Sonata Arctica

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:
Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Mon May 05, 2003 6:38 pm

Silakka wrote:
Mutta mahtaakohan ne vastailla, koska ovat nyt valloittamassa muailmaa?
Eihän ne keikkapäivien mukaan missään maailmalla ole.

Tuo uusi mailirajoitus on aika perseestä, minä en nyt niin kovin välttämättä haluaisi koko nimeäni netissä julkaista ja tuo ei enää anna muuttaa profiilia jos siellä on joku ilmaismailiosoite.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Mon May 05, 2003 7:40 pm

Malys wrote:
Tuo uusi mailirajoitus on aika perseestä, minä en nyt niin kovin välttämättä haluaisi koko nimeäni netissä julkaista ja tuo ei enää anna muuttaa profiilia jos siellä on joku ilmaismailiosoite.
Anteeksi? Oon vissiin erityisen hitaalla tuulella tänään. :red:

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Mon May 05, 2003 7:43 pm

Malva wrote:
Anteeksi? Oon vissiin erityisen hitaalla tuulella tänään. :red:
Mä tarkoitan tätä http://www.stratovarius.com/forum/viewt ... picID=3191

Alkoi vittuilemaan minulle tuo profiili kun yritin sitä muuttaa ja sitten tajusin että mulla on ilmaismaili.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Mon May 05, 2003 7:56 pm

Ai helvetti. No mutta eihän se maili sieltä minnekään kellekään näy.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Mon May 05, 2003 8:01 pm

Malva wrote:
Ai helvetti. No mutta eihän se maili sieltä minnekään kellekään näy.
Juu ei, mutta en tuota osoitetta mielellään mihinkään jakele. Ja sen käyn katsomassa ehkä kerran kuussa, jos sitäkään..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Tue May 13, 2003 5:34 pm

Uudessa Suosikissa on näköjään Sonata Arctican fanikuva, jos jotakuta kiinnostaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by StratoPummi » Tue May 13, 2003 7:36 pm

Avaisivat vaan ne nettisivut jo.. >=(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Piiuska » Tue May 13, 2003 7:41 pm

StratoPummi wrote:
Avaisivat vaan ne nettisivut jo.. >=(
Niiinpä, ovat varmaan olleet jo vuoden alusta tuommoset... :( :buh:
Live for now, like there's no tomorrow.

kahli
Jr. Member
Posts:39
Joined:Wed May 07, 2003 12:05 am

Re: Sonata Arctica

Post by kahli » Tue May 13, 2003 8:02 pm

Ja samalla voisivat tulla taas Tampereelle heittämään vaikka kolmen päivän setin. Ei muuta. Kiitos :)
Parempi kolme sammakkoa ojassa,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Sonata Arctica

Post by stratowiruz » Tue May 13, 2003 8:52 pm

Juuuhh, saisi kyllä SA saitti olla jo auki.
Levykin markkinoilla vaikka kuinka kauan, ihme touhuu.
Mutta joo, me suomalaisethan ollaan "hämäläisiä" ja metsäläisiä, hitaita! :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Tue May 13, 2003 9:08 pm

Mistä sitä tietää jos suunnittellijoilla on teknisiä ongelmia, tiedostot kadonneet tai sitten eivät vaan yksinkertaisesti ehdi niitä tehdä (jos siis niitä tekee joku graafikko), no ainakin toivon että tulisi pian online, mulla on ikävä vieraskirjaa :D No tätä riippuvaisuutta lievittää Nightwishin vastaava, huumoria siellä.. Joku hehkutti NW:tä parhaaksi bändi tmv, ja sitten sanoi että fani hänestä tuli juuri sinä päivänä (ja viesti oli lähetetty ennen kahta päivällä..) :lol: On vain niin koomisen kuuloista minusta, NW rulez 4-ever ja fani tullut samana päivänä..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Tue May 13, 2003 9:45 pm

Olen yritellyt kysellä että millos sivut avataan, mutta edes bändi ei tunnu tietävän. Yritetään taas...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Tue May 13, 2003 10:51 pm

Suunnitteekohan nuo uudet sivut joku graafikko ((ihan kuin joku olisi joskus asiasta täällä maininnut, minulla on sellainen mielikuva) kuten on nuo Altarian uudet sivut, pirun hienot kyllä) vaiko se uusi webmaster. No sittenpähän näkee kun joskus avataan, kunhan tekee hyvää jälkeä, niin ei odotuskaan haittaa..

Saamari kun lukee netissä liikaa, ei muista onko joku sanonut jotain jostain vai onko asia sanottu jossain muualla jossain toisessa asiayhteydessä ja minä muistan väärin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Wed May 14, 2003 7:08 am

Uuden webmasterin olen tavannut ja omien sanojensa mukaan hän vain päivittää sivut. Joku graafikko siis väsää ne.

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Wellu » Wed May 14, 2003 9:33 am

Piiuska wrote:
Niiinpä, ovat varmaan olleet jo vuoden alusta tuommoset... :( :buh:
Ja uusi vuosi alkaa ilmeisesti maaliskuun alussa? :) Sivut ovat olleet tommoiset maaliskuun alusta. Siihen asti vanhat oli vielä pystyssä...

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Wellu » Wed May 14, 2003 9:34 am

Malva wrote:
Joku graafikko siis väsää ne.
Ettei vaan olisi sama kaveri, joka on tehnyt WHGn kannet?

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by StratoPummi » Wed May 14, 2003 10:09 am

Wellu wrote:

Ettei vaan olisi sama kaveri, joka on tehnyt WHGn kannet?
:lol: :lol: :lol:
anteeksi oli ihan pakko.. En spammaa enää..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Wellu » Wed May 14, 2003 10:15 am

StratoPummi wrote:
Wellu wrote:

Ettei vaan olisi sama kaveri, joka on tehnyt WHGn kannet?
:lol: :lol: :lol:
anteeksi oli ihan pakko.. En spammaa enää..
Öö? Nyt ei ymmärrä...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by StratoPummi » Wed May 14, 2003 11:48 am

Ai, köh.. taidan taas naurella omiani.. Mielestäni tuo oli sinulta loistava letkautus tuohon väliin, mutta et itse näköjään tarkoittanut sitä niinkuin minä luulin.. tai jotain..

;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Wed May 14, 2003 2:09 pm

Illalla aloin miettimään, että kuinka kauan tuo sonataarctica.com on ollut pystyssä, vuodesta 2000? Muistan kun oli ne tuota edeltävät sivut vielä olemassa, en ehtinyt kovin kauaa niitä sivuja pällistellä kun ne suljettiin ja laitettiin viesti että sivut avautuvat sonaarctica.comissa ja tiheästi tuli käytyä katsomassa joko ne oli avautuneet ja ilo oli ylimmillään kun vihdoin ja viimein pääsi uusia sivuja tutkimaan.. Muistanko taas ihan päin helvettiä, että pitikö niitä edellisiä sivuja Kivilahden Janne ja joku muu? Etusivulla taisi olla kuva bändistä jonkin ison "kuution" päällä, Janilla punainen kitara kuvassa ja Jannella bassonsa. (Itse asiassa se kuva jota tarkoitan löytyy täältä: www.citylite.net ja sieltä session pics ja band pictures 2000, kolmas kuva vasemmalta), oliko tuo kuva siinä ja sitten nimet olla?

Hitto että osaa taas häiritä nämä hatarat muistikuvat..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Wed May 14, 2003 2:19 pm

Wellu wrote:
Malva wrote:
Joku graafikko siis väsää ne.
Ettei vaan olisi sama kaveri, joka on tehnyt WHGn kannet?
Voi olla, onhan se tehnyt Imperiumiakin.

kahli
Jr. Member
Posts:39
Joined:Wed May 07, 2003 12:05 am

Re: Sonata Arctica

Post by kahli » Wed May 14, 2003 3:08 pm

Kyllä minunkin muistiin Janne niitä sivuja sillon aikoinaan piti. Ei sillä että Janne niitä olisi päivitellyt yhtään sen useammin kuin noita nykyisiä sivuja päivitellään. :D :D
Parempi kolme sammakkoa ojassa,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malva » Wed May 14, 2003 3:22 pm

kahli wrote:
Kyllä minunkin muistiin Janne niitä sivuja sillon aikoinaan piti. Ei sillä että Janne niitä olisi päivitellyt yhtään sen useammin kuin noita nykyisiä sivuja päivitellään. :D :D
Joo, Janne niitä piti, tosin erittäin vastentahtoisesti. :) Ja sitä ennen Tricky Beans/Tricky Means sivuja piti Tony. :)

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Wellu » Thu May 15, 2003 12:11 pm

Malys wrote:
Illalla aloin miettimään, että kuinka kauan tuo sonataarctica.com on ollut pystyssä, vuodesta 2000?
Janne taisi hoidella virallisia sivuja jonnekin vuoden vaihteeseen 99/00, sitten kiire bändin kanssa vei miehen toisaalle ja päivitykset jäivät vähemmälle. Itse tein epäviralliset fanisivut joskus maaliskuussa 2000. Taisi olla touko/kesäkuuu 2000 kun bändiltä tuli kysymys, että josko nuo minun fanisivut osoitteessa koti.mbnet.fi/vpv/sonata muutettaisiin bändin viralliseksi sivustoksi. Sivut taisivat pyöriä tuolla sitten noin vuoden, kunnes kesällä 2001 samana päivänä kun Silence julkaistiin Suomessa avattiin sitten www.sonataarctica.com semmoisena kuin se pyöri vajaa pari vuotta helmikuun loppuun 2003.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Sonata Arctica

Post by Malys » Thu May 15, 2003 3:41 pm

Wellu wrote:
Janne taisi hoidella virallisia sivuja jonnekin vuoden vaihteeseen 99/00, sitten kiire bändin kanssa vei miehen toisaalle ja päivitykset jäivät vähemmälle. Itse tein epäviralliset fanisivut joskus maaliskuussa 2000. Taisi olla touko/kesäkuuu 2000 kun bändiltä tuli kysymys, että josko nuo minun fanisivut osoitteessa koti.mbnet.fi/vpv/sonata muutettaisiin bändin viralliseksi sivustoksi. Sivut taisivat pyöriä tuolla sitten noin vuoden, kunnes kesällä 2001 samana päivänä kun Silence julkaistiin Suomessa avattiin sitten www.sonataarctica.com semmoisena kuin se pyöri vajaa pari vuotta helmikuun loppuun 2003.
Hmm, mielenkiintoista. Muistin sitten tuon sonataarctica.comin aikataulun vuodella vääräksi. No joka tapauksessa olin sitten seuraamassa noitakin sivuja.. Mietinkin että mitä kumman kuvia siellä sivulla oli sitten, kun ei ollut Silenceä julkaistu vielä, no nyt sekin selvisi miksi tuo asia vaivasi.. Tai jotain.

Minä ajattelen aivan liikaa.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

kahli
Jr. Member
Posts:39
Joined:Wed May 07, 2003 12:05 am

Re: Sonata Arctica

Post by kahli » Thu May 15, 2003 9:47 pm

Tulipahan vaan mieleen, että sattuiko kukaan olemaan Sonatan keikalla Tampereella 25.4? Ja jos oli, niin voisiko ystävällisesti kertoa mitkä biisit tuli Silenceltä?
Parempi kolme sammakkoa ojassa,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Sonata Arctica

Post by Nightwarrior » Thu May 15, 2003 11:05 pm

Toivottavasti nuo Sonatan sivut avataan piakkoin, kun on tässä jo tovi odoteltukin niitä uudistettuja sivuja. Tämä on vain mun mielipide, mutta hieman huonoon aikaan sattui tuo sivujen päivitys, kun levy ilmestyi samaan aikaan. Luulisi, että uudemmat fanit, jotka ovat ostaneet WHG:n, haluaisivat heti päästä katsomaan lisäinformaatiota uudesta suosikkibändistään.

Mutta minullehan tuolla ei ole niin väliä, kun tiedän jo Sonata Arcticasta muutenkin kaiken =P
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Sonata Arctica

Post by Figaro1 » Fri May 16, 2003 5:55 pm

Kärsivällisyys yleensä palkitaan :) Ja itse odotan vain näkeväni entistäkin hienommat Sonatan sivut. Mikään ei ole mielestäni niin rassaavaa kuin se että joko sivuja ei päivitetä kuin kerran vuodessa tai sitten se että ulkoasua muutetaan hivenen verran kerran kahdessa päivässä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Wellu » Sat May 17, 2003 9:28 am

Figaro1 wrote:
Mikään ei ole mielestäni niin rassaavaa kuin se että joko sivuja ei päivitetä kuin kerran vuodessa tai sitten se että ulkoasua muutetaan hivenen verran kerran kahdessa päivässä.
Puhumatta nyt Sonatan sivuista, mutta välillä tuntuu, että ihmiset eivät tajua, että sivuja ei voi aina yksinkertaisesti päivittää. Siis otetaan nyt vaikka Nightwish esimerkiksi, jonka edellisestä levystä on jo aikaa seuraavasta ei ole vielä tietoa, niin ei siinä löydy yksinkertaisesti asiaa. Ei ole keikkoja ei mitään uutisoitavaa, niin päivitä siinä sitten sivuja. Nightwish nyt on ottanut tavakseen ilmoitella noista jäsenten sivuprojekteista, mutta ilman niitä tämän talven aikana ei olisi ollut yhtikäs mitään asiaa miksi sivuja olisi pitänyt päivittää.

Scandal
Jr. Member
Posts:34
Joined:Fri Aug 16, 2002 12:39 am
Contact:

Re: Re: Sonata Arctica

Post by Scandal » Sat May 17, 2003 11:24 am

Tulipahan vaan mieleen, että sattuiko kukaan olemaan Sonatan keikalla Tampereella 25.4? Ja jos oli, niin voisiko ystävällisesti kertoa mitkä biisit tuli Silenceltä?[/quote] Setti oli hieman karsittu versio mm. aiemmasta Hesan keikasta. Muilta levyiltä tuli IMHO enemmän biisejä kuin Silenceltä - Last Drop Falls, Black Sheep sekä Wolf & Raven taisivat kuulua settiin, ellen nyt täysin väärin muista. Muita ei kai Silenceltä tullut..?
Last edited by Scandal on Sat May 17, 2003 8:27 am, edited 1 time in total.
Tabascoa ja kumiankkoja, sanoi ylpeä hattivatin omistaja

Locked