yay

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:
Re: yay

Post by Malys » Fri Apr 29, 2005 2:56 pm

Nonni, kossut ja kokikset (menisi tuo kossu ilmankin, mutta pahasti irvistellen) on hankittu huomista varten. En kyllä vieläkään tiedä että mitä mä oon tekemässä ja missä, vai oonko missään. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Fri Apr 29, 2005 3:42 pm

Malys, tule Tavastialle :) Siellä minä ainakin olen.
(keikkakeskustelussa enemmän asiasta).

Ihan kiva Wappu varmaan tulee, kun on ohjelmaa ja seuraakin tiedossa.
Ei voisi suoraan sanoen vähempää kiinnostaa se Espalla tötöily ja myöskään se "tulkaa stadiin niin nähdään" siellä -> juodaan kaverin kanssa yhdet kaljat klo 3 aamulla jossain baarissa ei kiinnosta yhtään.
Mutta Hyvät Waput kaikille!
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Fri Apr 29, 2005 4:54 pm

Figaro, kiitos vain, mutta en mä taida. x) Oon viikon päästä tulossa Hesaan useammankin päivän visiitille, niin ei sitä nyt viitsi. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: yay

Post by Curry » Fri Apr 29, 2005 5:33 pm

Jeesjees, kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa tulla aika lujaa potkiva vappufiilis. Meikäläinen on nyt aivan puhki, tähän asti unirytmistä ei oikein tietoakaan ja tänä aamuna piti herätä töihin puoli viideltä. Tässä on oltu silmät ristissä aika lailla koko päivä, mut eiköhän sitä illalla ja huomenna taas jaksa rokata :D

Sinkuksihan minä sitten jäin, ilmeisesti tuulettelin liian aikaisin. Tässä tapauksessa melkein parempi näin, mutta kuitenkin... Bergele, kyllä se oikea löytyy vielä kaikille, silmät auki ja pää ylos :)

Np. Tiktak - Heilutaan

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: yay

Post by SirJuzzi » Sat Apr 30, 2005 9:28 am

Malys wrote:(menisi tuo kossu ilmankin, mutta pahasti irvistellen)
Miksi ihmeessä sitten ostat kossua? Maailmassa on paremmankin makuisia viinoja. Ja ihan sekoitettunakin paremman makuisia; Kossu on raakana täyttä myrkkyä, sekoitettunakin se maistuu paskalta.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Sat Apr 30, 2005 9:58 am

Yay niinkin Yaloviina :) Jallu on kyllä miljoonasti parempaa kuin kosanderi, koska sitä voi oikeasti vetää raakana. Ja minunkin mielestäni kossu on raakana silkkaa paskaa, limuihin lantattuna vielä paskempaa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Sat Apr 30, 2005 10:50 am

Minä satun pitämään kossun mausta tai siitä, että minä en sitä makua pahemmin lantringin seasta huomaa. Raakana nyt en juo mitään viinaa irvistelemättä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: yay

Post by Malva » Sat Apr 30, 2005 3:38 pm

Diudau dippadai ja hassua vappua kaikille! ^_^

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Sat Apr 30, 2005 4:22 pm

Parrrrrrrrrrrrrrrrrrrrty parrrrrrrrrrrrrrrrrty :)!
Sittenkin tänään juhlistamaan.Jeejeejee :):).
Redcat jo hyllyllä innosta hypähtelee,että "Drink me,drink me!" Kai se pitää sitten Kissa-parka pois juoda. ...........Enhän minä muuten ;).....

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Sat Apr 30, 2005 10:06 pm

Hyvää vappua vaan kaikille! Oon kiskonut tuon kahden desin kossupullon tunnissa kitusiini ja se vähän meinaa vaikuttaa. Kohta testaamaan Kemin uutta baaria, jos mä vaan satun pääsemään sisään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Sat Apr 30, 2005 10:10 pm

Hyvää vappua vaan kaikille! Oon kiskonut tuon kahden desin kossupullon tunnissa kitusiini (melkein tyhjään vatsaan) ja se vähän meinaa vaikuttaa. Kohta testaamaan Kemin uutta baaria, jos mä vaan satun pääsemään sisään.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Sun May 01, 2005 2:39 am

Keikkatopicissa enemmän mutta ei helvetti mikä ilta mulla oli! Myönnän suoraan että olen aivan tuiterissa kun tätä kirjoitan mutta pitkään aikaan yhtä hauskaa iltaa en ole viettänyt. Nytkin juon vielä "aamukaljaa", onhan kello jo kohta neljä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Mon May 02, 2005 4:00 pm

Minä sain tänään neljännen eri kirjastokortin. Nyt on kortit Tornion, Kemin, Kuusamon ja koulun kirjastoihin. Yhteensä parin vuoden aikana mulla on ollut kuusi eri korttia. Ensiksi oli Tornion kirjaston ja koulun yhteinen, sitten se vaihtui ja sain Tornion kirjastoon ja koulun kirjastoon omat. Tässä taannoin _kaikki_ mun lainaustiedot olivat hävinneet Tornion kirjaston järjestelmästä ja mulle piti tehdä uusi kortti (on vielä eri näköinen kuin vanha). Alankohan mä lähetellä kohta jotain ennätystä. :P
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: yay

Post by Sacce » Sat May 07, 2005 9:19 pm

Huomasin vähän aikaa sitten, että muuan Tuomo Lassila opettaa lyömäsoitinten soittoa samalla orkesterileirillä jonne menen kesäkuussa opiskelemaan pasuunansoittoa. Niin että yay vaan. 8)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Fri May 13, 2005 12:46 am

On tämä kumma. Minä en enää tahdo muistaa omaa ikääni. Pitää ensiksi miettiä että mikä vuosi on ja siitä laskea syntymävuoteen. Ja turhan usein unohdan mikä vuosi on ja sitten ollaan pienissä onkelmissa jos nämä unohdukset sattuvat yhtä aikaa ja tarvin ikääni johonkin. :roll:

Vois joo mennä nukkumaan, päivällä meikä saa silmälasit. :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: yay

Post by Skelethos » Fri May 13, 2005 9:08 am

Montakohan kirjastokorttia minulla on... hmm. Pääkaupunkiseutu, Seinäjoki, Kauhava, Mikkeli, Hämeenkoski, Hesan yliopistokirjasto (vaikka en ole edes yliopistossa) ja Seinäjoen korkeakoulukirjasto (no en ole AMKissakaan)... kyllä näillä lähtee! :P

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: yay

Post by Sacce » Fri May 13, 2005 9:19 am

Kauhee määrä kirjastokortteja... miten noi kaikki pysyy tallessa? :shock: Mulla on peräti 2 kirjastokorttia, yksi Lahden ja yksi pääkaupunkiseudun kirjastoihin.

Kesätöitäkin järjestyi, jipii. :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Fri May 13, 2005 5:42 pm

Yay vaan. Illalla baariin rokkikeikalle ja huomenna leffa kaverin seurassa. Hyvän pizzan vedin juuri naamaani myöskin.

Kirjastokorttia mulla ei ole ollut kuuteen vuoteen :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: yay

Post by Nightwarrior » Fri May 13, 2005 7:05 pm

Yay! Tulin kaverin luo Kuopioon ja tässä on jo muutama Tallinnan reissun lonkero tullut juotua. Huomenna sitten katsomaan Tarotia, prkl! :)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: yay

Post by Figaro1 » Sat May 14, 2005 10:44 am

Yay! Eilen oli kivaa, ja (SirJuzzi ainakin antaa taatusti noottia) tälläkin hetkellä juon kaljaa poistaakseni viimeisetkin krapulan rippeet itsestäni.
Ja en tiedä mikä minussa viehättää peliautomaatteja niin kovasti
että eilen sain ilmaiset kaljat ja riittää vielä täksikin illaksi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: yay

Post by Malys » Sun May 15, 2005 7:24 pm

Satuin eilen päätymään kattomaan Lamourettes-tanssiryhmää ja ei voi sanoa muuta että aika onnetonta. Odotin enemmän paljasta pintaa, mutta sitä paljasta pintaa näkee paljon enemmän Anttilan postimyyntiluettelossa ja sitä huitomista ja heilumista ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa tanssimiseksi. Miehiä tuolla oli ainakin hitosti ja oli huvittavaa katsoa kun ukot tuijottaa lavalle lasittunein katsein. :lol:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

NightMare82
Member
Posts:227
Joined:Sun Sep 21, 2003 5:31 pm
Contact:

YAY!

Post by NightMare82 » Sun May 15, 2005 11:20 pm

http://www.iltalehti.fi/2005/05/15/2005 ... 7_vi.shtml

Vanhanen paljastui hevimieheksi
15.5.2005 18:37
Pääministeri Matti Vanhanen oli tyytyväinen Japanin-vierailuunsa. Yhdeksi kohokohdaksi Vanhanen mainitsi lauantai-illan rock-keikan. Keikalla soittivat muun muassa Deep Insight ja 69 Eyes.



Pääministeri Vanhanen pääsi Japanin-matkalla kättelemään Pikku-Myytä. (KAZUHIRO NOGI / LEHTIKUVA / AFP)- Neljän suomalaisbändin konsertti ja sen saama paikoitellen jopa innostunut vastaanotto kertoi siitä, että Suomesta asti kannattaa kulttuurialalla työskennellä, koska siinä ei rajoja ole olemassa, Vanhanen sanoi.

Pääministeri viihtyi rock-klubilla niin hyvin, että matkaseurueessa virisi epäilys, että Vanhasen sisimmässä asuu hevimies. Vanhanen tunnusti käsityksen oikeaksi.

- Se on ollut aina, Vanhanen naureskeli.

- Koko matkan tärkein saldo ehkä kuitenkin liittyi liike-elämän tapaamisiin, jotka japanilaisten puolella olivat erittäin korkeatasoiset, Vanhanen sanoi sunnuntaina palattuaan Suomeen viisipäiväiseltä Japanin-matkaltaan.
:shock: :D

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: yay

Post by Pentelesh » Mon May 16, 2005 9:04 pm

Onko kukaan tilannut levyjä japanista (cdjapan.co.jp) Paljonkohan tuli postikuluja ja kuinka monelle levylle?

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: yay

Post by IceBreaker » Tue May 17, 2005 3:02 pm

Yay Nalle Östermanin arvostelulle Feiled-yhtyeen esikoisalbumista uusimmassa soundissa. :P Osoittaa hyvin kuinka näitä androgyynejä teinitytöille suunnattuja meikkirockyhtyeitä alkaa tunkea nyt joka paikasta ja eri levy-yhtiöt vielä yrittävät kilpailla niitten kiinnittämisestä. Mutta yay sille, että lähes nimensäkin mukaan epäonnistuneelta kuulostava yhtye sai todellisen murska-arvostelun. :lol:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Wed May 18, 2005 10:58 am

IceBreaker wrote: Mutta yay sille, että lähes nimensäkin mukaan epäonnistuneelta kuulostava yhtye sai todellisen murska-arvostelun. :lol:
Nimi on enne.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: yay

Post by Malva » Wed May 18, 2005 11:15 am

*Elina* wrote:
IceBreaker wrote: Mutta yay sille, että lähes nimensäkin mukaan epäonnistuneelta kuulostava yhtye sai todellisen murska-arvostelun. :lol:
Nimi on enne.
Nomen ist omen.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: yay

Post by Xeemu » Wed May 18, 2005 1:33 pm

Öhöm. Nomen EST omen

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: yay

Post by Malva » Wed May 18, 2005 2:34 pm

Typo. :D

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: yay

Post by Curry » Wed May 18, 2005 4:07 pm

Ei piru kun ihminen osaa olla kuolemanväsynyt. Eilen meni 11 tuntia töissä asiakkaiden valitusta kuunnellessa ja tänäänkin piti herätä jo puoli viideltä että saisin potkittua itseni ajoissa ylös.

Heräsin ajallani, kuten pitikin. Mitään en kyllä muista siitä unesta, mitä näin yöllä, mutta herätessäni ajattelin unestani: "Seuraavan kerran kun sinulla on akustinen kitara ja tyttö pyytää soittamaan jotain mukavaa ja kaunista, et perkele soita Judas Priestin Painkilleria!!"

(Pirun kova biisi tuo Painkiller, mutta samalla maailman helvetillisin krapulabiisi - varsinkin kuulokkeilla kuunneltuna. Alkaa jytisevillä rummuilla, jatkuu ulvovilla kitaroilla ja Robin ylikorkealla kirkumisella. Vain YUP:n Pää Puhuu on lähes yhtä paha näin äkkiseltään ajateltuna samanlainen darrahelvetti.)

Johtuneeko tuo uni osittain sitten siitä, että tässä oli pari viikkoa hyvä peli käynnissä, mutta sitten pikkuhiljaa selvisi ettei meistä yksinkertaisesti ole pariksi. Kavereina kyllä tullaan pysymään ja hyvä niin, naisia kun ei oikein opi ymmärtämään muuten kuin olemalla niiden kanssa, jos silloinkaan. Sitten kun vain jaksan, pistän uuden pelin pystyyn :wink:

Että YAY vaan, aurinko paistaa ja elämä jatkuu täälläkin.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: yay

Post by StratoPummi » Wed May 18, 2005 5:34 pm

Malva wrote:Typo. :D
Niin varmaan. :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Locked