Viimeisin levyhankintasi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm
Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Thu Aug 04, 2005 10:00 pm

one of these guys... wrote:että oikeen jörgin tähdittämä :) oon kuullu bändiltä yhden biisin, mut en muista siitä muutaku et tykkäsin.. =P eipä haittaa, uusi tieto on aina tervetullut. otan vihjeestä vaarin ja voin ostaa levyn vaikka kokeiluks.
Jörg oli vain RW:n muutamilla levyillä ennen kuin siirtyi Stratovariukseen...

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Thu Aug 04, 2005 10:04 pm

Jörg oli vain RW:n muutamilla levyillä ennen kuin siirtyi Stratovariukseen...
ai niin vanha bändi kyseessä :o
stratoa aina vähän sydämessä.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Thu Aug 04, 2005 10:07 pm

one of these guys... wrote:
Jörg oli vain RW:n muutamilla levyillä ennen kuin siirtyi Stratovariukseen...
ai niin vanha bändi kyseessä :o
Ei se nyt niin vanha ole.
http://www.running-wild.net/history/index.php
Samana vuonna 1976 perustettiin kuin Maidenkin.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Thu Aug 04, 2005 10:17 pm

Ei se nyt niin vanha ole.
http://www.running-wild.net/history/index.php
Samana vuonna 1976 perustettiin kuin Maidenkin.
Mulle se käy jo vanhasta. Huomenna meen kattoon kauppoihin levyjä, että voin kirjottaa tänne asiaa joka oikeesti kuuluu tänne =P
stratoa aina vähän sydämessä.

Stratovaried
Member
Posts:53
Joined:Fri Mar 04, 2005 3:51 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratovaried » Thu Aug 04, 2005 10:22 pm

one of these guys... wrote:
Jörg oli vain RW:n muutamilla levyillä ennen kuin siirtyi Stratovariukseen...
ai niin vanha bändi kyseessä :o
Ja eihän Jörg siirtynytkään stratovariukseen kun vasta 94 (?). Voitko Stratofanius muuten suositella mitään kyseisen bändin albumia?

Edit: Niin se levy hankintakin unohtu :oops: Viimeks hankkinu SOAD-Toxicity, Iron Maiden-Living after midnight, Stratovarius- Destiny, Elements pt.1, Intermission, Fourth Dimension, Dreamspace ja Visions of Europe. Mitään muuta noista levyistä ei voi oikeen sanoo kun että ne on hyviä :)

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Thu Aug 04, 2005 10:31 pm

Edit: Niin se levy hankintakin unohtu :oops: Viimeks hankkinu SOAD-Toxicity, Iron Maiden-Living after midnight, Stratovarius- Destiny, Elements pt.1, Intermission, Fourth Dimension, Dreamspace ja Visions of Europe. Mitään muuta noista levyistä ei voi oikeen sanoo kun että ne on hyviä :)
sen sanon ystäväiseni että hyvää musiikkia oot löytäny :D mä en tiennytkään et sul on toxicity :shock:
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Thu Aug 04, 2005 10:34 pm

Stratofanius wrote:
one of these guys... wrote:
Jörg oli vain RW:n muutamilla levyillä ennen kuin siirtyi Stratovariukseen...
ai niin vanha bändi kyseessä :o
Ei se nyt niin vanha ole.
http://www.running-wild.net/history/index.php
Samana vuonna 1976 perustettiin kuin Maidenkin.
-76 perustettua bändiä kyllä voi jo kaikin perustein sanoa "vanhaksi". onhan bändillä jo jumalauta silloin ikää melkein 30 vuotta
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Stratovaried
Member
Posts:53
Joined:Fri Mar 04, 2005 3:51 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratovaried » Thu Aug 04, 2005 10:47 pm

sen sanon ystäväiseni että hyvää musiikkia oot löytäny :D mä en tiennytkään et sul on toxicity :shock:
Ja Mezmerizenkin ostan sitten joskus kun on ylimäärästä rahaa :). Tai sitten sitä RW:tä.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Thu Aug 04, 2005 10:54 pm

Stratovaried wrote:
sen sanon ystäväiseni että hyvää musiikkia oot löytäny :D mä en tiennytkään et sul on toxicity :shock:
Ja Mezmerizenkin ostan sitten joskus kun on ylimäärästä rahaa :). Tai sitten sitä RW:tä.
Jos on vaikeaa päättää albumia minkä ostat niin lämpimästi suosittelen Helloweenin Keeper of the Seven Keys Pt. 2:sta. Ostin sen pari vuotta sitten ja nyt kuuntelin taas pitkästä aikaa, ylivoimaisesti Helloweenin paras levy ;). (tietysti jos et jo omista kyseistä levyä:D)
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Thu Aug 04, 2005 10:59 pm

Jos on vaikeaa päättää albumia minkä ostat niin lämpimästi suosittelen Helloweenin Keeper of the Seven Keys Pt. 2:sta. Ostin sen pari vuotta sitten ja nyt kuuntelin taas pitkästä aikaa, ylivoimaisesti Helloweenin paras levy ;). (tietysti jos et jo omista kyseistä levyä:D)
Kiitti vinkistä !
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Thu Aug 04, 2005 11:06 pm

Ilmoitan taas että olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan lisää hyviä hevibändi ehdotuksia, minkä levyn voisin ostaa.. sanokaas tyypit joitain hyviä hevibändejä ? mulla on straton levyt, sonatan levyt, wintersunin, COB, thunderstone,twilight guardians, warmen, metallica ja system of a down.. nii ja kohta se twilightning. ja olen warettanut iron maidenia ja aion hankkia helloweenia. :)
stratoa aina vähän sydämessä.

Stratovaried
Member
Posts:53
Joined:Fri Mar 04, 2005 3:51 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratovaried » Thu Aug 04, 2005 11:18 pm

Bones wrote:
Stratovaried wrote:
sen sanon ystäväiseni että hyvää musiikkia oot löytäny :D mä en tiennytkään et sul on toxicity :shock:
Ja Mezmerizenkin ostan sitten joskus kun on ylimäärästä rahaa :). Tai sitten sitä RW:tä.
Jos on vaikeaa päättää albumia minkä ostat niin lämpimästi suosittelen Helloweenin Keeper of the Seven Keys Pt. 2:sta. Ostin sen pari vuotta sitten ja nyt kuuntelin taas pitkästä aikaa, ylivoimaisesti Helloweenin paras levy ;). (tietysti jos et jo omista kyseistä levyä:D)
Ei satu oleen yhtäkään helloweenin levyä :oops: Mutta sedältä taitaa löytyä kaikki tai sitten vaan meen etsiin kaupoista :) Pitää kyllä näiti levyostoksia vähän vähentää kun on paljon muuta ostettavaa mutta niin vähän rahaa :roll:
Eye for an eye and the whole world will be blind,
oceans of madness drowning the hope of mankind,
What kind of a man kills becouse of ideology?
What kind of god justifies violence?

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Fri Aug 05, 2005 2:06 am

Bones wrote:
Stratofanius wrote: Ei se nyt niin vanha ole.
http://www.running-wild.net/history/index.php
Samana vuonna 1976 perustettiin kuin Maidenkin.
-76 perustettua bändiä kyllä voi jo kaikin perustein sanoa "vanhaksi". onhan bändillä jo jumalauta silloin ikää melkein 30 vuotta
Niin ja mitä todennäköisimmin melkein puolet enemmän ikää kuin Faniuksella itsellään eli todellakin vanha bändi.

Jörg liittyi Stratoon loppuvuonna 1995 ja uudestaan 13.01.2005, mikä todellakin pitäisi tietää... :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Pikkusielu » Fri Aug 05, 2005 10:01 am

En itse asiassa hankkinut seuraavia levyjä, vaan löysin ne laatikon pohjalta Varmaan velipuolelta jäänyt...

Megadeth - Youthanasia

Yllätyin kyllä niin positiivisesti, että olin tuolilta tipahtaa. Olen kuullut vain kielteistä kommenttia Megadethistä, mutta eihän tämä ole huonoa ollenkaan. Tähän mennessä paras on ehkä A Tout Le Monde.

The Best of Irish :lol:

Tällainenkin löytyi laatikon pohjalta ja päätin koneelle kopioda. Arvelinkin, että pitäisin keltti/irkkumusasta ja niinhän se oli. Kaikka kappaleet mahtavia! Ei nyt ehkä kuitenkaan ostamisen arvoinen levy.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mare » Fri Aug 05, 2005 10:18 am

Uh, milloinhan viimeksi olen tänne kirjoittanut.. Tässä joitakin tämän kesän hankintoja:

Judas Priest: Living After Midnight - the best of
Judas Priest: Painkiller
Judas Priest: Electric Eye DVD
Within Temptation: Angels DVD+ single

Sitten sain kaverilta Straton Infiniten kuvavinyylin ja toiselta kaverilta Lordin Blood Red Sandmanin promosinkun.

Priestistä olen innostunut ihan vasta. Aivan loistava bändi, ja nyt joku Priest-tietäjä kertookin mulle, mitä niiltä hankin seuraavaksi, eikös? :)
This is the Arockalypse!

User avatar
Silent Person
Jr. Member
Posts:16
Joined:Mon May 24, 2004 6:02 pm
Location:Land of Ice & Snow

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Silent Person » Fri Aug 05, 2005 10:22 am

Ostappa seuraavaksi Live Meltdown. Tim "Ripper" Owens on melkein yhtä hyvä kun Halford

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by NightMare82 » Fri Aug 05, 2005 12:09 pm

@Mare: No minä omistan Priestiltä semmoisen levyn kuin "Screaming For Vengeance", on kuulemma yhtyeen klassikolevyihin lukeutuva tekele, ja kyllähän itsekin ostin tuon varmaan siksi, että kokonaisuutena miellytti eniten kuulemistani Priest-levyistä. :D

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by one of these guys... » Fri Aug 05, 2005 1:04 pm

itse en omista ku living after midnightin ja nautin kyl jokaisesta biisistä :)
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Fri Aug 05, 2005 4:10 pm

Stratovarius - Maniac Dance CDS
Maniac Dance sekä sen demo- ja mikälie-club-mix-olikaan- versiot eivät itseäni juurikaan liikauta mutta United antaa toivoa että on siitä vanhasta Stratostakin vielä jotain jäljellä ja voin nostaa odotukseni uutta levyä kohtaan hiukan korkeammalle sieltä pohjamudista.
Mare wrote:Priestistä olen innostunut ihan vasta. Aivan loistava bändi, ja nyt joku Priest-tietäjä kertookin mulle, mitä niiltä hankin seuraavaksi, eikös? :)
Voit onnitella itseäsi, minun kirjoissani Priest on nimittäin Helloweenin jälkeen maailman mahtavin orkesteri. ;) Painkilleriä parempaa levyä et löydä mistään, mutta kannattaa ehdottomasti hankkia Screaming For Vengeance (mukana mm. oma Priest-suosikkini Electric Eye sekä Stratonkin coveroima Bloodstone), Sad Wings Of Destiny ja Defenders Of The Faith. Tim Owensin (joka ei muuten tosiaan laula läheskään yhtä hyvin kuin itse Metal God ;P ) aikaisesta materiaalista ainakaan minä en ole ollut kiinnostunut yhtään.
Stratovaried wrote:Voitko Stratofanius muuten suositella mitään kyseisen bändin albumia?
En tiedä Stratofaniuksesta, mutta itse omistan bändiltä 4 albumia (+ yksi tupla-kokoelma) ja niistä parhaana pidän levyä Death Or Glory.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Bones » Sat Aug 06, 2005 10:20 pm

Näin kesän päätteeksi päätin ostaa vielä kolme levyä kun rahaakin sattui olemaan sopivasti.

Helloween - Rabbit Don't Come Easy
Taaskaan en halua loukata ketään mutta tämän levyn kuultuani vahvistui mielipiteeni siitä että Helloween on kuollut. Deris on huono laulaja, ja musiikki on muutenkin jollain lailla ankeaa. Mutta mielipiteeni ei kehenkään pidä vaikuttaa joten jos pidät Helloweenista nykyäänkin, se on vi*un jees ;)

Metallica - St. Anger
Kaikki biisit olin kuullut jo entuudestaan, ja vaikka tämä olikin mielestäni Metallican huonoin levy niin onpahan nyt kaikki studiolevyt hyllyssä. Muutaman kuuntelukerran jälkeen levy alkoi avautua ja ei se niin huono olekaan, vaikka ottaa huomioon että Hetfieldin laulu on lähinnä puhumista tai huutamista, ja Kirk ei vanhaan tyyliinsä kunnon sooloa ole levylle tehnyt.

Sonata Arctica - Ecliptica
Luotin siihen että vaikka Reckoning Night oli pettymys, tämä levy olisi hyvä. Niin ei kuitenkaan ollut, samanlaista roskaa, vieläpä ankeampaa kuin RN:lla.

Vain Metallica ei ollut täysi pettymys, mutta silti en kadu kyseisiä ostoksia :lol:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Mormegil » Sun Aug 07, 2005 10:21 am

Yngwie Malmsteen's Rising Force - Unleash The Fury
Jos luulitte että Iron Maiden toistaa itseään niin kuulkaapa tätä. :P Taitavastihan mies sooloilee, mutta voisi nyt edes yhteen kappaleeseen soittaa jotain hiukan vanhasta eroavaa. Ei kestä vertailua ylimahtavan Trilogyn kanssa, vaikka muutama todella hyvä biisi (Revelation, Unleash The Fury, Let The Good Times Roll) mukaan mahtuukin.

User avatar
StratoÄijä
Sr. Member
Posts:3624
Joined:Wed Jul 14, 2004 8:32 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by StratoÄijä » Mon Aug 08, 2005 5:20 pm

Tänään tilasin Maniac Dancen singlen. Varmaan hyvä single tulossa.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by IceBreaker » Mon Aug 08, 2005 5:30 pm

StratoÄijä wrote:Tänään tilasin Maniac Dancen singlen. Varmaan hyvä single tulossa.
Minunkin piti vahvistaa vielä sen tilaus, vaikka olinkin sen puhelinsoitolla aiemmin ennakkovarannut. Lisäksi nämä singlet tuli myös tilattua:

Warmen - Somebody´s Watching Me
Warmen - They All Blame Me

Ihan siitä syystä, että mukavahan se nuo singletkin on hankkia, kun albumin lisäksi nyt päättivät julkaista jopa näin monta singleäkin. (Varmaankin CoBin kysyntäteinifanien joukossa voisi olla yhtenä syynä tähänkin :wink: ). Minua taas eniten kiinnostaa erään Lauri Porra-nimisen soittajan bassottelu. 8)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Curry » Tue Aug 09, 2005 3:58 pm

Halvalla kun sain, korjasin pari puutetta levyhyllystä.

Rainbow: Ritchie Blackmore's Rainbow
Dion aikainen Rainbow on yksi ehdottomia suosikkibändejäni, nyt on kaikki nämä levyt. Tällä on paljon hyviä biisejä, mm. Man On The Silver Mountain, Catch The Rainbow, The Temple Of The King ja Sixteenth Century Greensleeves. Tämä on mielestäni heikompi levy kuin Rising ja Long Live Rock N' Roll, muttei missään nimessä huono levy. Kaukana siitä.

Guns N' Roses: Appetite For Destruction
Nimi kertokoon kaiken, täyttä timanttia alusta loppuun. Yksi kaikkien aikojen parhaita rocklevyjä.

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Huliisi » Tue Aug 09, 2005 5:19 pm

Secret Sphere - Heart & Anger

Leonardo Da Vincin olin kuullut ja sen perusteella ostin. Ihan hienoa, tosin kliseitä pursuavaa siirappipoweria Italiasta. Hienoja kertosäkeitä riittää, mutta en yliannostusta vältellessä tätä kovin usein pysty kuuntelemaan.

Blind Guardian - Tokyo Tales

Bändin varhaisempi livelevy vuodelta 1995. Levy on rautainen hittiputki vanhemmista biiseistä, muttei silti voita parin vuoden takaista jumalaista Liveä. Sitä en tosin kuvitellutkaan, ja suurin syy tämän hankkimiseen olikin se, että tämä oli viimeinen itseltäni puuttuva levy yhtyeen tuotannosta.

Stratovarius - Maniac Dance

United tuntuu olevan ihan kohtuullinen, mutta Maniac Dancesta en juuri pidä missään muodossa.

Tilaukseen meni:

System of a Down - Mezmerize

Päätin sitten tämänkin hankkia, koska B.Y.O.B. on parhaita biisejä mitä olen tänä vuonna kuullut ja kovastihan tätä levyäkin on hehkutettu.

Persuader - Evolution Purgatory

Sanity Soiledin ja Strike Downin olen kuullut, ja molemmat niistä räjäyttävät tajunnan. Laulaja Jens Carlsson on oikea demoni, ääni muistuttaa hieman Hansi Kürschiä. Kaikenlaisen metallin ystävät: menkää yhtyeen kotisivuille http://www.persuader.nu/ ja kuunnelkaa Sanity Soiledin sample. http://www.persuader.nu/mp3/02sanity.mp3

Lisäksi vielä Crashdiet - Riot in Everyone (single)
Häikäilemättömän kasari hard rockmainen biisi, mutta iskee kovaa.

Pitäisi tosin säästää rahaa tuonne syyskuun alkuun, 5.9 ilmestyy nimittäin Edguyn Superheroes-Ep ja DVD sekä Stratovarius. 31.8 taas tulee Crashdietin kokopitkä sekä Savage Circusin debyytti Dreamland Manor. Edguyn uusia tuotoksia odotan noista eniten, mutta Savage Circuskin on ainakin paperilla loistava:

Rummut: Thomen Stauch (ex-Blind Guardian)
Laulu & kitara: Jens Carlsson (Persuader)
Kitara: Emil Norberg (Persuader)
Basso: Piet Sielck (Iron Saviour)[/b]
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Tue Aug 09, 2005 8:40 pm

Iron Maiden - No Prayer for the Daying

Tulipa tämäkin kaupasta napattua vihdoin. Vaikka etukäteen olinkin kuullut tämän olevan muita levyjä heikompi, oli mukana silti muutama hieno yllätys. Bring Your Daughter... to the Slaughterin olin tottakai jo kuullut ja klassikkohan on kyseessä. Myös nimibiisi No Prayer for the Daying oli loistava. Muutama muukin oli ihan ok-tasoa, mutta pari kappaletta oli suoraan sanottuna melkoista kuraa.
Levy on mielestäni aika neutraalia tasoa. Eihän tämä MITENKÄÄN pärjää aiemmille mestariteoksille eikä edes seuraajalleen Fear of the Darkille, mutta kyllä tämä positiivinen yllätys minulle oli.

---

CDONista tilasin pari päivää sitten Running Wildin Black Hand Innin sekä Velcran uusimman levyn. Ja Stratovariuksen uusin levy digipackkina on edelleen varattuna.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Stratofanius » Wed Aug 10, 2005 10:38 pm

No niin, seuraavat ostokset tulivat postissa:

Running Wild - Black Hand Inn

Eihän tästä voi muuta sanoa kuin että helvetin hieno levy. Black Hand Innillä kaikki on todellakin kohdallaan. Olin tosin yllättynyt miten nopeaa kappalemateriaalia levyltä löytyy, sillä ainoa ei-nopea kappale on levyn puolenvälin paikkeilta löytyvä keskitempoinen Fight the Fire of Hate sekä muutamat akustiset introt ja "puhelut" kappaleiden aluissa/lopuissa.
Levyn muun mahtavuuden seasta erottuvat parhaiten edukseen legendaarisen hieno nimibiisi Black Hand Inn, hieno 15-minuutin eepos Genesis (The Making and the Fall of Man) sekä kauniilla introlla varustettu Dragonmen, jossa btw Jörg paukuttelee rummuilla todella hienoa jälkeä, kuten koko levylläkin. Rumpusoundit ovat muutenkin helvetin hienot.
Yksikään levyn kappaleista ei todellakaan ole heikko ja voin suositella levyjä kaikille, jotka pitävät kunnon merirosvohevistä :P Klassikko!

Velcra - Between Force and Fate

Näin muutaman kuuntelun perusteella kyseessä on hyvä paketti, joskin pieniä puutteita löytyy. Jessi Freyn vokalisoinnit ovat kuitenkin sen verran hienoa kuultavaa ja kappalemateriaali hyvää, ettei tätä voi hyljeksiä.
No jaa, ehkä kappaleet eivät sisällä kovin paljon päähän jääviä melodioita ja kappaleihin on melko vaikea päästä sisälle. Mutta mitäpä tuosta.
Erittäin hyvä levy. Harkitsen myöhemmin debyytin ostamista.

User avatar
Silent Person
Jr. Member
Posts:16
Joined:Mon May 24, 2004 6:02 pm
Location:Land of Ice & Snow

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Silent Person » Thu Aug 11, 2005 3:58 pm

Megadeth - So Far, So Good...So What! (Alkuperäispainos)
34 minuuttia ja 32 sekunttia täyttä tappokamaa. Suosittelen kaikille Thrash Metallin ystäville.

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Ranin Waild

Post by MetalWarrior » Sat Aug 13, 2005 1:10 am

Running Wild - 20 Years In History

pirun kova tupla-cd piraattihevin kuninkailta.Suosittelen ERITTÄIN lämpimästi kaikille Running Wildin faneille!
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Viimeisin levyhankintasi?

Post by Piiuska » Sat Aug 13, 2005 11:38 am

Arch Enemy - Dead eyes see no future
Bruce DickInSon - Tyranny of Souls

En voi vielä antaa mitää jämeriä mielipiteitä noista, kun vasta hommasin, mutta molemmat kuulostavat todella hyvältä! Brucesta olen aina tykänny enemmän kun Maidenista.
Jatkan kuuntelemista. :)
Live for now, like there's no tomorrow.

Post Reply