Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Aug 30, 2003 1:43 pm

Flunssa iski.. >=(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat Aug 30, 2003 7:03 pm

Vituttaa! Söin jo yhden antibioottikuurin tähän helvetin poskiontelontulehdukseen ja nyt oon entistäkin kipeämpi! Saatanan humpuukilääkkeet! >=(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Sat Aug 30, 2003 7:04 pm

Vituttaa istua yssisseen kotona. Vituttaa kun haluisin vaihtaa tän pärrän toiseen, mutta pässi myyjä ei puhunut samaa kieltä. Vituttaa ettei osaa ajatella muuta kuin naista joka asuu jossain helevetin kaukana ja jonka mielestä minä oon muutenkin kai ihan liian nuori. Vituttaa ettei oo seuraa eikä rahaa viettää iltaa baarissa tai missään.
Ja toi sade...
Täs päiväs ei kyllä oikeesti oo juurikaan mitään hyvää. Tai no, sitä toista pyörää oli helvetin kiva kokeilla, mutta nyt sekin on vain miinusta, kun ei kauppoja tullut :(

Huomenna asiat ovat varmasti paremmin. Tai viimeistään ens kesänä. No ei ne näin huonosti ainakaan enää kahen vuoden päästä oo...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
Padme
Sr. Member
Posts:1058
Joined:Mon Jun 09, 2003 1:18 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Padme » Sun Aug 31, 2003 12:38 pm

Malys wrote:
Minusta alkaa tuntua siltä, että minulle pitäisi määrätä mielialalääkkeitä/masennuslääkkeitä tmv ennen kuin teen itselleni yhtään mitään. :I Viime aikojen tapahtumien vuoksi mieli on mustempi kuin ikinä ennen enkä näe elämässäni yhtään valoa pilkahtavan missään. Pelkkä synkkä tulevaisuus, mikä virka mun elämällä edes ylipäänsä on... :~(
olen kokenut tuon saman noin puoli vuotta sitten. Kenellekään ei voi puhua, ketään ei edes kiinnosta, ei jaksaisi mitään enää... Itse en löytänyt mitään parannuskeinoa. Kyllä se ohi meni, välillä vain tulee takaisin pieninä jaksoina. :(
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. ;)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 02, 2003 11:03 am

Plääh, ikinä en toista mahdollisuutta saa... Sinkkuilu jatkuu vaan... Eikä loppua näy.. Vapaaehtoisia? :eyes
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Tue Sep 02, 2003 11:38 am

Last edited by Katja on Tue Sep 02, 2003 8:41 am, edited 1 time in total.
Image

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Sep 02, 2003 11:47 am

Vituttaa, kun voisi muuten vetäistä itsensä kiikkuun, mutta noi syksyiset metsät on niin masentavia, ettei sinne kyllä viitsi mennä katselemaan sopivaa puuta johon hirttää itsensä. =P

(Hah, yritinpä vaan vähän piristää tätä synkähköä ketjua mustalla huumorilla.) :lol:
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Tue Sep 02, 2003 11:54 am

Mahassa muljuaa.
Huomasin eilen että tatami(jos se nyt noin kirjoitetaan) on huomattavasti pehmeämpi kuin miun nukkuma-alusta, joten kaatumisten harjoittelu on vaikeaa, kun ei ole sitä samaa varomisrefleksiä kuin muilla ihmisillä kaatumista kohtaan, vaan aina tulee löllähdettyä alas...pitääpi harjoitella enemmän. :buh:

User avatar
Lightyear
Sr. Member
Posts:492
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:54 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Lightyear » Tue Sep 02, 2003 11:57 am

Jabi wrote:
Vituttaa, kun voisi muuten vetäistä itsensä kiikkuun, mutta noi syksyiset metsät on niin masentavia, ettei sinne kyllä viitsi mennä katselemaan sopivaa puuta johon hirttää itsensä. =P

(Hah, yritinpä vaan vähän piristää tätä synkähköä ketjua mustalla huumorilla.) :lol:
:lol:
Jabi: Ensi kesänä sitten! ;)

vituttaa kun asun ekassa kerroksessa niin ei edes voi hypätä parvekkeelta eikä ikkunasta. =P

Toi sinkkuus kyllä vituttaa aika paljon joskus, onneksi mulla ei ole yleensä aikaa ajatella sitä!

Malys: Harrastatko mitään ?! Joku säännöllinen harrastus auttaisi varmasti, hulluksihan sitä tulee jos kotona istuu! ja baariin siitä vaan! :)
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 02, 2003 12:50 pm

Katja: Sinkkuelämästä on "nautittu" 20 vuotta jo, muutoksen ottaisin ilomielin vastaan.. Eikä baareissa ole ainakaan vielä ketään mielenkiintoista näkynyt edes, tai jos on, niin on varattu..

Lightyear: Enpä harrasta, ei ole oikein mitään sellaista mikä kiinnostaisi, paitsi musiikki ja netti, liikunta ei kiinnosta. Minusta kotona on ihan mukavaa, kunhan on vain netti (kotona istuen minä vietin koko viime vuodenkin), baarissa käyn silloin tällöin toisinaan.

Ei tajua, mä en ole sitten lauantain pystynyt syömään kuin kerran päivässä, aamulla pari leipäpalaa ja siinä se, jos syön enemmän, mulle tulee huono olo.. Loppupäivänä en syö mitään ja juon vaan vettä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

MetalWarrior
Sr. Member
Posts:615
Joined:Wed Mar 06, 2002 11:27 pm

Re: Vitutusketju

Post by MetalWarrior » Tue Sep 02, 2003 1:49 pm

Tapasin yhden mukavan tytön ja nyt se häipyy matkoille pariks kuukaudeks....No,onneks ei olla kauaa vielä tunnettu niin ei tuu nii kauhee ikävä...
Kyllähän toi nyt silti vähän kirpasee

Malys hei,tsemppiä nyt vähän!Ei baarista varmaan unelmien prinssiä löydy mutta varmasti ihan mukavia veikkoja ;)
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 02, 2003 3:18 pm

MetalWarrior: Ehkä, mutta enpä ole vielä löytänyt sellaisia. En mene kenellekään koskaan puhumaan, ei minulla ole asiaa tai rohkeutta, eikä minulle tule puhumaan kuin sen ikäiset, jotka voivat olla mun isiä. :err:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 02, 2003 4:50 pm

Plääh, joku tekee tässä rapussa remonttia. Maali haisee jopa mun kämpässä asti (olin suunnilleen lentää selälleni kun koulusta tulin ja rapun oven avasin, HIRVEÄ haju), päälle saan kuunnella ihanaa vasarointia. :buh:

Toisaalta vituttaa nämä pari ensimmäistä päivää koulussa, olen ollut kumpanakin päivänä siellä vain tunnin. Ärsyttävää siksi, kun nouset ja laitat itsesi koulukuntoon tunnin takia, sitten loppupäivänä ei oikein tiedä mitä tekee. No onneksi huomenna muuttuu.

Kansainvälisellä puolella on tällä hetkellä vähemmän tunteja (noin 10h) kuin meillä matkailijoilla. Onneksi tuo tulee keväällä muuttumaan, niillä jotain 16 tuntia enemmän viikossa kuin meillä sitten.. Hah! :evilgrin: Sopii minulle, keväällä sitä on muutenkin tuskaa istua koulussa ja minulla on suunnitelmissa pyrkiä kesäksi Helsinkiin työharjoitteluun. Nyt kun vielä saisin hankittua paikan jostain matkailuun liittyvästä mestasta (matkatoimisto, hotelli, matkamuistomyymälä jne), kolmeksi kuukaudeksi. Palkallinen tai palkaton.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Tue Sep 02, 2003 9:36 pm

Vituttaa, kun opintotukiasioitani ei näköjään vielä ole käsitelty Kelassa, ja huomenna pitäisi maksaa pino laskuja. No kyllähän mä ne maksamaan pystyn, muttei sitä rahaa sitten paljon jäljelle jääkään.
OMG, they fired Jari! Bastards!

sirahvi
Member
Posts:85
Joined:Mon Mar 24, 2003 2:10 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by sirahvi » Tue Sep 02, 2003 9:50 pm

Eipä ole helppoa tämä opiskelijan elämä, ei... Vuokra pitäis maksaa ja eipä tunnu siitä munkaan opintotukihakemuksesta mitään kuuluvan... :buh:

Kivut on taas hirveät ja stressi päällä muutenkin.

Huooh. Pitäisi lukea jotain vitun etiikan kirjaa ja kirjoittaa siitä referaatti. >=(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Sep 02, 2003 10:55 pm

Opintotukea odottelen myös minä tässä, mitään päätöstä ei ole tullut, mutta ei se olekaan ollut kuin 2 viikkoa vasta haussa. Opintorahahakemus pitäisi olla voimassa jo viime vuodesta. Vuokra pitäisi maksaa 5. päivä ja sähkölasku reilun viikon päästä...
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Wed Sep 03, 2003 12:58 pm

Aivan karsee flunssa päällänsä, eikä tosiaankaan kiinnostas yhtään mikään. :~( Ja se sinkkuus se minuakin meinaa pikkuse kaivella. (voe he*****tti, tähänkö se nyt meni!?)
Mutta muistakaa hyvät ihmiset kaiken vitutuksen ja masennuksen keskellä että: IKINÄ EI ASIAT OLE NIIN HUONOSTI ETTEIKÖ NIITÄ VOISI VIINALLA PAHENTAA!!!
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Sep 04, 2003 3:06 pm

Ääh, ei tästä taas tule yhtään mitään. :( Kamalinta on se, kun asiat eivät ole kunnossa, mutta ei edes viitsi tehdä niille mitään, vaan jumittuu sängyn pohjalle makaamaan, haisemaan pahalle ja kuuntelemaan heviä.

Noh, täytyy nyt edes yrittää. Ensin aloitan pikkuasioista ja laitan tämän rytökärpän pesän (kämpän) siistiksi. Siitä sitten kohden isompia haasteita vähitellen... :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Thu Sep 04, 2003 3:36 pm

Edit: Eräällä tavalla vituttaa se, että joudun olemaan porukoille puhelimen kautta mikrotukena, minä en tajua mitä ne selittää ja sitten ne ei tajua mitä minä yritän selittää. Nimimerkillä "Eilen puoli tuntia puhelimessa". Näytönkaappauksella (vai mikä sen oikea nimi on) piti yrittää selvittää että mikä siellä on (selitin siskolle 10 minuuttia miten ikkunan saa "aktiiviseksi" jotta homma onnistuu). Samoiten joudun olemaan puhelin kautta siskolle matikanopettajana. Odotan mielenkiinnolla milloin se soittaa fysiikasta tai kemiasta. :eyes Nimimerkillä "10 matikkaa, 4 kemiaa ja 5 fysiikkaa lukiossa"
Last edited by Malys on Thu Sep 04, 2003 12:44 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Sep 04, 2003 5:16 pm

Perse, mä siivoan huomenna sitten. En minä viitti nyt.
janivarius wrote:
Ja se sinkkuus se minuakin meinaa pikkuse kaivella. (voe he*****tti, tähänkö se nyt meni!?)
Jos sen sijaan lähtisin ulos ja yrittäisi saada tuohon asiaan muutosta... =P
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Sep 04, 2003 6:52 pm

Kettuuu... Pitäisi kirjoittaa huomiseksi aineistoaine jostain ulkonäköön liittyvistä ennakkoluuloista ja ulkonäköön perustuvasta ihmisten kohtelusta. Ei nyt vaan jotenkin irtoa, enkä ymmärrä aineistoni pointtia! Ikinä en ole yhtä surkeaa ainetta kirjoittanut,kun tämä tulee olemaan.
Ja sitten toinen aihe, josta on muodostunut jo varsinainen kestovitutus. Välimatkat >=( ! Aina pitää säätää kauheasti, että pääsee kouluun aamulla, puhumattakaan jostain koulun ulkopuolella tapahtuvasta toiminnasta. Kaverit asuu reilu 10 km:n päässä, samoin kuin koulu. Ja ajokorttiahan minä en vielä tietysti omista. Joulukuussa saan alkaa ajaa 8)...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Thu Sep 04, 2003 9:34 pm

"Ellei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä"

- Poikkeus vahvistaa säännön..

:eyes
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Thu Sep 04, 2003 10:01 pm

Plääh, tätä mä juuri tarkoitin. En siivonnut kämppää enkä jaksanut lähteä ulos. Ja se on mulla sama juttu joka asiassa. Mitään ei viitsi tehdä, jollei aivan pakko ole. Pelkkää ajelehtimista päivästä toiseen vailla minkäänlaista päämäärää. Alan menettää otetta elämästä.

Vittu, mä tarvitsisin kunnon potkun perseelle. >=(
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Thu Sep 04, 2003 10:15 pm

Jabi, ihan sama juttu minulla! Kaikki tehtävät jne. kasaantuu päälle ja sitten taas ihmettelen, että "no mitenkäs tässä nyt näin kävi?". Kaikki päivät vaan tulee hommailtua jotain hyödytöntä ja sitten ei muka "ehdi" käymään lenkillä tai tekemään koulujuttuja.
Mie tartteisin ihan helvetin ison potkun perseelle :D!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Fri Sep 05, 2003 12:38 am

StratoPummi wrote:
"Ellei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä"

- Poikkeus vahvistaa säännön..

:eyes
Eipä ole poikkeusta tapahtunut sen 9-10 vuoden aikana mitä pojista olen ollut kiinnostunut.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Muija
Member
Posts:110
Joined:Fri Dec 13, 2002 2:52 pm

Re: Vitutusketju

Post by Muija » Fri Sep 05, 2003 8:03 am

Vituttaako?
Aina, ihmiset ylipäänsä (tai siis päin naamaa valehtelu kun jotain kysyy suoraan ihmiseltä johon luulee voivansa luottaa ja muut paskat luonteen piirteet, vaikka eipä sellasen pitäs nyppiä kun sellaista elämä on. Vituttaa silti. Oikeudenmukaisuutta -perkele! ) ja tänään vituttaa jo lopulta lisäksi etenkin tämä saatana viikon jatkunut jomotus nupissa-muuttuisi edes kunnon migreeniksi (ja kerrankin ei syynä ole ollut edes krapula...).

Vituttaa sekin että viikonloppu on ovella, ei ole rahaa (koska sitä nyt olisikaan?)ja sitten vituttaa duuni-asiat. Ja tuo hemmetin aurinkokin paistaa taas 8) ....

Että hyvää viikonloppua vaan.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Fri Sep 05, 2003 8:27 am

noh juuuuh...pistää vituttamaan nyt ja oikein rankasti matikan koe..okei olis ehkä pitäny lukea mutta hieman aiheuttaa vaikeuksia lukea kun samana päivänä koe ja pari muuta testiä...prkl...heti alkuvuojestako sitä pitää ihmiset kuluttaa loppuun >=(
Image

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Vitutusketju

Post by janivarius » Fri Sep 05, 2003 11:10 am

Ja taas on v-käyrä noususuunnassa. Koulu loppuu kohta, joten täällä jääpi jutut taas kesken. Olis se vaan nii vietävän mukavaa lukee noita vanhoja topicceja. Viikonloppu ei ainakaan tällä hetkellä houkuttele yhtään, tai no ehkä vähä ;) . Tämä nyt on taas tämmöstä yleisvitutusta :evilgrin: !?!
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

ShadowOfSouls
Member
Posts:278
Joined:Sun Jan 19, 2003 1:49 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by ShadowOfSouls » Fri Sep 05, 2003 1:11 pm

vituttaa... koulu alkaa ens viikolla. ei huvittas yhtään raahautua vielä luennoille.. nojaa kaipa mie kestän
Find the cold darkness within.
Embrace the void.
Death is only an illusion.
Life is even less.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 05, 2003 5:51 pm

Miä pystyisin pitämään tätä ketjua ylhäällä tarvittaessa vaikka yksinäni, LOL... Vaikka mut onkin usein kuvailtu iloiseksi ihmiseksi, vituttaa mua siltä lähes aina jokin. :lol:

Juuri nyt vituttaa, kun ostin käytetyn CD-RW-aseman ja rupesin sitä asentamaan, niin huomasin että vanha CD-ROM:mini onkin pultattu niin tiukasti kiinni koneeseen, etten saa sitä irti. 3 ensimmäistä ruuvia neljästä irtosivat ihan kiltisti, mutta se neljäs jumittui paikoilleen täysin. Kirosin ja väänsin varmaan puoli tuntia, jonka jälkeen ruuvin aihio oli jo niin vahingoittunut, ettei sitä enää väkivaltaa käyttämättä irroteta. Täytyy siis hommata joku vitun pora jostain ennenkuin projekti voi jatkua. >=(
OMG, they fired Jari! Bastards!

Locked