Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Vitutusketju

Post by Eini » Sat Sep 25, 2004 3:30 pm

*Elina* wrote:Eli jos täällä joku tyttönen käyttää tuommoisia gootahtavia korsettitoppeja,niin voisiko kertoa,mistä helvetistä niitä saa!?
Helsingissä myydään Morticiassa (Eerikinkatu 9) ja netissä on monia hyviä kauppoja, tässä yksi suosikkini: http://www.blackvampire.net/ Toivottavasti löydät mieleisesi! :)

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Vitutusketju

Post by *Elina* » Sat Sep 25, 2004 5:20 pm

Oi kiitos paljon Eini :)!
Löysin tuon lisäksi netistä vielä OldRaven -nimisen paikankin,josta kans voi netin kautta tilata. Molemmat vaikuttavat ihan laadukkailta paikoilta. Voisinkin uudistaa tyylini ja tilata koko vaatevaraston noista,niin ihania ovat :roll:.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Sir. Decadence » Sun Sep 26, 2004 9:28 pm

Nyyh, koeviikko alkaa huomenna matikan kokeella ja siinä sitten on koko seuraava viikko kokeita.
Matikan koetta varjostaa suuri epävarmuus, kun en tosiaankaan osaa sanoa osaanko vai enkö.
Ainakin jotain osaan, että eiköhän se nyt läpi mene. :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Mon Sep 27, 2004 10:18 am

Jatkuva tekemisen puute ja todella huonosti nukuttu viime yö vituttavat.
Keskiviikkona pitäisi mennä ex-duuniin päiväksi. Sekin on sellainen asia joka ei voisi vähempää kiinnostaa mutta mahdollisen sieltä saatavan työpaikan takia pidän firmaan hyvät välit yllä.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon Sep 27, 2004 12:25 pm

nyt vituttaa ihan ankaramman päälle... kirjotin tuossa keskiviikkona realin.. sain tänää alustavia tuloksia ensinnäkin meni paljon huonommin mitä alunperin ajattelin toisakseen sain tietää kun kyselin että paljon mistäki tehtävästä oli tullu että olin tehny, noh satuin huomaamaan että olin sitten jättäny väärän tehtävän...olin jättäny tehtävän mistä sain yhen pisteen mitä ajattelin että en osaa joten en jätä tehtävän sijasta mikä piti olla puoliksi oikein :evil: :x

Lapazeus
Member
Posts:279
Joined:Tue Mar 05, 2002 6:49 pm
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Lapazeus » Mon Sep 27, 2004 3:05 pm

Kolme sanaa: Koeviikko :P

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Mon Sep 27, 2004 7:00 pm

Vihaan Amadeus-varausjärjestelmää... :evil: Kukakohan neropatti sen on kehittänyt??

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Vitutusketju

Post by stratowiruz » Mon Sep 27, 2004 7:33 pm

Helu: ilmeisesti olet matkatoimistossa työssä? Buukkaappa minulle vahingossa matka, vaikka Timbuktuun... tai sitten minun pomolle ehkä MENOlippu paremminkin jonnekin kurjaan mestaan.

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Mon Sep 27, 2004 8:02 pm

@stratowiruz: En oo töissä (vielä) matkatoimistossa, mutta opiskelen matkailua ja valitettavasti siihen kuuluu toi Amadeus.. En tiedä itkeäkkö vaiko nauraa :). Kyllä mielelläni muuten voisin vaikka varatakkin, etenkin sille pomolle :)

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Vitutusketju

Post by stratowiruz » Mon Sep 27, 2004 8:51 pm

OK... minua ja kolleegoitani psyykattin, pomo sanoi: "annamme pian teille potkut ja hommaamme uudet työntekijät tilalle". No joo, ei mitään uutta sinänsä! Olen tottunut, ei ensimmäinen kerta siis.

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Tue Sep 28, 2004 6:24 pm

Koeviikko tässä vituttaa ja etenkin se että huomenna illalla olisi hullu kasa lajiteltavaa ja jaettavaa postia (400 mainosta +pikkulehdet) (käyn siis tekemässä kokeen aikasin aamulla koulussa ja tulen tänne lajittelemaan postia) Onneksi ne mainokset saapu jo tänään,mutta pikkulehdet tulee vasta huomen.Kävi sinänsä tuuri että torstainen enkun koe on joskus 12 jälkeen.Kerkeän torstai aamuna siíhen vähän lukemaan.Miksiköhän alotinkaan ton postin jakelun. Seuraavalla viikolla onkin sitten 8 viikon tetti saas nähdä mimmosii päiviä siellä odottaa.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Tue Sep 28, 2004 8:48 pm

Kyllä tää koeviikko aina alkaa enemmän tai vähemmän vituttamaan..Vaikka nytkään ei oikeastaan mitään vaikeita aineita ole koeviikolla, tänään oli historia ja huomenna englanti. Torstaina äidinkieli ja tämä viikko onkin sitten pulkassa. Tosin ensi viikolla on 2 matikan koetta, joista kummastakaan en tajua yhtään mitään, tuskin pääsen läpi ollenkaan, mutta mitä pienistä :p Näyttäs vahvasti muutenkin sille, että tuo laaja matikka ei ole oikein minun alaani...
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Sep 29, 2004 2:19 pm

En käsitä en. Toinen nilkka on niin pirun kipeä ollut jo monta päivää, todella hankalaa kävellä eikä voi oikein uneksiakaan taivuttamisesta. En keksi mitään muuta syyksi kuin viime viikon Hesan reissu ja se kaikki seisominen, oli silloin jo jonkin verran kipeä mutta nyt on vain pahentunut koko ajan. No jotain hyvää. Jos mulla on kylmät kädet, niin voin lämmittää niitä nilkan ympärillä kun tuo hohtaa kuumana.

Tää vuosi on mennyt tosi hyvin fyysisen kunnon osalta.. Vuoden ekana päivänä murran varpaani, sitten kaiken maailman muita ongelmia että meikäläiseen on sattunut välillä ja kunnolla. No, ei tässä oelkaan kuin jokunen kuukausi jäljellä. Ehtii tapahtua vielä vaikka mitä.

Tarttis tehrä jottain.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Vitutusketju

Post by Helu » Wed Sep 29, 2004 7:20 pm

Alexi wrote:Miksiköhän alotinkaan ton postin jakelun.
Aivan samaa ajattelin tänään, kun kauheella kiirellä koulusta kotiin ja mainoksia lajittelemaan ja sitten vielä kauheemmalla kiireellä niitä jakamaan ennekuin alaovet menee lukkoon.. :x Ei auta, ei auta! Onneksi alueeni on vaan 260 kämppää ja kaikki kerrostaloja. Ikävä kyllä postiluukut on niin vanhoja ja pieniä, et mainokset just ja just mahtuu sinne.. Mutta, pakko yrittää ku tolla opintotuella ei elä! :evil: PRKL

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Vitutusketju

Post by Alexi » Thu Sep 30, 2004 8:26 am

Helu wrote:
Alexi wrote:Miksiköhän alotinkaan ton postin jakelun.
Aivan samaa ajattelin tänään, kun kauheella kiirellä koulusta kotiin ja mainoksia lajittelemaan ja sitten vielä kauheemmalla kiireellä niitä jakamaan ennekuin alaovet menee lukkoon.. :x Ei auta, ei auta! Onneksi alueeni on vaan 260 kämppää ja kaikki kerrostaloja. Ikävä kyllä postiluukut on niin vanhoja ja pieniä, et mainokset just ja just mahtuu sinne.. Mutta, pakko yrittää ku tolla opintotuella ei elä! :evil: PRKL

Äsken kävin viimeset lehdet heittämässä niihin taloihin joissa ovet oli jo eilen illalla kiinni. :lol:

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Thu Sep 30, 2004 8:27 pm

Helu wrote:Vihaan Amadeus-varausjärjestelmää... :evil: Kukakohan neropatti sen on kehittänyt??
Se on kieltämättä aika ärsyttävä ohjelma. Voisivat kehittää hieman modernimman version, tuppaa ne koodit unohtumaan.. :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Wed Oct 06, 2004 8:56 pm

Hohhoo. Olen yrittänyt viimeiset kolme tuntia saada itseäni kirjoittamaan tekstin, jonka sisällön tiedän suunnilleen päässäni, mutta en saa aikaiseksi. Joo. Ens viikoksi ei olekaan kuin helkkaristi tehtäviä palautettavana. Ja perjantaiksi pitäisi kirjoittaa ruotsiksi yksi A4 saamelaisista, riviväli 1 ja fontti Times new roman 12. Mä en osaa. :?

VIELÄ ei ole paniikkia noitten tehtävien suhteen, mutta ruotsin kohdalla luulen paniikin iskevän huomenna siinä keskiyön tienoilla, kun olen saanut pari riviä kirjoitettua. Veikkaan ma.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Wed Oct 06, 2004 11:37 pm

Alkaa taas tämä työttömyys ja sen lieveilmiöt vituttaa.

Vaikka lähettelen hakemuksia päivittäin, saan vain "ei kiitos" replyjä jos nyt replyjä ollenkaan.

Unirytmini on pitkään ollut sitä että sammutan valot 1-3 välillä ja sitten joskus 11 aikaan nousen tokkuraisena ylös sängystä ja pääsen kunnolla "Käyntiin" vasta joskus 13 aikaan.

Mutta nämäkään eivät kuitenkaan ole saaneet Figaroa vielä pettymään totaalisesti, yritän aina nähdä asioista positiiviset puolet. Esimerkiksi voin sanoa sen että kyllä se tavallaan on kivaa kun voi 0.36 saunan päälle keikkua netissä ja huomenna saa taas rohottaa, ilman että kello pirisee korvan juuressa. Tekemisen puute, josta aiemmin lässytin on korjaantunut sillä että olen ottanut pari uutta harrastusta joiden kanssa aika kuluu. Vituttaa vaan silti tämä totaalinen epävarmuus mistään tulevasta
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Fri Oct 08, 2004 2:12 am

Ärsyttää! Kiva ilta baarin jälkeen ja bändin laulaja vessassa oksentamassa. No, en kyllä itsekkään ole selvinpäin. Ärsyttään vaan kun ilta jauhettu uusista levytyssopimuksista jne. ja nyt jollain on paha olo....

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Fri Oct 08, 2004 3:07 pm

Tänään tuli vuosia täyteen mikä vitutta, ihminen vanhenee mutta mitään ei saa aikaseks. Sunnuntai maanantai välisenä yönä taas järkkyä, toinen tytteli meinas tukehtua siihen että kurkku oli turvoksissa. Sen jälkeen kaikki joko kuumeessa tai sitte vaan muuten flunssassa. Vanhimmaista harmittaa ku ei päässy koko viikkoon kouluun.

Ja muutenki, muistan aina mieheni synttärit ja muistan hääpäivän, nähtäväksi jää tänään ja viidestoistapäivä, muistaiskohan se ees kerran.. Miksiköhän miehillä on niin huono muisti? Lähnnä ne unohtaa tärkeät päivämäärät, mutta muistaa jos pitää kavereitten kanssa mennä jonnekkin.. alkaa vähitellen nyppii.. mut jos oon jaksanu näinki kauan valittaa siitä niin jaksan kai toisetki kymmenen vuotta :D

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Mon Oct 11, 2004 7:29 pm

Vittuttaa... Mun oma läppäri vietiin korjattavaksi mutsin duuniin. Se oli niin täynnä viruksia, että mikään ei toiminut. Mutta äitini sanoi että saat sen ehkä jo tänään mutta sitten se oli niin jumissa koko paska ettei palomuuri toiminut tai edes viruksentorjunta ohjelma toiminut.. :evil: Saamari!!!
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Oct 12, 2004 10:09 am

En tajua mun konetta. Se on nyt useamman päivän kiukutellut ja välillä koko kone jumittuu yllättäen. Tänään se teki sitten sen että ei tahtonut käynnistyä ollenkaan. Sunnuntaina olin saada sydärin kun kone jumittui kesken ison kirjoitusoperaation, onneksi olin tallentanut hetkeä aikaisemmin ja tekstiä ei tuhoutunut paljon.. Syylliseksi epäilen XP:n Service Pack 2:sta, ei se ennen tuon asentamista ole jumiutunut. Taitaa olla kohta aika formatoida koko kone ja aloittaa alusta. En mä kaikkea kahden vuoden aikana kertynyttä tavaraa saa talteen. :(
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Tue Oct 12, 2004 10:31 am

Malys wrote:Taitaa olla kohta aika formatoida koko kone ja aloittaa alusta. En mä kaikkea kahden vuoden aikana kertynyttä tavaraa saa talteen. :(
Pikkuvinkkinä voisi heittää, että jos meinaat tuollaisen operaation tehdä, niin jaa se kovalevy osiin. Minulla on windows yhdellä 4 gigan osiolla ja kaikki muu sitten toisilla asemilla. Näin ei mene mitään hukkaan jos formatointiin joutuu turvautumaan. Riittää kun jyrää vain sen aseman missä windows on.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Vitutusketju

Post by Gallowspole » Tue Oct 12, 2004 12:23 pm

Malys wrote:Syylliseksi epäilen XP:n Service Pack 2:sta, ei se ennen tuon asentamista ole jumiutunut.
Taitaa siinä se vika olla kyl, meillä on samallaista, miehen kone nalkkailee jatkuvasti ja se alko vasta kun oli asentanu samasen servise packin. Ihme kyllä, mun kone ei vielä pahemmin.

Nyt aika mennä ihan meitin arvaus keskukseen. Turun LÄÄKÄRI sano päivystävällä sillon yöllä että tytöllä on kurkunpääntulehdus, ei antanu ees antibiootteja, mitä sitte ihmettelee jopa apteekin väki. Aattelin että vaikka arvauskeskuksessa lääkärit on mitä on, mut ainaki ne antaa lääkettä. Nyt on itellään sama, jää vaan nähtäväks saanko ees minä sitte lääkettä. Alkaa jo tympii tällänen tauti ku ei oo edes viikossa menny ohitte, pahenee vaan. Ja raskaana olevan on helppoa kunnet voi mitään lääkkeitä ottaa :roll: Ehkä ees lääkäri keksii jotain.. toivottavasti

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Tue Oct 12, 2004 2:30 pm

Rupeaa tosissaan vituttamaan tämä uniongelma. Pari viime yötä olen joko valvonut tai sitten nukkunut jostain neljästä kahdeksaan/kymmeneen ja mikään ei tunnu auttavan unen saamiseen.
Kaikkea on kokeiltu iltalenkistä iltakaljaan, ensimmäinen aiheuttaa vain sen että kävelyn jälkeen on hetken aikaa väsynyt, ei kuitenkaan enää sänkyyn mennessä. Iltakalja taas aiheuttaa vaan sen että hetken päästä kusettaa ja sen jälkeen olo on samanlainen kuin ennen kaljaa.

Ikkunani sälekaihdin hajosi eilen, ja mistäs lähdet korjaamaan kun ko. kaihdin sijaitsee kahden lasin välissä jotka eivät ole avattavia.

Tuntuu että mikään mitä yritän ei johda mihinkään ja tämä himassa
nysvääminen on ihan hirveää
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue Oct 12, 2004 4:18 pm

Sleeper7135 wrote:
Malys wrote:Taitaa olla kohta aika formatoida koko kone ja aloittaa alusta. En mä kaikkea kahden vuoden aikana kertynyttä tavaraa saa talteen. :(
Pikkuvinkkinä voisi heittää, että jos meinaat tuollaisen operaation tehdä, niin jaa se kovalevy osiin. Minulla on windows yhdellä 4 gigan osiolla ja kaikki muu sitten toisilla asemilla. Näin ei mene mitään hukkaan jos formatointiin joutuu turvautumaan. Riittää kun jyrää vain sen aseman missä windows on.
Tyhmä kysymys, mutta minä mitään koneista tajua (paitsi sen että tämä ei toimi normaalisti), tuon kovalevyn osiin jakamisen voi tehdä myös läppäriin?
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Vitutusketju

Post by Moony » Wed Oct 13, 2004 2:10 pm

Malys wrote:Tyhmä kysymys, mutta minä mitään koneista tajua (paitsi sen että tämä ei toimi normaalisti), tuon kovalevyn osiin jakamisen voi tehdä myös läppäriin?
Kyllä voi. Jos et itse osaa, niin eiköhän sieltä teidän taloudesta löydy joku, jolta se onnistuu. :)

Jos tuon formatoinnin ja uudelleenasennuksen päädyt tekemään, niin suosittelisin että asennat myös SP2:n uudestaan. Itselläni ei ainakaan tyhjään koneeseen asennettuna ole ollut sen kanssa minkäänlaisia ongelmia.
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Vitutusketju

Post by Sleeper7135 » Wed Oct 13, 2004 2:51 pm

Melkeinpä kaikki SP2:n ongelmat johtuu siitä palomuurista, joka on vakiona päällä. Se kannattaakin kytkeä pois heti ensimmäisenä. Se blokkailee kyselemättä ihan ihmeasioita. Minulla on ollut SP2 jo puoli vuotta, jostain release candidate versiosta lähtien ilman ongelmia kunhan on ollut tuo muuri sammutettuna. Tosin asensin sen silloin ihan tuoreeseen koneeseen. Jos se Windows on jo pidempään ollut asennettuna, niin se kyllä osaa itsensä ajan myötä sotkea varsin lahjakkaasti ja tuo SP2 saattaa käynnistää jonkin kivan ketjureaktion joka sitten ilmenee kaikenlaisena sekoiluna.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Vitutusketju

Post by tosise8 » Thu Oct 14, 2004 4:36 pm

Varmaan kuulostaa turhalta nipottamiselta mutta porukat ei hommaa Sonata Arctican Reckoning Nightiä niin kostoksi pesin lavurin vessaharjalla. :evil:

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Katja » Thu Oct 14, 2004 6:52 pm

juu hieman se kyl pistää vituttaan, eilen salareita siinä kattoessani kuuntelin että kylläpä tuo telkkari rätisee oudosti ja kuva pomppi sillee hassusti, menin tv:n luo ja katoi nni näin kipinöitten valon seinästä, pistin tv:n kiinni ja enään sen jälkeen sitä toosaa ei auki saanu :( eli nyt elää katja sitten ilman telkkaria ainaki niin kauan että uuden jostain saa :(

Locked