yay

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm
Re: yay

Post by Sami112 » Tue Jan 13, 2004 9:40 pm

No niinno...pari iltakaljaa otin jotta saa unta, mutta kattellaan, josko onnistuis..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: yay

Post by Piiuska » Tue Jan 13, 2004 9:41 pm

Niin, sitähän kun meijän Sami ei voi edes mennä nukkumaan ilman paria kaljaa :lol:
Live for now, like there's no tomorrow.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: yay

Post by Sami112 » Tue Jan 13, 2004 9:45 pm

Ei, jos jännittää =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Tue Jan 13, 2004 10:21 pm

Mie olenkin hyvin hyvin onnellinen, että miulle autokoulu maksetaan. Oikeasti tarvitsen ajokorttia, mutta ei minulla olisi varaa sitä itse kustantaa. Uutta autoa en tosin saa, vaan ajelen meidän vanhalla Mersulla :D. Asennetta!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Re: yay

Post by Jabi » Tue Jan 13, 2004 11:22 pm

Warrior wrote:
Kannattaa ennen sitä inssiä siemaista muutama pullo kaljaa, niin johan tulee rennompi fiilis. :D
Muahhah... :D

Mun isän yksi kaveri nuoruusvuosilta kävi aikoinaan autokoulussa omalla autolla. Eli se ajoi aina melkein koko matkan ilman korttia, pysäytti parin korttelin päähän autokoulusta ja käveli loput.

Sitten inssiajoon mentäessä kaveri jännitti niin paljon, että pojat veivät hänet kapakkaan. Tarvittiin kolme paukkua, ennen kuin hermostuneisuus lakkasi. Ja inssistähän kaveri meni tietenkin läpi kertalaakista. :)
OMG, they fired Jari! Bastards!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: yay

Post by Sami112 » Wed Jan 14, 2004 4:47 pm

Läpihän tuo män :D
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: yay

Post by Haven » Wed Jan 14, 2004 4:48 pm

Onneks olkoon vaan! :)

*tarjoaa ison kulauksen miestä väkevämpää*
Aya!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: yay

Post by *Elina* » Wed Jan 14, 2004 4:54 pm

Jee :)! Hyvä Sami! Nyt ei muuta kun kaupungille tonttia heittämään ;)...

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: yay

Post by Sami112 » Wed Jan 14, 2004 5:08 pm

Kiitos kiitos :) Nyt safka naamaan, auton tankkiin bensaa, ja baanalle =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Realism
Member
Posts:212
Joined:Sat Nov 08, 2003 10:08 pm

Re: yay

Post by Realism » Wed Jan 14, 2004 5:55 pm

Ei pilistellä sitten niin, että mummot ei saa unta. ;)

Onneksi olkoon. Mulla tuohon vielä puolisenkymmentä vuotta. :)
Ee saatana...

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: yay

Post by Mare » Wed Jan 14, 2004 7:19 pm

Onneksi olkoo, Sami! :)
This is the Arockalypse!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Wed Jan 14, 2004 8:57 pm

FREEEDOOOM!!!! :D
Piti tulla kattoon et juoks sami vitutuksene vai juoks sami juhliakseen, mutta näemmä toi vapauden kutsu oli liikaa ja pitänyt pysyä selvänä ajaakseen...oikein! ;)

Sitten kannattaa varoa mitä autossa kuuntelee, varsinkin talvella. Hevi kun tekee ilkeitä asioita kaasupolkimelle...en oikein tie mistä johtuu, mutta raskas musa = raskas kaasupoljin. Eli ekaa kertaa kun mullakin oli kaara poikittain tiellä, luukutin maidenia...olisiko gamma ray soinut tokalla kerralla...
Niiettä kuuntele sinä vain vaikka anna erikssonia, se rauhoittaa ainakin minua :D
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: yay

Post by Sami112 » Wed Jan 14, 2004 9:29 pm

RD* wrote:
Piti tulla kattoon et juoks sami vitutuksene vai juoks sami juhliakseen
:lol: Koska pointtihan oli siis, että minähän juon, eiks je? :lol: Joo, kyllä tässä maljoja kilistellään :D
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: yay

Post by Moikko » Fri Jan 16, 2004 9:47 am

RD* wrote:


Sitten kannattaa varoa mitä autossa kuuntelee, varsinkin talvella. Hevi kun tekee ilkeitä asioita kaasupolkimelle...en oikein tie mistä johtuu, mutta raskas musa = raskas kaasupoljin. Eli ekaa kertaa kun mullakin oli kaara poikittain tiellä, luukutin maidenia...olisiko gamma ray soinut tokalla kerralla...
Joo Minä heitin auton katolleen ja lunariin kun kuuntelin Straton Vision of Europea....Onneex itelle ei käynyt yhtään mitään =P

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Fri Jan 16, 2004 11:38 pm

Haaaiveen!! Vilases tänne, jatketaan tosta mihin jäi työ/opiskeluthreadissa!

Tohon pyörähommaan, mummielestä kannattaa leikkiä vähän joillain muillakin ennenkuin heti hyppää uuteen supersporttiin, ainakin oon ite viihtynyt vanhempien pärrine kanssa ihan kivasti. GPZ600R on nyt, ja se tuo tiettyä itseluottamusta kun saa ensin tällä radalla jalkatapit(ja äänenvaimentimen, hyvähyvähyvähyvä :D ) radanpintaan...tekee mieli harjoitella tällä vieläkin, saada polvi maahan jne. ennen sirtymistä melkein tuplasti tehokkaampiin. Tämä kun sopii vielä nahkapuvun väreihinkin...oikeestaan ei oo mitään järkisyytä vaihtaa tätä mihinkään. Paitsi se, että on kasivitonen, ja vaikka nyt toimiikin hienosti(210 kun väänsin kaasusta...ja kiihtyi ;) ) niin vikoja näin vanhassa on ja tulee...ja ohan tää väärän merkkinenkin :D

Vaan tosiaan kokemuksia kannattaa tässäkin asiassa hankkia, ennenkuin siirtyy pyöriin joiden tehorajat ovat jossain kaukaisuudessa...oma fiiliksensä kaikissa pyörissä, ja kun on jotain vertailukohtaa, on helpompi arvostaa parempaa. Ja tietysti, vanhempi pyörä on halvempi ;)

Mut joo, sääli ettei taideta nähä. Kerro silti jos saat kyydin lauantaiks, ohan täs viel aikaa! :)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: yay

Post by Haven » Sat Jan 17, 2004 1:40 am

Nojoo, ei mulla ihan aikomuksena ole hypätä sinne R1:n selkään pelkän katsekontaktin perusteella. Puhe oli että joskus hamassa tulevaisuudessa. CBR600RR -03 on ollut tossa harkinnassa, mutta rahat ja pyörä taitaa vaan jäädä unelmaksi. Katsotaan katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Onhan ne 600cc pyörätkin ihan tarpeeksi tehokkaita. Hyvin pärjää suomen teillä, ja radallakin. Radalle ois kyllä tarkotus ens kesänä mennä, jos toi Aprilia vaan toimii sen aikaa, ei oikeen luota siihen viime kesän jälkeen. Toi -85 on jo kyllä aika vanha, ja melkeen tarttis tehdä täyshuolto että sen saa pelamaan muutaman vuoden. Mutta tehoa löytyy varmaan!

Selevä, mä ilmottelen jos jostain syystä kyyti löytyy lauantaiksi! Siellä ois hyvä nähdä. :)
Aya!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Wed Jan 21, 2004 1:56 am

Ja tästä tulikin sitten prätkäviestiketju, mikä sopii kyllä minulle, mutta ehkä tänne jotain muutakin sopisi. En ole stratokeskustelua seurannut, mutta mummielestä tää naislaulaja on yltiömielenkiintoinen ratkaisu, ootan innolla miltä kuulostaa... 8)
Last edited by RD* on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: yay

Post by Nokikana » Thu Jan 22, 2004 5:14 pm

Punajalkaviklo! :D :D :D
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: yay

Post by Moikko » Thu Jan 22, 2004 6:34 pm

Onpas ihana olla ylitöissä :err: ja painaa töitä niin sikana taitaa olla vielä flunssa tulossa on sen verran heikko olo perskeles sentään taidan painaa vielä tunnin verran ja mennä sitten himaan ja tehdä mitä lystää. Ei muutaku hihhulihei ja hihat heilumaan ;)

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Fri Jan 23, 2004 12:40 am

Mikä piru on viklo? :D

Moikkotus, mikä on noin kiva duni jossa saa ylitöidenkin lomassa pistää vaikka viestiä foorumille? Tahtoo kans semmosen 8)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: yay

Post by Sami112 » Fri Jan 23, 2004 12:53 am

Viikonloppu? =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Fri Jan 23, 2004 1:05 am

No mut mites se punanen jalka siihen liittys...
Mua pelottaa viikonloppu. Eka viikonlopu kolmeen kuukauteen jonka vietän kotosalla ja vieläpä ihan selvinpäin...toisaalta, ainut mikä estää ryyppäämästä on minä itse...olutta kun olis...mutta päätös kun tuli tehtyä, kai se pitää? Eiksje? :D

Hitto, kokonainen viikonloppu...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: yay

Post by ozzie » Fri Jan 23, 2004 8:19 am

Punajalkaviklo on kyllä lintu. Katso kuva.
Viittaako tämä nyt siihen että Nokikana on hurahtanut lintubongaukseen ??? Jos tällä kelillä väittää Viklon nähneensä muuten kuin kuolleena, niin kusettaa. :D
Näinhän se on...

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: yay

Post by janivarius » Fri Jan 23, 2004 10:09 am

:rvd: :rvd:
Minusta on tullut viimeinkin Member. Enkä oo muuten pahemmin spämmäilly...
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: yay

Post by Cinda » Fri Jan 23, 2004 10:27 am

Minusta ei saa memberiä tällä menolla tekemälläkään.. :D

plääplää.. viikonloppukin tulossa. Tylsää.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: yay

Post by Sami112 » Fri Jan 23, 2004 1:42 pm

RD* wrote:
No mut mites se punanen jalka siihen liittys...
Mua pelottaa viikonloppu. Eka viikonlopu kolmeen kuukauteen jonka vietän kotosalla ja vieläpä ihan selvinpäin...toisaalta, ainut mikä estää ryyppäämästä on minä itse...olutta kun olis...mutta päätös kun tuli tehtyä, kai se pitää? Eiksje? :D

Hitto, kokonainen viikonloppu...
Ei yks kalja pahaa tee =P
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: yay

Post by ozzie » Fri Jan 23, 2004 2:42 pm

RD: Korjaa päätöstä niin että YKSI olut ja sekin ruoan kanssa. Jos tekee mieli useampia niin joudut sitten aina syömäänkin. Yksi nakki tahi lihapulla ei sitten käy ruoka-annoksesta.

Saattaa käydä niin että on miehellä paha ähky maanantaina. :D
Näinhän se on...

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: yay

Post by Sami112 » Fri Jan 23, 2004 4:29 pm

Pitääkin tästä lähteä olutostoksille..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: yay

Post by RD* » Fri Jan 23, 2004 8:02 pm

No lipesin...sen verran että maistoin veriappelsiininmakuista otto-lonkeroa. Onneksi pikkusisko pitää hulen ettei sitä tarvitse juoda enempää, pullo kun on hyvää tahtia tyhjenemässä. Enkä minä sitä olutta nyt ota. On migreeniä ja bisse ei auta siihen vaivaan. Tequila ehkä, tai jekkupatterit, mutta ei bisse :D

Kokis on hyvää.

Seuraavana viikonloppuna mä varmaan sammun jonnekkin...heti sen jälkeen kun oon tanssinut pöydällä ilman paitaa(ellei muutakin) ja lentänyt ulos baarista...toivottavasti kaikilla on kamerakännykät mukana...:D
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: yay

Post by Malva » Fri Jan 23, 2004 8:19 pm

Nyt tekisi itselläkin mieli ammentaa kunnolla häppää. Ei siksi että tarvitsisi, mutta vaihtelu totisesti virkistäisi. :D Ja olis kiva nimenomaan lähteä semmosten kavereiden kanssa joiden kanssa ei vähään aikaan ole ollu juomassa. =P

Locked