Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society
Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Fri Sep 05, 2003 9:56 pm

Nonii, tässä olis sitten ikäänkuin yksi Strato-foorumin sinkkukerhon jäsenistä lähdössä ulos, toivoen muutosta tilanteeseen. Mutta se kalvava epäonnistumisen tunne siellä sisimmässä vaan kummittelee, vaikken vielä ole päässyt edes kotiovesta ulos. Täytyy vaan nousta sen tunteen yläpuolelle ja voittaa... Voi helevetti. :eyes

P.S. Ehkei ollut hyvä idea ottaa rohkaisuryyppyä. :(
OMG, they fired Jari! Bastards!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Fri Sep 05, 2003 10:58 pm

Yks V-aihe vähemmän tällä rintamalla, sain kun sainkin pärräkaupat tehtyä! Eli olen nyt GPZ600R:n onnellinen omistaja :D :D :D
Mokoma nyt on vuodelta -85(ei se vanha oo, vuotta nuormepi kun kuskinsa!) mutta eipä se tunnu tahtia haittaavan, ja punamustakin se on, niinkuin miun nahkapukuni :D
Joskus niitä ihmeitäkin tapahtuu... :)

Intti jatkuu, nyt aliupseerioppilaana ja tj kutakuinkin 309...eikä tunnu missään :)
Huomenna radalle kokeilemaan pärrää ja jatkoille hyvässä motoristiseurassa...

Ainut vaan, että...sinkkupa olen minäkin. Eikä oikeastaan viitsi liikaa yrittää asiaa korjatakaan, olisihan se epäreilua tyttöä kohtaan kun kuitenkin ite on viikot varuskunnassa...
Pitänee kai tyytyä tekstiviestinvaihtoon kutakuinkin puolta vanhemman naisen kanssa. Oikeastaan mikään huono vaihtoehto sekään, mutta ei juuri lämmitä viikonloppuisin :eyes
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 12:05 am

Prkl, päässä soi Moottoritie on kuuma.
Last edited by Malys on Fri Sep 05, 2003 9:07 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 06, 2003 3:53 am

En ole kovinkaan loistava.
Last edited by Jabi on Sat Sep 06, 2003 12:57 am, edited 1 time in total.
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 06, 2003 10:13 am

En eilen sitten ehtinyt katsomaan sitä Tuska-koostetta kun kaveri raahasi lenkille eikä oikein voinut kieltäytyäkään kun aiemmin päivällä lupasin sinne lenkille lähteä mutta oletin että olisi nyt vähän aiemmin tullut hakemaan. :~( Miksi aina minä? :~(

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 10:15 am

Last edited by Malys on Sat Sep 06, 2003 7:20 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Sat Sep 06, 2003 11:36 am

No no Malys, jätä se Alko väliin, oikeasti ? Ei se mitään auta :(
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 11:39 am

Auttaa se ainakin hetken. Haluan näistä ajatuksista eroon edes muutamaksi tunniksi että pystyisin kouluhommiani tekemään ja ajattelemaan jotain muuta. :~( Koko vuonna olen juonut kolme kertaa alkomahoolia, siitä se juopon ura kohta urkenee..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 06, 2003 2:33 pm

Vituttaa, kun hiukset alkavat olla jo niin pitkät, että niiden hoitaminen on hieman hankalaa. Eniten häiritsee irtoavat hiukset, joita sitten on joka paikka täynnä. Tekisi mieli leikkauttaa lyhyeksi, mutta ei raaskisi heittää kahden vuoden työtä (kasvattamista) hukkaankaan.
Last edited by Jabi on Sat Sep 06, 2003 11:34 am, edited 1 time in total.
OMG, they fired Jari! Bastards!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Sep 06, 2003 3:33 pm

[/quote]
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 06, 2003 3:35 pm

Paitsi siistimis tarkoituksessa.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Sep 06, 2003 3:36 pm

No niin, siis tottakai siistimisessä, mutta ei 15centtimetriä esim. kannata leikata! Minä idiootti menin leikkaamaan.. :~(
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 4:06 pm

[/quote]
Last edited by Malys on Sat Sep 06, 2003 1:07 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 06, 2003 4:28 pm

Alkaa mennä vakavaksi kun kämppiskin luuli miua kaupungilla mieheksi...oli kuulemma tunnistanut miun toisessa kaupungissa asuvan kaverin jonka se on nähnyt kerran aikasemmin ja ajatellut että "tuohan on se sen kaveri mutta kuka tuo sen vieressä oleva punahiuksinen hevarimies on?" Sitten se oli alkanut yhdistelemään asioita ja tajunnut että se olenkin minä...tämä ei kyllä ole enää kauhean hauskaa kun kerran sormetkin sanoo kuulemma että mie olisin heteromies... :buh:

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Sat Sep 06, 2003 4:57 pm

kerta tässä nyt oli hiuksista puhetta niin tänään sitä menetin sitten ~10cm hiuksista..... :~( mutta minkäs sitä mahtaa kun latvat on hamput niin pakko kai niistä on luopua...
Image

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 6:10 pm

Ulospäin en halua näyttää kenellekään, kuinka heikko nyt olen. En halua kertoa läheisille kuinka uskomattoman pahalta minusta tuntuu, en halua kertoa kuinka joudun käyttämään kaikki voimani siihen, että pysyn koossa ja näytän ulkoisesti olevan aivan normaali. Harva tietää, mitä on tapahtunut. En halua ihmisten tietävän että minäkin olen heikko, olen aina ollut se, joka harvoin tunteitaan näyttää kenellekään, on vahva. On vaikeaa olla ulkoisesti oma itsensä, se, minkä ihmiset näkevät, vailla huolia. Ennenkin, vaikka olisin kuinka masentunut tai surullinen, en ole näyttänyt sitä, valeasu katoaa vain silloin kun olen yksin.

Netti on tällä hetkellä ainoa turvani, sen kautta pystyn olemaan edes jonkinlaisessa kontaktissa muitten ihmisten kanssa ja voin hyvällä tuurilla olla hetken rauhassa ajatuksiltani..

Onhan tämä säälittävää valittaa ja avautua netin kautta, mutta täällä sen voi tehdä jotenkin anonyymisti, ei tarvitse läheisiään huolestuttaa tällaisilla asioilla. En edes pystyisi mitään puhumaankaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by Pentelesh » Sat Sep 06, 2003 6:23 pm


Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 6:25 pm

Pentelesh wrote:

Alkoholi ei ole ratkaisu siihen asiaan... Se vain pahentaa oloa.
Ei ehkä, mutta kunhan olo olisi parempi edes hetken.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

primal
Sr. Member
Posts:1229
Joined:Thu Oct 10, 2002 8:47 pm

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by primal » Sat Sep 06, 2003 6:34 pm

Malys wrote:
Pentelesh wrote:

Alkoholi ei ole ratkaisu siihen asiaan... Se vain pahentaa oloa.
Ei ehkä, mutta kunhan olo olisi parempi edes hetken.
Ymmärrän sinua malys mutta koita ajatella positiivisesti, itse olen ollut allapäin kun koko elämäni rakas koira kuoli viikko sitten mutta malys älä tartu viinapulloon.
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.

Burning Point>Feeding The Flames.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 06, 2003 6:56 pm

Pentelesh wrote:
Alkoholi ei ole ratkaisu siihen asiaan... Se vain pahentaa oloa.
Muta sitä ei tarvitse miettiä ennen huomisaamua. =P
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 7:10 pm

Minä olen menettänyt turhan paljon liian lyhyessä ajassa, ensin kuoli mummo (asui meillä, paitsi pari vikaa vuotta) huhtikuussa ja nyt sitten tämä.. Juuri kun aloin olla kunnossa kuolemasta.. :(
Last edited by Malys on Sat Sep 06, 2003 4:11 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Vitutusketju

Post by Huliisi » Sat Sep 06, 2003 8:04 pm

PRKLE! >=( Videonauhuriin ei voi luottaa ollenkaan!
Eilen tuli se tuskakooste.
Pistin sen nauhoitukseen, ku väsytti nii hirveesti.
Ja sitten kun tänään aloin katsomaan videota,
se oli täynnä pelkkää mustaa >=( SAATANA!
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

Gaia
Sr. Member
Posts:1223
Joined:Fri Mar 15, 2002 11:25 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Gaia » Sat Sep 06, 2003 8:07 pm

Huliisi wrote:
PRKLE! >=( Videonauhuriin ei voi luottaa ollenkaan!
Eilen tuli se tuskakooste.
Pistin sen nauhoitukseen, ku väsytti nii hirveesti.
Ja sitten kun tänään aloin katsomaan videota,
se oli täynnä pelkkää mustaa >=( SAATANA!
No helvetti: mun veli laitto sen nauhotukseen kun en ollu himassa, ja siitä puuttuu noin puolet keskeltä!! :eyes

Mikäs muu mua vituttaa... Mun moponi muuten. Se pitää jotaan ihme zäkä-zäkä-ääntä, ja koko ajan saa pelätä että joku katkee tai posahtaa.
There I was on a July Morning, I was looking for love...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Sat Sep 06, 2003 8:56 pm

Minua suruttaa tuo Malysin tilanne.. :(

Toinen tarvitsee selvästi olkapäätä johon nojata.. :(
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Sep 06, 2003 9:04 pm

Huliisi wrote:
PRKLE! >=( Videonauhuriin ei voi luottaa ollenkaan!
Eilen tuli se tuskakooste.
Pistin sen nauhoitukseen, ku väsytti nii hirveesti.
Ja sitten kun tänään aloin katsomaan videota,
se oli täynnä pelkkää mustaa >=( SAATANA!
No voi vittu! Kai sulla on joku kaveri joka on sen nauhottanu? Voi helvetti..
Tulihan aikoinaan top40 telkusta jossa Kotipelto oli eikä se ohjelma ollu menny nauhalle.. Vähänkö vitutti! Mutta tuskakooste.. Voihan helvetti.. :(
Live for now, like there's no tomorrow.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Sat Sep 06, 2003 9:07 pm

StratoPummi, minua myös. Siihen on pakko löytää joku juttu.

Mulla se ainakin "meni ohi" kun sulkeudun muutamaksi päiväksi huoneeseen (en siis koko ajan siellä ollut, mutta kuitenkin) ja ajattelin omaa tilannetta. Kaikista mahdollisista näkökulmista. Itsemurha oli mielessä, ja tulevaisuus. Ei paljon ollut mitään, mutta väkisin keksin jotain juttuja että mikä pitäisi mut hengissä. Nytkin mulla on paljon sellaisia juttuja mitä tehdä tulevaisuudessa. En mitään että mitä teen kuusikymmentäviisivuotiaana, vaan ihan että mitä teen ensi viikolla.. ne saa unohtamaan sen huonon olon. Ei ajattele itseään ja niitä tunteita. Ei mulla ollut ketään, joten käänsin sille ololle selkäni ja olin itseni kanssa hetken. Silloin oli joku.. ja nyt on enemmänkin kavereita.
Aya!

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Vitutusketju

Post by The Firewolf » Sat Sep 06, 2003 9:24 pm

Miulla meni jossain vaiheessa tilanne niin pahaksi nuorempana että itsemurhaa yritinkin mutta puukolla osuinkin vain kylkiluuhun jonka jälkeen se rohkeus katosi ja siihen jäi - tosin vieläkin on kohoarpi tuosta kyljessä muistona.
Ketuttaa tuo toinen kämppis kun se raahasi oman kaverinsa tänne ja nykyään se asuu täällä about puolet viikosta ja käyttää meidän saunavuoroa ja on muutenkin niin kuin omistaisi paikan eikä ole ollenkaan kiva juttu...on vielä äärimmäisen töykeä ja röyhkeä tyyppi ja sitten nuo kaksi vielä istuvat silloin tällöin miun huoneessa koko yön niin etten saa nukuttua(miun huoneessa on ainut kone ja sattuu olemaan kämppisten omistuksessa joten pahempi häätää niitä poiskaan...) ja mm.perjantaina myöhästyin koulusta melkein tunnin kun pääsin nukkumaan vasta puolineljältä aamulta ja sitten nukuin pommiin. :buh:

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Re: Vitutusketju

Post by Jabi » Sat Sep 06, 2003 9:48 pm

The Firewolf wrote:
Ketuttaa tuo toinen kämppis kun se raahasi oman kaverinsa tänne ja nykyään se asuu täällä about puolet viikosta ja käyttää meidän saunavuoroa ja on muutenkin niin kuin omistaisi paikan eikä ole ollenkaan kiva juttu...on vielä äärimmäisen töykeä ja röyhkeä tyyppi ja sitten nuo kaksi vielä istuvat silloin tällöin miun huoneessa koko yön niin etten saa nukuttua(miun huoneessa on ainut kone ja sattuu olemaan kämppisten omistuksessa joten pahempi häätää niitä poiskaan...) ja mm.perjantaina myöhästyin koulusta melkein tunnin kun pääsin nukkumaan vasta puolineljältä aamulta ja sitten nukuin pommiin. :buh:
Ärgh. >=( Käske sitä vetämään käteensä. :D Tai no ehkei tuo sentään ole hyvä ratkaisu. Mutta sietämätäntöhän tuollainen pitemmän päälle on. En tiedä sitten. :eyes
OMG, they fired Jari! Bastards!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Sat Sep 06, 2003 9:55 pm

Pummi ja Haven: Sellaista ei ole... On vain pelkkä tyhjyys.

Viikon olin omissa oloissani, kävin päivällä vain koulussa, en kestänyt, oli pakko lähteä. En kestä omia ajatuksiani. Minä yritän selvitä minuutti kerrallaan, etten hajoa. Yritän ajatella vaikka kiinnostavan oloisia tyyppejä koulusta ja muualta, ei auta, ahdistavat ajatukset tulevat esille koko ajan. Mä hajoan kohta!!
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Gaia
Sr. Member
Posts:1223
Joined:Fri Mar 15, 2002 11:25 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by Gaia » Sat Sep 06, 2003 10:01 pm

Malys wrote:
Pummi ja Haven: Sellaista ei ole... On vain pelkkä tyhjyys.

Viikon olin omissa oloissani, kävin päivällä vain koulussa, en kestänyt, oli pakko lähteä. En kestä omia ajatuksiani. Minä yritän selvitä minuutti kerrallaan, etten hajoa. Yritän ajatella vaikka kiinnostavan oloisia tyyppejä koulusta ja muualta, ei auta, ahdistavat ajatukset tulevat esille koko ajan. Mä hajoan kohta!!
Ensinnäkin: Itsari sitten ei oo vastaus mihinkän. Sillä ehkä setvii omat ongelmat, mutta sillä myös aiheuttaa muille entistä enemmän ongelmia (joku on tän multa jo saattanutkin kuulla :D). Ehkä sun kannattasi puhua niistä sun jutuista jollekkin. Vaikka äitilles? Mulla ei oo mitään aavistusta mitä sulle ois voinu jotain noin vakavaa tapahtua, mutta jos sä avautuisit vaikka naapurilles! Olisko ne tai kukaan valmiita/valmis auttaan sua?
There I was on a July Morning, I was looking for love...

Locked