä miten kestää kuuntelua.
*...Ei hyvää päivää...*

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Tue Oct 19, 2004 2:22 pm

Judas Priest - Killing Machine

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Tue Oct 19, 2004 8:21 pm

Turisas-Battle Metal

Kerran vasta kuunnellut kannesta kanteen. Ei tuntunut miltään ihan kuralta mutta ei toisaalta vetänyt mattoakaan jalkojen alta joten uskon
että paranee vielä toistetulla kuuntelulla. Jos en nimittäin diggaisi levystä yhtään, kyllä sen olisin jo ekalla kerralla huomannut
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by VariuS » Tue Oct 19, 2004 11:22 pm

Sonata Arctica - Reckoning Night

sonatan paskin albumi

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Strato4ever » Wed Oct 20, 2004 9:43 am

VariuS wrote:Sonata Arctica - Reckoning Night

sonatan paskin albumi
Hyvin perusteltu, kieltämättä.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Wed Oct 20, 2004 12:50 pm

Piiuska wrote: Tuo Sonata arctica. En ole pitkään aikaan oikein ollut kiinnostunut Sonatasta, mutta nyt kun luen noita teidän arvosteluja, niin.. pitäis kai sitä uusinta levyä ainakin yrittää kuunnella jossakin ennen tuomitsemista :roll: Olen 2 biisiä kuullu, mutta ne eivät kyllä ainakaan iskeneet ei sitten mitenkään..
Olet kai jo kasvanut ulos siitä vaiheesta, jossa Sonatan tyylinen power kolahtaa. Niin olen minäkin jo kauan sitten. Olet siis kuullut tuolta levyltä 2 biisiä joista kumpikaan ei kolahtanut. En ole itse kuullut ollenkaan uuden levyn biisejä, mutta tiedän että ne ovat kuitenkin liian kevyitä mun makuun, joten en vaivaudu tutustumaankaan siihen levyyn. Tuskin sun kannattaa sitä levyä ainakaan ostaa jos parin biisin perusteella sanot ettei nappaa ollenkaan. Ei kannata roikkua väkisin entisissä suosikkibändeissä joiden uudempi tuotanto ei kiinnosta vain siksi että on joskus siitäkin jonkin verran tykännyt. Olet varmaan löytänyt tilalle uusia suosikkibändejä, joten osta niiden levyjä äläkä väkisin jotain sellaista josta et ole enää kiinnostunut. Toiset voivat tykätä siitä levystä ja annetaan heidän olla levystä sitä mieltä kuin ovat.
Ei muiden mielipiteistä kannata välittää jos itsestä tuntuu että ko. bändi ei enää iske ollenkaan.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Wed Oct 20, 2004 1:01 pm

Figaro1 wrote:On se bläkkiä kaikista eniten. Itse en kyllä diggaa levystä yhtään
Mikä siinä sitten mättää? :roll: :?:

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Cinda » Thu Oct 21, 2004 9:54 am

Sonata Arctica - Reckoning Night. Tykkään, tähän asti se ainakin on iskenyt kovaa joka kerta kun olen kuunnellut. Tonyn ääni on kehittynyt ja siinä soitossa se turha kikkailu on hävinnyt. Niinkuin yksi kaverini sanoi, niin siinä on semmosta Nightwishmäisyyttä, joten siksi minä ehkä tykkään uudesta levystä enemmän kuin hän. Kuorot on kivoja ja silleen. Tukutukusta en tiedä tykkäänkö, mutta ei se olisi Sonataa jos siinä ei olisi tukutukua. Parhaat biisit tähän mennessä ovat Blinded No More, My Selene, Don't Say A Word ja Wildfire. Jälkimmäisestä tulee mieleen joku musikaali.

Twilightning - Plague-House Puppet Show. Kun kuulin Delirium Veiliä ajattelin että mitenkä tästä vois enää parantaa, mutta kyl kyl, hyvältä kuulostaa. Eka biisi ei niinkään iske, mutta muut on hyviä. Viitosbiisistä kuulee että Guns 'n' Rosesia on kuunneltu, todella hyvä kappale. Pöyhiän ääni on aivan loistava ja pojat osaa tosiaan soittaa. En tajua miksi tätä sanotaan "Semmoiseksi Sonataksi..." Koska siinä on mielestäni paljon lahjakkaampaa porukkaa. Ehkä se johtuu siitä että biisintekijöitä on kaksi niin se ei ole niin samanlaista.
Toki molempien bändien kitaristit on loistavia.

Kitoos ja hei.

Edit: Typ0
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Beowulf
Sr. Member
Posts:529
Joined:Mon Dec 02, 2002 8:44 am
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Beowulf » Thu Oct 21, 2004 6:49 pm

Cradle Of Filth - Nymphetamine, CD
Tästä olenkin jo aiemmin sanonutkin jo muutaman sanasen. Nyt on kuunneltu levyä jo useampaankin kertaan läpi ja hyvän levyn on COF saanut aikaiseksi. Ehkä jonkinlaista puutumista voi kuitenkin havaita loppua kohden. Soundien puolesta ei sinällään mitään moitittavaa. Levyn nimikappale on yksi kohokohtia ehdottomasti upeine nais-lauluineen.
*...Ei hyvää päivää...*

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Sat Oct 23, 2004 1:34 pm

Accept - Balls To The Wall
Europe - The Final Countdown
Judas Priest - Ram It Down

Hyviä leyvjä kaikki vaikka kaksi ensimmäistä ostinkin vain yhden biisin perusteella.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Zeke89 » Sat Oct 23, 2004 7:48 pm

Europe - Rock The Night : The Very Best Of
Sonata Arctica - Reckoning Night

Europe nyt oli pakko ostos kun siitä on ruvennut tykkäämään ja yhtää huonoa biisiä en levyltä löydä. Puoliakaan niistä biiseistä en ollut ennen kuullut, mutta ei tarvinnut ainakaan kiroilla että rahat olisi mennyt hukkaan. :D

Sonatan minun mielestäni ehkä paras albumi. Se on niin erilainen ja huomattavasti ainakin WHG:tä parempi. Suurin piirtein samaa tasoa Silencen kanssa. Henkan tulo bändiin kyllä kohensi biisien tasoa huomattavasti. :)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Strato4ever » Sat Oct 23, 2004 8:43 pm

Cradle of Filth - Nymphetamine

Tuon ostin kun Oulussa käväsin. En kyllä olisi ostanut ellen olisi eka ladannut tätä ja kuunnellut pariin kertaan. Ihan ok levy, en olisi voinut uskoa että Cradlelta tulee näin hyvä levy :) Käsittääkseni tämä uusi on aika erilaista Cradlea, mutta minä ainakin pidän tästä. Hiton hyviä riffejä levy täynnä, biiseistä parhaiksi nousseet Gilded Cunt, Nymphetamine ja Nemesis.

Kannattaa ihmeessä kokeilla, vaikka et olisi aiemmin Cradlesta pitänytkään :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malva » Sun Oct 24, 2004 10:56 pm

Juuripa tänään sain Twilightningin debyytin sekä toisen levyn ja tämä toinen on kyllä ihan loistava! Plagua *jotain* Puppet House. Ihme nimi. :D

Myös Turmion Kätilöiden levyn Hoitovirheen sain tänään ja tuota tulikin tykitettyä ihan kunnolla. ;) Loistavaa.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by VariuS » Sun Oct 24, 2004 11:11 pm

Strato4ever wrote:
VariuS wrote:Sonata Arctica - Reckoning Night

sonatan paskin albumi
Hyvin perusteltu, kieltämättä.
No, perusteluksi mainittakoon ettei levyltä iske kuin yksi biisi, My Selene, jota tälläkin hetkellä kuuntelen. Muut biisit ovat jotenkin ei-Sonatamaista vaan sontamaista, että levystä en euroakaan maksaisi.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Haven » Mon Oct 25, 2004 11:30 am

VariuS wrote: No, perusteluksi mainittakoon ettei levyltä iske kuin yksi biisi, My Selene, jota tälläkin hetkellä kuuntelen. Muut biisit ovat jotenkin ei-Sonatamaista vaan sontamaista, että levystä en euroakaan maksaisi.
Nii, yhden tutun kanssa sitä pohdittiin että kaikki muut biisit ovat jotenkin uutta Sonataa, kun My Selene kuulostaa enemmän vanhemmalta tuotannolta. Tuli perjantaina ostettua tuo levy, ja kyllä se perkeles vaan kuulostaa erittäin hyvältä. Jopa saundit, jotka oli vähän hakusessa sinkulla. Toni on kyllä ottanut enemmän rohkeampia juttuja mukaan, mikä on hyvä vaan, kun tuollaista saa aikaan.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Sir. Decadence » Mon Oct 25, 2004 2:31 pm

Heh, itselläkin tuli heti sellainen tunne, että My Selene on NIIN Sonataa taas.
Etenkin se kertsi.
No, se kertsihän ei iskenytkään heti, mutta nyt pidän biisiä kyllä loistavana.
Mutta levyllä on paljon parempiakin biisejä.
Olen varmaan jo maininnutkin, mutta mainitaan nyt vielä (siis parhaat):
"Don't Say A Word", "Wildfire", "White Pearl, Black Oceans".
Noh, minä nyt oikeastaan pidän kaikista biiseistä levyllä.
Ain't Your Fairytale on kumminkin varmaan se heikoin.
Instrumentaali "Reckoning Day, Reckoning Night" nyt ehkä sille häviää, mutta se on ihan hieno intro Don't Say A Wordille ja juuri jotenkin yhdistän sen osaksi siihen biisiin.
Reckoning Night on kyllä alkanut meikäläisen päässä tosissaan taistella Winterheart's Guildin kanssa Sonatan parhaan levyn tittelistä. :)

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Tue Oct 26, 2004 2:25 pm

Judas Priest - Sin After Sin

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Tue Oct 26, 2004 4:58 pm

Seuraavat kullannuput tulevat tämän viikon aikana:

Sonata Arctica: -Reckoning Night SEABAG
Sonata Arctica: -Reckoning Night VINYL
Sonata Arctica: -Reckoning Night JAPAN
Sonata Arctica: -Don't Say a Word CDS JAPAN
Stratovarius: -It's a Mystery 7" VINYL
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Fri Oct 29, 2004 12:36 pm

Malys wrote:Seuraavat kullannuput tulevat tämän viikon aikana:

Sonata Arctica: -Reckoning Night SEABAG
Sonata Arctica: -Reckoning Night VINYL
Sonata Arctica: -Reckoning Night JAPAN
Sonata Arctica: -Don't Say a Word CDS JAPAN
Stratovarius: -It's a Mystery 7" VINYL
Mitä oikein teet noin monella versiolla samasta levystä? :shock:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Fri Oct 29, 2004 5:33 pm

Jonna wrote:Mitä oikein teet noin monella versiolla samasta levystä? :shock:
Kerään, ihastelen ja kasvatan egoani.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Sun Oct 31, 2004 11:15 am

Tilasin:

Judas Priest - Sad Wings Of Destiny
Rainbow - Stranger In Us All

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Sun Oct 31, 2004 12:50 pm

Sainpa minäkin tuon Twilightningin RuttoTalon KäsiNukkeShown :)

Eipä tämäkään mattoa jalkojen alta vedä mutta ei ole kuitenkaan huonokaan levy. Verrattuna debyyttiin on bändin musiikki kyllä tavallaan "aikuistunut" eli pelkkää tilua tilun vuoksi ei enää esiinny mikä siis on mielestäni vain hyvä asia. En ole SpineFestiin tänään menossa mutta uskon että bändin tulevilla Hki-keikoilla olen katsomassa, on kuitenkin sen verran toimivaa kamaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by tosise8 » Sun Oct 31, 2004 12:51 pm

Malys wrote:Seuraavat kullannuput tulevat tämän viikon aikana:

Sonata Arctica: -Reckoning Night SEABAG
Sonata Arctica: -Reckoning Night VINYL
Sonata Arctica: -Reckoning Night JAPAN
Sonata Arctica: -Don't Say a Word CDS JAPAN
Stratovarius: -It's a Mystery 7" VINYL
Kyl mieki jos rikas olisin... Mut ostin vaan originaalin Reckoning Nightin.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Jonna » Sun Oct 31, 2004 2:43 pm

Malys wrote:
Jonna wrote:Mitä oikein teet noin monella versiolla samasta levystä? :shock:
Kerään, ihastelen ja kasvatan egoani.
Mutta kuunteletko niitä kaikkia?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Malys » Sun Oct 31, 2004 3:28 pm

Jonna wrote:Mutta kuunteletko niitä kaikkia?
Kuuntelen, paitsi en vinyyleitä tällä hetkellä, koska laitteet ja minä olemme eri paikoissa. Keräily on sellaista jota monen pienen pieni järki ei riitä tajuamaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Thu Nov 04, 2004 2:12 pm

Tänään mukaan tarttui:

Dio - Killing The Dragon

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Pentelesh » Thu Nov 04, 2004 5:05 pm

Kreator - Pleasure To Kill
Cannibal Corpse - Eaten Back To Life
Vader - The Beast
Exodus - Tempo Of The Damned
Obituary - Slowly We rot / Cause Of Death
Benediction - The Grand Leveler / Transcend To Rubicon
Therion - Voivod
Sonata Arctica - Don't Say A Word single

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Figaro1 » Fri Nov 05, 2004 12:25 pm

Finntroll-Nattföd

Ekalla kuuntelulla ei voi oikein kehua mutta ei kyllä haukkuakaan. Ihan perinteiseltä Finskalta kuullostaa myös soundeiltaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Pummiii » Fri Nov 05, 2004 9:29 pm

Jonna wrote:
Piiuska wrote: Tuo Sonata arctica. En ole pitkään aikaan oikein ollut kiinnostunut Sonatasta, mutta nyt kun luen noita teidän arvosteluja, niin.. pitäis kai sitä uusinta levyä ainakin yrittää kuunnella jossakin ennen tuomitsemista :roll: Olen 2 biisiä kuullu, mutta ne eivät kyllä ainakaan iskeneet ei sitten mitenkään..
Olet kai jo kasvanut ulos siitä vaiheesta, jossa Sonatan tyylinen power kolahtaa. Niin olen minäkin jo kauan sitten. Olet siis kuullut tuolta levyltä 2 biisiä joista kumpikaan ei kolahtanut. En ole itse kuullut ollenkaan uuden levyn biisejä, mutta tiedän että ne ovat kuitenkin liian kevyitä mun makuun, joten en vaivaudu tutustumaankaan siihen levyyn. Tuskin sun kannattaa sitä levyä ainakaan ostaa jos parin biisin perusteella sanot ettei nappaa ollenkaan. Ei kannata roikkua väkisin entisissä suosikkibändeissä joiden uudempi tuotanto ei kiinnosta vain siksi että on joskus siitäkin jonkin verran tykännyt. Olet varmaan löytänyt tilalle uusia suosikkibändejä, joten osta niiden levyjä äläkä väkisin jotain sellaista josta et ole enää kiinnostunut. Toiset voivat tykätä siitä levystä ja annetaan heidän olla levystä sitä mieltä kuin ovat.
Ei muiden mielipiteistä kannata välittää jos itsestä tuntuu että ko. bändi ei enää iske ollenkaan.
Elikkä jos musiikki ei ole tarpeeksi "true" heviä ja tarpeeksi raskasta siitä tulee samalla paskaa musiikkia? Elikkä käytännössä kaikki mikä kuulostaa hyvältä on perseestä?!?! Eriskummallinen lähestymistapa. Se on kyllä hienoa, että olet kasvanut ulos tästä "teinimusiikista". ONNEKSI OLKOON! 8)
Laittoipa pähkinänkuoressa perustelusi ihmetyttämään. No eihän siinä mitään jos ei jostain musiikista diggaile.


Sonata Arctica - Reckoning Night
Asiaan: Kuuntelin kaverin luona muutaman kerran levyn ja aikasemmin sinkun. Olin helvetin pettynyt aluksi, ja suutuspäissäni menin kirjottelemaan palautetta sonatan foorumillekkin asti. Lopulta ostin levyn itse ja olen kuunnellut kyseisen levyn monesti. Levy kolahti yhtäikkiä aivan perkeleesti. Ei häviä yhtään edelliselle, mutta ei voita kyllä Silencia. Pähkinänkuoressa aivan loistava levy. Sonata säilyy powermetallin kuningasbändinä omassa luokittelussani vielä nykyäänkin!

Hyvää loppusyksyä koko foorumin väelle!!! :))

Post Reply