Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue May 20, 2003 6:13 pm

StratoPummi wrote:
Saakohan tosta mitään selkoa..?
Ei. =P

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 20, 2003 6:33 pm

Niin ja unohtui tuosta allergioiden listasta tupakka. Jo pelkkä tupakoivan henkilön lähistöllä oleskelu aiheuttaa ongelmia. :buh:

:eyes

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue May 20, 2003 6:49 pm

Destrarius wrote:
Niin ja unohtui tuosta allergioiden listasta tupakka. Jo pelkkä tupakoivan henkilön lähistöllä oleskelu aiheuttaa ongelmia. :buh:

:eyes
auts..miten sie koskaan voit baariin mennä?! sillä siellä et voi välttyä tupakan savulta....
Image

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Vitutusketju

Post by SirJuzzi » Tue May 20, 2003 7:39 pm

Minä en oo allerginen tupakansavulle, paitsi henkisesti... En pysty sietämään sitä löyhkää, ja sitten vielä ne röökaajat itse tuntuvat nostavan itsensä jotenkin muiden yläpuolelle, kun saavat sen pöllin huuliensa väliin. Onneksi ei voisi 99,9% baareista vähempää kiinnostaa, en siis menetä mitään jos en jaksa sen savun takia lähteä... =)
Play the violent strings of my symphony.

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 20, 2003 7:53 pm

Katja wrote:
Destrarius wrote:
Niin ja unohtui tuosta allergioiden listasta tupakka. Jo pelkkä tupakoivan henkilön lähistöllä oleskelu aiheuttaa ongelmia. :buh:

:eyes
auts..miten sie koskaan voit baariin mennä?! sillä siellä et voi välttyä tupakan savulta....
Kuka on sanonu että mie mihinkään baareihin oon menossa? Alaikänenkin vielä...

:eyes

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue May 20, 2003 8:00 pm

Destrarius wrote:
Kuka on sanonu että mie mihinkään baareihin oon menossa? Alaikänenkin vielä...

:eyes
tarkotinki lähinnä tulevaisuudessa..:eyes .ellei sitten halua joka viikonloppu kämpillä oleskella eikä koskaan käydä baareilemassa...(siihen en ota kantaa jokasen oma asia)
Image

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue May 20, 2003 8:01 pm

Mä en edes haista sitä tupakanhajua oltuani viisi minuuttia baarissa.. Toinen juttu on se mille vaatteeni haisevat aamulla.. :eyes

en polta..
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 20, 2003 8:05 pm

Miulla tuo tupakan savu rupeaa ahdistamaan henkeä ja sitten iskee migreenin oloinen päänsärky.

Uusi vitutuksen aihe: isä! Mie en kestä tuota ihmistä enää! :~(

:eyes

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue May 20, 2003 8:22 pm

SirJuzzi wrote:
Minä en oo allerginen tupakansavulle, paitsi henkisesti... En pysty sietämään sitä löyhkää, ja sitten vielä ne röökaajat itse tuntuvat nostavan itsensä jotenkin muiden yläpuolelle, kun saavat sen pöllin huuliensa väliin.
Mä olin erittäin huomaavainen tupakoitsija. Aina kysyin, että sopiiko polttaa, poltin vain siellä missä se oli luvallista, tumpitkin yritin aina heittää tuhkakuppiin jne.

Nyt kun en enää polta, en kestä sitä savua ollenkaan, ja suurin osa tupakoitsijoista todellakin on itsekkäitä. :(

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Tue May 20, 2003 8:38 pm

Tällä haavaa vituttaa lähinnä kokeet - jotka on torstaina, perjantaina, maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Huomenna olisi myös saksan aine. Ja se vituttaa myös, että Deep Purple ei tule silloin kuin piti.

Tottakai vitutusta aiheuttavat myös naiset ja raha: ei ole kumpiakaan. :(
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 20, 2003 10:29 pm

StratoPummi wrote:
Mä en edes haista sitä tupakanhajua oltuani viisi minuuttia baarissa.. Toinen juttu on se mille vaatteeni haisevat aamulla.. :eyes

en polta..
Kuusamossa yhdessä ei nyt niin kovin tasokkaassa paikassa (kun muuta ei juuri ole) on helkkarin huono ilmastointi, vaatteet alkavat haista tupakansavun takia kerrassaan järkyttävältä.. Vaatteiden kanssa ei voi edes nukkua samassa huoneessa, jopa taskussa oleva paperi haisee hirveälle, saati sitten narikassa oleva takki.. Ei Kemissä Pohjolassa käydessäni ole vaatteet ikinä haisseet yhtä pahalle.

Minäkään en polta, mutta jostain kumman syystä se tupakansavu löytää _aina_ minut.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Helu » Wed May 21, 2003 9:37 am

Malva wrote:

Nyt kun en enää polta, en kestä sitä savua ollenkaan, ja suurin osa tupakoitsijoista todellakin on itsekkäitä. :(
Oon samaa mieltä. Vaan eipä sitä huomannu silloin kun vielä poltti, että kuinka pahalle se tupakka todellisuudessa haisi. Ja se että se savu voi todellakin ärsyttää muita ihmisiä.. :eyes Nyt mieluusti kartaa semmosia paikkoja missä poltetaan sisälle (paitsi baareja..) ja ehkä myös sen takia, että sortumisen vaara on olemassa..

kahli
Jr. Member
Posts:39
Joined:Wed May 07, 2003 12:05 am

Re: Vitutusketju

Post by kahli » Wed May 21, 2003 10:07 am

Erittäin ärsyttävää on käydä kylässä jollain kaverilla joka polttaa sisällä. Koko kämppä lemuaa ihan hirveälle ja ei sieltä saa kun päänsäryn. Ja tupakanhaju on hirveän vaikee saada pois esim. verhoista, sohvista sun muista. Itse kyllä poltan, joten luulisi ettei tuo häiritse, mutta kyllä se vaan on jotain niin kamalaa. Onneksi itse olen niin reipas nuori nainen että jaksan mennä ihan parvekkeelle/ulos asti. :D
Parempi kolme sammakkoa ojassa,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by IceTear1 » Wed May 21, 2003 10:13 am

Ja lisäten edelliseen vielä on se että omat vaatteetkin alkavat haista tupakalle ja se se vasta vituttavaa onkin.
Make the best out of your dreams...

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Wed May 21, 2003 10:18 am

Juu, koivun siitepöly vaivaa. Unohdin aloittaa lääkityksen ajoissa ja nyt oon aivan tukossa. Ei kiva olo. :(
~Still waters run deep~

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed May 21, 2003 11:20 am

Helu wrote:
Oon samaa mieltä. Vaan eipä sitä huomannu silloin kun vielä poltti, että kuinka pahalle se tupakka todellisuudessa haisi.
No kyllä mulle tuli inhoreaktioita jo silloin, muttei niin herkästi kuin nyt. Yh.
Helu wrote:Ja se että se savu voi todellakin ärsyttää muita ihmisiä.. :eyes
No minä kyllä tajusin, koska kakarana kun ei vielä tupakoinut, äiti poltti sisällä... Ja aina olin kohtelias ja ainakin yritin.
Helu wrote:ja ehkä myös sen takia, että sortumisen vaara on olemassa..
Mulla ei ole sortumisen vaaraa. :D Mä olen itsestäni niin ylpeä ku lopetin 7 vuoden jälkeen, ettei mitenkään tee mieli palata taaksepäin. :D

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Helu » Wed May 21, 2003 12:06 pm

Malva wrote:
Mulla ei ole sortumisen vaaraa. :D Mä olen itsestäni niin ylpeä ku lopetin 7 vuoden jälkeen, ettei mitenkään tee mieli palata taaksepäin. :D
Eipä kanssa tee mieli palata menneeseen, että esim. viimeisillä kolikoilla piti mennä ostamaan askia tai kun aamulla iskee paniikki kun tupakit on loppu. Hassua kun sillon tuntui, että tuo voisi suurinpiirtein kaataa koko maailman :lol:
Poltin myös reilut 7 vuotta ja lakossa olen ollut 5 kk, sen verran olen kyllä mennyt luistamaan, että kännissä on tullut polteltua. Mutta siihen se on jäänyt. Enempää ei luonto anna periksi, onneksi! :)

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed May 21, 2003 12:20 pm

Helu wrote:
Poltin myös reilut 7 vuotta ja lakossa olen ollut 5 kk, sen verran olen kyllä mennyt luistamaan, että kännissä on tullut polteltua. Mutta siihen se on jäänyt. Enempää ei luonto anna periksi, onneksi! :)
Mä olen ollut.... Ummm......8kk ilman, enkä ole sortunu kertaakaan. :D

Mutta viime yönä näin UNTA että sorruin. :err: Ja se oli vain se yksi tupakka ja kun seuraavalla kerralla tarjottiin, en taaskaan polttanu. Huh, onneksi nää tapahtuu unessa... :D

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed May 21, 2003 1:38 pm

Sisällä polttaminen on kyllä todella kuvottava tapa :huh:! Kauhean tunkkaista, eikä sinne tee edes mieli mennä kun haisee niin kauhealle.
Itse en ole ikinä polttanut yhtä enempää :). Ja pahaa oli! Mie en ymmärrä, miten aamulla ekana VOI tehdä mieli tupakkaa?!

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed May 21, 2003 6:24 pm

*Elina* wrote:
Mie en ymmärrä, miten aamulla ekana VOI tehdä mieli tupakkaa?!
kyl sie ymmärrärtäsit sen jos ite polttaisit.... Ite en polta, enkä ole polttanukkaan, joskus saatan baarissa yhen kaks tupakkaa polttaa siihen jää...
Image

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Wed May 21, 2003 6:28 pm

*Elina* wrote:
Mie en ymmärrä, miten aamulla ekana VOI tehdä mieli tupakkaa?!
Veipä tuo miultakin aika monta keppanaa ennenkuin ymmärsin, miten on mahdollista että eka asia mikä "dagen efter"-aamuna on mielessä on olunen... :D

Vaan mikään ei oo pahempaa krapulaan kuin tupakansavu...kuvitelkaas miltä tuntuu mennä kankkusessa vessaan, jossa talonväki tapaa poltella... :err:
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed May 21, 2003 6:32 pm

btw. ihan asiasta toiseen..täällä olevat ylioppilaat/kirjottavat vissiin kaikki pääsivät yo:ksi, kun eipä ole täsä topicissa ainakaa vielä kukaan valitellut ettei olisi pääsyt :D oikein paljon onnea muuten kaikille yo:lle:)
Last edited by Katja on Wed May 21, 2003 3:34 pm, edited 1 time in total.
Image

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Wed May 21, 2003 6:38 pm

[/quote]
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Wed May 21, 2003 7:52 pm

btw. taas yks vitutuksen aihe lisää minun elämään....(aivanko niitä ei olis jo aivan liikaaki) :eyes
Last edited by Katja on Wed May 21, 2003 5:02 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Wed May 21, 2003 7:58 pm

Psykopatian koetus ja pesäpalloa huomenna. ...kele :buh:

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Wed May 21, 2003 8:22 pm

Venäjänkoe huomenna! Jippii, jahuu, elämän riemujuhlaa :D :buh:! Venäjän genetiivi olisi sitten pääaiheena... Mie en oikein ymmärrä.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed May 21, 2003 8:31 pm

No niin, taasen olis uusia vitutuksen aiheita. Nimittäin ysien jokavuotinen luokkaretki.

Meän koulussa on ollut perinteenä että vaikka oppilaat eivät keräiskään rahaa pitempään luokkaretkeen, koulu kustantaa kaikki vähintäänkin päiväksi Ouluun shoppailemaan. Noh, me elettiin siinä toivossa että vähintäänkin Ouluun päästäisiin, mutta ei. Koulu on kuulemma yhtäkkiä niin köyhä ettei Oulun reissu tule kysymykseenkään! Noh, meillä kyllä on hieman rennompia nää loppupäivät, ja lähdetään kyllä luokkaretkelle.... Mutta arvatkaas minne? Tutustumaan Tornioon Avesta-Polaritiin pariksi tunniksi, ja ens viikolla sitten muutaman tunnin reissu Elijärven kaivokselle >=( Arrrgh. Vitutus on suuren suuri. Ja sitten vielä kuultiin että jossain Kemin koulussa kuudesluokkalaiset olivat käyneet viikon luokkaretkellä Teneriffalla. Jippii.

Mä olen aina toivonut pääseväni tutustumaan kaivokseen :buh: Riemulla ei ole rajaa.
This is the Arockalypse!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Wed May 21, 2003 8:37 pm

Mare wrote:Ja sitten vielä kuultiin että jossain Kemin koulussa kuudesluokkalaiset olivat käyneet viikon luokkaretkellä Teneriffalla. Jippii.
Oliko keränneet rahaa? Koska ainakin me ala-asteella kustannettiin koko luokkaretki itse. Ihan kokonaan. Olin kyllä Vantaalla silloin, mutta kumminkin.

Nyt olin Pajarinrannalla työharkoittelussa ja nekin keräsi itse rahat luokkaretkeen, ainakin suurimman osan. Lähtivät laivalle ja käyvät pyörimässä Tukholmassa ja Hesassa.

Olisin halunnu mukaan, mutten päässy... :(

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Vitutusketju

Post by Mare » Wed May 21, 2003 8:42 pm

Kyllä kai ne olivat rahaa sitä varten keränneet. Mekin ala-asteella myytiin kaikkea pyykinpesupulveripaketeista CD-levyihin ja tienattiin sen verran rahaa että päästiin kahdeksi päivää Tampereelle. Ja nyt ysillä ei päästä edes Ouluun :( Julmaaa....
This is the Arockalypse!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Vitutusketju

Post by Sami112 » Wed May 21, 2003 8:44 pm

Laskuja tuli aimo läjä.. >=(

Onneks saa nauraa, kun kattoo töllöä, kun sieltä tuli taas toi Nesteen Laihia-mainos.. :lol:
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

Locked